חפש מאמרים:
שלום אורח
29.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גיזום עצים

מאת: טלי גלגינון16/10/2012768 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אנשים רבים מטפחים גינות בחצר ביתם הפרטי או במתחם החיצוני של הבניין המשותף ומעסיקים גננים מקצועיים ובעלי ניסיון אשר אחראים על כל הקשור אל התחזוקה הקבועה של הגינה. חלק מעבודות התחזוקה כולל גיזום של צמחייה, אך כאשר מדובר בגיזום של עצים בחצר הפרטית שלנו, בחצר הבית המשותף או במרחב הציבורי חשוב לדעת מספר דברים.

גיזום עצים- מי אחראי?

אם מדובר על שטחים ציבוריים המחלקה לשיפור של פני העיר בעירייה היא זו שאחראית על כל הקשור אל גיזום עצים, נטיעות, כריתת עצים מסוימים ועוד. כאשר מדובר במתחם פרטי עלינו לפנות אל חברות פרטיות אשר מציעות גיזום עצים מקצועי וכן במקרה הצורך ולאחר היתר שירות של כריתת עצים.

אם אתם מעוניינים לפנות אל גננים מקצועיים שיבצעו את עבודת הגיזום חשוב שתקחו בחשבון כי הם חייבים להיות בעלי היתר לעבודה בגובה, שכן ברוב הפעמים עבודת גיזום מצריכה טיפוס עד צמרת העץ וירידה בהדרגה תוך כדי גיזום.

בנוסף, חשוב לדעת כי גננים אינם מחזיקים בציוד מקצועי לגיזום וזאת בהשוואה אל חברות פרטיות המומחיות בתחום ולכן מומלץ לא להתפשר על העניין ולפנות אל חברה מקצועית אשר מספקת שירות זה בצורה חוקית ותוך הקפדה על כללי הבטיחות ויכולה להבטיח לכם את אותה תוצאה נפלאה בה אתם מעוניינים.

גיזום עצים- בעד ונגד

כאשר מדובר על גיזום עצים הציבור נחלק למתנגדים ואלו שבעד פעולה זו. המתנגדים לפעולות גיזום טוענים כי מדובר בפעולה לא טבעית אשר יכולה להוביל לכריתה חלקית של העץ בטעות וכן סיכון של העוברים ושבים. אלו אשר תומכים בפעולה זו טוענים כי גיזום חשוב לבטיחות של כולנו שכן הוא מונע מצבים מסוכנים בהם ענפים של עץ יכולים ליפול על הרכב ברחוב או על עוברים ושבים, בעיקר כאשר מדובר בתקופת החורף הסוערת.

בנוסף, הם טוענים כי פעולת הגיזום יכולה לתרום רבות לחידוש צמיחתו של העץ.ניתן להבין את שני הצדדים אך בשורה התחתונה כאשר ענפיו של עץ גדול מטים ליפול כל שאנו רוצים הוא שאנשי מקצוע ידאגו לגזום אותו ולהבטיח לנו ולבני המשפחה שלנו כי הענף לא ייפול עלינו ויגרום לתוצאות הרות אסון. אם גם אתם סבורים כי גיזום הוא הכרחי על מנת למנוע סיכונים, חשוב שתפנו אל חברה מקצועית המציעה שירותים של כריתת עצים וגיזום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121188 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121625 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121257 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121382 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121412 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121224 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121344 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191777 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182253 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811211 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181677 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183842 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174196 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica