חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין פלילי יניב גבריאל

מאת: דניאל seoתרגום משפטי02/09/20121156 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

עורךדין פלילי הוא למעשה עורך דין שמתמחה בייצוג אדם פרטי בהליכים מול רשויותהמדינה. אם בתחומים אחרים, הרעיון של עורך דין הוא דווקא ייצוג אדם או גוףמשפטי במאבק מול גוף אחר ודומה, כאן מדובר על עורך דין שמייצג את האדם מולהמדינה, שזה הרבה יותר קשה.

מה הרעיון וההבדל של עורך דין בתחומי המס?

1. לא פעם קורה שבעל עסק או חברה מואשמים בעברות מס - חלקן קורות במזיד בשל ניסיון להעלמת מס או הלבנת כספים,  אך חלקן גם קורות בשוגג ובלא יודעין בגלל התנהלות לקויה של העסק.

2. מעבר להתנהלות המשפטית, במידה ותרצו - תוכלולהיעזר בעורך דין מיסים בשיפור התנהלות העסק ביחס למיסים ומניעה של הגעהלמצב הלא נעים בו נתקלתם שוב פעם. עורך דין מיסים מתמחה בראיית חשבון ועלכן יוכל לסייע לכם בכל הדברים, להסביר לכם את הטעויות שלכם ולהכין לכםתוכנית התנהלות מסודרת.

מהי פעילותו בתחום עבירות המס?

1. התנהלות משפטית בהאשמה על עברת מס - הוא ילווה אתכם לעורך המשפט, יציג את טיעונכם, יחקור את התיק וינסה להקל בעונשכם כך שתעברו את המשפט בצורה הטובה ביותר.

2. לפני שממשיכים הלאה אנחנו שמחים להמליץ על עורך דין מיסים מעולה- עורך דין יניב גבריאל עם ניסיון של מאות תיקים בתחום המיסים.

עד כמה חמורות עברות מס שאצטרך להיעזר בעורך דין מיסים בגללן?

ישנהנטייה לחשוב כי עברות מס הן עברות קלות והעונשים עליהם אינם חמורים, בשלכך קוראים לעברות אלו "עברות צווארון לבן" - הן לכאורה יותר לגיטימיותכיוון שהפיתוי קיים אצל כולם או אולי בגלל שניתן להיקלע אליהם בטעות במקריםתדירים ורבים. אך אל לנו להקל ראש בעברות אלו, תוכלו להיקנס במאות אלפישקלים ברוב המקרים בהם תואשמו ובמקרים גרועים יותר של הלבנת כספים וכד אףלהיכנס למעצר ממושך בבית כלא.

אישי ציבור ופוליטיקאים מפורסמים כבר נקלעו למצב זה, כך שעדיף שלא ללמוד מהם, להתנהג בהתאם ולא להקל בכך ראש.

לסיכום,  עורך דין פלילי שמתמחה בעבירות מס, יוכל לסייע לכם ב-2 המטרות יחד:

1. במהלך המשפט עצמו ולהקל את עונשכם.

2.  אךמעבר לכך גם יעזור לכם בהתנהלות נכונה בהמשך הדרך - כיוון שהוא מכיר אתשורש הבעיה מעניין המשפט, ידע לפתור אותה ולגרום לכם להימנע מחזרה עליהבעתיד.

לכניסה לאתר המשרד עורכי דין גבריאל ושות", http://www.gavriel-law.com/

 



תגיות המאמר: עורך דין פלילי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196099 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191327 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161892 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162138 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא תרגום משפטי

מאת: ניב אבןתרגום משפטי26/09/181588 צפיות
למקצוע הזה יש צורך נרחב יותר ממה שרבים יודעים עליו

מאת: רוני הכהןתרגום משפטי05/04/181374 צפיות
אנשי מקצוע שהם נוטריונים הם אנשים שמבצעים את העבודה שלהם בצורה די דומה בכל רחבי העולם, עם הדגש של חותמת נוטריון שלה זקוקים בשורה של תחומים בחיים.

מאת: ירון כהןתרגום משפטי03/04/171750 צפיות
נוטריון בתל אביב הינו שירות מקצועי המוצע לכם על ידי מספר הולך של משרדי עריכת הדין ונוטריון הפועלים באזור המרכז. שירות מקצועי זה נועד בין היתר לצרכי אימות, אישור ועריכה של מסמכים משפטיים מכל סוג שהוא ומסמכים אזרחיים ומסחריים הנדרשים לצרכי קידום עניינכם המשפטיים, האזרחיים והמסחריים כאחד.

מאת: ניב אבןתרגום משפטי28/02/171594 צפיות
הדרך להחזיר את הקשר הזה שנגדע בעזרת נוטריון גרמנית שיכין את המסמכים הנדרשים יתקדמו אל עבר חיים חדשים בתור אזרחים של גרמניה.

מאת: ליאורתרגום משפטי17/01/171685 צפיות
תרגום משפטי אמין, מאפשר לכם לקבל תרגום משפה לשפה של מסמכים משפטיים. מתרגם משפטי, צריך לשמור על חיסיון וסודיות, של המסמכים המשפטיים שהוא מתרגם. למשל חוזה משפטי בין שתי חברות, חשוב שיישמר בסודיות, מפני המתחרים של החברות הללו.

מאת: ניב אבןתרגום משפטי14/12/161723 צפיות
קניתם דירה? אתם מנסים להוציא דרכון אירופי? זקוקים למסמכים רשמיים של המדינה על מנת שאלה יקבלו תוקף בינלאומי במדינה אליה נשואות עיניכם? זה אומר כי אתם נדרשים לשירותים של נוטריון שינפק לכם אישור נוטריוני. מיהו בדיוק נוטריון מוסמך? קראו הלאה.

מאת: אופירתרגום משפטי06/10/161984 צפיות
פעמים רבות אנחנו עלולים למצוא את עצמנו נדרשים לשירותי תרגום נוטריון לאנגלית, בעיקר כאשר מדובר בתרגום של מסמכים רשמיים מרשויות החוק, מוסדות לימוד, חוזים עסקיים ועוד. התרגום הנוטריוני לאנגלית שונה במהותו מתרגום רגיל, מאחר והוא מעניק לו את האסמכתא המשפטית כי מדובר בתרגום מאומת, המכיל בתוכו את כלל הפרמטרים הנדרשים על מנת שהצד השני יוכל לאשרר את העובדה כי כל הכתוב בו הינו נכון, הן מבחינת רוח הדברים והן מבחינה חוקית.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica