חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

האם יש קשר בין אמונה והצלחה

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי11/09/2012919 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האם יש קשר בין הצלחה לבין האמונה? אם נשאל את השאלה הזו 100 אנשיםלצורך העניין, סביר להניח שחצי מהם ואפילו יותר, יגידו לנו חד משמעיתשבשביל להצליח בחיים עלינו להאמין בעצמנו וביכולת שלנו להשיג את מה שאנחנורוצים להשיג. אנשים אלו בהחלט צודקים.

אז מהו הקשר בין הצלחה ואמונה?. כדי להבין את זה יותר לעומק, בואו נגדירבקצרה מה זה הצלחה ומה זה אמונה ואיך מתבטא הקשר ההדוק בין השניים.

מה היא הצלחה?

הצלחה היא איזושהי פעולה רציפה ומתמשכת, או במילים אחרות מסע של עשייה עקבית, לעבר מטרה מסוימת שהצבנו והגדרנו מראש.

כולם רוצים להצליח, אבל עבור כל אחד הצלחה תבוא לידי ביטוי בדרך שונה.

עבור אחד הצלחה יכולה להיות קריירה משגשגת בתחום מסוים, עבור השני זויכולה להיות זוגיות יפה, ועבור השלישי ההצלחה תתבטא על ידי כך שיהיה לו ביתגדול ואוטו מפואר

אך כל הדברים הללו - אוטו מפואר, בית גדול, קריירה משגשגת, זוגיות יפה או כל דבר אחר, הם אינם ההצלחה עצמה אלא רק ההשתקפות של ההצלחה.

למעשה מה שקובע את מידת ההצלחה שלנו להשיג את כל הדברים הללו - היא האמונה שלנו בעצמנו, אמונה ביכולת שלנו להשיג את כל אותם הדברים שאותם אנחנו שואפים להשיג בחיים.ככל שהאמונה גדולה יותר, כך ההצלחה תהיה גדולה יותר גם. אם רק נרצה אבל לאנאמין שאנחנו יכולים להשיג משהו, הסיכוי לקבל את אותם הדברים הוא אפסי.

אז מה זה בעצם אמונה?

להאמין זה אומר להיות בטוחים בתוך עצמנו בדבר מסוים וכתוצאה מכך לראות אותו במציאות. במיליםאחרות, לראות את זה בעיני רוחנו לפני שנראה זאת על פני השטח. זה אומר שאםאנחנו רוצים להשיג קריירה משגשגת ומצליחה ובאותו זמן מאמינים בכך בכל הגוףשלנו, בכל הנשמה שלנו, זה בדיוק מה שאנחנו הולכים להשיג.

לא סתם אמרתי - כגודל האמונה, גך גם גודל ההצלחה. ככל שנאמין יותרביכולת שלנו ובעצמנו, כך גם ההצלחה שלנו תהיה יותר גדולה בתחום הרצוי. לאמספיק רק לרצות להצליח. אם אנחנו רק רוצים אבל לא מאמינים, אז הסיכוייםשההשתקפות תהפוך למציאות הרבה יותר קטנים.

אם כך הגענו למסקנה שצעד חשוב ביצירת ההצלחה הוא אמונה. אך ישנו פרט אחדמאוד משמעותי -  האמונה צריכה להיות מבוססת על מערכת של אמונות שמתאימותלאותה ההצלחה שאותה אנחנו רוצים להשיג.

מה זה אומר?

אחרי שהגדרנו מטרה משמעותית שאותה אנחנו רוצים להשיג, חשוב לבדוק מהימערכת האמונות שיש לנו, האם הן אמונות שמקדמות אותנו לעבר אותה המטרה שבהאנחנו רוצים להצליח, או שיש לנו אמונות מגבילות שחוסמות אותנו מלהגיע ליעד המבוקש וליהנות מהפירות של ההצלחה.

יכול להיות שבצורה המודעת אנחנו מאמינים שאנחנו יכולים להשיג מטרהמסוימת אבל בתת המודע שלנו ישנה אמונה שחוסמת אותנו מלהגיע אליה ולקבל אתמה אנחנו שואפים לקבל.

זה בדיוק הנושוא שעליו אנחנו נדבר במאמר הבא. מה הן אמונות מגבילות וכיצד הן יכולות להשפיע על ההצלחה שלנו בהשגת מטרה שהצבנו,

ואם אהבת את המאמר, אודה לך אם תעשה לייק או תכתוב תגובה ואף תשתף את החברים שלך.

שיהיה לך יום מקסים ושוב תודה!

דיאנה בן צבי

http://www.dianabenzvi.com/landing/gift-report-self-fulfillment

לקבלתהדוח "2 הצעדים הראשונים ו 7 עקרונות בסיסיים בפריצת דרך להגשמה העצמיתשלך" במתנה ממני ולגמרי בחינם, אתה מוזמן להיכנס לאתר, לרשום שם ומייל ומידהוא יישלח אליך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דיאנה בן צבי

מורה דרך להגשמה עצמית

http://www.DianaBenZvi.com/ten-tips-about-self-fulfillment

לקבלת סדרת 10 טיפים "כיצד לפרוץ דרך ולהגישם את עצמך" בחינם, במתנה ממני, תיכנס לקישור שלמעלה, תרשום שם ומייל והם יישלחו אליך, כל 4 ימים טיפ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיאנה בן צבי

מאת: דיאנה בן צביאימון לאיכות חיים11/05/151461 צפיות
באנו לעולם הזה כדי לחיות את החיים במלואם, ליהנות מהעשייה היום יומית שלנו ולקבל כל יום כמתנה ענקית. באנו לעולם הזה עם ארגז כלים – כישורים ומיומנויות שפיתחנו, כישרונות מולדים, חלומות, שאיפות.

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי05/05/151392 צפיות
מונוטוניות זו לא מילה גסה אבל איפה שיש מונוטוניות, אין שם חיים, אין שם אנרגיה, זרימה. בהגדרה של המילון מונוטוניות הכוונה למשהו מעייף וזה אכן כך. הסיבה שיצאת מההרצאה כי הדיבור של המרצה היה מונוטוני ומעייף נורא!

מאת: דיאנה בן צביאימון אישי - כללי13/04/151759 צפיות
אם אנחנו מנהלים חיים מונוטוניים כאשר כל יום חוזר על עצמו, מה שקורה לנו שאנחנו נכנסים למצב של שגרה, של חוסר משמעות, של חוסר צמיחה והתפתחות. הרבה פעמים מצב של שגרה מלווה ברגשות כמו תסכול, דיכאון, כעס ועצבים – בגלל אותה השגרה המשעממת.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151510 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צביאימון מנהלים02/03/151429 צפיות
יש לכם חלום להיות מאמנים או מטפלים, אתם יודעים עמוק בפנים שזאת הדרך שלכם שהייתם רוצים לבחור, לבנות ולחיות אותה. מה מונע מכם להגשים את החלום? מה עוצר אתכם כבר עכשיו לקום ולהתחיל להיות מאמנים או מטפלים.

מאת: דיאנה בן צבידיאטה28/12/141843 צפיות
נושא של אנרגיה זהו אחד הנושאים החשובים ביותר על מנת שנוכל ליצור לעצמנו חיים של הצלחה, הגשמה, צמיחה והתפתחות. אני מאמינה שללא אנרגיה נכונה, ללא מצב אנרגטי נכון לא באמת נוכל להוציא את מלוא הפוטנציאל שלנו, לעשות מעשים גדולים ולהשיג את המטרות הגדולות שלנו, להיות האדם שאנחנו רוצים להיות. הכל למעשה זה אנרגיה. החיים שלנו תלויים באנרגיה ויטאלית שלנו, בחיות וחיוניות שלנו, במצב האנרגטי שלנו.

מאת: דיאנה בן צביאימון לחינוך08/10/143072 צפיות
העולם רץ קדימה, רץ ומתפתח, רץ ומתקדם – אבל ישנה בעיה אחת גדולה ומרכזית עם התפתחות זו – אכן יש לנו מכשירים הכי משוכללים שבעולם, הכל נהיה ממוחשב, קל להגיע לכל מקום, קל להשיג כל דבר לא משנה איפה אנחנו נמצאים – עידן המידע והאינטרנט מאפשרים לנו לקבל אינפורמציה על כל דבר שנרצה – בקליק אחד בלבד. אבל למרות כל ההתפתחות הזו העולם נאשר מאחור – 1000 שנים ומעלה.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213609 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205243 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193106 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192939 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193005 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174125 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173530 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica