חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

עורך דין זכויות יוצרים - יודעים איך למצוא?

מאת: emma lionחוק ומשפט - כללי31/10/2012933 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מי לא פעם נכנס אל תסבוכת משפטית כלשהי בגללה הזדקק לעוד? אמת, תפקידו של העו''ד הוא לסייע לנו, הקהל הרחב, במאורעות בהם הם חייבים את סיועו של מקצוען הבקי בדינים. כך לדוגמה, אדם שנקלע אל תביעת הוצאת דיבה לא בהכרח יכול להבין לבד את הדרך לפתרון הסכסוך מבלי לבקש סיוע מעו''ד מקצועי.

אף על פי כן, הבעיתיות מתחילה מתי שאנחנו אמורים לברר איזה סוג של משפטן יכול לתרום לנו במצוקה המסוימת לה נקלענו. הלכה למעשה, בדיוק כשם שכאנו סובלים מכאבי גב נפנה למומחה אורטופד ולא לרופא אא''ג, אם נזקקים לסיוע משפטי בגלל תביעת הוצאת דיבה, נפנה לעו''ד הבקיא בהיבטים משפטיים מסוג זה ובטח לא לאדם מומחה לדיני משפחה.

עורך דין דיני משפחה

כאמור, תחום המשפט והחוק טומן המון ספציאליזציות ובעלי מקצוע המתרכזים בסוגיות שונות. לדוגמה: עורך דין פלילי, התחום המסחרי, הוצאה לפועלועו''ד נדל''ן. אף שכ''א מבין המומחים הללו הוא בעל ידע כללי וגם הסמכה ספציפית בתחום עיסוקו, יותר טוב לגשת לגורם אשר מתמחה במיוחד בתסבוכת המשפטית בה תזדקקו לסיוע.

כך למעשה, תוכלו להיות בטוחים וסמוכים שהעו''ד איתו החלטתם לעבוד בקיא כהלכה בכל המקרים, החוקים והניואנסים המשפטיים אשר קשורים למצבכם.

איך למצוא פרקליט טוב?

הצעד הראשון אותו עלינו למלא במידה ואנחנו נכנסים לסיטואציה המצריכהעצה משפטית הוא הבנת התחום הלגאלי שקשור למצב. למשל - בעל ואשה שהחליטו לסיים את הזוגיות וכעת יש לחלק את הנכסים ולמצוא פתרון לסוגיות כמו לדוג' ענייני המשמורת על הילדים והבע''ח, מוטב להם למקד את חיפושם על עו''ד מתאים כעורך דין משפחה במקום עו''ד מקרקעין.

איך ניתן לדעת שבעל המקצוע אותו מצאנו באמת נחשב למתאים לנו?

למען נוכלליהנות מסיוע לגאלי מדויק, רצוי לוודא טוב טוב שאומנם זהו אדם בעל ידע, ניסיון ומוניטין בענף בו אנחנו זקוקים לעצה. כמו לדוג' - באם נגש לעורך דין נדלן שרק עכשיו השלים את הכשרתו, סביר להניח שתוך מעט זמן נמצא שאינו מקצועי דיו ע''מ להשיג עבורנו את התוצאה האופטימאלית. אע''פ כן, במידה ונפנה למשרד מנוסה ובעל המלצות, נצליח לקבל פתרון לגאלי מדויק ואיכותי.

סוגיית העלות של משפטנים

1 הדברים המרתיעים ביצירת קשר עם משרד עו''ד בעל נסיון מוכח בתסבוכת בה הצטרכנו עזרה הוא התשלום שהעו''ד לוקח. אמת היא, עורך דין מקצועי ובעל מוניטין דורש שכר גבוה בתמורה לשירותיו. אע''פ, אם אותו העורך דין החליט לגבות מלקוחותיו את המספרים האלה, סביר שהוא יכול לבצע את עבודתו כמו שצריך וככה להשיג לקהל לקוחותיו את התוצאות האופטימליות.

מעוניינים במידע נוסף אודות בחירה מושכלת של פרקליט? כל הפרטים ב-עורך דין זכויות יוצרים ותשיגו את מבוקשכם.
 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הבלוג של אמה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת emma lion

מאת: emma lionטיולים בחו"ל25/11/12852 צפיות
תחילה, יש להבדיל בינות אשרת שהייה לויזת עבודה. אף אם וויזה למטיילים מאפשרת לשהות בחול, ישנו גבול ולא ניתן להישאר שם. הסוג הנוסף לעומת זאת, מתיר את זה. יש אנשים שבכלל לא נדרשים לזה כהלכה ומוצאים עיסוקים בחול ללא אשרה. עם זאת הדבר בעייתי: ראשית משלחי היד שתקבלו יהיו במקצועות לאו רציניים לדוגמא מנעולנות. בנוסף לכך אתם מסתכנים בהרחקה. זה שווה? אין מצב!

מאת: emma lionהורות18/11/12881 צפיות
דוגמא לא רעה הינה כאשר צרכנו בהתרגשות מכשיר שנאמרו עליו מלא חוות דעת טובות ממומחים שרכשו אותו. אך, בצער נראה שכמו לדוגמה שלא לכולם אותו הטעם בקשר לאוכל, ככה בודאות לא כל הפעוטות מפיקים אותה נוחות מהחפץ שהחמיאו לו באוזנינו. ובגלל זה אני מדגישה, אבות ואמהות, לבדוק לעומק לפני הרכישה.

מאת: emma lionטיולים בחו"ל13/11/12888 צפיות
גם אם שהאופנים להוצאת האישורים הוקשחו מאד לאחרונה, תודות להכנה כולם יכולים להגשים חלומות ולבקר בחו''ל. אע''פ כן, יש להקפיד על השלבים וזאת על מנת להרחיק מעצמנו תקלות כגון לדוג' חותמת שחורה. אני מקווה שהשכלתם מזה, עלו והצליחו.

מאת: emma lionצרכנות13/11/12886 צפיות
תרגום עתידני זה נהיה מבוקש בשנתיים האחרונות, בסוף הוא תוצאה של הסתמכותינו והתבססות טכנולוגיות ברשת, ועקב כך 90% מאיתנו צורכים מידע מאתרים ברשת. מנהלי חברות מסוגים שונים, צריכים לשתף פעולה עם שווקים בנפאל ומדינות אחרות והם נאלצים להראות ולשתף באופן מקוון את כל הנעשה אצלם, אי לזאת ישנם משמעות וערך לתרגום מובן ומקצועי, גם בזמן שלנו.

מאת: emma lionאירועים וחתונות – כללי12/11/12806 צפיות
ארגון אירוע זה ענף השמור למקצוענים, היודעים כיצד להעניק ללקוחותיהם שירות מעולה. אכן, ניתן למצוא מלא מפיקים, אבל עדיין לא שוכרים מפיק חתונות עד שבודקים חוות דעת ובטרם בוחנים פורטפוליו המורכב ממגוון הפקות שונות. רק כך תצליחו לדעת שאכן מדובר במתכנן אירועים אמיתי שאכן ישווה ללקוחות שירות מושלם.

מאת: emma lionקניות 12/11/12849 צפיות
כמו מוצרים משונים נוספים, אוביקט שעושה רושם ומחזיק לאורך זמן, על פי רוב עולה מלא. ע"כ חשוב לי להסביר לצרכנים ובפרט לצרכנים הכבדים, שלא חייבים להיות ''טחונים'' ע''מ לצרוך שעון של סאב, וחשוב מכך אין יותר צורך למשכן את הדירה בזמן שמתחשק לנו לקנות שעון חדיש.

מאת: emma lionתרגום משפטי08/11/12991 צפיות
אם לקחתם שירותי תרגום בשנים האחרונות, בלי ספק אתם מבינים שתרגום הינו אספקט מסובך. המומחיות החיונית בתחום היא ללא ספק לאו מובנת. התפקיד נחלק ל מספר היבטים מקצועיים:

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231595 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212067 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211922 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211573 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211251 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201797 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201527 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica