חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ביטוח בריאות מגיל צעיר

מאת: neri bennunביטוח בריאות03/06/20121269 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

אנשים רבים נוטים לחשוב כי ביטוחי בריאות הינם ביטוחים אשר מומלץ לעשותם בגיל מבוגר בלבד. שהרי מה כבר יכול לקרות בגיל צעיר ?! ובכן, כבר בהגעת תינוק לאוויר העולם הוא חשוף לכל אותם חיידקים ומחלות אליהם נחשפת כלל האוכלוסייה. יתרה מזאת, קיימות מחלות אשר נוטות לתקוף ילדים או צעירים ולהיות אלימות במיוחד. ניתן להכיר בחשיבותו של ביטוח הבריאות על ידי כך שהוא מוענק על ידי המוסד לביטוח לאומי לכל אזרח במדינת ישראל. יחד עם זאת, מדובר בסל שירותים יחסית מצומצם ולכן רוב הציבור נוטה כיום לבטח את עצמו ומשפחתו בביטוח בריאות נוסף.

חשיבות ביטוחי בריאות בקרב ילדים

ילדים הינה אוכלוסייה הרגישה לתחלואים וחיידקים שונים וחשוב להגן עליהם. ביטוח בריאות מעניק לילדים סל מוצרים ושירותים אשר הם יכולים להיעזר בהם עוד בתקופה זו. אחד השירותים המוענקים לכל בעל פוליסת ביטוח בריאות הינו מספר חוות דעת בשנה. כמובן שמספר חוות הדעת ועל ידי אילו רופאים תלוי בפוליסה עצמה. לדוגמא, ילד בן 8 אשר התעלף בשיעור ההתעמלות וזקוק לאבחון מידי. מדובר בתופעה אשר קריטי לוודא במה מדובר. במצב זה, חוות דעת נוספת עשויה להיות הרת גורל. אילו לא היתה לילד פוליסת ביטוח בריאות, כל חוות דעת נוספת היתה בתשלום.

מתבגרים וביטוח בריאות

נערים ונערות אשר מתחילים את לימודי הנהיגה נדרשים להביא חוות דעת רפואית על מצבם הבריאותי. יתרה מזאת עליהם לרכוש פוליסת ביטוח רכב. באם יש בעיה בריאותית, משרד הרישוי וחברת הביטוח ידרשו חוות דעת שונות ויתכן והנער יאלץ לקחת תרופות מסוימות. במידה ולאותו נער יש ביטוח בריאות כל ביקור אצל רופא, כל חוות דעת וכל תרופה הינם בחינם או במחיר נמוך באופן משמעותי מן המחיר הרגיל.

ומה לגבי תרופות ?

ככל שחולפות השנים, שוק התרופות הולך ומתרחב ומחלות אשר היו בעבר חשוכות מרפא ניתנות היום לטיפול בעזרת תרופה מתאימה. אוכלוסיית הילדים והנוער אשר לא אחת זקוקה לתרופות, מחויבת מדי חודש בתשלום גבוה בגינן. ביטוח בריאות משלים מעניק סל תרופות מורחב במיוחד אשר מעניק למבוטחים תרופות יקרות במחיר נמוך.

ותק פוליסת ביטוח הבריאות

אך הסיבה החשובה ביותר לרכישת פוליסת ביטוח בריאות הינה צבירת ותק. במקרים קשים כגון ניתוחים מסובכים בחו"ל הדורשים הטסה לשני הכיוונים וניתוח על ידי מומחה, דורשת חברת הביטוח ותק של מספר שנים. ולכן עדיף לבטח את הילד כמה שיותר מוקדם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בלוגר וכותב מאמרים בנושאי צרכנות חכמה, ודרכים יעילות לחסוך

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת neri bennun

מאת: neri bennunבניית אתרים04/10/125716 צפיות
אחת השפות הנפוצות והשמישות ביותר כיום היא שפת html שפירושה הוא Hyper Text Markup Language, כלומר השפה שבה נכתבים דפי האינטרנט ברובם. לימוד html מאפשר לכם ללמוד לכתוב בשפה שניתן לכתוב בה כמעט בכל כלי או פלטפורמה טקסטואלית ואפילו בכלים גרפיים.

מאת: neri bennunלימודי תעודה ומקצוע04/10/126003 צפיות
BI הם ראשי תיבות של "בינה עסקית", או באנגלית - Business Intelligence. מה פירוש הדבר? מה עומד מאחורי השם המפוצץ הזה?

מאת: neri bennunסרטן04/10/122775 צפיות
אחד מסוגי הסרטן השכיחים ביותר כיום בעולם כולו הוא סרטן הערמונית. למרות שכיחותו, הגורמים אליו אינם ברורים.

מאת: neri bennunמיניות ובריאות מינית04/10/121270 צפיות
האיידס היא מחלה חדשה יחסית והיא התגלתה בשנות השמונים של המאה העשרים. . כיום ידוע כי המחלה איננה מחלת מין כלל, אלא שהיא עוברת באמצעות הדם

מאת: neri bennunרפואה משלימה03/10/122754 צפיות
הרפואה המשלימה תופסת תאוצה בשנים האחרונות וגם מוסדות רפואיים מערביים פתחו שעריהם לשיטות רפואה משלימה. ההתרחקות משימוש באמצעים טבעיים כמקור לשיפור הבריאות הביא את הרפואה המודרנית לשימוש בכימיקאלים הנמצאים בבסיס התרופות המערביות המודרניות.

מאת: neri bennunסרטן03/10/122804 צפיות
סרטן מאופיין כמחלה שבא התאים בגוף אינם מתחלקים באופן שווה ובאופן שאינו נשלט. אסופת התאים יוצרת גידול ממאיר באותו המקום או שהם מתקדמים למקומות שונים בגוף. לתופעה זו קוראים גם גרורות של הסרטן.

מאת: neri bennunשוק ההון01/07/121247 צפיות
כל אדם אשר עיניו בראשו יודע כי יגיע לגיל בו לא יוכל להמשיך לעבוד. אך על מנת שיוכל להזדקן בכבוד מתעורר הצורך בניהול מקצועי של כספים על מנת שיהיה ניתן להמשיך ולחיות בצורה מכובדת גם לאחר גיל הפנסיה.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח בריאות

מאת: נינה כהןביטוח בריאות18/05/155092 צפיות
כאשר מתכוננים נכון לקראת סיכונים עתידיים, אי אפשר להיות מופתעים. רק בעזרת שמאי סוקר סיכונים אפשר לדעת מראש מה עלול לקרות, ולהיות מוכנים בעוד מועד מבחינת הפסדים וסיכונים.

מאת: יוניביטוח בריאות13/10/142874 צפיות
ביטוח בריאות מאפשר תהליכים מהירים יותר ולא מצריך מאיתנו המתנה מרובה לרופא, לניתוח או לכל הליך רפואי. לעיתים לאור ההמתנה המרובה שאנחנו נאלצים לחוות כתוצאה מביטוח רפואי לא פרטי...

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח בריאות18/08/143373 צפיות
האם הולך להתחולל פה מהפך בתחום הרפואה הציבורי? ועדת גרמן בדיוק מנסה לטפל בנושאים אלו, כדי שלא תישארו מאחור סקרנו את מסקנות הביניים של הוועדה עם פרשנות אישית שלנו

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח בריאות27/06/144748 צפיות
התשובה לכך ברורה: בהחלט כן! ביטוח תאונות אישיות, הנחשב לאחד הביטוחים החשובים ביותר, מציע כיסוי ביטוחי במקרה של תאונה. התאונות, לצערנו, גובות מחיר כבד. הן יכולות לגרום אמנם לנזקים קלים והפיכים, אולם במקרים רבים הן גורמות לנזקים קשים ביותר, ואפילו למוות. ביטוח תאונות אישיות, שמוצע כיום על ידי חברות הביטוח בארץ, כולל במסגרתו תנאים שונים, הניתנים לכל אחד שמבוטח בו. מה מציע ביטוח זה? כיצד בוחרים בפוליסה המתאימה? ו – מהם יתרונותיו של הביטוח? התשובה – לפניכם.

מאת: chen bergerביטוח בריאות27/03/148011 צפיות
כל מה שצריך לדעת על חשיבות ביטוח בריאות פרטי, מוצר הדגל של חברות הביטוח. ביטוח בריאות פרטי תפור למידותך.

מאת: אוהד ז.ביטוח בריאות23/02/148543 צפיות
במאמר הבא נדבר על ביטוחים סיעודיים שאדם עושה בהווה כל עוד הוא בריא, המסייעים לו להתמודד עם מקרים קשים שעלולים למרבה הצער להתרחש בעתיד, בהם הוא הופך לחולה סיעודי שאינו יכול לבצע פעולות בסיסיות בעצמו, ובנוסף, נדבר על הצורך החיוני של כל אדם להבטיח את עתידו הפיננסי, ולבסוף, נדבר על שירותי חברת נטו משווקים הוותיקה, שסוכני הביטוח שלה ויועציה הפיננסים, עוזרים לכל אדם להבטיח את עתידו הכלכלי והרפואי.

מאת: שלום כהןביטוח בריאות16/02/148184 צפיות
יש יותר מידי אנשים שהרגישו בריאים כל החיים ודווקא אחרי בדיקה שגרתית אצל רופא המשפחה גילו שיש להם מחלה כזו או אחרת, והאמת היא, שלא עבור כולם ההתמודדות עם המחלה הייתה קלה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica