חפש מאמרים:
שלום אורח
26.02.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קופריטיינג ממוקד - ההבדל הקטן בין הצלחה לכשלון

מאת: איציק עומריקופירייטינג05/11/2012799 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אני חייב להגיד שזה ממש מרתיח אותי לפעמים שקופירייטרים שכותבים SEO מקבלים שם רע תודות לחוסר תשומת לב. איך זה קורה ? מכיוון שיותר מדי אנשים טוענים שהם יודעים מה עושים אבל במציאות הם פשוט דוחפים מילות מפתח בלי התייחסות לזרימה של הטקסט. עותק שנשמע מכני ונוקשה הוא סימן לכתיבה חובבנית.

כאשר אתה כותב עותק של SEO, אתה צריך לקחת את הזמן למצוא ולהבין מה אפקטיבי ומה לא. ישנם 2 טעויות נפוצות שכמעט כול קופירייטר חובבן שמתעסק בכתיבה למנועי חיפוש עושה. הנה 2 הטעויות:

1.הרשימה

בוא נגיד שאתה מבקר באתר הבית באתר שמתעסק במכירת מוצרי יופי. כשאתה קורא את העותק אתה נתקל במגוון מוצרים: מוצרים למספרה, ציוד למספרה ושולחנות מניקור. העותק נשמע כך. "המבחר הטוב ביותר של מוצרים למספרה, ציוד למספרה ושולחנות מניקור באינטרנט"

"שאתה הולך לקנות מוצרים למספרה, ציוד למספרה ושולחנות מניקור מקצועיים אתה צריך ספק שמציע מבחר מצוין וגדול ובו זמנית גם שרות מצוין מכיוון שקניית מוצרים למספרה, ציוד למספרה ושולחנות מניקור מקצועיים יכול להיות הרפתקה יקרה ולכן אתה גם מחפש בנוסף לכול הדברים גם ספק שייתן מחירים טובים. סמוך על חברת זיקרי מוצרי יופי שיביאו לך את המבחר הרחב ביותר של מוצרים למספרה שלך, ציוד למספרה ושולחנות מניקור מקצועיים כול יום. ההזמנות נשלחות תוך 24 שעות – ואם קנית ממגוון מוצרי המספרה, ציוד למספרה ושולחנות מניקור מקצועיים בסכום של מעל 400 ₪ המשלוח הוא לגמרי בחינם!"

זה בדיוק חוסר הזרימה שדיברתי עליה בתחילת הדברים. כשאתה משתמש במילות המפתח בשורה כול פעם מחדש זה לא בסדר. זה הגיוני ונכון להשתמש במילות המפתח פעם אחת אפילו פעמים בהתאם לאורך העותק, אבל זה דבר אחר לשים את כול מילות המפתח כול פעם ברשימה ולהשתמש בהם כול פעם שיש לך הזדמנות קטנה. השיטה הזו פשוט לא מעניינת ולא אפקטיבית וחוזרת על עצמה. אז מה נותר לכם לעשות במקום ?

מצא איזו מילת מפתח מתאימה לכול סיטואציה. דבר על מספר סוגים שונים של ציוד למספרות. בחן מה הסיבות שציוד המספרות שלך טוב יותר ממה שאחרים מוכרים או אפילו עשה רשימה של תכונות והטבות על קו שולחנות המניקור שאתה מוכר.

2. החלפת מילות מפתח בביטויים גנריים

הטכניקה הזאת בדומה לקודמתה מושלמת אם אתה משתמש בה בצורה מתונה. לעומת זאת, אם תחליף כמעט כול מילה גנרית עם מילת מפתח העותק שלך ישמע פשוט טיפשי. בוא נראה דוגמה נוספת מאתר לעיצוב אתרים.

עיצוב אתרים היהלום הכחול

"חברת היהלום הכחול עיצוב אתרים מציעה רמה גבוהה מאוד של יצירתיות לעסקים. עיצוב אתרים היהלום הכחול מייצרת עיצובים מקורים. כול עיצוב של היהלום הכחול עיצוב אתרים הוא מקורי ובנוי בהתאמה אישית במיוחד בשביל האתר שלך".

אם היית אורח לרע בחברה בה העובדים היו מדברים בדיוק כמו העותק שנכתב מעלה קרוב לוודאי שהיית חושב שהם הזויים בלשון המעטה אז איזה סיבה יש לך לכתוב את העותק של האתר שלך בצורה הזו ? הסיבה היא שרוב הקופירייטרים החובבנים חושבים שהם לא יכולים לכתוב באותה צורה או נוסח גם למנועי החיפוש וגם לגולשי האתר. אני חייב להגיד שהם טועים! אתה בהחלט יכול לכתוב גם למנועי החיפוש וגם לגולשי האתר בהצלחה גדולה.

העותק הקודם היה צריך להראות כך:

"מתקדם, יצירתי ומעודכן. אלו הם ביטויים שמתארים בצורה הטובה ביותר הרבה מאוד עסקים אינטרנטיים שנמנים על קהל לקוחותינו. עיצוב האתר בשביל הארגון שלך אמור להתאים לסגנון שאתה רוצה לייצר. עיצוב האתר שתקבל ישקף בצורה מצוינת את האישיות של החברה שלך והכול בהתאמה אישית. מכיוון שאנחנו עובדים בצורה אקסקלוסיבית עם חברות מובילות במשק תוכל להיות סמוך ובטוח שתקבל את התמורה המלאה לכספך".

ראיתם את זה ? הביטוי התחלק באמצע באמצעות הגייה שונה. זה לא יפגע בדירוג שלך בכלל אבל זה יגרום לעותק שלך להישמע הרבה יותר טוב.

אלו לא כול הטעיות השגורות בפי קופירייטרים חובבנים. אבל רוב הטעיות האלו ניתנות לתיקון על ידי מבחן פשוט. קרא את העותק בקול רם. אם העותק נשמע מגוחך כאשר אתה קורא אותו בקול זה ישמע מגוחך גם לגולשי האתר. כך את הזמן, למד את התכונות של קופירייטינג SEO לפני שאתה יוצר את הטקסטים לדפים שלך (או ללקוח שלך). רק אחרי כול הדברים הללו תוכל להיות בטוח שהעותק שלך יהיה הרבה יותר אפקטיבי ויתרום לדירוג הגבוה של האתר.

.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
חברת Creative Brilliance היא הקול הצעיר הבועט והחדשני בפרסום שיווק וקידום אתרים ממותג, החברה פרי חזונו של המייסד איציק עומרי שמה לה לנכון לקחת את כול נושא קידום האתרים ולשים אותו בספרה אחרת לגמרי עם מקצועיות אין קיץ עם נופך מעט שונה ועם יצירתיות שמתכתבת עם הטרנדים של עולם הפרסום יחד עם רצון הלקוח…החיפושים שלכם הסתיימו באופן רשמי כי חזון התוכן היצירתי שיזניק את העסק שלכם קדימה נמצא ממש
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק עומרי

מאת: איציק עומריקידום אתרים06/03/13564 צפיות
ה נראה כמו שאלה מצחיקה אבל מסתבר שהיא נשאלת מספר לא מבוטל של פעמים. “היכן לעזאזל צריך למקם את העותק הפרסומי שלך בדף האתר" השאלה הזו חוזרת הרבה פעמים מכיוון שישנם מספר פיסות מידע, שמועות ומיתוסים לגבי הטמעת טקסט שאתה כותב עותק פרסומי.

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/137154 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/137232 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

מאת: איציק עומריקופירייטינג04/12/127188 צפיות
לא משנה אם אתה מודע לכך או לא יש משהו שמייחד את העסק שלך מכול השאר, הדבר החכם הוא לגלות ולפענח אותו ופה בעצם טמונה הבעייה. הרבה מאוד בעלי עסקים ומנכל"ים אינם מבינים כיצד לבנות את הצעת המכירה הייחודית (USP). ישנם קריטריונים מיוחדים לשקול על מנת שהתוכן שלך או המסר יעבור ללקוחות הפוטנציאלים שלךבצורה ברורה ומוצלחת. הנה מספר כלים פשוטים שיעזרו לך:

מאת: איציק עומריקידום אתרים24/10/12672 צפיות
בכול שנותיי כקופירייטר SEO מעולם לא ידעתי שלגוגל יש פקטור אמון משלו שמקושר לדפי האתר ולעותק המצוי שם. אבל בכול זאת טור שפורסם לא מזמן בניוזלטר של גוגל הסביר בצורה מעולה מה באמת גוגל מחפשת בצורת התוכן שאתה מפרסם. אלו הם שיטות שיישמתי אותם במשך שנים וזה יכול לעזור לקופירייטינג שלך להיות מקור מהימן בשביל גוגל ובעל פוטנציאל להעלות אותך בדירוג.

מאת: איציק עומרישיווק באינטרנט16/10/12661 צפיות
זה לא מתסכל ? כל מה שרצית היה שולחן מחשב חדש אבל אתה לא מצליח לקבל החלטה שנוח לך איתה. זה לא אמור להיות כול כך קשה. מה בעצם עוצר בעדך ? כנראה שמה שעוצר בעדך הוא חוסר מידע. הנה משהו שכול בעל אתר אינטרנט צריך לדעת. כאשר מגיעים גולשים לאתר שלך הם מחפשים סיבה לקנות ממך. חושבים שזה מובן מאליו ? את נכונה לכם הפתעה! אני נתקל בשיטוטי היום יומיים באלפי אתרים שמביאים לך את כול הדברים והתכנים חוץ מהסיבה מדוע כדי לקנות אצלם, להירשם או להקליק. זה טעות פטאלית בכול עסק אבל זה בעיקר פוגע בחברות שעובדות רק באי

מאת: איציק עומריפרסום באינטרנט26/09/12804 צפיות
אבל איך לעזאזל הוא עושה זאת ? זו הייתה שאלה שנשאלתי על ידי לקוח פוטנציאלי לא מזמן. למרות שהלקוח הזה היה כותב מוכשר ביותר, הוא היה מתוסכל מכך שהוא לא הצליח ליישם את המידע שהוא עבד עבורו כה קשה ככלי להשגת כתיבה שתגרום לחיבור רגשי עם הלקוחות הפוטנציאלים שלו. אם אתה יודע היכן לחפש, אתה תוכל למצוא בקלות את הרמזים שמבטאים מה אנשים מרגישים. ברגע שעלית על זה, לייצור את החיבור זה עניין של מה בכך. לשם ההדגמה אנו ניקח את העניין של הורדת משקל ושיפור איכות החיים כנושא עליו נערוך את הקמפיין שלנו.

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/191020 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/171455 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/141625 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/141797 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/137096 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/137154 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/137232 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica