חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לימוד html – שפת האינטרנט

מאת: neri bennunבניית אתרים04/10/20125718 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מסתבר שבעולם המחשבים יש שפות שונות. אחת השפות הנפוצות והשמישות ביותר כיום היא שפת html שפירושה הוא Hyper Text Markup Language, כלומר השפה שבה נכתבים דפי האינטרנט ברובם. כל דפי האינטרנט נכתבים בשפת קוד ונשמרים בקובץ בפורמט html אותו אפשר להעלות לרשת או בעת בניית אתר אינטרנט. לדפדפני האינטרנט יש את היכולת לקרוא קבצים אלה ולתרגם את הקוד לצרכי הצגתו על המסך.

לימוד html ללא צורך בידע בתכנות

כדי לבנות אתרים ולעדכן אותם אין צורך בידע בתכנות אלא הכרת ה-html והפקודות העיקריות של שפה זו. שפה זו מאד פשוטה ומאד ותיקה והיא בשימוש כל הזמן. שפת html מתארת באמצעים טקסטואלים דף אינטרנט ויזואלי בעל צורות וצבעים שונים ותכונות אחרות. הקוד הוא בעצם אוסף של הגדרות שמיועדות לדפדפן על מנת להציג את דף האינטרנט על האינפורמציה שבו - זו המילולית וזו הויזואלית.

לימוד html מאפשר לכם ללמוד לכתוב בשפה שניתן לכתוב בה כמעט בכל כלי או פלטפורמה טקסטואלית ואפילו בכלים גרפיים.

לימוד html אורך כמה שבועות ומיד לאחר הקורס תוכלו ליישם את מה שלמדתם. לקורס יש כמה מטרות עיקריות  - לימוד חומר עיוני ותרגול מעשי. כדי להצליח יש להטמיע את החומר העיוני, אך התרגול המעשי לא פחות חשוב ובדומה לכל מקצועות המחשב שנלמדים נדרש כאן תרגול רב עד שמפנימים את השפה כשפה זורמת.

מחירי לימוד html משתנים ממוסד למוסד וכך גם לגבי היקף החומר הנלמד ואורך הקורס. בתום הקורס תקבלו תעודת הסמכה מהמוסד שלמדתם בו, אך הדבר החשוב הוא איכות העבודה שתייצרו ולא התעודה שתקבלו. רבים מנסים ללמוד html בבית, אבל הדבר לוקח זמן ממושך יותר ולא תמיד יש את מי לשאול שאלות בזמן אמיתי, כך שאם אתם מעוניינים לרכוש ידע ומיומנות מוצלחים מוטב להירשם למוסד המלמד את מקצועות האינטרנט השונים ולרכוש את כל הכלים הנחוצים על מנת לעבוד בתחום שבו בחרתם.

Webmaster - כלי לניהול אתרים של גוגל

אחד הדברים החשובים ביותר באינטרנט הוא לקדם את האתר שלכם למקום בעמוד הראשון של גוגל בתחום החיפוש שלכם. Webmaster הוא כלי לניהול אתרים ולקידומם בגוגל. קוראים לזה מפת אתר והוספתו לכלי מנהלי אתרים של גוגל - Webmaster הוא חיוני כדי לעשות קידום אתרים יעיל לאתר. מפת האתר היא רשימה של ניתובים וקישורים בתוך האתר שתפקידה הוא להקל ולזרז את הסריקות של גוגל ועל ידי כך לסייע לתהליך SEO של קידום האתר שלכם. מפה זו היא אכן מפה שמשמשת ככלי ניווט שבו משתמש מנוע החיפוש כדי לאתר עמודים שונים באתר.

את תחום ניהול אתרים ולימודי Webmaster ניתן לעשות במוסדות רבים ובמכללות המתמחות בהוראת תחום האינטרנט. לימוד html ו Webmaster ניתן למצוא במבחר של מכללות המכשירות אנשים לעבוד בתחומים אלה וכל שעליכם לעשות הוא להכנס לרשת ולבחור במוסד המתאים עבורכם.

 



תגיות המאמר: לימוד HTML, Webmaster


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת neri bennun

מאת: neri bennunלימודי תעודה ומקצוע04/10/126004 צפיות
BI הם ראשי תיבות של "בינה עסקית", או באנגלית - Business Intelligence. מה פירוש הדבר? מה עומד מאחורי השם המפוצץ הזה?

מאת: neri bennunסרטן04/10/122777 צפיות
אחד מסוגי הסרטן השכיחים ביותר כיום בעולם כולו הוא סרטן הערמונית. למרות שכיחותו, הגורמים אליו אינם ברורים.

מאת: neri bennunמיניות ובריאות מינית04/10/121273 צפיות
האיידס היא מחלה חדשה יחסית והיא התגלתה בשנות השמונים של המאה העשרים. . כיום ידוע כי המחלה איננה מחלת מין כלל, אלא שהיא עוברת באמצעות הדם

מאת: neri bennunרפואה משלימה03/10/122756 צפיות
הרפואה המשלימה תופסת תאוצה בשנים האחרונות וגם מוסדות רפואיים מערביים פתחו שעריהם לשיטות רפואה משלימה. ההתרחקות משימוש באמצעים טבעיים כמקור לשיפור הבריאות הביא את הרפואה המודרנית לשימוש בכימיקאלים הנמצאים בבסיס התרופות המערביות המודרניות.

מאת: neri bennunסרטן03/10/122808 צפיות
סרטן מאופיין כמחלה שבא התאים בגוף אינם מתחלקים באופן שווה ובאופן שאינו נשלט. אסופת התאים יוצרת גידול ממאיר באותו המקום או שהם מתקדמים למקומות שונים בגוף. לתופעה זו קוראים גם גרורות של הסרטן.

מאת: neri bennunשוק ההון01/07/121249 צפיות
כל אדם אשר עיניו בראשו יודע כי יגיע לגיל בו לא יוכל להמשיך לעבוד. אך על מנת שיוכל להזדקן בכבוד מתעורר הצורך בניהול מקצועי של כספים על מנת שיהיה ניתן להמשיך ולחיות בצורה מכובדת גם לאחר גיל הפנסיה.

מאת: neri bennunביטוח בריאות03/06/121273 צפיות
אנשים רבים נוטים לחשוב כי ביטוחי בריאות הינם ביטוחים אשר מומלץ לעשותם בגיל מבוגר בלבד. שהרי מה כבר יכול לקרות בגיל צעיר ?! ובכן, כבר בהגעת תינוק לאוויר העולם הוא חשוף לכל אותם חיידקים ומחלות אליהם נחשפת כלל האוכלוסייה.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213625 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194085 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175725 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174881 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172720 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172291 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162137 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica