חפש מאמרים:
שלום אורח
12.11.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הייחודית של העסק שלך כמקור צמיחה פיננסי

מאת: איציק עומריקופירייטינג04/12/20127146 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא משנה אם אתה מודע לכך או לא יש משהו שמייחד את העסק שלך מכול השאר, הדבר החכם הוא לגלות ולפענח אותו ופה בעצם טמונה הבעייה. הרבה מאוד בעלי עסקים ומנכל"ים אינם מבינים כיצד לבנות את הצעת המכירה הייחודית (USP). ישנם קריטריונים מיוחדים לשקול על מנת שהתוכן שלך או המסר יעבור ללקוחות הפוטנציאלים שלךבצורה ברורה ומוצלחת. הנה מספר כלים פשוטים שיעזרו לך:

1. הגדר את הייחודיות שלך – ממש כמו שהשם מרמז, הצעת מכירה "ייחודית" חייבת להסביר איך החברה או ההצעה שלך מיוחדת מהאחרות. זה הרבה יותר קל אם יש לך מוצר שמביא חדשנות לשוק קוניפורמי ברובו אבל מה לגבי כול החברות שנמצאות בשוק כמה שנים טובות ? או מוצרים שיש להם תחרות גדולה מאוד בשוק ? במצב כזה ייחודיות תהיה קצת יותר מסובכת להגדרה ולבידול.

בוא ניקח לדוגמה דבר טריוויאלי כמו גלישה באינטרנט, האיפיונים המיוחדים הם כמובן מהירות ומחיר אבל המובילה של האינטרנט בעולם AOL בנתה את המוניטין שלה על המאפיין של קלות השימוש כבר מימיה הראשונים. AOL צירפה מיליוני לקוחות ושמרה אותם בצורה מצוינת לאורך השנים על ידי מתן כול הפתרונות במקום אחד.הם לא היו צריכים ספק אינטרנט (ISP) נפרד ואימייל נפרד ודפדפן נפרד ותכנית מסרים מיידים נפרדת הכול בעצם היה כלול בחבילה שלהם כך שזה יצר חבילה מושלמת ללקוחות. תשכחו רק מהעובדה שהמחירים שלה היו כפולים מכול שאר המתחרים, שהאינטרנט שלה סבל מבעיות התנתקות וששרות הלקוחות שלה היה מחפיר, לרוב הלקוחות זה לא שינה הם קיבלו בדיוק מה שהם רצו, זה היה קל וזה היה בדיוק מה שאנשים חסרי ידע טכני וגולשים מתחילים רצו.

2. תהיה ספציפי – פעם הגעתי לאתר שהציג את הייחודיות שלו בחלק העליון של כול דף באתר האינטרנט שלו. בוא נראה אם תנחשו איזה סוג של עסק זה. הצעת המכירה נראית כך, "עוזרים לאנשים לחיות טוב בצורה טובה יותר, בריאה יותר והרבה יותר יעילה" יש לכם רעיונות על איזה סוג חברה מדובר ? החברה שאחראית על הסלוגן היא חברה שמייצרת אביזרים למטבחים. המכנה המשותף היה שהציוד מיועד בעיקר לאנשים שרוציםאוכל בריא יותר וטבעי יותר. האם אתם רואים עכשיו איך הצעת המכירה הייחודית מגדירה את הייחודיות של העסק/המוצר בצורה ספציפית ? הם באמת עוזרים לאנשיםלחיות חיים טובים ובריאים יותר אבל השורה התחתונה היא שהם עוזרים ללקחות שלהם לעשות זאת בצורה הרבה יותר יעילה. לייצר לעצמך את הקמח מגרעינים, לאפות בעצמך את הלחם כול אלה דברים שדורשים זמן פנוי רב. רוב הטבעונים ישמחו למוצרים שיקלו עליהים את החיים ויחסכו להם זמן פנוי.

3. קצר וקולע זה מדויק – הצעות מכירה ייחודיות אינם פסקאות שבאות להכיר לך את המוצר, הם אמורות להיות משפט קצר אחד או מקסימום שניים, אל תתברבר, ככול שתהיה מדויק יותר התוצאות שלך יהיו טובות יותר. הנה מספר רעיונות טובים שיתנו שיעזרו לכם להפנים את השיטה.

כולם מכירים ההצעת המכירה הייחודית של M&M שהיא בעצם גם סלוגן המכירות שלהם: "נמס בפה שלך לא בידים שלך" ומה לגבי פיצה דומינו ? במקור הם נכנסו בסערה לשוק הפיצה עם הייחודיות של הבטחת זמן מדיוק בו תגיע הפיצה.  המניפסט שלהם היה "אני מביאים פיצה לוהטת, טרייה ב-30 דקות או פחות ואם חרגנו הפיצה בחינם" גם במקרה הזה הסלוגן שלהם היה מאוד דומה להצעת המכירה הייחודית שלהם.

ומי יכול לשכוח את בורגר קינג שהייתה הראשונה לתת ללקוח לעשות המבורגר בעשיה אישית עם כול מה שהם רוצים עליו. הקמפיין הפרסומי הציג את הסלוגן והג'ינגל "בורגר קינג בדרך שלך" , כול זה מאוד תאורי, ספציפי וקצר וכמו כן זה משפט שקל מאוד לזכור אותו.

אם ייצרת מוצר או שרות חדש שאל את עצמך מדוע ? האם זה ממלא אחר הצרכים של הלקוחות שלך ? האם זה בשביל למלא נישה שאף אחד לא השקיע או לא שם לב אליה ? כול אלה יכולים להיות הבסיס להצעת מכירה ייחודית חזקה.

עשה לך רשימה של יתרונות ומאפיינים שמייחדים את העסק שלך. שאל את הלקוחות שלך מה הם הכי אוהבים בחברה שלך במוצר שלך או בשרות שלך. השווה את ההצעה שלך למה שהמתחרים שלך מציעים. כול אלה יכולים להיות כלים מצוינים לטכניקת סיעור מוחות שתתניע את החשיבה שלך. תוך זמר יחסית קצר, הרבה מאוד אספקטים ייחודים יתגלו פתאום ויתנו לך בסיס של כתיבה חזקה, תיאורית וספציפית.

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
חברת Creative Brilliance היא הקול הצעיר הבועט והחדשני בפרסום שיווק וקידום אתרים ממותג, החברה פרי חזונו של המייסד איציק עומרי שמה לה לנכון לקחת את כול נושא קידום האתרים ולשים אותו בספרה אחרת לגמרי עם מקצועיות אין קיץ עם נופך מעט שונה ועם יצירתיות שמתכתבת עם הטרנדים של עולם הפרסום יחד עם רצון הלקוח…החיפושים שלכם הסתיימו באופן רשמי כי חזון התוכן היצירתי שיזניק את העסק שלכם קדימה נמצא ממש
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק עומרי

מאת: איציק עומריקידום אתרים06/03/13541 צפיות
ה נראה כמו שאלה מצחיקה אבל מסתבר שהיא נשאלת מספר לא מבוטל של פעמים. “היכן לעזאזל צריך למקם את העותק הפרסומי שלך בדף האתר" השאלה הזו חוזרת הרבה פעמים מכיוון שישנם מספר פיסות מידע, שמועות ומיתוסים לגבי הטמעת טקסט שאתה כותב עותק פרסומי.

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/137111 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/137194 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

מאת: איציק עומריקופירייטינג05/11/12771 צפיות
אני חייב להגיד שזה ממש מרתיח אותי לפעמים שקופירייטרים שכותבים SEO מקבלים שם רע תודות לחוסר תשומת לב. איך זה קורה ? מכיוון שיותר מדי אנשים טוענים שהם יודעים מה עושים אבל במציאות הם פשוט דוחפים מילות מפתח בלי התייחסות לזרימה של הטקסט. עותק שנשמע מכני ונוקשה הוא סימן לכתיבה חובבנית. כאשר אתה כותב עותק של SEO, אתה צריך לקחת את הזמן למצוא ולהבין מה אפקטיבי ומה לא. ישנם 2 טעויות נפוצות שכמעט כול קופירייטר חובבן שמתעסק בכתיבה למנועי חיפוש עושה. הנה 2 הטעויות:

מאת: איציק עומריקידום אתרים24/10/12638 צפיות
בכול שנותיי כקופירייטר SEO מעולם לא ידעתי שלגוגל יש פקטור אמון משלו שמקושר לדפי האתר ולעותק המצוי שם. אבל בכול זאת טור שפורסם לא מזמן בניוזלטר של גוגל הסביר בצורה מעולה מה באמת גוגל מחפשת בצורת התוכן שאתה מפרסם. אלו הם שיטות שיישמתי אותם במשך שנים וזה יכול לעזור לקופירייטינג שלך להיות מקור מהימן בשביל גוגל ובעל פוטנציאל להעלות אותך בדירוג.

מאת: איציק עומרישיווק באינטרנט16/10/12632 צפיות
זה לא מתסכל ? כל מה שרצית היה שולחן מחשב חדש אבל אתה לא מצליח לקבל החלטה שנוח לך איתה. זה לא אמור להיות כול כך קשה. מה בעצם עוצר בעדך ? כנראה שמה שעוצר בעדך הוא חוסר מידע. הנה משהו שכול בעל אתר אינטרנט צריך לדעת. כאשר מגיעים גולשים לאתר שלך הם מחפשים סיבה לקנות ממך. חושבים שזה מובן מאליו ? את נכונה לכם הפתעה! אני נתקל בשיטוטי היום יומיים באלפי אתרים שמביאים לך את כול הדברים והתכנים חוץ מהסיבה מדוע כדי לקנות אצלם, להירשם או להקליק. זה טעות פטאלית בכול עסק אבל זה בעיקר פוגע בחברות שעובדות רק באי

מאת: איציק עומריפרסום באינטרנט26/09/12770 צפיות
אבל איך לעזאזל הוא עושה זאת ? זו הייתה שאלה שנשאלתי על ידי לקוח פוטנציאלי לא מזמן. למרות שהלקוח הזה היה כותב מוכשר ביותר, הוא היה מתוסכל מכך שהוא לא הצליח ליישם את המידע שהוא עבד עבורו כה קשה ככלי להשגת כתיבה שתגרום לחיבור רגשי עם הלקוחות הפוטנציאלים שלו. אם אתה יודע היכן לחפש, אתה תוכל למצוא בקלות את הרמזים שמבטאים מה אנשים מרגישים. ברגע שעלית על זה, לייצור את החיבור זה עניין של מה בכך. לשם ההדגמה אנו ניקח את העניין של הורדת משקל ושיפור איכות החיים כנושא עליו נערוך את הקמפיין שלנו.

מאמרים נוספים בנושא קופירייטינג

מאת: רוןקופירייטינג26/06/19608 צפיות
כל בעל עסק מבין את החשיבות של אתר אינטרנט המייצג את החזון של העסק. אך בעידן שבו אנו נמצאים היום, הקמת אתר אינטרנט דורשת לא מעט משאבים - וברוב המקרים גם התקשרות עם לא מעט אנשי מקצוע המתמחים בנושאים אלו

מאת: שלום כהןקופירייטינג23/10/171413 צפיות
כתיבת תוכן איכותי דורשת רעיונות יפים כנסו לאתר שלנו ותגלו איך כותבים משהו איכותי ויפהפה.

מאת: יובל לויזוןקופירייטינג20/11/141582 צפיות
מאמר הוא רצף משפטים עם מבנה ייחודי שמתמקד בנושא מסוים. ישנם סוגי מאמרים שונים, כמו מאמרים חדשותיים, מדעיים, טכניים ומאמרים העוסקים בנושאים כלליים שנועדו לקריאה בשעות הפנאי. בעבר המאמרים היו מתפרסמים בעיקר בעיתונים ובספרים וכיום עם התגלגלות הטכנולוגיה של ימינו ישנם המאמרים האינטרנטיים.

מאת: פרופיל און לייןקופירייטינג06/08/141752 צפיות
כל עסק מוקם במטרה להרוויח. גם עסק קטן. לעיתים עסק קטן הוא עסק בתחילת דרכו, אשר שואף להתקדם, להצליח ולגדול. לעיתים עסק קטן הוא עסק משפחתי שמראש מעדיף להישאר קטן ואינטימי. בכל מקרה, אין טעם לפתוח עסק אם בסופו של דבר אין רווחים. לכן, כל עסק, גם עסק קטן, חייב פרופיל עסק מקצועי המגדיר את מהות העסק, קהל היעד, השירות או המוצרים שלו ומהווה למעשה תעודת זהות של העסק עצמו.

מאת: ליאה גריןקופירייטינג26/10/137054 צפיות
אל לבעל אתר להתפתות לתרגם את האתר או לפרסם מאמרים באנגלית שאינם נכתבו על ידי כותב תוכן מקצועי הדובר את השפה האנגלית

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/137111 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/137194 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica