חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חרוזים יפניים – חרוזים ברמה אומנותית אחרת!

מאת: סימה תושקבעיצוב26/08/20121332 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במשך שנים, יצרני ומעצבי תכשיטים רבים היו נוהגים לייצר ולעצב תכשיטים אך ורק מחומרי גלם מוכרים ו'קלאסיים' כמו זהב, כסף, יהלומים ועוד, וזאת באופן שהם כלל לא עושים שימוש בחרוזים, חומר גלם איכותי, ייחודי ומיוחד ביותר בעבור תכשיטים. יחד עם זאת, אם בעבר כל אותם יצרנים ומעצבי תכשיטים היו 'מתרצים' את חוסר השימוש בחרוזים מפאת האיכות הירודה אשר אפיינה אותם, עיצוב ומראה סופיים גם כן ברמה נמוכה ועוד – אזי שהיום, הודות להימצאותם של חרוזים איכותיים וברמה הגבוהה ביותר מבחינת מראה, לטווח הקצר והארוך כאחד, וממדינות המזרח הרחוק כמו יפן (בעיקר), סין ועוד – היום, כמעט ולא ניתן להיתקל ביצרן ומעצב תכשיטים אחד אשר לא מייצר ומעצב תכשיטים באמצעות חרוזים.

חרוזים יפניים – חרוזים איכותיים וברמה הגבוהה ביותר

ראשית, נתחיל מן העובדה, כי חרוזים יפניים הינם ה'שחקנים' הראשיים בקטגוריית החרוזים אשר מיועדת לתכשיטים – ואיך לא. הרי מבין כל החרוזים, החרוזים היפניים הם לא רק הטובים והאיכותיים ביותר מכל בחינה והיבט, אלא גם החרוזים הכמעט יחידים אשר מאפשרים אומנות בחרוזים. עכשיו, בטח עולה השאלה למה הכוונה כאשר אומרים אומנות בחרוזים. ובכן, חרוזים בכלל וחרוזים יפניים בפרט הינם חרוזים אשר מיועדים לשימושים ומטרות כמו ייצור ועיצוב תכשיטים, אבל בעיקר לעיצוב תכשיטים. ככאלו, הם מאופיינים בקטלוג חרוזים עשיר ומגוון ביותר, אשר באמצעותו ניתן לרקוח תכשיטים אמנותיים ברמה שלא תיאמן. לא בכדי אומרים, כי אומנות בחרוזים יכולה להתרחש רק באמצעות חרוזים תוצרת יפן.

קיימים סוגים רבים של חרוזים, במי לבחור?

במהלך השנים האחרונות, ניתן לראות יותר ויותר חנויות תכשיטים אשר מתמחות בתכשיטים אשר עשויים מחרוזים. יתרה מכך, ניתן לראות יותר ויותר אנשים, נשים וגברים כאחד, אשר מאמצים בחום את הטרנד וה'גל' של התכשיטים המחורזים, בין אם למטרות של ייצור תכשיטים ובין אם למטרות עיצוב. יחד עם זאת, מפאת ההיצע החרוזים העצום אשר קיים בשוק, אנשים רבים שואלים את השאלה הבאה: קיימים סוגים רבים של חרוזים, במי לבחור? ובכן, התשובה לשאלה זו הינה אחת: חרוזים יפניים הינם החרוזים היחידים אשר בהם יש לבחור. כל זאת, שכן חרוזים יפניים הינם חרוזים ברמה אחרת באמת, וחרוזים אשר מאופיינים במפרט הבא: גודל וצורה אחידים / מראה איכותי, יוקרתי ומיוחד אשר נשמר כל העת / בעלי חור אשר ניתן להשחיל בתוכו חוט כמה וכמה פעמים / בעלי ציפוי מבריק ואיכותי ועוד. יתרה מכך, חרוזים אלו מאפשרים יצירת אומנות בחרוזים, החידוש האחרון בתחום התכשיטים.

מהיום, ניתן ללמוד אומנות בחרוזים יפניים!

כמו שעיצוב תכשיטים בפרט וייצור תכשיטים בכלל יש ללמוד במסגרת של קורסים מקצועיים או סדנאות אמנותיות (אלא אם כן אדם מסוים 'נולד' עם כשרון תכשיטנות מגובש בידיים), כך יש ללמוד גם ייצור ועיצוב תכשיטים באמצעות חרוזים יפניים במסגרות מקצועיות – לימודיות – אומנותיות, ובעיקר במסגרת של סדנאות ייעודיות אשר מתמחות בחרוזים יפניים, וזאת באופן שניתן לרקוח מהם אומנות בחרוזים אשר באה לידי ביטוי בדמותם של תכשיטים כמו ענקים, תליונים, צמידים, טבעות, עגילים ועוד. במילים אחרות, סדנאות אלו מלמדות את כל מה שצריך לדעת על החרוזים היפניים, טכניקות עבודה, כלים ואמצעים מקצועיים בעת עיצוב תכשיטים באמצעותם ועוד.

רוצה ליצור אמנות בחרוזים? החרוזים היפניים מחכים לך

אין אדם אשר לא נפעם ומשתאה למראה של אמנות בחרוזים יפניים – ואיך אפשר שלא, הרי החרוזים היפניים, מפאת המראה החיצוני היפה והמבריק שלהם, העמידות והחוזק שלהם, המפרט שלהם אשר מאפשר עיצוב תכשיטים אמנותית ברמה שאין שנייה לה ועוד, אחראים לטרנד הגדול ביותר של השנים האחרונות בתחום התכשיטים. אז אם גם אתם רוצים ליצור ולעצב תכשיטים מיוחדים ובלתי נשכחים, הירשמו עוד היום לסדנה מתאימה ותהיו חלק מהחוויה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סימה תושקב

מאת: סימה תושקבקניות 11/02/138166 צפיות
מאז ומעולם, מוצרי טקסטיל אשר מיועדים למטרות מנוחה ושינה מהווים חלק בלתי נפרד מסגנון ורמת החיים של אינספור אנשים, בכל מדינות העולם ללא שום יוצא מן הכלל.

מאת: סימה תושקבקניות 11/02/138351 צפיות
עד לפני כמה שנים, רוב רוכשי המצעים היו רוכשים בעיקר מצעים פשוטים ורגילים, דהיינו, מצעים מבד סינטטי כזה או אחר, מכותנה מתועשת ו'רגילה' ועוד. לעומת זאת, היום, רוב רוכשי המצעים לא מוכנים להתפשר על זהות המצעים שהם רוכשים, ומעוניינים לרכוש אך ורק את המצעים היוקרתיים וברמה הגבוהה ביותר – ואיך לא? הרי עם מצעים מסאטן, מכותנה מצרית ועוד, אי אפשר בכלל להתווכח.

מאת: סימה תושקבבניין ואחזקה - כללי13/09/12994 צפיות
כיום אנו מתחילים להבין את משמעות רעידות האדמה. אנו מתחילים להבין שזה בהחלט יכול לקרות גם אצלנו במדינת ישראל, המדינה החזקה והמודרנית. אנו מבינים כי לא רק במדינות עולם שלישי או בלואיזיאנה ובאן פרנסיסקו יכולים להתרחש אסונות טבע, ביניהם רעידות אדמה. על מנת להיערך לעניין יש צורך להעביר את מרבית הבתים בישראל תוכנית, אשר תחזק את המבנים הקיימים כנגד רעידות אדמה

מאת: סימה תושקבבתי מלון13/09/121063 צפיות
בין אם פעם יצא לכם בעבר להתאכסן בתוך מלונות בוטיק יוקרתיים, ובין אם עוד לא יצא לכם לחוות זאת, הרי שסביר להניח שאתם מבינים עד כמה מדובר בשיטת אירוח יוקרתית ושונה מכל שיטות האירוח האחרות. מצד אחד, מלונות הבוטיק מאפשרים לכם ליהנות ממגוון רחב מאד של מתקנים ואטרקציות, ולרוב הם גם נמצאים בתוך ערים גדולות. מצד שני, משום שמדובר על מלונות בוטיק הם מאד אינטימיים ופרטיים, ומאפשרים לכם ליהנות מחופשה איכותית במיוחד, בשונה מאד מאירוח בבתי מלון משפחתיים והומים.

מאת: סימה תושקבטיולים בחו"ל12/09/121186 צפיות
ניו יורק, "התפוח הגדול" ופריז "עיר האורות" הן מגה-ערים ומטרופוליטנים אדירי ממדים ומרתקים. המרחק בים הערים, ההבדל התרבותי והבדלי השפה חוטאים לדמיון בין השתיים. הן בניו יורק והן בפריז אוכלוסייה מאוד מגוונת שכוללת מהגרים ותיירים מכל רחבי העולם, מרכזי תיירות רבים ומפורסמים, בתי מלון נפלאים, מוזיאונים בעלי שם עולמי, אטרקציות תיירותיות רבות והיסטוריה עשירה. חופשה בניו יורק או פריז היא תמיד חוויה שזוכרים, נופש מדהים ובהחלט שווה כל רגע.

מאת: סימה תושקבצרכנות10/09/121192 צפיות
מזגן רצפתי הוא מזגן מפוצל המורכב מיחידת קירור פנימית ומיחידת מדחס חיצונית. כאשר מתקינים מזגן רצפתי, יחידת הקירור לא נמצאת על הקיר או במיקום מרכזי כלשהו בבית אלא על הרצפה. מדובר בהתקנה שנחשבת ליחסית פשוטה שכן אינה דורשת גם תושבת למזגן

מאת: סימה תושקבלימודים אקדמאיים09/09/121009 צפיות
היום כדי להצליח ולמצוא משרה מכניסה, סביר מאד להניח שאתם תירצו להירשם למוסד אקדמי מוכר, על מנת לקבל תואר ראשון או שני בתחום מסוים. לשמחתכם, רשימת המוסדות האקדמיים בישראל היא ארוכה במיוחד. חלפה התקופה שבה לאוניברסיטאות היה מעמד בכורה ששמר עליהן תמיד. היום, יש גם לא מעט מכללות שאתם יכולים להירשם אליהן, על מנת לקבל את התואר המיוחל.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב

מאת: דרור אטריעיצוב28/10/172512 צפיות
עבודות של אחזקת נדל"ן מתבצעות על ידי חברות מיוחדות של תחזוקה, ניקיון ושאר שירותי גננות ותיקונים. בנייני מגורים ובנייני משרדים בערים הגדולות זקוקים לעבודות שוטפות של תחזוקה בכל שעות היממה. משרדים גדולים דורשים שעות ארוכות של עבודות תחזוקה וניקיון בכל יום. צוות מקצועי ממונה על ניקיון חדר האוכל, חדרי השירותים וריקון של פחי האשפה במשרדים. שמירה על רמה גבוה של ניקיון תורמת לבניית סביבת עבודה נעימה ובריאה לעובדים ולדיירים.

מאת: moraleעיצוב19/07/175131 צפיות
במהלך השנים התחום של הדפסה על זכוכית השתנה באופן מהותי, מתחום בו נהוג היה להשתמש אך ורק לצרכים עסקיים ושיווקים או לצרכים אומנותיים לשם תצוגה בתערוכות ומוזיאונים, הרי שכיום אנחנו יכולים למצוא שימוש הולך וגובר בהדפסה מסוג זה גם לצרכים אישיים, פרטיים.

מאת: SEOMANעיצוב25/06/172603 צפיות
רוצה לשפר את הלוק שלך? כך תעשי זאת בדרך הנכונה באמצעות שרשרת אחת עדינה שתשנה אותך מקצה לקצה. כל מה שצריך לדעת על האביזרים הקטנים שיכולים לעשות את השינויים הגדולים.

מאת: Droxitעיצוב06/06/172360 צפיות
לעיצוב הדירות הקטנות יש יתרונות רבים, ביניהם בחירת ריהוט פרקטי וייחודי, החל משולחן סלון מעוצב ועד להדפסים על הקירות

מאת: moraleעיצוב19/03/172284 צפיות
כל עסק מבקש לשווק את עצמו לקהל לקוחותיו בכלים הטובים ביותר, בין אם מדבר בשיווק דרך האינטרנט, תקשורת כתובה ואלקטרונית, בשלטי חוצות וכן במיקום בו העסק פועל, אם זה משרד, חנות, מפעל או כל דבר אחר. כל עסק עושה זאת בהתאם לצרכיו ויכולותיו הכלכליות והאחרות.

מאת: רוןעיצוב11/12/162215 צפיות
שרותי זגגות הם תחום הקשור לאספקה, התקנה והחלפת מוצרי זכוכית בבית, ברכב ובעסק, חשוב להזמין זגג אמין היכול לייעץ בבחירת המוצר המתאים להתקנה.

מאת: רוןעיצוב28/09/162255 צפיות
אזורי צל בגינה נוצרים באופן טבעי בגלל הצללה של מבנים או עצים. עיצוב גינה עם השקעה והשראה מאפשר להפוך אזורים זניחים אלה לפינות יפות ומטופחות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica