חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טוחן אשפה

מאת: אסי כהןניקיון14/08/20121331 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טוחן אשפה

העת המודרנית הביאה עמה אינספור המצאות נהדרות ההופכות את חיי האדם להרבה יותר פשוטים ונוחים. עם זאת, בנוסף לכל הדברים הטובים שפותחו, כמויות האשפה שמצטברות ברחבי העולם הן עצומות. טוחן אשפה מהווה את אחת ההמצאות החשובות הקיימות כיום, ומספק פתרון נהדר להצטברות האשפה.

מהו טוחן אשפה?

טוחן אשפה, כשמו כן הוא, טוחן את האשפה והפסולת המצטברת בבית. הוא מיועד לפסולת אורגנית בלבד, כגון קליפות של פירות וירקות, שאריות עצמות וכו'. לרוב, ניתן למצוא טוחן אשפה מפלדה או ממתכות חזקות אחרות, המאפשרות לטחון את הפסולת עד לשני מילימטר, על מנת שיוכלו לעבור דרך צינורות הביוב.

טוחן האשפה מורכב מתחת לכיור המטבח, כאשר הפסולת מתנקזת אליו ולאחר מכן ישירות אל צינורות הביוב המסתעפים מתחת לארונות המטבח. בדרך כלל, הוא מופעל באופן חשמלי אך ישנם טוחני אשפה המופעלים גם בדרכים אחרות.

טוחן אשפה למטבח בראי ההיסטוריה

ניחוש פרוע יטען כי טוחן האשפה הנו המצאה של שנות האלפיים, אך האמת היא שהוא פותח בשנות העשרים והשלושים של המאה הקודמת. המיתוסים הרבים שאפפו את ההמצאה גרמו לערים רבות להימנע מהשימוש בו. ניו יורק אפילו חוקקה חוק האוסר על שימוש בטוחן אשפה מתוך חשש מהשפעותיו על מערכת הביוב שלה.

עם זאת, אבי טוחן האשפה, ג'ון האמס, ומהנדסים רבים אחרים ניסו כמיטב יכולתם על מנת להפיג את החששות הללו. ניסיונותיהם הצליחו וכיום ישנו טוחן אשפה כמעט בכל בית באמריקה ובמדינות אחרות בעולם. עם זאת, רבים עדיין מעלים את הטענה כי הוא יכול לסתום את מערכת הביוב ולזהם את מי השפכים.

ניפוץ הביקורות על טוחני האשפה

כאמור, עוד מראשית דרכו, טוחן אשפה העלה ביקורות וחששות רבים. הסיבה העיקרית לכך היא הפסולת המועברת דרך מערכת הביוב. רבים טענו שפסולת זו יכולה לסתום ולזהם את צינורות הביוב ולגרום לבעיה תברואתית קשה ביותר.

עם זאת, יש לזכור כי טוחן אשפה למטבח טוחן את הפסולת לפיסות קטנות ביותר. גודלן של פיסות אלו אינו עולה על פסולת ביולוגית אחרת המועברת בצינורות הביוב. על כן, אין סיבה לחשוש מסתימת הביוב על ידי פסולת זו.

מגוון יתרונות נוספים

טוחן אשפה מאפשר לשמור על בית ומטבח היגייניים ונקיים במיוחד, ללא פסולת המצטברת בפח הבית או בפח המשולש שבכיור. בצורה זו נמנעים ריחות לא נעימים וכניסתם של חרקים למיניהם, אשר מגיעים בדרך כלל עקב תהליכי הריקבון של האשפה.

יתר על כן, טוחני אשפה מסייעים גם לשמור על הניקיון העירוני, מאחר והאשפה הביתית אינה מצטברת בפחי האשפה השכונתיים או במזבלה העירונית. מעבר לכך, וזהו אולי היתרון החשוב ביותר, ישנו מגוון עצום של טוחני אשפה למטבח, בגדלים, צורות וצבעים שונים. בצורה זו, טוחן אשפה יכול להתאים לכל אחד ולהשתלב בכל בית.

 



תגיות המאמר: טוחן אשפה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י צוות הכותבים של אתר טיסות לאילת המרכז עבור גולשיו מגוון כרטיסי טיסות זולות לאילת עם אפשרות להזמנת דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת עם מלון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי כהן

מאת: אסי כהןהורות27/02/131277 צפיות
עגלות לתינוק הינו האביזר השימושי ביותר להורים ולתינוקות באופן יומיומי ולאורך זמן, גם בבית וכמובן מחוץ לבית.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131513 צפיות
מיטת תינוק הינה מיטה גדולה המתאימה לתינוק גדול יחסית בן מספר חודשים ומתאימה עד לגיל שנתיים ואף שלוש. עריסת תינוק מתאימה לתינוק החל מרגע לידתו ועד לגיל בו בו הוא מספיק גדול על מנת לעבוד למיטת התינוק.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131212 צפיות
עריסה לתינוק הינה מוצר שימושי ביותר המלווה את חייו של התינוק בחודשים הראשונים לחייו. עריסה לתינוק הינה מיטת תינוק מוקטנת המתאימה לגודלו של התינוק שאך זה נולד, ומאפשר לו לחוות שינה בטוחה, נעימה ומחבקת כמעט כמו בבטן אימו.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131071 צפיות
בעידן בו בטיחות בדרכים היא מעל הכל, אנו כהורים עושים הכל כדי לשמור על חיי ילדינו והבטיחות שלהם בכל מקום, אם זה בבית, בגן השעשועים, בגן הילדים וכמובן ברכב.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/131435 צפיות
בנישת מוצרי תינוקות, ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים וכך גם מחירים רבים ושונים. מוצרי תינוקות זולים ניתן למצוא במספר חנויות יוקרתיות בארץ, או בחנויות המעידות על עצמן כי הם זולות באופן ניכר מהמתחרים.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131470 צפיות
כיסא אוכל לתינוק הינו כיסא ייעודי לתינוקות המאפשרת ישיבה, תומכת, בטוחה ומהנה לתינוק בזמן האכילה, והישיבה במסגרת הארוחות המשפחתיות המהנות. רכישת כסא אוכל לתינוק מגיל חצי שנה להולדת התינוק בו הוא מתחיל את טעימות המזון הראשוני המוגש לו בתצורה מרוסקת.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131169 צפיות
טיולונים הינם מוצר מצויין לפתרון הנידות של התינוק והפעוט. בדרך כלל הטיולון יהיה הרבה יותר קל משקל מרוב העגלות הממוצעות, ולכן נוח יותר לדמות המטפלת אם זו האמא, האבא, סבים ומטפלת להתנייד עם הטיולון. לרוב טיולונים לתינוק הינם מוצר משלים לעגלות התינוק המשמשות את ההורים המאושרים בחודשי חיו הראשונים של התינוק.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222940 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191635 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191672 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182095 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181633 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181525 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181426 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica