חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חנויות טבע - הטבע בעדיפות עליונה

מאת: טלי גלדיאטה ותזונה12/11/2012788 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ישנם אנשים אשר טוענים כי חנויות טבע הם לא מה שהיו פעם וכי בחנויות רבות קיימים מוצרים אשר אינם בהכרח בריאים ולא תמיד המוכרים מפנים מזמנם על מנת לייעץ לאדם הנכנס אליהם וזאת משום שכיום חנויות טבע הפכו למינימרקטים מסחריים. האם טענות אלו נכונות וכיצד ניתן לקנות בצורה חכמה בחנות טבע. התחילו לקרוא

חנויות טבע- האם הן טבעיות?

חשוב להבין כי חנויות טבע לא השתנו מבחינת המוצרים הטבעיים אותם הם משווקים. כל אחד אשר יכנס אל אחת מחנויות הטבע במטרה לקנות את אותם תוספי תזונה, מוצרי מזון טבעיים ללא חומרים משמרים או צבעי מאכל, ימצא בדיוק את מה שהוא מחפש.

השינוי היחיד הוא בגודלן של החנויות ובמספר החנויות הקיימות כיום בישראל, דבר המצביע על כך שיותר ויותר ישראלים נעשו מודעות לבריאות שלהם ועברו לנהל אורח חיים בריא שכולל מוצרים טבעיים וכן שימוש במוצרים אקולוגיים וידידותיים לסביבה. הטרנד של קנייה ברשתות חנויות טבע הוא ההמשך הטבעי של התפתחות תחום הרפואה האלטרנטיבית בארץ והמודעות באשר להשפעות המזון אשר אנו מכניסים לגופינו כגורם המשפיע על בריאותנו הנפשית והפיזית.

חנויות טבע- ירקות אורגניים

מדי שנה גדל הביקוש של הישראלים למוצרים טבעיים, ביניהם ירקות אורגניים ופירות אורגניים. נכון להיום, ניתן לקנות ירקות אורגניים רק בחנויות טבע שונות ובמושבים שמגדלים ירקות ופירות בשטח קרקע בריא וללא חומרי ריסוס או דישון אשר יכולים להיות הרסניים לבריאות.

אם בעבר, אנשים שהיו מעוניינים בירקות ופירות אורגניים נאלצו לגדל אותם בחצר ביתם, כיום לא נדרש כל מאמץ וכל אחד יכול לרכוש אותם בחנות הטבע הממוקמת בקרבת עיר מגוריו. בנוסף, בעבר רבים נמנעו מקניית ירקות אלו משום המחירים היקר שלהם, כיום המחירים ירדו פלאים ולמרות שעדיין פירות וירקות אורגניים יקרים יותר מאלו שאינם, כמעט כל אחד יכול להרשות זאת לעצמו.

לסיכום, ניתן לומר כי הקהל הישראלי מודע יותר מאי פעם לבריאותו ורבים בוחרים לקנות תוספי תזונה, ירקות ופירות אורגניים ומוצרי מזון שונים בחנויות טבע הפזורות ברחבי הארץ.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת טלי גל

מאת: טלי גלעסקי מזון19/11/121184 צפיות
המאכל היפני מתבסס בעיקר על אורז בחומץ, אצות מאכל ותוספות. המרכיב ההכרחי היחידי בסושי הוא האורז, שומרי המסורת יוכלו למצוא אורז סושי כשר כמעט בכל מרכול בישראל. את שאר המרכיבים בסושי אפשר להתאים להעדפתו האישית של האדם, אין כל הכרח להוסיף לסושי פירות ים ושאר מרכיבים לא כשרים.

מאת: טלי גלאבטחת הבית19/11/121618 צפיות
אף אחד מאיתנו לא רוצה להיתקע במקרה חירום בלי אמצעי הגנה והצלה. ידוע ששריפות הן אחד ממקרי החירום המסוכנים ביותר שפורצים ללא כל התראה וקשים לשליטה, ומבלי שאנחנו אפילו שמים לב. שריפות עלולות להיגמר בתוצאות הרות אסון. אמצעי כיבוי אש ומערכות כיבוי אש מצילות חיי אדם ולכן חשוב להקפיד להתקין אותן במקום המגורים ובמקום העבודה.

מאת: טלי גלמסיבות רווקים ורווקות15/11/121252 צפיות
כולנו היינו רוצות שתהיה לנו את מסיבת הרווקות החלומית, זאת שלא נשכח אף פעם ושתזכיר לנו שהחברות שלנו תמיד שם בשבילנו. לכן, אם עליכן לארגן מסיבה עבור חברה טובה שלכן שעומדת להתחתן, כדאי לחשוב על מגוון פעילויות מעניינות ומשעשעות שימלאו את האירוע המרגש.

מאת: טלי גלמט"ח15/11/121378 צפיות
נכנסתם לשוק המט"ח והתחלתם להבין מה בדיוק קורה בעולם המחסר העולמי. עם זאת, חשוב לזכור כי אחד המרכיבים החשובים והקריטיים להצלחתכם היא בחירת תוכנת מט"ח מתאימה איתה תעבדו מהמחשב האישי שלכם, כזו שתהיה אמינה, מקצועית ומקיפה וכמובן נוחה ומהירה לתפעול.

מאת: טלי גלניקיון15/11/121407 צפיות
את השטיחים בבית נהוג לנקות באופן קבוע בעזרת שואב אבק. פרט לשאיבת האבק מהשטיח יש להקפיד לנקות את השטיח בצורה יסודית אחת לחודשיים. חומרי ניקוי ביתיים לניקוי שטיחים אפשר למצוא בכל מרכול. החומרים הביתיים מצליחים להסיר כתמים קלים ולרענן את המראה הכללי של השטיח.

מאת: טלי גלרפואה משלימה15/11/121221 צפיות
שיאצו הוא אחד מתחומי הלימודים המבוקשים ביותר בעולם הרפואה המשלימה. מטפלי שיאצו מנוסים מועסקים בקופות חולים ומרכזי ספא. הם זוכים להערכה רבה ועוסקים בעבודה מעניינת שמציבה בפניהם בכל יום אתגרים חדשים. השיאצו מגיע אל העולם המערבי מתחום הרפואה הסינית העתיקה.

מאת: טלי גלריהוט 15/11/121340 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול מושבעים, משוגעים לעיצוב, או סתם אוהבים לארח (גם אם מדובר בחימום במיקרוגל), מטבח מעוצב הוא מרכז העשיה הקולינרית של הבית. בעידן המזון המהיר, גם תחום עיצוב הבית עבר הסבה מהירה (ויש לומר נוחה) לכיוון המוכן והסטנדרטי.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201553 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191991 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181691 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181274 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189652 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181486 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181560 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica