חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהם שתלים דנטליים?

מאת: אסי כהןבריאות השן14/08/2012605 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מהם שתלים דנטליים?

ההתפתחות הטכנולוגית בעולם השפיעה רבות על כל תחום ותחום. כמו תחומים אחרים, גם רפואת שיניים לא נותרה מאחור וניתן לראות כי טיפולים רבים נעשו קלים הרבה יותר בהשוואה לאלו שנעשו בעבר. אם בעבר שתלים דנטלייםדרשו טיפול מסובך, מורכב וכואב, כיום, המצב כבר אינו כך.

עם זאת, על אף ההתפתחות המואצת בתחום, רבים עוד פוחדים מטיפולי שיניים ומעדיפים להתעלם מהבעיה עד שהמצב נעשה חמור הרבה יותר. כדאי שתוכלו לראות בעצמכם האם וכיצד שתלים דנטליים יכולים לעזור גם לכם.

מתי יש לבצע השתלות שיניים?

לפני שאנו בוחנים מהם השתלים הדנטליים, יש לרדת לשורש הבעיה ולראות מתי יש לשלב שתלים בשיניים. ברוב המקרים, כשעוקרים שן או מספר שיניים, יש להשתיל במקום שתל מלאכותי. זאת בכדי שהשן הנגדית לא תמשיך לגדול ולערער את סימטריית הפה והלסת.

לכן, כאשר שן נשברת או שהשורש שלה אינו במיטבו או אינו קיים, בדרך כלל עוקרים אותה ושמים במקום שתל. במקרים אחרים, ניתן לבצע השתלות שיניים של מספר שתלים. באמצעות השתלת גשרי שתלים, ניתן לשלב שתלים דנטליים של מספר שיניים ואף של מערכות שיניים שלמות. דבר זה יכול לסייע רבות ולהחליף שיניים תותבות.

סוגי שתלים דנטליים

ישנו מבחר רחב של שתלים בשיניים, אולם כל השתלים עשויים מטיטניום. נעזרים בסוג מתכת זה מאחר והיא הידידותית ביותר לגוף האדם וללסת בפרט. על ידי כך הגוף אינו דוחה את השתל המלאכותי, והשתלים משתלבים בפה בצורה טובה ומהירה הרבה יותר.

מעבר לכך, בדרך כלל נעזרים בשני סוגי שתלים דנטליים: שתל קוני או שתל בעל צילינדר. בדרך כלל הרופא המטפל בוחר את סוג השתל בהתאם לסוג הבעיה ולצורת הפה. עם זאת, כל סוגי השתלים הדנטליים המותרים לשימוש עברו את המבחנים המחמירים ביותר ועומדים בתקן הבינלאומי.

הליכי השתלות שיניים

השתלת שתלים נחשבת לטיפול ארוך יותר מטיפולי שיניים אחרים. הסיבה העיקרית לכך היא  שתהליך ההשתלה כולל מספר טיפולים, כאשר המטופל מגיע מספר פעמים למרפאה לפני שהטיפול מסתיים, בעוד בטיפולים אחרים כמו סתימה או עקירה, לרוב מתבצע טיפול אחד וזהו.

הסיבה לאורך ההליך הטיפולי אינה טמונה בטיפול עצמו אלא דווקא בקליטה של השתל בפה. אצל כל מטופל זה אחרת, אולם לרוב שתלים דנטליים מתאקלמים במהלך שלושה או ארבעה שבועות. לאחר מספר שבועות, המטופל חוזר לכיסא הטיפולים והרופא המטפל מרכיב את הכתרים על השתלים עצמם.

לרוב, תהליך ההשתלה כולל שלושה שלבים. בתחילה הרופא המטפל בוחן את הבעיה ואת השתלים הדנטליים הנדרשים כדי לפתור אותה. בשלב השני מתבצעת השתלת השתלים והתאמת הכתרים לצורת השיניים והפה. לבסוף מורכבים הכתרים על גבי השתלים ובזאת מסתיים התהליך.

אין צורך לפחד ולהימנע מבדיקה, בצורה כזאת אתם עלולים רק להחמיר את הבעיה הרפואית בפה, כאשר יכול מאוד להיות שניתן לפתור אותה במהירות ובאופן איכותי. באמצעות שתלים דנטליים אתם פשוט תוכלו להמשיך לחייך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י צוות הכותבים של אתר טיסות לאילת המרכז עבור גולשיו מגוון כרטיסי טיסות זולות לאילת עם אפשרות להזמנת דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת עם מלון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי כהן

מאת: אסי כהןהורות27/02/131277 צפיות
עגלות לתינוק הינו האביזר השימושי ביותר להורים ולתינוקות באופן יומיומי ולאורך זמן, גם בבית וכמובן מחוץ לבית.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131511 צפיות
מיטת תינוק הינה מיטה גדולה המתאימה לתינוק גדול יחסית בן מספר חודשים ומתאימה עד לגיל שנתיים ואף שלוש. עריסת תינוק מתאימה לתינוק החל מרגע לידתו ועד לגיל בו בו הוא מספיק גדול על מנת לעבוד למיטת התינוק.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131211 צפיות
עריסה לתינוק הינה מוצר שימושי ביותר המלווה את חייו של התינוק בחודשים הראשונים לחייו. עריסה לתינוק הינה מיטת תינוק מוקטנת המתאימה לגודלו של התינוק שאך זה נולד, ומאפשר לו לחוות שינה בטוחה, נעימה ומחבקת כמעט כמו בבטן אימו.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131069 צפיות
בעידן בו בטיחות בדרכים היא מעל הכל, אנו כהורים עושים הכל כדי לשמור על חיי ילדינו והבטיחות שלהם בכל מקום, אם זה בבית, בגן השעשועים, בגן הילדים וכמובן ברכב.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/131434 צפיות
בנישת מוצרי תינוקות, ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים וכך גם מחירים רבים ושונים. מוצרי תינוקות זולים ניתן למצוא במספר חנויות יוקרתיות בארץ, או בחנויות המעידות על עצמן כי הם זולות באופן ניכר מהמתחרים.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131469 צפיות
כיסא אוכל לתינוק הינו כיסא ייעודי לתינוקות המאפשרת ישיבה, תומכת, בטוחה ומהנה לתינוק בזמן האכילה, והישיבה במסגרת הארוחות המשפחתיות המהנות. רכישת כסא אוכל לתינוק מגיל חצי שנה להולדת התינוק בו הוא מתחיל את טעימות המזון הראשוני המוגש לו בתצורה מרוסקת.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131168 צפיות
טיולונים הינם מוצר מצויין לפתרון הנידות של התינוק והפעוט. בדרך כלל הטיולון יהיה הרבה יותר קל משקל מרוב העגלות הממוצעות, ולכן נוח יותר לדמות המטפלת אם זו האמא, האבא, סבים ומטפלת להתנייד עם הטיולון. לרוב טיולונים לתינוק הינם מוצר משלים לעגלות התינוק המשמשות את ההורים המאושרים בחודשי חיו הראשונים של התינוק.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201581 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181662 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181774 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171500 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171376 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica