חפש מאמרים:
שלום אורח
19.09.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גוגל נמצא שם... האם גם אתה - תפיסות מוטעות לגבי מנועי החיפוש והאתר שלך - כיצד עושים זאת נכון

מאת: איציק עומריקידום אתרים06/03/2013624 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

זה נראה כמו שאלה מצחיקה אבל מסתבר שהיא נשאלת מספר לא מבוטל של פעמים. “היכן לעזאזל צריך למקם את העותק הפרסומי שלך בדף האתר" השאלה הזו חוזרת הרבה פעמים מכיוון שישנם מספר פיסות מידע, שמועות ומיתוסים לגבי הטמעת טקסט שאתה כותב עותק פרסומי.

לדוגמה הרבה מאוד אנשים נשבעים שהעותק חייב להיות הכי גבוה באתר על מנת שמנועי החיפוש ימצאו אותו האמת...זה פשוט לא נכון. העכבישים של גוגל ומנועי החיפוש האחרים ימצאו אתה הטקסט שלך בלי התחשבות במיקום הפיזי שלו באתר. אחרים אומרים שהטקסט חייב להיות בבלוק אחד ושוב גם זה לא נכון, העכבישים עדייו ימצאו את הטקסט. עוד אמרות ששמעתי לגבי הטמעת טקסט הם:

1. הכותרת חייבת להופיע בראש העמוד

2. עותק שמוטמע בתוך טבלאות ולא בלוקים מטעה את מנוע החיפוש וזורק אותו החוצה

3. העותק חייב להיות מעל החבילה על מנת שהעכבישים ימצאו אותו.

שום דבר לא נכוון, העכבישים ימצאו את זה בכול מצב או לפחות ב-99.9 אחוז מהמקרים חוץ מבאמת מקרים מיוחדים.

אז בוא נגיע לתשובה איפה באמת המקום הטוב ביותר לשים את העותק הפרסומי שלך באתר ? איזה מקום נראה הכי הגיוני למבקרים באתר ? כמו שאמרתי קודם העכבישים (אני נשמע כמו...מדביר) ימצאו אותך ואם אתם רוצים הוכחה ? הנה המבחן, גלשו לגוגל והקישו כתובת אתר כלשהו שהתוצאה תתקבל  הקליקו "Show Google's Cache of a page” בתיבת הדו שיח שמופיעה בדף הבא לחץ על האופציה: “ This cached page may be reference images which are no longer available “ מה אתה רואה ?

מה שאתה בעצם רואה זה מה שמנוע החיפוש רואה, אם הטקסט מופיע במטמון שמורכב רק מטקסט זה אומר שהעכביש של גוגל יכול לקרוא אותו וכמובן לאנדקס אותו. הטמע את העותק במקום שיהיה הכי פרודוקטיבי ללקוח שלך, מכיוון שהוכחנו שהמנוע ימצא את הטקסט שלך בלי קשר לאיפה שהוא ממוקם באתר הפוקוס שלך חייב להיות על מבקרי האתר. האנשים שיש להם כסף קרי הלקוחות הפוטנציאלים של העסק באים ראשונים מנוע החיפוש במקרה הזה הוא משני.

אם הלקוחות שלך רוצים לראות את הכותרת שלך כדבר הראשון באתר פשוט מלא את מבוקשם ושים אותם. אם אלמנט מסוים של עיצוב גרפי נראה הגיוני יותר אז הטמע אותו בקדמה. אם אתה משתמש בתמונות לרוב כולל כתוביות על מנת שהלקוחות שלך יבינו מה התמונות אמורות להביע ואיך הם מתקשרות למסך המכירות שאתה מנסה להעביר אז שים אותם קודם והלאה והלאה הרעיון מובן.

אם יש לך אתר מסחר, צור דף לכול מוצר בקטגוריה שלך וזאת על מנת להדריך את המבקרים/לקוחות שלך ולאחר מכן הוסף סגמנט מידע שמתאר בצורה מהירה מה כול מוצר מציע. למרות שהעותק מפוזר לאורך כול העמוד המנוע ימצא אותו.

כשזה נוגע להטמעת עותק פרסומי באתר שלך אל תתחבט לגבי מה מנוע החיפוש רוצה שתעשה. תעשה רק מה שמתאים במאת האחוזים לאתר שלך ושיהיה מתאים ביותר ללקוחות שלך והטמע את העותק באזורים הללו, העכבישים ימצאו את זה בקלות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
חברת Creative Brilliance היא הקול הצעיר הבועט והחדשני בפרסום שיווק וקידום אתרים ממותג, החברה פרי חזונו של המייסד איציק עומרי שמה לה לנכון לקחת את כול נושא קידום האתרים ולשים אותו בספרה אחרת לגמרי עם מקצועיות אין קיץ עם נופך מעט שונה ועם יצירתיות שמתכתבת עם הטרנדים של עולם הפרסום יחד עם רצון הלקוח…החיפושים שלכם הסתיימו באופן רשמי כי חזון התוכן היצירתי שיזניק את העסק שלכם קדימה נמצא ממש
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק עומרי

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/137251 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/137343 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

מאת: איציק עומריקופירייטינג04/12/127290 צפיות
לא משנה אם אתה מודע לכך או לא יש משהו שמייחד את העסק שלך מכול השאר, הדבר החכם הוא לגלות ולפענח אותו ופה בעצם טמונה הבעייה. הרבה מאוד בעלי עסקים ומנכל"ים אינם מבינים כיצד לבנות את הצעת המכירה הייחודית (USP). ישנם קריטריונים מיוחדים לשקול על מנת שהתוכן שלך או המסר יעבור ללקוחות הפוטנציאלים שלךבצורה ברורה ומוצלחת. הנה מספר כלים פשוטים שיעזרו לך:

מאת: איציק עומריקופירייטינג05/11/12870 צפיות
אני חייב להגיד שזה ממש מרתיח אותי לפעמים שקופירייטרים שכותבים SEO מקבלים שם רע תודות לחוסר תשומת לב. איך זה קורה ? מכיוון שיותר מדי אנשים טוענים שהם יודעים מה עושים אבל במציאות הם פשוט דוחפים מילות מפתח בלי התייחסות לזרימה של הטקסט. עותק שנשמע מכני ונוקשה הוא סימן לכתיבה חובבנית. כאשר אתה כותב עותק של SEO, אתה צריך לקחת את הזמן למצוא ולהבין מה אפקטיבי ומה לא. ישנם 2 טעויות נפוצות שכמעט כול קופירייטר חובבן שמתעסק בכתיבה למנועי חיפוש עושה. הנה 2 הטעויות:

מאת: איציק עומריקידום אתרים24/10/12748 צפיות
בכול שנותיי כקופירייטר SEO מעולם לא ידעתי שלגוגל יש פקטור אמון משלו שמקושר לדפי האתר ולעותק המצוי שם. אבל בכול זאת טור שפורסם לא מזמן בניוזלטר של גוגל הסביר בצורה מעולה מה באמת גוגל מחפשת בצורת התוכן שאתה מפרסם. אלו הם שיטות שיישמתי אותם במשך שנים וזה יכול לעזור לקופירייטינג שלך להיות מקור מהימן בשביל גוגל ובעל פוטנציאל להעלות אותך בדירוג.

מאת: איציק עומרישיווק באינטרנט16/10/12738 צפיות
זה לא מתסכל ? כל מה שרצית היה שולחן מחשב חדש אבל אתה לא מצליח לקבל החלטה שנוח לך איתה. זה לא אמור להיות כול כך קשה. מה בעצם עוצר בעדך ? כנראה שמה שעוצר בעדך הוא חוסר מידע. הנה משהו שכול בעל אתר אינטרנט צריך לדעת. כאשר מגיעים גולשים לאתר שלך הם מחפשים סיבה לקנות ממך. חושבים שזה מובן מאליו ? את נכונה לכם הפתעה! אני נתקל בשיטוטי היום יומיים באלפי אתרים שמביאים לך את כול הדברים והתכנים חוץ מהסיבה מדוע כדי לקנות אצלם, להירשם או להקליק. זה טעות פטאלית בכול עסק אבל זה בעיקר פוגע בחברות שעובדות רק באי

מאת: איציק עומריפרסום באינטרנט26/09/12867 צפיות
אבל איך לעזאזל הוא עושה זאת ? זו הייתה שאלה שנשאלתי על ידי לקוח פוטנציאלי לא מזמן. למרות שהלקוח הזה היה כותב מוכשר ביותר, הוא היה מתוסכל מכך שהוא לא הצליח ליישם את המידע שהוא עבד עבורו כה קשה ככלי להשגת כתיבה שתגרום לחיבור רגשי עם הלקוחות הפוטנציאלים שלו. אם אתה יודע היכן לחפש, אתה תוכל למצוא בקלות את הרמזים שמבטאים מה אנשים מרגישים. ברגע שעלית על זה, לייצור את החיבור זה עניין של מה בכך. לשם ההדגמה אנו ניקח את העניין של הורדת משקל ושיפור איכות החיים כנושא עליו נערוך את הקמפיין שלנו.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/182557 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/171811 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/171719 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/171546 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/171559 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

מאת: רועי כץקידום אתרים16/11/161225 צפיות
בונים אתר עם מערכת מיוחדת , אשר מציעות אחסון של האתר בקרב הפלטפורמה שלהם, בנייה ועיצוב של האתר באמצעים בסיסיים פשוטים , ככה ש כל בעל עסק יכול לבנות לעצמו אתר.

מאת: vodplaceקידום אתרים17/08/161904 צפיות
כל עסק צריך אתר תדמית שיחשוף אותו לעיני כל, אך גם אתר התדמית דורש קידום אתרים ושיווק על מנת שיגיעו אליו אנשים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica