חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור עורך דין פלילי

מאת: שירה טפלילי18/11/2012806 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך לבחור עורך דין פלילי

החיים הם לפעמים לא צפויים, ולעיתים אדם נקלע למצב שלא חשב שיקרה לו, מצב שבו הוא נדרש לשכור את שירותיו של עורך דין פלילי. בחירת עורך דין בכלל ועורך דין פלילי בפרט הוא דבר חשוב שמשנה לעיתים גורל של אדם, ויש צורך לעשות זאת תוך מחשבה ושיקול דעת. הנה כמה המלצות לבחירה נבונה של סנגור:

בעל מקצוע לכל דבר

למרות ההילה שמרחפת מעל ראשם של עורכי דין, מדובר בסופו של דבר בבעלי מקצוע. וכמו שאתם בוחרים בעלי מקצוע אחרים, כך גם עם עורכי דין, עליכם להתייחס למספר פרמטרים ברורים מאליהם: להשכלה שלהם, להצלחות הקודמות שלהם במקצוע, לניסיונם ואפילו להמלצות. בדרך כלל שילוב של השכלה אקדמית עשירה ותארים ממוסדות איכותיים ומוכרים, יחד עם הצלחות מוכחות עם לקוחות קודמים, יעידו על עורך הדין שלפניכם ויעניקו לכם אינדיקציה לגבי הכושר המקצועי.

אינטואיציה טובה

עורך דין פלילי יידרש להיות לצדכם באחד הזמנים היותר קשים שלכם בחיים. לפיכך, כדאי שתהיה לכם אינטואיציה טובה לגבי עורך הדין שלכם, שתרגישו שניתן לתת בו אמון, שהוא יגיד לכם את הדברים כפי שהם ויפרש לכם את המצב באופן כנה. עורך דין פלילי טוב ישקיע מזמנו עבורכם, יהיה שם כדי לעשות כל מה שניתן, יהיה נחוש ומלא במוטיבציה כדי לספק ללקוחות שלו את התוצאה הטובה ביותר שניתן להשיג.

שכר ראוי

כולנו יודעים שלעיתים צריך לשלם שכר גבוה כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר. אולם, בד בבד חשוב לזכור שלא כל עורך דין פלילי ששכרו גבוה הוא גם זה שיבצע את העבודה הטובה ביותר. פרסום של עורך דין גם הוא לא תמיד מעיד על יכולותיו, כישרונו והשקעתו בלקוח. לפיכך, כדאי שלא ללכת אחרי שמועות או ספקולציות אלא לבדוק את הדברים בעצמכם, להיפגש עם עורך הדין, לראות במי מדובר, לשאול את השאלות הנכונות ורק אחרי מחשבה להחליט.

לסיכום, אם נקלעתם למצב שבו עליכם לדאוג לייצוג משפטי פלילי, כדאי מאוד לשקול את צעדיכם בתבונה ולבחור עורך דין פלילי תוך מחשבה. הימנעו מפזיזות והגיעו להחלטה שקולה. בהצלחה!

(כמובן שמאמר זה אינו משמש ייעוץ משפטי ואינו תחליף לייעוץ משפטי).

 



תגיות המאמר: עורך דין פלילי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

שירה

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שירה ט

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/132065 צפיות
לא אחת קיים בלבול בקרב האוכלוסייה בין עולם הפסיכולוגיה לתחום הפסיכיאטריה, וזאת ככל הנראה משום ששני המקצועות נוגעים לנבכי הנפש. אולם, למען האמת מדובר בשני מקצועות שונים לחלוטין, שלכל אחד מהם מסלול לימודים משלו והכשרה מקצועית אחרת. אז מהם בדיוק ההבדלים בין השניים ואיך יודעים למי לפנות כשיש בעיה הדורשת טיפול?

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/132010 צפיות
פסיכולוג הוא מטפל בעל הכשרה מקצועית, ויש בידיו את הניסיון והכלים לעזור בבעיות נפשיות שונות ומגוונות. הפסיכולוגים משתמשים בגישות טיפוליות שונות, אך המשותף לכולם היא המטרה לעזור לפתור בעיה של המטופל או למנוע אותה מראש. בבואכם לבחור אישיות טיפולית מקצועית רצוי לפנות אל פסיכולוג מומלץ שנבחר בקפידה. הנה כמה סיבות טובות לכך:

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/131993 צפיות
לא פשוט למצוא פסיכולוג מתאים, בעיקר אם זו הפעם הראשונה שאתם מחפשים איש מקצוע בתחום זה. קיימים מבחר פסיכולוגים מומלצים, אבל איך בעצם יודעים שהם מתאימים לכם ואיך בוחרים? כדי לעזור ערכנו עבורכם מספר המלצות בדרך אל הטיפול, הכוללים דברים שכדאי לעשות או לחלופין שעדיף להימנע מהם.

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/131959 צפיות
כאשר ילד צריך טיפול פסיכולוגי, הדבר עלול להרתיע ולהבהיל את ההורים, במיוחד אם עד כה מעולם לא היו זקוקים לשירות של פסיכולוג ואינם נתקלו בילדים שזקוקים לטיפול כזה בסביבתם הקרובה. אולם, טיפול פסיכולוגי בילדים הוא שכיח ונפוץ, ויכול לסייע רבות לילד, כך שכלל אין צורך להירתע ורצוי שלא לדחות את הפנייה. ניתן לטפל בילדים כבר בגיל הרך, וכן לטפל בילדים גדולים יותר בגילאי בית ספר וילדים בשלב גיל ההתבגרות, כאשר סוג הטיפול מותאם כמובן ספציפית לגיל ולמקרה.

מאת: שירה טבריאות הנפש01/08/131988 צפיות
נפש האדם היא סבוכה ומורכבת, וכאשר קיימת בעיה כלשהי, ניתן לפנות אל פסיכולוג, מטפל מקצועי שבידיו ארגז כלים להתמודדות עם מגוון קשיים נפשיים. במקרים רבים טיפול פסיכולוגי נוחל הצלחה, גם אם לעיתים לוקח זמן ארוך עד שהן המטופל והן הסביבה מרגישים בשינוי חיובי. אולם, גם לטיפולים אצל הפסיכולוג אין מאה אחוזי סיכויי הצלחה, כאשר לאי הצלחה יכולות להיות סיבות רבות.

מאת: שירה טמשפחה וזוגיות - כללי01/08/131930 צפיות
הורות זה דבר טבעי, מאז ומעולם הולידו בני האדם צאצאים ולא נדרשו ללימוד מיוחד על מנת למלא את התפקיד נאמנה. מצד שני הדרכות הורים הפכו לנפוצים מאוד ומבוקשים על ידי הורים רבים בכל רחבי הארץ. אז מדוע בעצם ללכת אל הדרכה כזו? הנה כמה סיבות טובות:

מאת: שירה טמשפחה וזוגיות - כללי01/08/132065 צפיות
טיפול משפחתי הוא טיפול פסיכולוגי שנועד לפתור בעיות שונות ומגוונות בתוך הגרעין המשפחתי. הנחת היסוד של טיפול כזה היא שהיחיד או הפרט הוא לא אטום בודד, אלא חלק ממערכת גדולה יותר, ושבכוחה של אותה מערכת משפחתית להשפיע על הפרטים המרכיבים אותה. הטיפול שם דגש הן על הפרט והן על מערכות היחסים בין הפרטים בתוך המשפחה, ולפיכך כולם יחד שותפים לתהליך. הדגש יכול להיות על מערכת היחסים שבין ההורים, על מערכת היחסים שבין ההורים לילדים, על מערכת היחסים בין הילדים, או שילוב של מערכות היחסים השונות.

מאמרים נוספים בנושא פלילי

מאת: בנימין קלינגרפלילי01/11/201363 צפיות
כיצד תרגישו אם ביום בהיר אחד ידפקו לכם על הדלת וימסרו לכם ביד "צו הריסה מנהלי"? או אולי תמצאו את צו ההריסה מודבק על המבנה או סתם זרוק בכניסה לבניין. מדובר ככל הנראה על הסיטואציה שלא הייתם מוכנים לה או רוצים להימצא בה. בעקבות הלשנה של "שכנים טובים" או עקב ערנות של מפקחי הבניה זה בהחלט יכול לקרוא גם לך אם בנית ללא היתר. רבים נאלצים להתמודד עם מציאות שכזאת לראשונה, מבלי שיהיו מודעים לזכויות, החובות ודרכי הפעולה הרלוונטיות להם.

מאת: בנימין קלינגרפלילי08/09/201184 צפיות
1. עבירות מינהליות (א) שר המשפטים רשאי לקבוע בתקנות כי עבירה על הוראה שנקבעה בחוק מהחוקים המנויים בתוספת או התקנות שהותקנו לפיו, שאינה פשע, היא עבירה שבשלה ניתן להטיל קנס בדרך מינהלית (להלן - עבירה מינהלית); הקביעה יכול שתהיה דרך כלל, בתנאים או בסייגים. (ב) תקנות לפי סעיף קטן (א) טעונות הסכמת השר הממונה על ביצועו של החוק שלפיו נקבעה העבירה, ואישור ועדת החוקה חוק ומשפט של הכנסת (להלן -הועדה). (ג) נקבע בתקנות לפי סעיף קטן (א) כי עבירה פלונית היא עבירה מינהלית, יחולו הוראות חוק זה גם לגבי עבירה

מאת: בנימין קלינגרפלילי01/09/191562 צפיות
אכיפה שיפוטית סימן ה' לחוק התכנון והבנייה: באחריות יחידת החקירה בוועדה המקומית לבצע חקירה בהתאם להנחיות ולכללים שמפורסמים מעת לעת על מנהל היחידה הארצית לאכיפת דיני התכנון והבניה. ובסיום החקירה להעביר לתובע את חומר החקירה להכרעה בדבר העמדה לדין והגשת כתב אישום.

מאת: אבי דוידיפלילי21/11/181464 צפיות
עורך דין פלילי בצפון מסביר על תנאים של שחרור בערבות ועל הסיכויים לאישור בקשת השחרור בערבות.

מאת: שירה אלהפלילי27/07/161895 צפיות
אדם בן 39, ללא עבר פלילי, מכר לחבריו סם מסוג חשיש בכמה הזדמנויות שונות. בית המשפט, בצעד חריג ביותר, החליט שלא להרשיע אותו, והסתפק בלשלוח אותו לבצע שירות לציבור.

מאת: אופירפלילי05/04/161930 צפיות
יש מסמכים שעבורם תרגום נוטריון הוא מתבקש והגיוני אך יש גם סוגים נוספים של תרגום נוטריון שמעט מפתיע שיש צורך לגביהם בתרגום מיוחד של נוטריון.

מאת: אלעד שנירפלילי17/03/162529 צפיות
הטרדות מיניות אינן נחלתם של מבוגרים בלבד, והן מתרחשות גם בקרב בני נוער. מהו היחס של החוק לקטין המטריד מינית? כיצד בית הספר מטפל באירוע הטרדה מינית? וכיצד ניתן לזהות שהילד שלך מוטרד מינית? על כך במאמר שלפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica