חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימודי דמיון מודרך – טכניקה נוספת של רפואה משלימה

מאת: neri bennunרפואה משלימה03/10/20122754 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הרפואה המשלימה תופסת תאוצה בשנים האחרונות וגם מוסדות רפואיים מערביים פתחו שעריהם לשיטות רפואה משלימה. ההתרחקות משימוש באמצעים טבעיים כמקור לשיפור הבריאות הביא את הרפואה המודרנית לשימוש בכימיקאלים הנמצאים בבסיס התרופות המערביות המודרניות. בשנים האחרונות פונים יותר ויותר אנשים לטיפול משלים ואל לימודי דימיון מודרך באופן פרטני.

מה זה לימודי דמיון מודרך

רבים אומרים לעצמם שאם הם כבר פונים לדרך הרפואה המשלימה מוטב לימודי דמיון מודרך. כח הדמיון הוא כח רב עוצמה שניתן לרתום אותו לצרכי רפואה משלימה, התגברות על חרדה וכדומה. השימוש בטכניקה של לימודי דמיון מודרך ככלי ריפוי אינה דורשת החדרת חומרים לגוף וכל אחד יכול להיעזר בדמיון כדי להרגיש טוב יותר. לימודי דמיון מודרך והטכניקה ליישומו ניתן ללמוד במגוון מוסדות או בעזרת מורים פרטיים. במהלך הלימודים לומדים כיצד להפוך כלי רב עוצמה זה, הדמיון, לטכניקה בשירות בריאות האדם.

במהלך לימודי דמיון מודרך לומדים על בקשר בין הגוף הרוח והנפש וכיצד יכול הדמיון להשפיע עליהם ועל האינטראקציה בינהם. לימודי דמיון מודרך מתאימים גם לאלה המעוניינים להשתמש בזה ככלי לריפוי וגם לאלה המעוניינים להעצים את עצמם באופן אישי. הרפואה המשלימה עוזרת במקרים רבים של חרדה ומחלות שונות מאחר ומזהים את חוסר האיזון שבגוף הגורם למחלות השונות. ידוע כי גוף האדם הוא מכונה משוכללת שמתפקדת כראוי כאשר קיים בו איזון והפרת האיזון גורמת לכל אותם מחלות פיזיות וגם נפשיות, כמו חרדה וכדומה.

הרפואה המשלימה מעניקה כלים נוספים להבנת וטיפול במחלות שונות וגם להתגבר עליהן. שימוש בדמיון מודרך מסייע לרפואה המשלימה עקב העמידה על הקשר שבין הגוף הרוח והנפש. דמיון מודרך עוזר לטיפול במחלות באמצעות תהליכים רוחניים ונפשיים הנלמדים במסגרת הקורסים השונים של רפואה משלימה כדוגמת לימודי דמיון מודרך.

בתום הלימודים מקבלים תעודה מוכרת שבעזרתה ניתן לטפל באנשים בשיטת הדמיון המודרך. כיום ניתן ללמוד תחום זה במכללות רבות והוא נחשב לחלק בלתי נפרד מתחום הרפואה המשלימה שגם מוסדות הרפואה המערבית פתחה את שעריהם בפני סוג של טיפולים.

דמיון מודרך וחרדה

חרדה היא דבר טבעי שהטבע צייד אותנו כדי לשרוד, אך כאשר אנו מתרגמים סכנות חולפות כסכנות קיומיות הופכת החרדה לדבר מזיק שיש לטפל בו. תרגום של פגישה עם אדם לא מוכר או התבוננות מחלון הקומה ה 14 כסכנה קיומית הופכת חרדה לדבר שלילי שיש לטפל בו. כיום ישנן שיטות טיפול תרופתיות לתופעת החרדה, שהפכה למגפה של ממש במאה העשרים ואחת. בהתקפי חרדה יש תסמינים פיזיים, כמו עלייה בקצב דפיקות הלב, מתח שרירים גבוה, יובש בפה ודריכות מוגברת. התחושה בזמן התקף חרדה היא מאד קשה ולא נעימה של חוסר אונים. ברגע שחייו של האדם מתחילים להסתובב סביב התקפים חוזרים ונשנים כאלה עליו לגשת לטיפול. טיפול בדמיון מודרך הוא אחד הדרכים המקובלות של הרפואה המשלימה לטפל בחרדה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת neri bennun

מאת: neri bennunבניית אתרים04/10/125716 צפיות
אחת השפות הנפוצות והשמישות ביותר כיום היא שפת html שפירושה הוא Hyper Text Markup Language, כלומר השפה שבה נכתבים דפי האינטרנט ברובם. לימוד html מאפשר לכם ללמוד לכתוב בשפה שניתן לכתוב בה כמעט בכל כלי או פלטפורמה טקסטואלית ואפילו בכלים גרפיים.

מאת: neri bennunלימודי תעודה ומקצוע04/10/126003 צפיות
BI הם ראשי תיבות של "בינה עסקית", או באנגלית - Business Intelligence. מה פירוש הדבר? מה עומד מאחורי השם המפוצץ הזה?

מאת: neri bennunסרטן04/10/122775 צפיות
אחד מסוגי הסרטן השכיחים ביותר כיום בעולם כולו הוא סרטן הערמונית. למרות שכיחותו, הגורמים אליו אינם ברורים.

מאת: neri bennunמיניות ובריאות מינית04/10/121270 צפיות
האיידס היא מחלה חדשה יחסית והיא התגלתה בשנות השמונים של המאה העשרים. . כיום ידוע כי המחלה איננה מחלת מין כלל, אלא שהיא עוברת באמצעות הדם

מאת: neri bennunסרטן03/10/122804 צפיות
סרטן מאופיין כמחלה שבא התאים בגוף אינם מתחלקים באופן שווה ובאופן שאינו נשלט. אסופת התאים יוצרת גידול ממאיר באותו המקום או שהם מתקדמים למקומות שונים בגוף. לתופעה זו קוראים גם גרורות של הסרטן.

מאת: neri bennunשוק ההון01/07/121248 צפיות
כל אדם אשר עיניו בראשו יודע כי יגיע לגיל בו לא יוכל להמשיך לעבוד. אך על מנת שיוכל להזדקן בכבוד מתעורר הצורך בניהול מקצועי של כספים על מנת שיהיה ניתן להמשיך ולחיות בצורה מכובדת גם לאחר גיל הפנסיה.

מאת: neri bennunביטוח בריאות03/06/121270 צפיות
אנשים רבים נוטים לחשוב כי ביטוחי בריאות הינם ביטוחים אשר מומלץ לעשותם בגיל מבוגר בלבד. שהרי מה כבר יכול לקרות בגיל צעיר ?! ובכן, כבר בהגעת תינוק לאוויר העולם הוא חשוף לכל אותם חיידקים ומחלות אליהם נחשפת כלל האוכלוסייה.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213865 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201533 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191625 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181634 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica