חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור בית השקעות מוצלח

מאת: neri bennunשוק ההון01/07/20121247 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

כל אדם אשר עיניו בראשו יודע כי יגיע לגיל בו לא יוכל להמשיך לעבוד. אך על מנת שיוכל להזדקן בכבוד מתעורר הצורך בניהול מקצועי של כספים על מנת שיהיה ניתן להמשיך ולחיות בצורה מכובדת גם לאחר גיל הפנסיה. לצורך כך, נעזרים אנשים אשר אינם בעלי ידע מקצועי בהשקעות, בבית השקעות. העובדים בבית השקעות הינם אנשי מקצוע המתמחים בניהול כספים והקצאתם לאפיקי השקעה נכונים ומניבים.

לאחר הטמעת רפורמת בכר שהעבירה את הסמכות בניהול הכספים מהבנקים לבתי השקעות, התעוררה בציבור הכללי התעניינות בבתי השקעות. אם גם אתה מעוניין בשקט הנפשי הנחוץ כל כך בשל הידיעה כי יגיע יום ולא תוכל להמשיך לעבוד אך יחד עם זאת אתה מעוניין להמשיך וליהנות מרמת חיים טובה, רצוי מאוד לבחור בית השקעות כדי שינהל את כספך בצורה הטובה ביותר.

כדי להכיר את שוק בתי ההשקעות, ראשית נלמד מהם התחומים בהם הוא עוסק. כל עיסוקו של בית השקעות הוא בהשקעת כספי לקוחותיו בשוק ההון. ההשקעות יכולות להיות באחד או יותר מהתחומים הבאים: ניהול קופות גמל, ניהול קרנות נאמנות, חיתום ניירות ערך, שירותי ייעוץ ללקוחות בנושאי מיזוג ורכישות.

ממה "חיים" בתי ההשקעות?

אם תפקידו של בית ההשקעות הוא לנהל את כספי הלקוחות, איך מרוויחים העובדים והבעלים? התשובה היא, ממש כמו בבנק, מעמלות הנגבות מהלקוחות ומדמי ניהול. כמו בבנק גם בבתי ההשקעות כדאי להתמקח על גובה העמלות.

איך תבחר את בית ההשקעות הנכון ביותר עבורך?

זו בהחלט שאלה טובה והתשובה עליה היא שבדומה לכל השקעה, גם כאן יש נטילת סיכון. יחד עם זאת ניתן להתרשם ממספר גורמים ולבחור את בית ההשקעות המהימן ביותר. בדוק את הניסיון והמקצועיות של בית ההשקעות, בקש לראות דוחות של תשואה מהשנים האחרונות. כך תוכל להתרשם על פי מצבי העבר האם האנליסטים בבית ההשקעות צדקו בתחזיות שלהם. התעניין ברמת השקיפות של בית ההשקעות, שאל האם הלקוחות מעודכנים תדיר בכל התחזיות והפעולות בבית השקעות. התייעץ עם חברים, קרובי משפחה הבקיאים בנושא או עם רואה החשבון שלך ובחר את בית ההשקעות הנכון ביותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת neri bennun

מאת: neri bennunבניית אתרים04/10/125716 צפיות
אחת השפות הנפוצות והשמישות ביותר כיום היא שפת html שפירושה הוא Hyper Text Markup Language, כלומר השפה שבה נכתבים דפי האינטרנט ברובם. לימוד html מאפשר לכם ללמוד לכתוב בשפה שניתן לכתוב בה כמעט בכל כלי או פלטפורמה טקסטואלית ואפילו בכלים גרפיים.

מאת: neri bennunלימודי תעודה ומקצוע04/10/126003 צפיות
BI הם ראשי תיבות של "בינה עסקית", או באנגלית - Business Intelligence. מה פירוש הדבר? מה עומד מאחורי השם המפוצץ הזה?

מאת: neri bennunסרטן04/10/122775 צפיות
אחד מסוגי הסרטן השכיחים ביותר כיום בעולם כולו הוא סרטן הערמונית. למרות שכיחותו, הגורמים אליו אינם ברורים.

מאת: neri bennunמיניות ובריאות מינית04/10/121270 צפיות
האיידס היא מחלה חדשה יחסית והיא התגלתה בשנות השמונים של המאה העשרים. . כיום ידוע כי המחלה איננה מחלת מין כלל, אלא שהיא עוברת באמצעות הדם

מאת: neri bennunרפואה משלימה03/10/122754 צפיות
הרפואה המשלימה תופסת תאוצה בשנים האחרונות וגם מוסדות רפואיים מערביים פתחו שעריהם לשיטות רפואה משלימה. ההתרחקות משימוש באמצעים טבעיים כמקור לשיפור הבריאות הביא את הרפואה המודרנית לשימוש בכימיקאלים הנמצאים בבסיס התרופות המערביות המודרניות.

מאת: neri bennunסרטן03/10/122804 צפיות
סרטן מאופיין כמחלה שבא התאים בגוף אינם מתחלקים באופן שווה ובאופן שאינו נשלט. אסופת התאים יוצרת גידול ממאיר באותו המקום או שהם מתקדמים למקומות שונים בגוף. לתופעה זו קוראים גם גרורות של הסרטן.

מאת: neri bennunביטוח בריאות03/06/121270 צפיות
אנשים רבים נוטים לחשוב כי ביטוחי בריאות הינם ביטוחים אשר מומלץ לעשותם בגיל מבוגר בלבד. שהרי מה כבר יכול לקרות בגיל צעיר ?! ובכן, כבר בהגעת תינוק לאוויר העולם הוא חשוף לכל אותם חיידקים ומחלות אליהם נחשפת כלל האוכלוסייה.

מאמרים נוספים בנושא שוק ההון

מאת: kereninaשוק ההון08/02/213999 צפיות
דברי הסבר על חוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, עיקרי החוק, על מי הוא חל, מי פטור מחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים, ההיסטוריה של החוק ועוד!

מאת: גיא חזןשוק ההון25/11/193453 צפיות
יתכן מחיר מניה של 1 דולר שישקף לחברה שווי שוק של 3 מיליארד דולר לעומת מחיר של מניה אחרת עם מחיר של 20 דולר שישקף לחברה שווי שוק של חצי מיליארד דולר.

מאת: גיא חזןשוק ההון28/04/193239 צפיות
תארו לכם שהיה לכם מקור שמדווח בכל דרך שתבחרו – שיחת טלפון, מייל, סמס, פקס, יונה, מורס – "זה הזמן לקנות מניות".

מאת: גיא חזןשוק ההון24/02/1910465 צפיות
אז מי צודק? כולם צודקים וכולם טועים. תארו לכם מה קורה לחזאי שצפה לפני שבוע שבחודש מרץ השוק נופל – וזה קורה. תארו לכם..

מאת: רוני הכהןשוק ההון06/01/192994 צפיות
בוחרים להשקיע עם בית השקעות שמכיר את שוק ההון ויודע ליצור את ההשקעה הכי טובה ללקוחותיו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון08/07/182837 צפיות
צריכים לפתוח תיק השקעות ולהבין מה עושים איתו.

מאת: רוני הכהןשוק ההון27/05/181749 צפיות
זה רק הגיוני כי גם הצורה שבה מבצעים ניהול תיקי השקעות תעבור את אותו הזעזוע, עם שלל של יתרונות חדשים שרק מגבירים את התחרות ויוצרים את השירות הכי מתקדם עבור כל לקוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica