חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הלוואות לעסקים חדשים

מאת: אסי כהןהלוואות14/08/2012772 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הלוואות לעסקים חדשים

המכשול הגדול ביותר של כל יזם ממוצע בתחילת הדרך הוא גיוס אשראי לעסק, כלומר: השגת מימון ובטוחות שיאפשרו לו לעמוד בהוצאות הדרושות בשלבים הראשונים, מבלי לקרוס. כיום, כמעט לכל אדם ברור עד כמה חשוב לתמוך בעסק בהקמה. על כן, קרנות רבות מקצות במיוחד לא מעט הלוואות לעסקים חדשים.

ניקח, לדוגמא, את הקמתה של פיצרייה שכונתית חדשה: על אף שלא מדובר בעסק גדול, העלות עבור הקמתה תסתכם ב-100 אלף שקלים לפחות, ויכולה בקלות – בהתאם לנפח ההשקעה בשיפוץ המקום – להגיע גם ל-300 אלף שקלים. סכומים כאלו הם נטל שרוב היזמים לא יכולים לשאת בשלב כה מוקדם.

הפרדוקס, והפיתרון שמעניקות הלוואות לעסקים חדשים

למעשה, כאשר אדם בוחן את הכדאיות שבהקמת עסק, הוא נתקל בפרדוקס לא פשוט: מצד אחד, הוא מוכן להתחיל לעבוד באופן מיידי, במטרה להרוויח כסף טוב ולהחזיר את ההשקעה בהקדם. מצד שני, העסק עוד לא הוקם לכן, טרם הכניס אפילו שקל לכיסו. בצורה הזו, הוא לעולם לא יוכל לעמוד בהוצאות הפתיחה.

במילים אחרות, נוצר כאן סדר הפוך: במקום שהאדם יקים את העסק, ירוויח ואז יוכל להתקיים בזכות רווחיו, הוא צריך לחפש מימון גדול מאוד – וזה עוד לפני שהתחיל לעבוד. הלוואות לעסקים חדשים הן, אם כן, הפיתרון הטוב ביותר לפרדוקס הזה.

ניתן לומר, כמעט ללא חשש, כי קרנות מימון לעסקים אוהבות מאוד את היזמים החדשים ומוכנות לעשות הרבה בשביל שיוכלו לצאת לדרך ולצלוח את השלב הראשון, הקשה מאוד, של פתיחת העסק. ברעיון החדש, בנכונות ליזום ובעשייה העצמאית יש משהו שכמעט כל אדם אוהב, ובמיוחד אנשי כלכלה שמבינים עד כמה מהלך כזה יכול לתרום למשק כולו.

אם כך, כל עסק חדש יכול לזכות במימון? ממש לא!

חשוב להבהיר: קרנות מימון אשר מעניקות הלוואות לעסקים חדשים קובעות קריטריונים נוקשים לקבלת ההלוואה. ההבדל הגדול בהקצאת אשראי לעסקים חדשים, יחסית לכאלו שקיימים כבר כמה שנים, הוא בבחינת הכדאיות של העסק.

קרן אשר משקיעה כסף במיזם חדש, רוצה להיות בטוחה שהמהלך בטוח, כלומר – שההשקעה תחזיר את עצמה כמה שיותר מהר. לכן, אנשי הקרנות מקפידים בראש ובראשונה לבדוק את הרעיון, לבחון אותו מכל ההיבטים הכלכליים הרלוונטיים ולייעץ לבעל העסק מה עליו לעשות כדי להגדיל את סיכוייו לשרוד. רק אז, הם יסכימו להעניק לו את ההלוואה המיוחלת.

ומה ההבדל בין עסק חדש לוותיק?

הלוואות לעסקים ותיקים – ובייחוד כאלו שעומדים על הרגליים בצורה עצמאית כבר שנים רבות – הן עניין נפוץ מאוד גם בקרב קרנות הסיוע. ובכל זאת, הם מחזיקים ביתרון גדול אחד: מאחר ופעילותם מוכרת וידועה, הם יכולים לזכות בהלוואות גדולות גם מהבנקים איתם הם עובדים. עסקים כאלו נחשבים ליציבים ואמינים ולכן לרוב לא יתקלו בבעיות בעניין זה.

בעלי עסקים חדשים, לעומתם, לא יצליחו לשכנע בקלות את מנהל הבנק להלוות להם סכומים של עשרות ומאות אלפי שקלים כך סתם. הם זקוקים יותר מכל לקרנות שמעניקות הלוואה לעסק חדש, אשר 'מקבלות בהבנה' את הבקשה ונחשבות גמישות הרבה יותר.

חברת מודולר - http://www.modular.co.il

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י צוות הכותבים של אתר טיסות לאילת המרכז עבור גולשיו מגוון כרטיסי טיסות זולות לאילת עם אפשרות להזמנת דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת עם מלון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי כהן

מאת: אסי כהןהורות27/02/131277 צפיות
עגלות לתינוק הינו האביזר השימושי ביותר להורים ולתינוקות באופן יומיומי ולאורך זמן, גם בבית וכמובן מחוץ לבית.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131511 צפיות
מיטת תינוק הינה מיטה גדולה המתאימה לתינוק גדול יחסית בן מספר חודשים ומתאימה עד לגיל שנתיים ואף שלוש. עריסת תינוק מתאימה לתינוק החל מרגע לידתו ועד לגיל בו בו הוא מספיק גדול על מנת לעבוד למיטת התינוק.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131210 צפיות
עריסה לתינוק הינה מוצר שימושי ביותר המלווה את חייו של התינוק בחודשים הראשונים לחייו. עריסה לתינוק הינה מיטת תינוק מוקטנת המתאימה לגודלו של התינוק שאך זה נולד, ומאפשר לו לחוות שינה בטוחה, נעימה ומחבקת כמעט כמו בבטן אימו.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131069 צפיות
בעידן בו בטיחות בדרכים היא מעל הכל, אנו כהורים עושים הכל כדי לשמור על חיי ילדינו והבטיחות שלהם בכל מקום, אם זה בבית, בגן השעשועים, בגן הילדים וכמובן ברכב.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/131434 צפיות
בנישת מוצרי תינוקות, ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים וכך גם מחירים רבים ושונים. מוצרי תינוקות זולים ניתן למצוא במספר חנויות יוקרתיות בארץ, או בחנויות המעידות על עצמן כי הם זולות באופן ניכר מהמתחרים.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131469 צפיות
כיסא אוכל לתינוק הינו כיסא ייעודי לתינוקות המאפשרת ישיבה, תומכת, בטוחה ומהנה לתינוק בזמן האכילה, והישיבה במסגרת הארוחות המשפחתיות המהנות. רכישת כסא אוכל לתינוק מגיל חצי שנה להולדת התינוק בו הוא מתחיל את טעימות המזון הראשוני המוגש לו בתצורה מרוסקת.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131168 צפיות
טיולונים הינם מוצר מצויין לפתרון הנידות של התינוק והפעוט. בדרך כלל הטיולון יהיה הרבה יותר קל משקל מרוב העגלות הממוצעות, ולכן נוח יותר לדמות המטפלת אם זו האמא, האבא, סבים ומטפלת להתנייד עם הטיולון. לרוב טיולונים לתינוק הינם מוצר משלים לעגלות התינוק המשמשות את ההורים המאושרים בחודשי חיו הראשונים של התינוק.

מאמרים נוספים בנושא הלוואות

מאת: יעקבהלוואות11/07/211943 צפיות
טעות נפוצה היום היא שבעלי עסק שרוצים לפתוח עסק חדש או רוצים להרחיבו בסיוע של הלוואות בערבות מדינה שחושבים שהתנאים של ההלוואות הן בריבית פריים אחוז וחצי, ועוד נתונים שאינם קיימים, מומלץ לקרוא

מאת: עוזי פלגהלוואות30/05/202550 צפיות
חלק גדול של בעלי העסקים הקטנים והבינוניים, רואים בבנק את אחד הגורמים העיקריים האחראיים לקשיים הפיננסיים של העסק. בעלי העסקים האלה סבורים שהבנק צריך לעזור לעסק וללכת לקראתו. האם טענתם מוצדקת? ננסה לבדוק זאת בשורות הבאות

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161754 צפיות
הרבה אנשים נתקלים במהלך החיים בצורך לקחת הלוואה, אך יחד עם זאת נמנעים מלגשת לבנק כיוון שהם חוששים שמסגרת האשראי תיפגע, ועל כן מעדיפים להמשיך לדחות מגוון הוצאות הכרחיות- עובדה...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161695 צפיות
רבים מבינים מהי הכוונה שעומדת מאחורי המילה "הלוואה" ואף מבינים באופן כללי את התנהלות הקבלה וההחזרה, אך יחד עם זאת אינם בקיאים בהבדלים שיש בין ההלוואות השונות, וזאת כי הלוואה היא סוג של מוצר...

מאת: שלום כהןהלוואות13/07/161473 צפיות
אתם רק חולמים על הלוואות מיידיות, אך מראש יודעים שאין לכם סיכוי לקבל כאלו בבנק? ובכן אין סיבה להתייאש, אין סיבה לוותר על המעבר לבית חדש, להחליף רכב, לטוס, להירשם השנה ללימודים, לשפץ את המרפסת וכדומה...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161601 צפיות
אתם זקוקים להלוואה עוד היום? רק המחשבה על הבנק גורמת לכם להתייאש? לא יודעים מה לעשות ובטח שלא יכולים לחכות? ובכן אין לנו נס עבורכם, אלא מידע חשוב שיכול לסדר אתכם. כיום על מנת לקבל הלוואה, ניתן לבחור את...

מאת: שלום כהןהלוואות12/07/161545 צפיות
מצד אחד ניתן להיות ממורמרים על הבנק שמערים כ"כ הרבה קשיים על לקוח שמבקש הלוואה, אך מצד שני אם מסתכלים על התמונה הגדולה, יש להכיר לו תודה. לולא הבנק לא היה דורש מכל לקוח שרוצה הלוואה להיפגש עם נציג...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica