חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יום הלידה קרב? הגיע הזמן לרכוש לול לתינוק

מאת: emma lionהורות01/11/2012720 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יום הלידה קרב?

כאשר ילד מגיח לעולם זאת שמחה המגיעה עם התחייבות לכל החיים. תקופה זו מאופיינת בדאגה רבה, הוא מרוצה? העולל שבע רצון? אין לו חום? וכמובן גם בהרבה הכרעות קריטיות שעליכם בתור הורים לחשוב עליהן.

בחירה הכרחית שייכת לריהוט והציוד שנשתמש בו למן ההתחלה שבה ילדכם יגיע הביתה, אולם היות שמדובר בעולל רך ושברירי, חייב הציוד לעמוד בתקנים המתאימים לתינוקות, כלומר להיות עמיד. עקב כך עליכם להקדיש זמן להחלטה, לבחון את ההיצע ולקנות רק דברים איכותיים ועמידים שהתינוק יהנה מהם.

שידת החתלה

בין אם מתכננים לקנות לול, כיסא בטיחות וכל דבר אחר עבור הילד, כאשר מדובר בהחלטה כ"כ משמעותית, חובה לעקוב אחר מס' גורמים. רוב הסיכויים הם שרוב הדברים בחנותימשכו תשומת לב, אך חשוב שלא לברור ע"פ המראה בלבד. אפילו העגלה המושלמת למראה יכולה להתגלות כבלתי מתאימה לתינוק ולא בטוחה. הימנעו ממקרים של בחירת פריט ספציפי רק על סמך קליפתו החיצונית.

ווידוא הבטיחות

הפרמטר הראשי שחובה לוודא בנוגע לכול אביזר שרוצים לקנות הוא סוגיית הבטיחות. המוצר יכול להיות יפה על המדף, אולם במקרה שאינו עובר תקני הבטיחות, הוא אינו מתאים. אם זו עגלה, מיטה ורהיט חלופי, אם ילדכם ישתמש בזה חשוב שזה יהא רלבנטי אליו.

יתרה מכך, דבר שהוא עבור תינוקות, יהיה בטוח גם מבחינות אחרות, למשל סוג החומרים מהם הוא עשוי. יש לא מעט דברים שאנחנו לא חושבים שהם סכנה אמיתית, אולם במגע עם הילד יכולים להתברר כמפגע. הזווית של המוצר, לדוג', יכולה להיות מסוכנת והפעוט עשוי להפצע. מהסיבה הזאת בדיוק ללא תקן הבטיחות, אינכם רוכשים מאומה.

הורים וחברים, עשו זאת חכם!

כשנכנסים לראשונה לחנות התחושה היא שאת כל המוצרים ממש חשוב לרכוש, אבל בכנות, רגיסטר קניות מאוזנ לא צריך לכלול מאות פריטים. יש סבירות גבוהה שקרובי משפחה וחברים ייתנו לכם במתנה ציוד יד שנייה, ואף אם לאו, הילד שלכם נזקק בחודשים הראשונים לדברים בסיסיים למדי.

זה יקר ומיותר להשתגע ולקנות כל מוצר ורהיט שיש בחנות. ערכו מראש בבית רשימה, וכשתבואו לחנות, דבקו ברשימה הזאת. אל תתפתו מול מבצעים חמים וגם ממוצרים אחרים שפשוט נראים בחנות מושכים מאוד. השוו מחירים ובחרו רק בפריטים איכותיים במחיר הזול ביותר. באופן כזה תחסכו ותרכשו מה שרציתם מבלי לקחת הלוואה.

כמעט הורים? מומלץ בחום לקרוא העצות פה בשביל לרכוש בשכל. אל תחשבו שתמיד הדבר היקר ביותר הינו בהכרח הכי טוב, גם כשזהאיזשהו מותג. בחנו שהמראות לאו משפיעים עליכם ושהינכם בוחרים רק ע"פ הצורך. לקבלת פרטים על בוסטרים, עגלות ועוד עברו לקרוא ב-לול לתינוק. כולי תקווה שהשכלתם למשפחות הצעירות. קחו נשימה ובהצלחה בתהליך!
 



תגיות המאמר: לול לתינוק, שידת החתלה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

הבלוג של אמה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת emma lion

מאת: emma lionטיולים בחו"ל25/11/12853 צפיות
תחילה, יש להבדיל בינות אשרת שהייה לויזת עבודה. אף אם וויזה למטיילים מאפשרת לשהות בחול, ישנו גבול ולא ניתן להישאר שם. הסוג הנוסף לעומת זאת, מתיר את זה. יש אנשים שבכלל לא נדרשים לזה כהלכה ומוצאים עיסוקים בחול ללא אשרה. עם זאת הדבר בעייתי: ראשית משלחי היד שתקבלו יהיו במקצועות לאו רציניים לדוגמא מנעולנות. בנוסף לכך אתם מסתכנים בהרחקה. זה שווה? אין מצב!

מאת: emma lionהורות18/11/12882 צפיות
דוגמא לא רעה הינה כאשר צרכנו בהתרגשות מכשיר שנאמרו עליו מלא חוות דעת טובות ממומחים שרכשו אותו. אך, בצער נראה שכמו לדוגמה שלא לכולם אותו הטעם בקשר לאוכל, ככה בודאות לא כל הפעוטות מפיקים אותה נוחות מהחפץ שהחמיאו לו באוזנינו. ובגלל זה אני מדגישה, אבות ואמהות, לבדוק לעומק לפני הרכישה.

מאת: emma lionטיולים בחו"ל13/11/12888 צפיות
גם אם שהאופנים להוצאת האישורים הוקשחו מאד לאחרונה, תודות להכנה כולם יכולים להגשים חלומות ולבקר בחו''ל. אע''פ כן, יש להקפיד על השלבים וזאת על מנת להרחיק מעצמנו תקלות כגון לדוג' חותמת שחורה. אני מקווה שהשכלתם מזה, עלו והצליחו.

מאת: emma lionצרכנות13/11/12888 צפיות
תרגום עתידני זה נהיה מבוקש בשנתיים האחרונות, בסוף הוא תוצאה של הסתמכותינו והתבססות טכנולוגיות ברשת, ועקב כך 90% מאיתנו צורכים מידע מאתרים ברשת. מנהלי חברות מסוגים שונים, צריכים לשתף פעולה עם שווקים בנפאל ומדינות אחרות והם נאלצים להראות ולשתף באופן מקוון את כל הנעשה אצלם, אי לזאת ישנם משמעות וערך לתרגום מובן ומקצועי, גם בזמן שלנו.

מאת: emma lionאירועים וחתונות – כללי12/11/12806 צפיות
ארגון אירוע זה ענף השמור למקצוענים, היודעים כיצד להעניק ללקוחותיהם שירות מעולה. אכן, ניתן למצוא מלא מפיקים, אבל עדיין לא שוכרים מפיק חתונות עד שבודקים חוות דעת ובטרם בוחנים פורטפוליו המורכב ממגוון הפקות שונות. רק כך תצליחו לדעת שאכן מדובר במתכנן אירועים אמיתי שאכן ישווה ללקוחות שירות מושלם.

מאת: emma lionקניות 12/11/12852 צפיות
כמו מוצרים משונים נוספים, אוביקט שעושה רושם ומחזיק לאורך זמן, על פי רוב עולה מלא. ע"כ חשוב לי להסביר לצרכנים ובפרט לצרכנים הכבדים, שלא חייבים להיות ''טחונים'' ע''מ לצרוך שעון של סאב, וחשוב מכך אין יותר צורך למשכן את הדירה בזמן שמתחשק לנו לקנות שעון חדיש.

מאת: emma lionתרגום משפטי08/11/12992 צפיות
אם לקחתם שירותי תרגום בשנים האחרונות, בלי ספק אתם מבינים שתרגום הינו אספקט מסובך. המומחיות החיונית בתחום היא ללא ספק לאו מובנת. התפקיד נחלק ל מספר היבטים מקצועיים:

מאמרים נוספים בנושא הורות

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות11/04/214008 צפיות
החל מגיל שלוש, ילד יכול להיכנס למטבח לא רק כדי לאכול, אלא גם כדי להתחיל ללמוד להכין את האוכל.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות16/12/204591 צפיות
מרבים לדבר עלינו כעל "Start up nation”. כמובן שכולנו היינו רוצים שנכדינו יצליחו להשתלב ולהתקדם בלימודים.אחד התנאים החשובים זה להצליח במדעים. אבל אם אחד הנכדים לא בדיוק מצטיין במדעים,הדבר היחיד שאנחנו יכולים לעשות בשיחותינו עם הנכדים זה לנסות לעורר בהם סקרנות. כידוע, הסקרנות היא תנאי ראשון לחיפוש האמת – וזאת תחילת הדרך למדע.

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/10/204638 צפיות
הקורונה מרחיקה אותנו פיזית מהנכדים, אבל בואו ננסה לשמור לפחות על הקרבה הנפשית בעזרת רעיון נחמד וקל.

מאת: כרמי אומרוהורות07/09/201457 צפיות
ילדים זה שמחה - אני משננת לעצמי את המוטו בכל מלחמה איתם מחדש

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות22/07/201446 צפיות
סבים וסבתות, נצלו את הזמן הפנוי ובנו יחד עם הנכדים אילן יוחסין. זה ישעשע אותם וזה יוסיף לקשר הבין דורי.

מאת: כרמי אומרוהורות03/06/201490 צפיות
אחד הדברים החשובים שלמדתי זה שלפעמים צריך לשחרר ולא תמיד צריך להיות סופר מאמי

מאת: קורה שורץ- "מעניין את הסבתא"הורות05/02/201626 צפיות
איך נבלה עם מספר נכדים, שהם בני 4, 7, 8, 10? מה יכול להתאים לכולם, לשעשע, להצחיק, להפעיל אותם ולהצחיק את כולנו עד דמעות? הנה רעיון נחמד. תיהנו!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica