חפש מאמרים:
שלום אורח
12.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פטריות חימום - טיפים שכדאי לדעת

מאת: מיכאל רומנסקיגינון09/10/2012788 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משנה לשנה, פטריות חימום הופכות להיות מוצר שימושי ופופולארי מאוד בגינות הבתים. בעבר, רק בתי קפה ומסעדות רכשו אותן, אך הוזלת מחירים משמעותית וכן מודעות גבוהה ליתרונות הרבים של המוצר, הביאו לכך שכיום בהרבה מאוד גינות ברחבי הארץ תוכלו למצוא פטריית חימום. איך לדעת איזו פטרייה מתאימה לכם, ואיך לקנות נכון, המשיכו לקרוא ותוכלו לדעת קצת יותר על המוצר, יתרונותיו וגם מספר טיפים לשימוש נכון ויעיל.

איך להתמודד עם בילוי בגינה במזג אויר קריר

ארץ ישראל ברוכה בימי קיץ רבים, אך למרות האקלים הקייצי, עדיין תקופות הסתיו והחורף נמשכות מספר חודשים בשנה. אומנם אין הרבה מאוד ימים גשומים, אך עדיין אם רוצים לנצל את הגינה גם בערבי חורף קרירים, יש אפשרות לעשות זאת באמצעות פתרון השימוש בפטריית חימום בגינה. על אף הטמפרטורות הנמוכות שיש בחוץ, תוכלו לשבת בגינה או במרפסת, כשלצידכם פטריית חימום גז, ולא לתת למזג האוויר הקר לשבש את שעות הבילוי שלכם. הישיבה סביב הפטרייה נעימה וחמימה, ומאפשרת לכם בילוי נוח ורגוע בכל ימות השנה.

פטריות חימום - לא רק במסעדות ובבתי קפה

חלוצות השימוש של פטריות חימום גז היו מסעדות ולאחריהן בתי קפה. בעונת חורף אורחי המסעדה שמחכים להיכנס אליה, אך נאלצים להמתין מחוץ למסעדה עד אשר יתפנה להם שולחן, מתלוננים על מזג אויר קריר או רוחות חזקות. כדי להנעים את שהותם באותן דקות של המתנה, פתרון פטריית חימום גז הוא אידיאלי. אנשים מתגודדים סביב הפטרייה ללא כל חשש לסכנה בטיחותית או ריח לא נעים שידבק בבגדיהם. שימוש נוסף הוא בבתי קפה, אשר על אף מזג האוויר הקריר אנשים מעדיפים לשבת בחוץ, אם בשל ריחות בישול חזקים שמפריעים להם, או רצונם לעשן. ישיבה בערבי חורף קרירים סביב פטריית חימום, או לצידה, הופכת בן רגע להיות נעימה ולשכוח שנמצאים למעשה בעיצומה של עונת חורף קרה. היתרון הגדול של פטריות החימום, שהן מצוינות מבחינת הבטיחות, גוף החימום נמצא בגובה רב כך שאין חשש לכוויות והוא מחוץ להישג ידם של הילדים הקטנים. התחזוקה קלה ופשוטה וכל שיש לעשות הוא לחבר אותן למיכל גז, או במקרה של פטריות גז חשמליות, לחבר אותן למקור חשמל כמובן.

טיפים לשימוש יעיל

מומלץ להציב את פטריות החימום לצד קירות או גדרות, אך לדאוג שהן יהיו במרחק של לפחות 2 מטרים. בדרך זו תקטינו את מידת השפעת הרוח על אפקטיביות החימום.

לאחר השימוש יש לתת למכשיר להתקרר, ואז כדאי לכסות אותו כדי שלא יתמלא לחות, אבק או כל פסולת אחרת.

פטריית חימום בחצר - מאריכה את שעות הבילוי גם בערבי סתיו קרירים!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

...

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מיכאל רומנסקי

מאת: מיכאל רומנסקירכב30/06/144859 צפיות
אחת למספר שנים, זה קורה. דגם משמעותי של אחת מיצרניות הרכב המובילות בעולם יוצא לשוק, ומציע שורה ארוכה של חודשים שמאפשרים לו להתבלט בו. כזה בדיוק הוא המקרה של דגם אאוטלנדר phev, מבית מיצובישי, אשר נכנס לקטגורייה של כלי הרכב החשמליים ההיברידיים הנטענים. כפי שתראו מיד, מדובר ברכב יעיל, חסכוני, בטיחותי ומאובזר לעילא ולעילא.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144847 צפיות
קבלו את מיצובישי אאוטלנדר phev החדשנית. המכונית, שמגיעה אלינו ומצטרפת אל מכוניות הדור החדש שקשה להתעלם מהן, היא מכונית מיוחדת במינה. מיצובישי זו, שנחשבת למכונית פורצת דרך, מציעה לנו עיצוב מיוחד במינו וגם לא מעט פינוקים, הלוקחים בה חלק.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147860 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיהלוואות29/06/144894 צפיות
בנק ירושלים הוא אחד הותיקים בישראל, שעה שהוא פועל החל מ-1963. במהלך השנים, הוא עבר לא מעט תמורות: ב-1998, הפך ברישיונו של בנק ישראל לבנק מסחרי, אשר בין תחומי ההתמחות שלו ניתן למנות נדל''ן, שוק ההון ובנקאות בין לאומית. כעת, משיק הבנק שירות חדש, שמתאים כמו כפפה ליד למאפיינים של העת הנוכחית. המדובר הוא בשירות המאפשר ללקוחות כל הבנקים לקבל דרך בנק ירושלים הלוואות, בסכומים גבוהים, בהליך פשוט המבוצע דרך האינטרנט.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144904 צפיות
יצרנית הרכב יונדאי, המוכרת היטב לצרכני הרכב בישראל, מספקת מזה שנים ארוכות מבחר כלי רכב חסכוניים ויעילים. לאחר לא מעט שנים שבהן התרחק הנהג הישראלי מכלי רכב קטנים וקומפקטיים, הרי שכיום המצב שונה למדי.

מאת: מיכאל רומנסקירכב29/06/144988 צפיות
חברות הרכבים מעמידות לרשותנו כיום שלל של דגמים, המספקים מענה לצרכים שונים. אפשר למצוא רכבי שטח איכותיים, מכוניות משפחתיות טובות וגם מכוניות מיני נפלאות, הנחשבות לפופולאריות. בחברת יונדאי, אחת החברות המובילות בשוק כיום, מוצעות לכם שתי מכוניות טובות, מכוניות מיני משוכללות, המשלבות במסגרתן את כל מה שצריך להיות במכוניות. בין אם זו יונדאי i10 או אולי יונדאי i20, מדובר במענה מצוין לצרכים שונים. מה מאפיין כל אחת ממכוניות אלו? על כך, לפניכם.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח דירה27/06/148404 צפיות
מבין שלל הביטוחים, שאותם מציעות לנו חברות הביטוח, ישנו ביטוח דירה. ביטוח זה, הכולל במסגרתו, שני ביטוחים שונים: ביטוח מבנה וביטוח תכולה, מוצע בטווח רחב של מחירים, הנקבעים בהתאם לפרמטרים שונים. אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח דירה, הנה, לפניכם, פרטים חשובים ומידע שיעזור לכם בבחירה.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191984 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191786 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182264 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811286 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181687 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183850 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174208 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica