חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שיפור ביטחון עצמי

מאת: ביטחון עצמיחינוך ילדים30/09/20121336 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש הרבה דברים שיכולים לקרות לנו במהלך החיים שלנו, חלק טובים וחלקם פחות, ומה שמשנה לעיתים, הוא איך אנחנו מגיבים לכל מה שקורה לנו. הדרך שבה אנחנו, וגם הילדים שלנו, מגיבים לכל מה שקורה, קשור בביטחון העצמי שלנו ובדרך שלנו לראות את העולם. ביטחון עצמי הוא הבסיס לכל מה שאנחנו עושים, וכאשר חסר לנו ביטחון עצמי, אנחנו עלולים לסבול מעט ולהפסיד חוויות טובות. מאוד לא פשוט להיות הורים, כי אף אחד לא עשה לנו שום קורס הכנה לכך, אך יחד עם זאת, היום יש כל מיני סדנאות שאפשר לקחת בהן חלק. אם אתם מרגישים שהייתם רוצים לעזור לילדים שלכם להיפטר מהרגשה של ביטחון עצמי נמוך, אתם מוזמנים לבוא לאחת הסדנאות, ולגלות כל מיני טיפים שיוכלו לעזור לכם לעזור לילדים שלכם.

ילדים עם מעט ביטחון

ילדים שיש להם ביטחון עצמי נמוך לא תמיד מרגישים מוערכים, ולעיתים הם הופכים להיות אותם ילדים מנודים שלא תמיד מזמינים אותם למסיבות. אם אתם רוצים לעזור לילדים שלכם להתמודד עם מעט ביטחון עצמי, אתם צריכים למצוא את הדרכים שבעזרתן תוכל לתת להם להרגיש יותר בטוחים. על ידי זמן איכות שתבלו עם הילדים שלכם, ועל ידי שיחות וחוויות שתעברו לצידם, תוכלו לתת להם יותר ביטחון. שיפור הביטחון העצמי זו מטרה חשובה מאוד, כי החיים שלנו נשענים על הביטחון העצמי שיש לנו או שחסר לנו. ביטחון עצמי נמוך הוא אינו גורל, ויש הרבה שיטות שאפשר ללמוד כדי לשפר את המצב, בין אם מדובר על הביטחון העצמי שלנו ובין אם מדובר על הביטחון העצמי של הילדים שלנו.

השקעה זה שם המשחק

אחד הדברים הבולטים ביותר שיכולים לשפר את הביטחון העצמי, זה על ידי השקעה. השקעה מתבטאת בעוד תשומת לב, בזמן למידה שלנו, ההורים, ועוד זמן שאנחנו משקיעים בילדים שלנו ומעבירים איתם. כאשר הילדים שלנו יודעים שאנחנו מקשיבים להם וכאשר הם מבינים שאנחנו נמצאים שם תמיד בשבילם, הם יכולים להרגיש יותר בטוחים. ילדים שמרגישים יותר בטוחים הם ילדים שיכולים להיות יותר אופטימיים, והם יכולים להיות יותר מעורבים בחברה בעתיד. אם חשוב לכם שהילדים שלכם ירגישו טוב, ואם חשוב לכם שהם ייקחו חלק פעיל בחברה שבה הם חיים, אתם חייבים להשקיע בטיפוח הביטחון העצמי שלהם. בואו ללמוד כמה טיפים חשובים על הביטחון העצמי של הילדים שלכם, זה ישנה להם את החיים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ביטחון עצמי, הדרכת הורים, דימוי עצמי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ביטחון עצמי

מאת: ביטחון עצמיחינוך ילדים23/12/121204 צפיות
מה זה בכלל ביטחון עצמי ומדוע צריך "לעבוד" עליו, לשפר אותו, להעלות אותו? יש דיון שלם בעולם הפסיכולוגיה האם ביטחון עצמי הוא תכונה מולדת (שאפשר לשפר או לשנות במהלך החיים) או האם הוא בכלל משהו אחר שמרכיב אישיות, כמו חוויות חיים וזיכרונות?

מאת: ביטחון עצמיחינוך ילדים23/12/12900 צפיות
הבאתם אותם לעולם, החלפתם להם חיתולים, קמתם בלילות להאכיל אותם ושיחקתם איתם שעות במהלך הימים. את נשמתכם נתתם לילדים שלכם ואין גבול לאהבתכם והרצון שלכם לגונן עליהם. אז בהתחלה הם גדלים מתחת חסותכם והגנתכם כמו קנגורו קטן בכיס אמו. אבל זה לא נמשך לנצח.

מאת: ביטחון עצמיחינוך ילדים20/11/121028 צפיות
אם אתם נמצאים בשלב שבו אתם מרגישים שאתם זקוקים לעזרה בנוגע לחינוך של הילדים שלכם, הגעתם למקום הנכון. זו לא בושה לומר שאתם רוצים לקבל ייעוץ בתחום של חינוך ילדים, כי דווקא על האחריות הכי גדולה בחיים שלנו, כלומר על חינוך ילדים, אף אחד לא עושה לנו בחינה. כל אחד הופך להיות הורה פחות או יותר מתי שהוא רוצה, ומאותו שלב הוא מוצא את עצמו עם הרבה מאוד אחריות של חינוך ילדים, ועם מעט מאוד ניסיון.

מאת: ביטחון עצמיחינוך ילדים29/10/123082 צפיות
את המושג לחץ חברתי מכיר כמעט כל אדם. נראה כי לאורך חיינו כל אחד מאתנו חווה לחץ כזה בצורה מסוימת ובעוצמות שונות, כשתוצאת הלחץ הייתה לעתים ביצוע מעשים שמאוד לא רצינו לעשות. כייצור חברתי חווה האדם לא מעט לחצים מצד הסובבים אותו ולכן די ברור שללא התמודדות נכונה עם מצבים אלו התוצאות יכולות להיות לעתים כאלה שיש להן השלכות שליליות מאוד.

מאת: ביטחון עצמיחינוך ילדים30/09/123007 צפיות
הדימוי העצמי שלנו הוא אחד הדברים היותר חשובים שיש לנו בחיים, והוא אחד הדברים שאנחנו חייבים לטפח כבר מהרגעים הראשונים של החיי. כאשר אנחנו היינו קטנים, להורים שלנו היה חלק גדול מאוד בפיתוח הדימוי העצמי שלנו, והם יכלו לעזור לנו בכך מאוד. בימינו, כאשר אנחנו כבר הפכו להורים, יש יותר סדנאות ויש יותר מודעות לעובדה כי דימוי עצמי הוא עניין חשוב ביותר.

מאת: ביטחון עצמיחינוך ילדים22/08/121511 צפיות
ביטחון עצמי הוא מונח מורכב שקשה להגדירו. אחת הדרכים להבין מהו ביטחון עצמי, היא להבין מהי מידת השפעתו על חיינו היומיומיים. אדם שסובל מביטחון עצמי נמוך ומדימוי שלילי למעשה מעריך את עצמו בצורה פחותה לעומת הסביבה ולכן מעז פחות מארחרים בנטילת סיכונים וביצוע משימות מורכבות במהלך החיים.

מאת: ביטחון עצמיחינוך ילדים22/08/122973 צפיות
דימוי עצמי נמוך הוא אחד החולשות הגדולות ביותר מבחינה פסיכולוגית. השפעתו של הדימוי העצמי הנמוך על אורח החיים באופן כללי הוא גדול ואנשים רבים אשר סובלים מדימוי עצמי נמוך סובלים מקשיים רבים בכל תחומי החיים. הסיבות לדימוי עצמי נמוך הן רבות החל ממראה חיצוני ועד לחוויות ילדות שונות.

מאמרים נוספים בנושא חינוך ילדים

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196323 צפיות
לפעמים אנו עומדים נדהמים כשילדינו מתנהגים בצורה הפוכה מזו שבקשנו מהם, ולא מעלים על דעתנו את האפשרות הפשוטה: הם לא הבינו אותנו

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196282 צפיות
נטל הילד את הסל, וכשהוא מצויד במיטב אזהרותיה של אמו יצא לחנות, העפיל על שתי המדרגות בפתח ופנה למוכר בקול צייצני: "אמא בקשה שני בקבוקי חלב"

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/1915825 צפיות
מדוע דווקא השולחן הישן והרעוע האריך ימים יותר מאחיו החדש והנוצץ? ואיך כל זה קשור לחינוך?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים18/09/196306 צפיות
"לא המדרש עיקר אלא ה'מעשה'" – הסיפור שאותו מספרים כדי להעביר את המסר. למה חשוב לספר סיפורים, ואיך מספרים סיפור טוב?

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/196212 צפיות
חייכתי למראה היצירה של בתי הבכורה. אולם כשראיתי מה חולל הפתק הקטן, נמחק החיוך והפך להבעת השתאות

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/1915636 צפיות
"סימן לבנים" – מה שלמדתי מזגג ביום סוער

מאת: בתיה כץחינוך ילדים17/09/193834 צפיות
יכולת זו של ניתוח דברים, יכולת נרכשת היא. תלויה היא בהרגל של הפניית תשומת הלב לכיוון חשיבה זה, ובעקביות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica