חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גוגל ואתה – פקטורים משמעותים שתורמים לרלוונטיות של האתר שלך

מאת: איציק עומריקידום אתרים24/10/20121129 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בכול שנותיי כקופירייטר SEO מעולם לא ידעתי שלגוגל יש פקטור אמון משלו שמקושר לדפי האתר ולעותק המצוי שם. אבל בכול זאת טור שפורסם לא מזמן בניוזלטר של גוגל הסביר בצורה מעולה מה באמת גוגל מחפשת בצורת התוכן שאתה מפרסם. אלו הם שיטות שיישמתי אותם במשך שנים וזה יכול לעזור לקופירייטינג שלך להיות מקור מהימן בשביל גוגל ובעל פוטנציאל להעלות אותך בדירוג.

שהתחלתי לקרוא את המאמר האוריגינלי שהופיע בניוזלטר, אמר ראש הצוות של גוגל, מאט בארנס, שגוגל משתמשת במספר לא מבוטל של פקטורים (חוץ מדירוג הדף) על מנת להעריך ולדרג את האתר. מאט הסביר את השימוש של גוגל במילות מפתח והקשר שלהם לפקטורים אחרים בדף האינטרנט שלך.

לדוגמה בוא נגיד שאתה שיש לך מילת מפתח "מסכים שטוחים". אני מחזיק מזמן זמן רב בדעה שמילות המפתח יעבדו בצורה הטובה ביותר אם כול המילים נמצאות בסדר הנכון. הכוונה היא שאתה משתמש בביטוי המלא "מסכים שטוחים" בניגוד לשימוש במילה "שטוח" ובמילה "מסך" בצורה אינדיבידואלית. לפימאט קאטס מגוגל השייכות והאמון בין שני המילים האינדיבידואלית יהיופופולאריות יותר בעיני מנוע החיפוש של גוגל ששני המילים נמצאות אחת לידהשנייה באותו משפט אבל לא ביחד.

היי גוגל זה כאן – איפה מילות החיפוש שלך ? – רלוונטיות זה כול הסיפור

אבל למה בעצם זה משנה ? מכיוון "ששטוח" יכול להיות שם תואר להמון דברים. המילה הזו לבדה יכולה להופיע בדף שאין לו שום קשר למסכים. לעומת זאת שם העצם "מסך" יכול להתייחס במימד הצר שלו למשהו שמתחבר למחשב, ויש המון סוגים שונים של מסכים. אם שאילתת החיפוש הייתה בשביל "מסכים שטוחים" דפים על מסכי CRT לא יהיו משויכים לחיפוש של גוגל ולא יקבלו חשיבות במשתנה החיפוש וגוגל לא תתייחס אליהם כביטוי שאפשר להסתמך עליו.

מה עוד ? האם מילת החיפוש שלך נמצאת בכותרת המאמר ?, למרותשזה לא תמיד אלמנט הכרחי הוא כן רומז שזה יכול להועיל ולא יכול להזיקויהפוך לרלוונטי יותר ולכן חביב יותר על גוגל לעומת מסמך שאינו כולל אתמילת המפתח בכותרת. לקראת סוף המאמר מתייחס מאט לאלמנט הבחירה של גוגל באתרים שהכי ניתן לבטוח בהם ושנמצאים במאגר הנתונים שלה.

עוד פקטורים בעזרתם גוגל מעריכה אמון באתר כוללים סוג הפונט ומיקום המילים בדף, כמו כן גם בחינה של המלל בדפים אחרים באתר. כמובן שזה לא כול המשוואה, כמו שאמרתי בהתחלה גוגל משתמשת במספר לא מבוטל של פקטורים על מנת לקבוע את רמת הרלוונטיות של המלל ושל האתר.

אבל מה לגבי מלל שהוא לא מספיק אמין בעיני גוגל ? מאלו דברים אתה צריך להימנע ? בבלוג של מאט הוא מדבר על טעיות שקופירייטרים עושים ומביא דוגמאות לטקסט נוראי על איך לא לכתוב עותק SEO. מאט מעיר על המון אלמנטים לקווים בכתיבה כמו: הצפת יתר של המלל עם מילות מפתח, הכנסה מכוונת של מילה שלא מאויתת נכון, טקסט ג'יבריש (מהסוג שבדרך כלל תוכנות קופירייטינג אוטומטיות מייצרות) וטקסט נסתר באתר. אם אתה משתמש באחת מהשיטות הללו רצוי מאוד שתשנה את אסטרטגיית הקופירייטינג שלך.

השורה התחתונה היא שגוגל רוצה לכלול דפים שהם מאוד רלוונטיים ונמצאים גבוה בהעדפה של הגולשים. על ידי כתיבת העותק בצורה שתבליט ותדגיש את הפקטורים הרלוונטיים של התוכן שלך בגוגל תוכל לתרום לחוויה של הגולשים שלך. זה מצב שאי אפשר להפסיד בו, אתה יוצא מרוצה, גוגל יוצאת מרוצה וכך גם הלקוחות שלך.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
חברת Creative Brilliance היא הקול הצעיר הבועט והחדשני בפרסום שיווק וקידום אתרים ממותג, החברה פרי חזונו של המייסד איציק עומרי שמה לה לנכון לקחת את כול נושא קידום האתרים ולשים אותו בספרה אחרת לגמרי עם מקצועיות אין קיץ עם נופך מעט שונה ועם יצירתיות שמתכתבת עם הטרנדים של עולם הפרסום יחד עם רצון הלקוח…החיפושים שלכם הסתיימו באופן רשמי כי חזון התוכן היצירתי שיזניק את העסק שלכם קדימה נמצא ממש
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת איציק עומרי

מאת: איציק עומריקידום אתרים06/03/13928 צפיות
ה נראה כמו שאלה מצחיקה אבל מסתבר שהיא נשאלת מספר לא מבוטל של פעמים. “היכן לעזאזל צריך למקם את העותק הפרסומי שלך בדף האתר" השאלה הזו חוזרת הרבה פעמים מכיוון שישנם מספר פיסות מידע, שמועות ומיתוסים לגבי הטמעת טקסט שאתה כותב עותק פרסומי.

מאת: איציק עומריקופירייטינג23/01/138208 צפיות
הססמאות שלי מרגישות שחוקות, אני מטיף ב-5 השנים האחרונות את ההכרח בהכרת קהל היעד שלך, אני עומד מאחורי המשפט שלי “אתה לא יכול לכתוב בצורה אפקטיבית למישהו שאתה לא מכיר". אבל יום אחד קרה משהו שטיפה גרם לי לחשוב אבל בסופו של דבר רק חיזק את הדבקות שלי ברעיון. חבר שלי החליט שהוא חייב להבין מה עומד מאחורי ההטפה שלי ואתגר אותי, “אני כותב קופירייטינג לחברות מחשבים" הוא אמר,”כולם צריכים ויכולים להשתמש במחשב, איך יכול להיות שלמוצר שהוא די בסיסי ובלי אפיונים מיוחדים יכול להיות קהל יעד שונה ?”. ידידי אמרתי ל

מאת: איציק עומריקופירייטינג07/01/138356 צפיות
זה בטוח אחת מהעצות הקופירייטינג הכי טובות שאי פעם קיבלתי, ?אם יש באפשרותך התחל פיסקה בעותק שלך עם משפטים שיתפסו את הקוראים חזק ויכניסו אותם פנימה" מדוע ? מכיוון שהמשפט שבא לאחר הכותרת הוא מה שמושך את רוב הקוראים. בדרך כלל אחרי הנקודה הזו הקוראים/הלקוחות מדלגים לסעיף הבא אלא אם כן הם מרגישים חובה לקרוא עד הסוף.

מאת: איציק עומריקופירייטינג04/12/128032 צפיות
לא משנה אם אתה מודע לכך או לא יש משהו שמייחד את העסק שלך מכול השאר, הדבר החכם הוא לגלות ולפענח אותו ופה בעצם טמונה הבעייה. הרבה מאוד בעלי עסקים ומנכל"ים אינם מבינים כיצד לבנות את הצעת המכירה הייחודית (USP). ישנם קריטריונים מיוחדים לשקול על מנת שהתוכן שלך או המסר יעבור ללקוחות הפוטנציאלים שלךבצורה ברורה ומוצלחת. הנה מספר כלים פשוטים שיעזרו לך:

מאת: איציק עומריקופירייטינג05/11/121281 צפיות
אני חייב להגיד שזה ממש מרתיח אותי לפעמים שקופירייטרים שכותבים SEO מקבלים שם רע תודות לחוסר תשומת לב. איך זה קורה ? מכיוון שיותר מדי אנשים טוענים שהם יודעים מה עושים אבל במציאות הם פשוט דוחפים מילות מפתח בלי התייחסות לזרימה של הטקסט. עותק שנשמע מכני ונוקשה הוא סימן לכתיבה חובבנית. כאשר אתה כותב עותק של SEO, אתה צריך לקחת את הזמן למצוא ולהבין מה אפקטיבי ומה לא. ישנם 2 טעויות נפוצות שכמעט כול קופירייטר חובבן שמתעסק בכתיבה למנועי חיפוש עושה. הנה 2 הטעויות:

מאת: איציק עומרישיווק באינטרנט16/10/121098 צפיות
זה לא מתסכל ? כל מה שרצית היה שולחן מחשב חדש אבל אתה לא מצליח לקבל החלטה שנוח לך איתה. זה לא אמור להיות כול כך קשה. מה בעצם עוצר בעדך ? כנראה שמה שעוצר בעדך הוא חוסר מידע. הנה משהו שכול בעל אתר אינטרנט צריך לדעת. כאשר מגיעים גולשים לאתר שלך הם מחפשים סיבה לקנות ממך. חושבים שזה מובן מאליו ? את נכונה לכם הפתעה! אני נתקל בשיטוטי היום יומיים באלפי אתרים שמביאים לך את כול הדברים והתכנים חוץ מהסיבה מדוע כדי לקנות אצלם, להירשם או להקליק. זה טעות פטאלית בכול עסק אבל זה בעיקר פוגע בחברות שעובדות רק באי

מאת: איציק עומריפרסום באינטרנט26/09/121220 צפיות
אבל איך לעזאזל הוא עושה זאת ? זו הייתה שאלה שנשאלתי על ידי לקוח פוטנציאלי לא מזמן. למרות שהלקוח הזה היה כותב מוכשר ביותר, הוא היה מתוסכל מכך שהוא לא הצליח ליישם את המידע שהוא עבד עבורו כה קשה ככלי להשגת כתיבה שתגרום לחיבור רגשי עם הלקוחות הפוטנציאלים שלו. אם אתה יודע היכן לחפש, אתה תוכל למצוא בקלות את הרמזים שמבטאים מה אנשים מרגישים. ברגע שעלית על זה, לייצור את החיבור זה עניין של מה בכך. לשם ההדגמה אנו ניקח את העניין של הורדת משקל ושיפור איכות החיים כנושא עליו נערוך את הקמפיין שלנו.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213410 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211702 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183558 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172899 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172643 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172485 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172526 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica