חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נחלה למכירה

מאת: אסף שמעוןנדל"ן30/08/20125267 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המושג נחלה למכירה לקוח, כך נדמה לא פעם, מהספר חלף עם הרוח. אי אז לפני מאתיים שנים בערך היו האנשים ממקמים את אחוזת המשפחה על נחלה, עשרות דונמים של אדמה אותה עבדו, נטעו, שתלו וגידלו אוכל וממנה התפרנסו במשך דורות.

נחלה למכירה המוצעת בשוק הנדל'ן כיום בישראל ולא בערבות הדרום של אמריקה מתייחסת בעיקר לשטחים שהיו בעבר שטחים חקלאיים שעובדו במשך שנים ארוכות אך הפכו בעשורים האחרונים לאדמות ללא ייעוד ספציפי. נחלה למכירה היא לרוב בעלת אדמות המשויכות על פי הסכמים ישנים שנחתמו לפני שנים רבות, בין הממשלה לסוכנות היהודית וליישוב היהודי על מנת לאפשר לאנשים לפתח את הארץ ולעבוד אותה.

אם הנחלה למכירה כניראה שמישהו מבקש להעביר אותה הלאה או לכסות חובות ישנים, כך או כך יש לבדוק את אישוריה וניירותיה של כל נחלה למכירה בטרם תתחילו בכלל את תהליך הרכישה.

נחלה למכירה, מציאה או יציאה?

משק למכירה או נחלה למכירה אינם אפיזודה סתמית. מי שמגדיר את עצמו כעכבר עיר עם חיבה בלבד למרחבים וטבע לא יצליח למצוא את עצמו בסביבה הכפרית, משק למכירה יכול להיות אטרקטיבי אך ורק למי שחלומו וכל הוויתו כפרית, או כמובן למי שיש את היכולת הכלכלית להשקיע בנחלה או משק למכירה כבית נופש כפרי לסופי שבוע או אירועים מיוחדים.

עבור מי שלא התברך בסבלנות, כסף נזיל ויכולת לממן אנשי מקצוע לטיפול בהליך כולו, נחלה למכירה עבורו היא ללא ספק אצבע לכיוון היציאה. אך מי שמעוניין בנחלה למכירה וחושב להתמקם באזור הכפר על כל יתרונותיו וחסרונותיו, שמעוניים בחיים שקטים ורגועים, באווירה נעימה ומנותקת יחסית מהעיר אך קרוב דיו כדי לקבל את כל השירותים העירוניים, בהחלט יכול לראות בנחלה למכירה כמציאה.

השילוב של נופים פתוחים במרכז הארץ, נגישות לערים גדולות וחיי קהילה מלאים ועשירים הפכו את המושבים בשרון למבוקשים מבחינה נדלנית.
במושבים יש חוגים ופעילויות רבות שכל אנשי הכפר נרתמים אליהם, ילדים מבלים יחד באירועים השונים במושב ובתנועת הנוער ויש היכרות אישית בין התושבים.
במושבים עדיין קיימת חקלאות ומגדלים גידולים שונים והענף שהכי התפתח הוא גידול ילדים...

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131467 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131371 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131470 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131301 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131069 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121095 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210783 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222696 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202515 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183252 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182592 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182257 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica