חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קמפיין פרסומי - הבנה אמוצינלית של צרכי הלקוח שלך בדרך לקמפיין מנצח

אבל איך לעזאזל הוא עושה זאת ? זו הייתה שאלה שנשאלתי על ידי לקוח פוטנציאלי לא מזמן. למרות שהלקוח הזה היה כותב מוכשר ביותר, הוא היה מתוסכל מכך שהוא לא הצליח ליישם את המידע שהוא עבד עבורו כה קשה ככלי להשגת  כתיבה שתגרום לחיבור רגשי עם הלקוחות הפוטנציאלים שלו. אם אתה יודע היכן לחפש, אתה תוכל למצוא בקלות את הרמזים שמבטאים מה אנשים מרגישים. ברגע שעלית על זה, לייצור את החיבור זה עניין של מה בכך. לשם ההדגמה אנו ניקח את העניין של הורדת משקל ושיפור איכות החיים כנושא עליו נערוך את הקמפיין שלנו.

אילו הם כללים שינחו אותך בצורה הנכונה איך לתפוס את הלקוח שלך באמות הרגש שלו.

בחינה והערכה של הלקוח שלך

בעוד שיש דברים שבהם אפשר להבחין בצורה ויזואלית לגבי הלקוח שלך, אתה תקבל תוצאות טובות הרבה יותר אם באמת תבצע מחקר מקיף על הלקוחות הפוטנציאלים שלך בצורה כלשהי. אתה יכול לבצע סקרים באתר שלך, לשלוח מיילים שמזמינים את הלקוחות להשתתף במחקר מהיר או אמצעים אחרים לאגירת מידע.

חשוב מאוד לא להתעלם מהתשובות שאתה מקבל ולקרוא את הפידבקים בצורה מקיפה. רצוי מאוד לא לסנן חלקים מהפידבק אם הם לא לרוחך. האמת היא שביקורת בונה יכולה לסלול את הדרך לרעיונות חדשים, מוצרים חדשים או שירותים חדשים. בנוסף חשוב שתלמד מעדויות מהשטח, מה באמת קורה, האם יש טרנד מסוים ? , האם רוב האנשים משבחים אותך על אותו דבר  ? אם זה המצב האלמנטים הללו כנראה מאוד חשובים להם וחשוב לך להתמקד בהם.

בצע תחקיר מקיף על סגנון החים של הלקוחות שלך וגם על הדמוגרפיה הבסיסית בסביבה בה הם חיים.  במילים אחרות, לדעת שהמבקרים שלך הם בעיקר נשים בגילאים שבין 50-60 ועושים יותר מ120,000 שקל בשנה זה נחמד. למרות זאת זה לא באמת אומר לך אם הן בדרך לצאת לפנסיה או מנסות לחסוך כסף איפה שהם יכולות מפחד שלא יהיה להם מספיק. המחקר גם לא אומר לך מה הרופאים אמרו על רמת הכולסטרול ולחץ הדם שלהן בזמן האחרון (כנראה בגלל המשקל שהן הוסיפו שנה אחרי שנה)

שים את עצמך בנעלים שלהם

ברגע שאספת את המידע, שים את עצמך בנעלי הלקוחות שלך ליום אחד. אל תבחן את הממצאים באופן מתודי, באמת תחשוב מה הממצאים אומרים. הבה ונחזור לפסקה הקודמת וננתח את רסיסי המידע הקטנים.

"נשים בין הגילאים 50-60 שמרוויחים 120,000 שקל לשנה, שמתקרבים לגיל פרישה ומנסים לחסוך כסף בכול צורה מחשש שלא יישאר..."

מה אם אתה היית בסיטואציה הזו ? מה אתה היית מרגיש ? "פשוט מדהים!, כול הכסף שחסכתי בשביל המשכנתה ילך עכשיו לתכנית שומרי משקל יקרה או גרוע מזה... אני יצטרך לקבל טיפול תרופתי יקר לבעיית ההשמנה ולסבול את תופעות הלוואי המוזרות האלו. ברוב המקרים יגיעו בתקשורת למסקנה לאחר כמה חודשים שהגלולות האלו ממש לא עובדות או אפילו יכולות להרוג אותך. האפשרות היחידה שנותרה לך היא להוריד במשקל, אבל אין לך מספיק מוטיבציה אז אתה צריך להיכנס למסגרת, ממש מושלם אני מתקרב לפרישה ואני צריך להיות עבד למדד הקלוריות לעזאזל!".

לא ממש הסיטואציה המשולמת ? אתה לא ממש רוצה להשתתף בתכנית הרזיה ? לאחר שעברת בראש את הסימולציה הזו אז אתה מבין את המצב הנפשי של הלקוח הפוטנציאלי שלך ומתאים לו בעצם את הקמפיין שיכול להתאים למצב המודעות שלו.

שאלות הם נקודת התחלה טובה להתחיל ממנה את הסלוגן הפרסומי לדוגמה, "מחפש תכנית הרזיה שמתאימה לצרכים שלך ולאורך החיים האינטנסיבי שלך?". " צריך תכנית הרזיה עם תוצאות מהירות שלא תשחט לך את הכיס ?." תחשוב על שאלות שיכולות לשקף את מצב הרוח של הלקוחות שלך ושעליהם תוכל לענות בצורה חיובית.

בנוסף, אתה יכול להדגיש את היתרונות של המוצר או השרות שלך ללקוח במצב התודעה המודגש למטה.

· שיהיה קל

· כול הדברים ארוזים מראש וספורים מראש

· זה משתלם מבחינה כספית

· אתה מקבל תוצאות מהירות

· הבריאות שלך משתפרת ככול שאתה מוריד במשקל

· זה נותן לך יותר אנרגיות

· אנשים אחרים ראו ירידה בלחץ הדם ובכולסטרול תוך 4 שבועות

יש עוד הרבה אלמנטים, כול האלמנטים האלו יכולים להשתלב בקמפיין הפרסומי שלך יחד עם ההטבות המתאימות ואת התוצאות הסופיות שיראו בברור איך תכנית ההרזיה הזאת היא בדיוק מה שהאישה צריכה. לא משנה כרגע מה אתה עושה אל תשכח את הצעד הכי חיוני שיוסיף את ההטבות ואת התוצאות הסופיות לאלמנטים הללו.

אתה אפילו יכול ליצור תכנית "קדם פרישה" שמיועדת לעזור לאנשים עם לחץ דם וכולסטרול נמוך להיות יותר אנרגטיים יחד עם הורדה במשקל על מנת שלנשים בגיל המיועד יהיה בריאות טובה יותר והרבה יותר אנרגיות לשנים הבאות. תן את זה במחיר מבצע וזרוק פנימה כמה תוספות ותפרת לנשים האלה חבילה מעולה שתעשה אותם מרוצות עד הגג.

לסיכומו של דבר כול הרעיון הוא ללמוד איך, מה, מתי, היכן ולמה של המבקרים באתר שלך.אתה צריך להבין מה מניע אותם. ברגע שהבנת את המצב הרגשי של המבקרים שלך ובאיזה מצב אמוציונאלי הם נמצאים יהיה לך קל הרבה יותר ליצור להם את הקמפיין הפרסומי בצורה האפקטיבית ביותר.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
חברת Creative Brilliance היא הקול הצעיר הבועט והחדשני בפרסום שיווק וקידום אתרים ממותג, החברה פרי חזונו של המייסד איציק עומרי שמה לה לנכון לקחת את כול נושא קידום האתרים ולשים אותו בספרה אחרת לגמרי עם מקצועיות אין קיץ עם נופך מעט שונה ועם יצירתיות שמתכתבת עם הטרנדים של עולם הפרסום יחד עם רצון הלקוח…החיפושים שלכם הסתיימו באופן רשמי כי חזון התוכן היצירתי שיזניק את העסק שלכם קדימה נמצא ממש
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק עומרי

מאת: איציק עומריקידום אתרים06/03/13926 צפיות
ה נראה כמו שאלה מצחיקה אבל מסתבר שהיא נשאלת מספר לא מבוטל של פעמים. “היכן לעזאזל צריך למקם את העותק הפרסומי שלך בדף האתר" השאלה הזו חוזרת הרבה פעמים מכיוון שישנם מספר פיסות מידע, שמועות ומיתוסים לגבי הטמעת טקסט שאתה כותב עותק פרסומי.

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138205 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138351 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

מאת: איציק עומריקופירייטינג04/12/128028 צפיות
לא משנה אם אתה מודע לכך או לא יש משהו שמייחד את העסק שלך מכול השאר, הדבר החכם הוא לגלות ולפענח אותו ופה בעצם טמונה הבעייה. הרבה מאוד בעלי עסקים ומנכל"ים אינם מבינים כיצד לבנות את הצעת המכירה הייחודית (USP). ישנם קריטריונים מיוחדים לשקול על מנת שהתוכן שלך או המסר יעבור ללקוחות הפוטנציאלים שלךבצורה ברורה ומוצלחת. הנה מספר כלים פשוטים שיעזרו לך:

מאת: איציק עומריקופירייטינג05/11/121279 צפיות
אני חייב להגיד שזה ממש מרתיח אותי לפעמים שקופירייטרים שכותבים SEO מקבלים שם רע תודות לחוסר תשומת לב. איך זה קורה ? מכיוון שיותר מדי אנשים טוענים שהם יודעים מה עושים אבל במציאות הם פשוט דוחפים מילות מפתח בלי התייחסות לזרימה של הטקסט. עותק שנשמע מכני ונוקשה הוא סימן לכתיבה חובבנית. כאשר אתה כותב עותק של SEO, אתה צריך לקחת את הזמן למצוא ולהבין מה אפקטיבי ומה לא. ישנם 2 טעויות נפוצות שכמעט כול קופירייטר חובבן שמתעסק בכתיבה למנועי חיפוש עושה. הנה 2 הטעויות:

מאת: איציק עומריקידום אתרים24/10/121128 צפיות
בכול שנותיי כקופירייטר SEO מעולם לא ידעתי שלגוגל יש פקטור אמון משלו שמקושר לדפי האתר ולעותק המצוי שם. אבל בכול זאת טור שפורסם לא מזמן בניוזלטר של גוגל הסביר בצורה מעולה מה באמת גוגל מחפשת בצורת התוכן שאתה מפרסם. אלו הם שיטות שיישמתי אותם במשך שנים וזה יכול לעזור לקופירייטינג שלך להיות מקור מהימן בשביל גוגל ובעל פוטנציאל להעלות אותך בדירוג.

מאת: איציק עומרישיווק באינטרנט16/10/121097 צפיות
זה לא מתסכל ? כל מה שרצית היה שולחן מחשב חדש אבל אתה לא מצליח לקבל החלטה שנוח לך איתה. זה לא אמור להיות כול כך קשה. מה בעצם עוצר בעדך ? כנראה שמה שעוצר בעדך הוא חוסר מידע. הנה משהו שכול בעל אתר אינטרנט צריך לדעת. כאשר מגיעים גולשים לאתר שלך הם מחפשים סיבה לקנות ממך. חושבים שזה מובן מאליו ? את נכונה לכם הפתעה! אני נתקל בשיטוטי היום יומיים באלפי אתרים שמביאים לך את כול הדברים והתכנים חוץ מהסיבה מדוע כדי לקנות אצלם, להירשם או להקליק. זה טעות פטאלית בכול עסק אבל זה בעיקר פוגע בחברות שעובדות רק באי

מאמרים נוספים בנושא פרסום באינטרנט

מאת: nirפרסום באינטרנט01/11/213456 צפיות
אין נוסחא קבועה עבור ניהול מוניטין ומעולם לא היתה. כל עסק פועל בסביבה עיסקית אחרת מתחרה באתרים שונים ומנסה להשיג מטרות עיסקיות שונות. ועדיין הגישה הבסיסית שמלווה את תחום ניהול המוניטין מספר שנים לא השתנתה בהרבה. מה כן השתנה – היחס של גוגל לפופלאריות.

מאת: משה סויסהפרסום באינטרנט04/12/202196 צפיות
יש ברשותכם עסק פעיל או חדש והינכם מעוניינים לפרסם אותו למכירה באינטרנט, מה עליכם לעשות על מנת למכור את העסק במהירות.

מאת: אמורפרסום באינטרנט01/07/172771 צפיות
פלטפורמת הרשת החברתית מאפשרת לעסקים ולחברות להגיע לקהל יעד רחב, והאפשרויות החינמיות של שיווק דרך פייסבוק מלהיבות ואפקטיביות כשלעצמן. יחד עם זאת, אם אתה בעל עסק המעוניין בקמפיין שיווקי שיקפיץ את העסק שלך לרמות פעילות וחשיפה חדשות במהירות

מאת: אמורפרסום באינטרנט28/06/172692 צפיות
מה היתרונות של שיווק בפייסבוק, ומדוע כדאי גם לעסק שלך להיכנס לרשת החברתית הגדולה ביותר? עבור אלו שעדיין לא קפצו על עגלת הפרסום של הרשתות החברתיות, הנה מדריך קצר בנושא פרסום בפייסבוק באדיבות טרגט, חברה לשיווק באינטרנט.

מאת: שרון צרפתיפרסום באינטרנט30/11/162266 צפיות
איך בדיוק יודעים למקד את הפניות של הלקוחות שהתבצעו מאותם אפיקים מסוימים בלבד ולנטר את הפעילות לפרסום שחוסך משאבים פיננסיים לבית העסק? ניתן למקד את הפניות בעזרת מספרים וירטואליים פשוטים לביצוע, בין היתר. קראו הלאה ותגלו מידע חשוב לפרסום ממוקד.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט08/09/162836 צפיות
חברת בניית אתרים יוצרת עבורך, בעל עסק קטן או גדול, בין אם אתה נגר, מטפל, אמן או חנות, וזקוק לכל הסיוע שתוכל לקבל. הקמת אתר אינטרנט בחינם מאפשרת לך לבנות את אתר האינטרנט שלך כך שלקוחותיך יוכלו למצוא אותך.

מאת: רועי כץפרסום באינטרנט15/08/162738 צפיות
חושב על יצירת אתר אינטרנט בחינם? צור קשר עם חברת בניית אתרים. אתר בחינם מאפשר לך להשיק בלוג, לקבל לידים באמצעות דואר אלקטרוני, ולקבל דומיין אישי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica