חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חלונות גג - פתוחים עד השמים

מאת: simply smartבית חכם22/11/2012850 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חלונות גג מאפשרים ניצול מרבי ומיטבי של האוויר והאור שמעל הבית ולאפשר פתח כניסה נוסף לתוכו. חלון גג מאפשר זרימה טובה של אור ואוויר ממקום שבהעדרו נותר חסום ואטום. לחלונות גג ישנה השפעה מבורכת על האקלים בתוך הבית. הם מאפשרים שחרור אוויר חם החוצה מזה והכנסת אוויר צח מהחוץ מזה.


חלונות הגג יוצרים הבדל בין מתחם מואפל וחם לבין מתחם שמתאפיין באור ובאוויר טוב, לכן חשיבות החלון חורגת מעבר לעיצוב היפה שהוא מעניק לבית. בחירה להתקין חלון גג הינה ביטוי לרצון להפוך את חלל הבית ובעיקר את המתחם המרכזי בו למואר ולמאוורר יותר.


מיקומם של חלונות גג


המיקום של חלונות גג, המותקנים על המפלס המשופע של הגג, מכתיב לא רק את צורתם אלא גם את החומר שממנו עשויים מאחר שהם חשופים לחום ולקור, לשמש, לרוח ולגשם. לאיכות החומר ישנה השפעה על אורך חייו של החלון ועל מידת הביטחון שהוא יקנה לדיירי הבית שבו הוא יותקן.


ניתן לבחור בין מבחר סוגים ודגמים של חלונות. המבחר גדול. אין סיבה למהר. חשוב להיות שלמים עם הבחירה. אתם מוזמנים ליצור קשר עם חברות המתמחות בייצור והתקנת חלונות גג איכותיים היוצרים בידוד ומונעים חדירת מים. החלונות מונעים מעבר של חום ושל קרינה בקיץ ומשמשים גם כמבודדים מפני רעשים. חלונות אלה עמידים גם בחורף בפני חדירת רטיבות ולחות.


ניתן להשיג כיום חלון גג עם מנגנוני הצללה שנפתחים ונסגרים באופן חשמלי ומאפשרים בקרה, שליטה ויכולת לווסת את כמות האור החודר מבעד לגג. לפני הזמנה והתקנה של החלונות צרו קשר לקבלת מידע, ייעוץ והצעת מחיר מסודרת. וודאו שהחברה מקפידה על כל פרט, קטן כדגול, לרבות וידוא איכות המשקוף הפנימי של החלון . על מנת שהחלון יהיה עמיד אורך זמן חשוב שכל מרכיביו (צירים, ידיות, ברגים ועוד) יהיו עשויים מאלומיניום או מחומר קשיח ועמיד אחר.


אתם מוזמנים להתוודע אל בתים חכמים שיש בהם חלונות גג בכדי להתרשם במו עיניכם מהאופן שבו הוא משתלב בדירה והאפקט שהוא יוצר בה הלכה למעשה. על מנת לשלב עת חזות החלון במרקם העיצובי של הבית ניתן להזמינו בצבעים ובגימורים שונים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

simply smart

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת simply smart

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216152 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212856 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215221 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: simply smartשיער17/03/131202 צפיות
מחפשת מסיכה לשיער? מחפשים מוצרים שונים לטיפוח השיער? רוצים לרכוש את כל המוצרים החדישים ביותר למספרה אותה אתם מפעילים? הגיע הזמן לדעת הכול על חנות מוצרי שיער , חנות המאפשרת לכם ליהנות מהיצע גדול יותר של מוצרים במקום אחד.

מאת: simply smartהפרעות קשב וריכוז06/03/131609 צפיות
אחת התופעות אשר החשד לקיומן מניע הורים, מחנכים ויועצים לשלוח ילדים לאבחון הינה הפרעת קשב וריכוז – ADHD. חשש או חשד לקיומה מתעורר כבר בגיל מוקדם כאשר ילדים מתקשים לעמוד בדרישות שמציבה בפניהם המסגרת שבה הם נמצאים או הישנות דפוס התנהגותי המעיד על פיזור דעת. מבחן מוקסו (MOXO) מאפשר לאבחן את התופעה ולזהותה בדיוק של 90%.

מאת: simply smartרכב04/03/131099 צפיות
אם אתם מתגוררים במרכז או מגיעים אליו מדי יום או לעתים תכופות, אתם ודאי עשויים להזדקק לשירותיו של מוסך בתל אביב. ההיצע רב והבחירה קשה, אבל כאשר קובעים פרמטרים ברורים המשמשים אמות מידה לכדאיות הבחירה במוסך הרצוי, מגיעים אל מוסך שהוא מרכז שירות וטיפולים לכל סוגי הרכב אבל בעיקר מוסך מורשה של יבואנית המכוניות סיאט, אאודי ופולקסווגן.

מאת: simply smartאדריכלות14/02/131123 צפיות
אדריכלים עובדים תחת מכבש לחצים ואילוצים, כאשר מעליהם רף ציפיות גבוה. הם נדרשים לתכנן ולעצב בית חלומות שניתן יהיה לממשם בתוכו. במובן מסוים אדריכלות בתים פרטיים היא יצירת יש מאין. נלקחים בה בחשבון שיקולים מתחומים רבים ומגוונים. מדובר באתגר מקצועי מרתק.

מאמרים נוספים בנושא בית חכם

מאת: nash didanבית חכם07/10/181700 צפיות
חימום והסקה היה צורך בסיסי של בני אדם מאז ומעולם. בעבר בעידן איש המערות בני אדם חיממו את הבית שלהם בעזרת מדורות. עם התקדמות הטכנולוגיה אמצעי החימום של האדם השתכללו והפכו להיות טכניות יותר כמו למשל חימום באמצעות קיטור, חימום באמצעות גז וגם חימום באמצעות אנרגיה חשמלית.

מאת: טלבית חכם22/04/181564 צפיות
כמה פעמים קרה לכם שיצאתם מהבית ולא הייתם בטוחים אם סגרתם את הדוד החשמלי, את האורות בחדר השינה או את תנור האפייה? עם מערכת בית חכם לא תיאלצו לשוב על עקבותיכם כדי לבדוק האם אתם צודקים או טועים.

מאת: טלבית חכם04/03/181430 צפיות
בשנים האחרונות, צמד המילים החמות ביותר בתכנון האדריכלות ועיצוב הבתים הוא "בית חכם".

מאת: טלבית חכם11/02/181495 צפיות
מערכות בית חכם מנצלות את הטכנולוגיות החדישות ומאפשרות שליטה, ניהול ובקרה מהטלפון החכם.

מאת: שלום כהןבית חכם03/01/181661 צפיות
כיום רבים מבינים כי חיבור של תריסי גלילה לבית חכם זהו דבר מובן מאליו. אף על פי כן, עד לא מזמן רבים לא ידעו כיצד לפעול בעניין. לפיכך כל אחד מכם צריך לוודא כי מתבצעת בחירה טובה יותר בכל הנוגע לדבר.

מאת: רוני הכהןבית חכם01/01/181505 צפיות
העניין של הנוחיות מוטל בספק כאשר צריכים בכל פעם לתפעל מכשיר אחר, מפני שדבר שכזה יוצר בזבוז של זמן יקר בהתעסקות בכל אחד מאלה. את כל זאת אמור לשפר השימוש עם מערכת של בית חכם כאשר מחיר בית חכם נעשה למשהו שבר השגה עבור כל אדם בעידן המודרני.

מאת: רוני הכהןבית חכם27/11/171634 צפיות
מדובר במערכת שמאפשרת חיים אחרים שבהם ישנו חיסכון של זמן יקר, ומכאן גם חיסכון אדיר בכסף שהולך לטמיון ללא תכנון נכון ויעיל יותר על ניהול הבית. האם מחיר בית חכם הוא כזה שמגיע רק לעשירי הארץ? כבר לא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica