חפש מאמרים:
שלום אורח
03.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עיצוב גינה ביעילות

מאת: לולה איזרסוןגינון20/08/2012655 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוצים לשדרג את הגינה שלכם? פה אפשר לקרוא לעומק על שיטות פשוטות לשדרוג ושיפור גינתכם, לזכות ברעיונות מקוריים בנושאי גינון וגננות.

גינה מעוצבת היא בגדר חלום של לא מעט אנשים, ואפשר להבין מדוע. כאשר יש ברשותנו גינה נעימה למראה היא יכולה בקלות לשמש אותנו בשביל רביצה תחת השמש, בשביל לארח אנשים חשובים ואפילו בשביל תחביב הפנאי שלנו - עבודת גינון. הבעיה היחידה היא הדרך הארוכה להשגת גינת חלומות... נראה לכם שאתם מוכנים?

החלק הראשון הוא יצירת גינה - מחפשים עיצוב גינות?

שלב התכנון של הגינה הפרטית, זהו שלב חיוני מאוד. הדרך שבה תתכננו מלכתחילה את הגינה, יש לה הרבה השפעה על תוחלת החיים של הגינה. לכן, כדאי לכם להיוועץ באנשי מקצוע לגבי ניצול יעיל של מרחב הגינה שלכם, ולעשות בדיקה של סוג הקרקע שבנמצא. שהרי בסופו של דבר לא כל העצים יכולים להתאים לכל סוגי הקרקע, לפיכך רצוי לדעת מראש עם מה יש לכם עסק.

החלק השני - עבודת כפיים.

אתם יכולים לעשות זאת? אי אפשר לדבר על גינה מושלמת בלי לציין את השעות הרבות של עבודות הגינון. יש צורך לרכוש עציצים שונים ועצי פרי, ואחרי זה לשתול ולנטוע. העבודה הזו אינה נעימה תמיד, ברם התמורה הגדולה שווה את כל הזמן ואת כל האנרגייה שהשקעתם!

כעת צריך להתחיל לחשוב על הענייני אסתטיקה!

גינה פרטית היא לא רק כמה פרחים, יש, בין היתר, גם פסלונים מעוצבים לגינה, מזרקות נוי ואפילו תאורה מיוחדת. זה השלב המהנה ביותר כי עתה אתם יכולים לבחור גמדים לגינה ולהפוך את שטח הגינה למרהיב באמת. כל אותם הפרטים הקטנים מחוללים הבדלים גדולים, ואתם תופתעו לראות כמה הגינה תהיה שונה עם טאצ'ים של דקורציה ואסתטיקה.

חייבים לדעת יותר על גינון? מחפשים עצות על תחזוקת גינות? גלשו אל אתר האינטרנט. שיהיה בהצלחה!
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לולה איזרסון

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/121008 צפיות
חוץ מהאלמנטים הבנאליים שמוצאים היום במסיבות, יש מלא חידושים מעניינים שנכנסו בתקופה זו וצוברים תאוצה. לדוגמה, מנות שף, להקות מפורסמות ועוד. אך בכל שילוב שתבחר פן תשכח שקודם כל האירוע הוא לא רק שלך, מסיבה זו בדיוק הכי חשוב לקלוע כמה שיותר למכנה הרחב ביותר של האורחים.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה17/10/121079 צפיות
נראה שבעשור האחרון חלו מספר שינויים בכל הנוגע לאירועים בישראל. אם לפני מס' שנים היה אפשר לערוך משהו צנוע, אז עכשיו אנחנו רוצים להשקיע באירוע מעט יותר משאבים. למה להסתפק בקולה וחטיפים, מוזיקה באיכות גרועה ומשחקי חברה בנאליים, במקום לערוך משהו קצת יותר מתוחכם? עם דיג'יי אמיתי, מיקום מגניב ובל נשכח הפעלות ואטרקציות שונות עבור האורחים שלכם?

מאת: לולה איזרסוןרפואה סינית17/10/12970 צפיות
בדומה לרוב העולם, גם אני בעצמי, עוד מהיותי ילד, נתתי את אמוני ברפואה המדעית ובבתי חולים; כל כאב צוואר מינימאלי, כל הרגשת חולשה יומיומית, הסתיימה ע"יבליעת קפליה או לגימה מהסירופ. שברירי, ככה אני... עד לפני שנתיים, לאחר שבועות רבים שסבלתי ממיחושים, אף קופת חולים לא הצליחה לפתור. עד שבסוף, בחשדנות רבה, נעניתי לבקשותיה של ידידה שלי, שלימדה אותי על הנושא של הטיפולים המשלימים.

מאת: לולה איזרסוןאירועים וחתונות – כללי17/10/12997 צפיות
זו הסיבה העיקרית שבגללה כל כך הרבה אנשים מעדיפים לבסוף למסור את כל המשימות המייגעות למישהו אחר, למשל מפיקי ומפיקות ארועים. מפיקי אירועים מצליחים תפקידם לדאוג שתהיו מוכנים ליהנות מהאירוע שלכם. ובכלל, התרומה העיקרית של צוות מקצועי זה הנסיון.

מאת: לולה איזרסוןעבודה וקריירה - כללי15/10/121171 צפיות
מגיל צעיר פזלתי אל אמנות המוזיקה. ובגלל זה, כשהייתי בן 16, פניתי לאמא בבקשה ללמוד קורס גיטרה. נהנתי מהשיעורים ופינטזתי ליצור הרכב רוק מגניב ולהופיע בחוץ לארץ.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121401 צפיות
בריתה לבת החדשה? אין פתרון פשוט יותר. ישנם מקרים בהם נשמח לחגוג אירוע משמח, אולם לא נרצה להרים אירוע רציני. לצורך זה אין בעיה למצוא המון מקומות שיפיקו עבורכם חגיגות פרטיות. במאמר הקרוב קבלו את כל מה שצריך ללמוד בנושא הפקת אירועים קטנים, כך שתקבלו כל מה שצריך לדעת.

מאת: לולה איזרסוןבר ובת מצווה15/10/121011 צפיות
מעבר לדברים הסטנדרטיים שתמיד רואים בכל חגיגה, יש המון רעינות שנכנסו בשנים האחרונות וצוברים תאוצה. לדוגמה, אוכל אקזוטי, עמדות מולטימדיה ומגוון רעיונות נוספים. עם זאת בכל שילוב שתבחר חשוב שתזכור שבנוסף אליך ולמשפחתך יש עוד אנשים אחרים, אי לכך הכרחי שתנסה לכוון למכנה המשותף הרחב ביותר.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191779 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182255 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811232 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181678 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183844 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174201 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica