חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי תמלול שיחות

מאת: אוהד פרקשחוק ומשפט - כללי05/11/20121293 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אז מה זה בכלל תמלול?

תמלול זה למעשה להעביר קובץ מצורת שמע לפורמט כתוב. הדוגמא הכי קלה לכך היא שפעם לפני שנים, שהיה קסטות והיינו שומעים שיר ורצינו לדעת את המילים, אז היינו שומעים שורה וכותבים אותה, כל היינו עושים למעשה תמלול. נכון מאז כבר אין קסטות, והיום לכל וידאו קליפ יש גם את מילות השיר ואפילו ישנם אתרים שעשו בשבילנו את העבודה וכל האתר זה רק מילים לשירים. אז למה בעצם צריך שירות כזה שנקרא תמלול ? תמלול שיחות – זוהי דרך מקצועית לקחת שיחה מוקלטת או אפילו שיחה און ליין ולתרגם אותה למילים כתובות כמובן שבמקרים מסויימים כדאי לבצע המרת קלטות לדיוידי מה שמקל על התהליך. אז בעצם כל אחד יכול לעשות תמלול , האמת שעל פניו ככה זה נשמע אבל ממש לא קרוב אפילו. אז מה הבעיה לבצע שירותי תמלול של שיחות בעצמי, כאדם לא מקצועי ולא מיומן? פשוט לקחת הקלטה של שיחה ולעבור שורה, שורה, לשמוע, לעצור, לכתוב. בסך הכל זה לא נשמע ממש קשה. אז אני ניסיתי וזה ממש לא קל כמו שזה נשמע, קודם כל הזמן לבצע תמלול כלשהו כאדם לא מיומן ומקצועי וללא המכשור הנכון לוקח נצח! באמת שנצח!! רק לקחת שיחה של עשר דקות שהוקלטה דרך טלפון לוקח לפחות שעה לכתוב, שלא לדבר על כל מיני רעשים שמופיעים באמצע השיחה או ניתוקים קטנים שגורמים לנו לשבור את הראש שעות, ".. הוא אמר שעה? או שואה?..", ".. הוא אמר דניאל או, עמיאל, אולי בכלל נתנאל?..". בסדר נו אז נגיד שטעינו במילה או כמה מילים, בשם או כמה שמות.. נכון שזה לא ממש קריטי שאנחנו עושים תמלול שיחות לעצמנו סתם בשביל הכיף, אבל רובנו לא עושים סתם תמלול של שיחות בשביל הכיף. תמלול שיחות עושים רוב המקרים כראיה לבית משפט ואז ישנה חשיבות מאוד גדולה לכל מילה, התמלול חייב להיות מדויק. תמלול של שיחות נעשה גם בראיונות לדוגמא בראיון לעיתון, כאשר הראיון עצמו מתבצע תחת הקלטה, בסוף הראיון אותו מראיין נותן את ההקלטה לחברה שנותנת שירותי תמלול והם הופכים לו את הראיון המוקלט לפורמט כתוב. גם במקרה הזה ישנה חשיבות גדולה למילים מכיוון שטעות אחת קטנה יכולה לגרום לכך שדבריו של המרואיין ייצאו מהקשרם ואותו עיתון יעמוד לתביעה משפטית.   אז הבנו שתמלול שיחות עדיף שיעשה על ידי גורם מקצועי, מיומן ובעל מכשור חדיש, אבל איך אני אדע לבחור בין כל נותני השירותים שמוצעים בתחום ולא ליפול לבעל מקצוע שרלטן, הרי אני, כמו כל אחד, לא ממש מבין בזה, או במיכון שנדרש על מנת לבצע שירותי תמלול איכותי. כמו כל בעל מקצוע אנחנו נבדוק את הפרטים הבאים: האם יש לו אתר – בעל מקצוע מכל תחום חייב שיהיה לו אתר, אשר מפרט את כל השירותים או המוצרים שהוא נותן או מוכר. האם יש לו הצעת מחיר מסודרת ומה אותה הצעת מחיר כוללת- כאשר בעל מקצוע נותן לנו הלקוחות הצעת מחיר מסודרת זה אומר לנו שזאת לא הפעם הראשונה שהוא עושה זאת, שיש מאגר לקוחות לאותו בעל מקצוע. לקוחות ממליצים- דרך האתר אפשר לראות לא פעם תגובות של לקוחות על אותו שירות או מוצר.   מקווה שנתתי קצת מידע לגבי שירותי תמלול ועל תמלול שיחות בפרט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אוהד פרקש עורך וידאו מקצועי

מברוק ימי הולדת מפעיל ליום הולדת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אוהד פרקש

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205052 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204899 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/205029 צפיות
מי מאתנו לא הייתה בקשר שנימשך שנים, ולבסוף כשאר האולטימטום היה על השולחן "או שמתחתנים או שנפרדים" זה נגמר בפרידה. ואז שנתיים אחרי את מוצאת את עצמך ללא זוגיות חדשה.

מאת: אוהד פרקשטבעות אירוסין ונישואין09/08/204989 צפיות
הצעת נישואין היא אחד מהרגעים הכי חשובים בכל מערכת יחסים, זה הצעד הגדול לקראת השלב הבא נישואין והקמת תא משפחתי.

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201598 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: אוהד פרקשימי הולדת03/10/131171 צפיות
בואו נסכים שיום הולדת לילדים זה כבר לא כמו פעם, היום זה כבר הפך להיות הפקה של ממש, הרבה בחירות והחלטות שיש לקבל, על מנת להרים אירוע מושלם.

מאת: אוהד פרקשבידור ופנאי - כללי28/07/132011 צפיות
לא פעם שמענו את הקריאה הזו: "אימא תשימי לי קלטת..." אותה קריאת שעמום של הילדים שלנו איפה ניתן למצוא מגוון קלטות ילדים לצפייה ישירה?

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231605 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212068 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211923 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211575 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211253 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201801 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201533 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica