חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת משקפיים בלייזר - אופנה או שיפור בחיים?

מאת: רוני חרמוןרפואה25/10/20092550 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

רוני תמיד נחשב החנון של החבר'ה, יש לו פרצוף של ילד טוב ירושלים והמשקפיים שהוא לובש רק מוסיפים לרושם הזה.

לפניי שנתיים רוני החליט שהוא רוצה לעבור טיפול הסרת משקפיים בלייזר, נמאס לו כבר מהמשקפיים שהוא לא יכול לעשות דבר בלעדיהם ובעיקר נמאס לו מזה שכולם כולל הבחורות היו קוראים לו "חנון" או "ילד טוב ירושלים".

יום אחד רוני נתקל בפרסומות על אפשרות של הסרת משקפיים בלייזר, בהתחלה זה נשמע לו כמו הליך מסוכן אבל הוא החליט לברר קצת יותר בנושא.

רוני בירר אצל רופא המשפחה במה בדיוק כרוך טיפול של הסרת משקפיים בלייזר, לאחר שהוא שמע ממנו שמדובר בהליך מוכר ובטוח הוא החליט לחפש אחר המרפאה הטובה ביותר.

החיפוש לא היה פשוט, רוני גילה שהליך של הסרת משקפיים בלייזר הוא הליך פופולארי מאוד ושישנם מכונים רבים שמבצעים זאת.

רוני שהיה בחור יסודי מטבעו חקר לעומק ולרוחב כל מרפאה שעשו הליך של הסרת משקפיים בלייזר ורק לאחר שהוא מצא את המרפאה שהכי מתאימה לו מבחינת מומחיות ומקצועיות הוא קבע תור לפגישה אצל הרופא.

בתחילה רוני עברה סדרה של בדיקות מקיפות ויסודיות כדי לבדוק אם הוא בכלל מתאים להליך של הסרת משקפיים בלייזר ולאחר כשבועיים נקבע לו תור.

המהירות של ההליך הסרת משקפיים בלייזר הפתיעה את רוני, תוך פחות משעה הוא כבר היא מחוץ למרפאה, אמנם העיניים קצת הציקו לו והוא נזקק לליווי אבל תוך פחות מ- 24 שעות גם הרגישות הזו חלפה ורוני גילה להפתעתו שהוא רואה הרבה יותר טוב ושהוא אינו זקוק יותר למשקפיים בזכות ההליך של הסרת משקפיים בלייזר.

אבל למרות הכול מראה הילד טוב ירושלים עדיין נשאר לרוני, אבל זה כבר כמעט ולא הפריע לו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חברת SEO2 עובדת גם בתחומים נוספים:

רואה חשבון | סטטוסים לפייסבוק

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני חרמון

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות09/08/111671 צפיות
היום הפייסבוק תפס לנו מקום רחב בחיים ולכן אני כבר לא יכול להגיד שזה העולם הוירטואלי, לפעמים הוא נראה יותר אמיתי מהשאר

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות08/08/112369 צפיות
סטטוסים זה המשפט הקצר שמסכם את היום שלכם או את הרגע הנוכחי וכמובן שהוא צריך להיות מצחיק ומשעשע ומצחיק ומגניב ומקורי והכל במכה אחת!

מאת: רוני חרמוןרשתות חברתיות15/07/112666 צפיות
כיום בעולם הוירטואלי שלנו סטטוסים לפייסבוק נהפך מזמן לא רק לרשום מה קורה לך, אלא אומנות שלמה בפני עצמה

מאת: רוני חרמוןעסקים קטנים ובינוניים11/04/111559 צפיות
מערכת סולארית לאנרגיה היא כיום הדבר המדובר בעולם, מערכת סולארית העובדת בין היתר על מנגון כמו של דודי שמש, תעזור לכם לחסוך הרבה כסף וחשמל מדי חודש, וגם לתרום לאנרגיה הירוקה ולעזור במניעת התחממות כדור הארץ

מאת: רוני חרמוןבריאות העין21/09/101713 צפיות
כאשר מדברים על הסרת משקפיים חשוב לערוך את ההבחנה המהותית החשובה ביותר – הבחנה בין רצון לבין צורך. העיניים הם האיבר הרגיש ביותר בגוף האדם ויש לשמור עליהן כעל בבת העין...

מאת: רוני חרמוןהסרת שיער14/09/101423 צפיות
כפטריות לאחר הגשם, כמאמר הקלישאה, צצים מכונים המתהדרים במומחיותם בתחום הסרת שיער בלייזר, אלא שצריך לדעת: כמו בכל תחום גם בתחום זה יש שרלטנים, מעמידי פנים, מתחזים, אשר לא יבחלו בשום אמצעי שיווקי כדי להערים עליכם ולגרום לכם להוציא את כספכם.

מאת: רוני חרמוןביטוח רכב26/08/101564 צפיות
ביטוח מקיף פירושו עזרה ראשונה ושנייה בעת ובביטוח אחד. מאחר שכבישי ישראל אינם אלא נחשי אספלט ארסיים, אשר כל נהג יכול להיות מכיש או מוכש והיות שמספרן של תאונת דרכים עולה בהדרגה חרף כל התשדירים למניעתם – ביטוח מקיף הוא הכרח המציאות.

מאמרים נוספים בנושא רפואה

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201466 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה24/04/192365 צפיות
לא אחת שולח הרופא את המטופל לבצע CT של מערות האף כדי לאתר בעיה זו או אחרת. עיבוי ברירית הסינוסים - ממצא שכיח ב-CT של מערות הפנים. העיבוי מתרחש בדרך כלל כתוצאה ממצב דלקתי בסינוסים. הסינוסים הם למעשה חללי עצמות הפנים המלאים באוויר. בדופן החללים האלה מצויה רקמה עדינה – הרירית. הרירית היא זו שמייצרת את הליחה בעת הצטננות, אך במצב דלקתי יכול להיווצר מצב של עיבוי ברירית.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה19/03/192439 צפיות
מה הגורמים והתסמינים של סינוסיטיס אצל ילדים? וכיצד מטפלים?

מאת: דוד כהןרפואה30/01/192018 צפיות
סינוסיטיס היא מחלה זיהומית שיכולה להיות כרונית ולעיתים יש נטייה גנטית לחלות במחלה. הגורמים למחלה הם בעיקר הצטננות וגודש באף ובמערות הפנים (לחי, עיניים ועוד), כשיש כאבים שלא חולפים באזור הפנים חשוב להבדק ע"י רופא על מנת למנוע סיבוכים

מאת: ילדונתרפואה15/08/182431 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: יצחק בכררפואה18/06/181438 צפיות
לחץ בעבודה ובריאות לקויה הם עניין שכיח. מחקרים רבים הוכיחו את הקשר הזה שבין לחץ נפשי לבין בריאות לקויה. המחקר הנוכחי מצא שלחץ נפשי גבוה גורם גם לאובדן ימי עבודה על רקע של בעיות נפשיות וכמובן להפסדים כלכליים. העובד הוא הנכס הכי חשוב של המעביד. עובד מרוצה הוא עובד יצרני. עובד מדוכא הוא עובד שלא ניתן למצות את יכולתיו. התפיסה הזאת מתבססת על מגוון רחב של מחקרים כולל המחקר הנוכחי שעסק בתחום הארגונומיה וההשפעה שיש למצבו הנפשי של העובד על היכולות שלו.

מאת: אלעד סאעת רפואה29/03/181384 צפיות
פריצת דיסק, חוויה זה בבטוח לא... פריצת דיסק... רק מלשמוע את צירוף המילים הזה נעשה כאב מדומה בגוף. ללא ספק פריצת דיסק היא בעיה בריאותית המעיקה על הסובלים ממנה ומשנה את איכות חייהם שלא לטובה כמובן. עם זאת עולמנו המפותח לא נותן לנו להישאר עם הכאב יותר מדי זמן ומצא לנו אפשרות מצוינת להעלים את הכאב.. קראו את המאמר הבא והכירו את הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica