חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מבחן TOEFL IBT- הדרך שלכם להתקבל ללמוד בחול

מבחן TOEFL הוא ראשי תיבות של Test of English as a Foreign Language.

מבנה מבחן TOEFL Ibt:

למבחן ארבעה פרקים -

1.      פרק קריאה.

2.      פרק שמיעה.

3.      פרק דיבור (נעשה מול תוכנה המקליטה את דברי הנבחן).

4.      פרק הבעה וכתיבה.

שילוב החלקים השונים של מבחן TOEFL יוצר עבור מוסדות הלימודים והרשויות במדינות השונות תמונה כוללת של הכישורים בשפה האנגלית אצל הנבחן. כמו כן עובר הנבחן במהלך הבחינה מקריאה להבנת הנשמע, התנסחות בעל פה וכתיבה.  כישורים אלה הינם חובה עבור כל סטודנט או אזרח המבקש לשהות במדינה דוברת אנגלית לאורך זמן רב ומשקפים את רמת האנגלית שלו בצורה המדויקת ביותר.

כמה זמן נמשך המבחן?

משך המבחן הינו כארבע שעות.

אחד הגורמים החשובים ביותר במבחן TOEFL היא עמידה במסגרת לוח הזמנים הניתן לנבחן. בכדי לחסוך בזמן יקר במהלך הבחינה, ולהשאיר את מלוא הזמן האפשרי לקריאה של השאלות ולמתן התשובות, מומלץ להגיע מוכן. מה זה אומר?

מומלץ ללמוד את המבחן מראש, לקרוא את הוראות הבחינה מבעוד מועד ולדעת מה נדרש מכם בכל פרק ופרק. קריאת ההוראות על חשבון זמן הבחינה עלולה לצמצם משמעותית את הזמן שנותר לכם לצורך מתן תשובות ולכן עדיף לעשות זאת מראש.

למי מיועד המבחן?

הבחינה מיועדת למי שעתידים ללמוד תואר ראשון או שני בארצות הברית או באירופה. כמו כן, מקומות עבודה רבים בארצות הברית דורשים ציון TOEFL על מנת לבחון האם המועמד לעבודה שולט בשפה האנגלית.

הרשמה למבחן

ההרשמה למבחן TOEFL IBT מתבצעת דרך אתר האינטרנט הרשמי של. ETS  זהו שירות בינלאומי המפעיל את מערכת מבחני האנגלית הבינלאומיים ואתר האינטרנט שלו מאפשר תשלום והרשמה באופן ישיר למבחן.

בנוסף,  קיימת אפשרות להירשם באופן טלפוני, בחיוג ישיר למרכז ההרשמה האזורי שנמצא בהולנד. קיימת גם הרשמה באמצעות משלוח טפסים בדואר.

מחיר המבחן

מחיר המבחן משתנה מעת לעת ועומד נכון להיום על 215 דולרים. מחיר זה אינו קבוע ומשתנה לפי המקום אליו נוסע הסטודנט, אך לרוב אינו עולה על סכום זה.

פרסום תוצאות המבחן

ניתן לראות את תוצאות הבחינה תוך שבועיים מיום הבחינה עצמה.

ציון המבחן

ציוני הבחינה מחושבים לכל פרק בנפרד וכן משוקללים לציון סופי.

עלות בדיקה חוזרת של ציון המבחן

ניתן לבקש בדיקה חוזרת של המבחן עבור תשלום.
בדיקה מחדש של חלק הדיבור או הכתיבה $60
בדיקה מחדש של חלק הדיבור והכתיבה $120

תוקף ציון המבחן

ציון מבחן ה-TOEFL הינו תקף לשנתיים בלבד,  כך שניתן להיבחן בו זמן רב לפני מועד ההרשמה לבתי הספר והאוניברסיטאות בחו"ל ללא חשש מקבלת הציון מאוחר מדי.

כמה פעמים ניתן לגשת למבחן?

כך שניתן להיבחן בו זמן רב לפני מועד ההרשמה לבתי הספר והאוניברסיטאות בחו"ל ללא חשש מקבלת הציון מאוחר מדי.

איזה מוסדות לימוד מסתמכים על ציוני הטופל לצורך קבלה ?
למעלה מ-5000   מוסדות לימוד, בלמעלה מ-90 מדינות מסתמכים על ציוני מבחן הטופל. מבחן הטופל הוא המבחן הפופולארי ביותר בעולם להערכת רמת האנגלית.

 



תגיות המאמר: מבחן toefl


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בית הספר האמריקאי

מאת: בית הספר האמריקאילימודים אקדמאיים20/02/131821 צפיות
ביום צו ראשון תידרשו לעבור מבחנים פסיכוטכנים. מהם מבחנים פסיכוטכנים של צו ראשון? איך ללמוד למבחנים פסיכוטכנים בצו ראשון? כל המידע במאמר.

מאת: בית הספר האמריקאילימודים אקדמאיים20/02/131180 צפיות
מטרת הצו הראשון היא לשם היכרות ראשונית עם המתגייס העתידי לצה"ל. הזימון מתבצע בעיקר בכדי לאסוף נתונים על המועמד. מכלול הנתונים הנאסף בעת הצו הראשון, מאפשר לצבא להחליט על סוג השירות, המיקום והתפקיד המיועדים למועמד. במהלך הצו הראשון עובר המועמד בדיקות שונות הבוחנות את החשיבה, כישורים קוגנטיביים, אופי והיכרות אישית ועוד.

מאת: בית הספר האמריקאילימודים אקדמאיים20/02/13964 צפיות
מבחן מור הוא מבחן אישיות המאתר מועמדים ללימודי רפואה בארץ. רק קורס הכנה לקראת מבחן מור של בית הספר האמריקאי יכין אתכם בהצלחה למבחן!

מאת: בית הספר האמריקאילימודים אקדמאיים20/02/132799 צפיות
מבחן מור הוא מבחן שנדרש מכל מי שרוצה ללמוד רפואה בארץ. בית הספר האמריאי עורך את קורס מור הטוב ביותר בארץ! 95% ממי שעבר קורס מור בבית הספר האמריקאי התקבל ללימודי רפואה!

מאת: בית הספר האמריקאיפסיכומטרי20/02/131408 צפיות
מבחן אמיר הוא מבחן המשקף את חלק האנגלית בפסיכומטרי. על מנת להגיע לרמת פטור באנגלית רצוי לעבור מבחן אמיר בנוסף לסיכומטרי.

מאת: בית הספר האמריקאילימודים בחו"ל20/02/131006 צפיות
מבחן TOEFL הוא מבחן סף אותו יש לעבור אם אתם רוצים ללמוד בחו"ל.

מאת: בית הספר האמריקאילימודים אקדמאיים30/12/12879 צפיות
מבחן מור הוא מבחן מיון אישיותי אליו ניגשים כל מי שרוצה ללמוד רפואה בישראל.

מאמרים נוספים בנושא לימודים בחו"ל

מאת: Daniel.Bלימודים בחו"ל15/04/182253 צפיות
יש שמעדיפים לבלות את הקיץ לא בסאמר קאמפ עם חברים וחוויות מתחרויות ופעילויות ספורטיביות, אלא בסאמר סקול, וזה במטרה לשפר את האנגלית שלהם לפני תחילת שנת הלימודים.

מאת: sharondan80לימודים בחו"ל26/04/161979 צפיות
אם אתם רוצים להעניק לילדים שלכם חוויה של פעם בחיים, ולהפוך את חופשת הקיץ להרבה יותר מעשירה והרבה יותר מיוחדת עבורם, סאמר סקול בלונדון יעניק לכם את הפתרון הטוב ביותר לכך.

מאת: Alon Meninלימודים בחו"ל23/08/152751 צפיות
Abstract: In those recent years we have witnessed the phenomenon that grew and her name is - the brain drain. This are a university-educated families who decide to move to another country. This phenomenon is growing every year mainly because of the implications of globalization worldwide. We see the movement of migration of families (mostly academic) to developed countries. In Israel the phenomenon is becoming more difficult and large. The Israeli government, only recently foreclosed on dealing with the phenomenon. Is it late to make the change? This article will attempt to review, with a view of the researchers, in short, the most significant reasons why the phenomenon is so widespread. And I will try to give reasons and mapping of advice to resolve the short term.

מאת: מיכאל רומנסקילימודים בחו"ל31/03/147104 צפיות
עולם ההדרכה מציע, במסגרתו, מגוון רחב מאד של שיטות, המביאות לידי ביטוי רעיונות שונים הקשורים בהדרכה וגם מבחר של כלים, שבהם ניתן להשתמש. עולם זה עבר לא מעט תהפוכות לאורך השנים וניתן לראות בו שינויים רבים, הבאים לידי ביטוי באופן שבו מיושמות ההדרכות עצמן.

מאת: שירה דרורילימודים בחו"ל31/03/147302 צפיות
למרות שמחקרים כבר מראים שסינית הופכת לשפת האם המדוברת ביותר בעולם, אין ספק שמדובר בשפה מורכבת ומאתגרת ללמידה. אז איך בכל זאת מייעלים את הלימוד? שילוב בין מחקר של המדינה המרתקת, למידת השפה ומימושה אפשרי באמצעות לימודי סינית בסין.

מאת: kinneret ovלימודים בחו"ל19/03/147757 צפיות
לימודי רפואת שיניים אפשריים ברומניה, הונגריה, בולגריה, סרביה, מולדובה, לטביה, צ'כיה, פולין ועוד. תנאי הקבלה ללימודי רפואת שיניים בחו"ל כוללים בדרך כלל : אנגלית ברמת ארבע יחידות לימוד לפחות, בגרות בכימיה, פיזיקה וביולוגיה, מבחני כניסה אינדיבידואליים לפקולטה וראיון קבלה.

מאת: נינה כהןלימודים בחו"ל11/09/132962 צפיות
לימודים הם דבר חשוב עבור כל אדם רציני במדינת ישראל. לכן אנו רואים כיצד בתחומים רבים אף אחד לא מהסס ומגייס את הכסף הנדרש על מנת לרכוש מקצוע איכותי לעתיד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica