חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איך לבחור חברת בניית אתרים?

מאת: Nirit Shalomעיצוב אתרים27/10/2009957 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך בוחרים חברת בניית אתרים?

אם בחרתם להשתמש בשירותיה של חברת בניית אתרים לצורך בניית אתר אינטרנט, הרי שאתם נכונים להשקיע כסף באתר. מטרתכם היא לא רק לחסוך את הזמן שיבוזבז על בניית אתר אינטרנט בעצמכם, אלא גם לזכות לערך מוסף מצד החברה. הערך המוסף קשור לניסיונה הרב של החברה בבניית אתרים, להתמצאות שלה בעולם האינטרנט העכשווי ובמגמותיו וכמובן – לרמת המקצועיות הגבוהה שלה. כל אלו יכולים לסייע מאד ואף להיות גורם מכריע בהצלחת האתר. לכן חשובה כל כך בחירת החברה שתבנה את אתר האינטרנט שלכם.

פרמטרים לבחירת חברת בניית אתרים

בין הפרמטרים החשובים שעליכם לבחון כאשר אתם בוחרים חברת בניית אתרים או חברת העיצוב אתרים , אפשר לציין את מחיר העבודה, ההתמחות של החברה, תיק העבודות שלה והרושם האישי.

  • מחיר– מומלץ קודם כל להגדיר את התקציב שאתם מוכנים להוציא על בניית אתר אינטרנט,ולא לחרוג ממנו בהמשך. חשוב גם לוודא שהצעת המחיר שאתם מקבלים כוללת את כלהעלויות, ושלא יצוצו פתאום עלויות נוספות שלא פורטו. כמובן שעדיף להשוות ביןכמה הצעות מחיר של חברות שונות.
  • ההתמחותשל החברה – חברות רבות בונות את כל סוגי האתרים, אך יש חברות שמתמחות בתחוםמסוים כמו מערכת ניהול תוכן או חנות וירטואלית. אם אופי האתר שלכם ייחודי, ייתכן שעדיף לבחור בחברה שמתמחה באתריםדומים.
  • תיקעבודות – חשוב מאד לבדוק באופן אישי אתרים רבים שבנתה כל חברה שאתם שוקליםלשכור. גם אם חברת בניית אתרים מסוימת נחשבת טובה, יכול להיות שהסגנוןשאתם מעדיפים לאמץ באתר האינטרנט שלכם שונה לחלוטין מהסגנון שמאפיין אתהאתרים שבונה החברה בדרך כלל. אפשר וכדאי גם לשוחח עם לקוחות החברה.
  • רושםאישי – רצוי, לפני סיכום כל פרטי העסקה, להיפגש עם אנשי החברה על מנת להתרשםמהם באופן אישי. התרשמות אישית כזו יכולה לסייע במיוחד במקרים בהם אתםמתלבטים בין שתי חברות.

רגע לפני סיכום העסקה והתחלת בניית אתר אינטרנט...

חובה לחתום על חוזה מסודר, בו תפורטנה העלויות השונות והתחייבויות החברה. החוזה צריך לכלול גם את מועדי הביצוע והתשלום ואת הפירוט לגבי המחויבות של החברה לאחר סיום בניית האתר, למשל במקרה של תקלות או במידה ותבקשו להוסיף ולשנות תכנים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nirit Shalom

מאת: Nirit Shalomניקיון14/08/121043 צפיות
חשבתם שאתם יודעים הכל על רובוט שואב? חשבתם שזה מכשיר מותרות לעשירים בלבד? חשבתם שאתם יכולים לעשות את כל עבודת הניקיון הזו בעצמכם? טעיתם ובגדול. תנו לי לספר לכם ארבע עובדות על שואב אבק רובוטי שאין שום סיכוי שידעתם בגלל שעוד לא קראתם את המאמר הזה.

מאת: Nirit Shalomמשחקי אונליין27/03/112741 צפיות
חיות המחמד שלנו יקרות לנו ונחשבות לבן משפחה נוסף. מעבר לעובדה שאנו מחויבים לספק להם מזון ובית חם למחיה רבים רוכשים משחקים שיעסיקו את בעל החיים במהלך היום. מקורם של כל חיות המחמד הוא בטבע.

מאת: Nirit Shalomהשקעות27/07/101241 צפיות
אם צברת סכום כסף פנוי להשקעה, אך סכום זה עדיין אינו מספיק לפתיחת תיק השקעות, יש פתרון עבורך - תיק קרנות נאמנות!

מאת: Nirit Shalomהשקעות18/07/101527 צפיות
כולנו חוסכים כסף. השאלה היא מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? התשובה לשאלה זו טמונה בסכום שהצלחת לחסוך. אם חסכת סכום של כ- 250,000 ש"ח ומעלה, ניהול תיק השקעות אישי הינו הפתרון האידיאלי עבורך.

מאת: Nirit Shalomחוק ומשפט - כללי07/07/101450 צפיות
מחאת העובדים הזרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אלו הן לא רק ההפגנות או הפסקות העבודה היזומות

מאת: Nirit Shalomקרנות נאמנות07/07/101695 צפיות
קרן נאמנות היא מכשיר פיננסי המאגד כספים של משקיעים שונים למטרת השקעה בניירות ערך. יחידות הקרן נקראות יחידות השתתפות וכל אחת מהן מקנה זכות שווה בנכסי הקרן. לכל קרן מפורסם תשקיף אשר מפרט את מדיניות ההשקעות.

מאת: Nirit Shalomפסקי דין05/07/101437 צפיות
כניסת נגיף לגוף האדם, לא תחשב כתאונה, אלא כמחלה ולפיכך אין זכאי התלמיד לתשלום תגמולי ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות לתלמידים.

מאמרים נוספים בנושא עיצוב אתרים

מאת: nirעיצוב אתרים29/09/213381 צפיות
נכון לעכשיו שתי הגישות העיקריות בנוגע לעיצוב אתרי אינטרנט מנוגדות זו לזו – מצד אחד, גישת המעצבים שטוענים שעיצוב הוא כל מהותו של אתר האינטרנט ולכן חייב להיות מושקע ומרשים. מולם עומד שאר העולם וטוען שלעיצוב חשיבות משנית בלבד בהצלחת האתר.

מאת: מיכה קורעיצוב אתרים13/03/211425 צפיות
להבין כיצד לבחור את בניית האתרים הטובה ביותר לאתר שלך הוא תהליך קשה ולעתים קרובות מבלבל. בזה יכול לעזור לכם ייעוץ עסקי שיווקי

מאת: אליעיצוב אתרים27/12/172762 צפיות
גרפיקאים ומעצבי אתרים נתקלים לא פעם באותה הבעיה – מציאת תמונות מתאימות לעבודה שהם מבצעים ובעיקר תמונות שיש אפשרות חוקית לעשות בהן שימוש מבלי לעבור על חוק זכויות יוצרים בארץ או בעולם. על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בתמונות יהודיות או בעלות הקשר לישראל.

מאת: רוני הכהןעיצוב אתרים18/10/162051 צפיות
אז איך בדיוק מצליחים לעבור את כל השלבים שכוללים תכנון אתר, עיצוב אתר ובנייה בפועל שלו כולל קידום בצורה טובה? עובדים לפי הכללים הבאים.

מאת: amirdadon90עיצוב אתרים16/08/162566 צפיות
"לא מחליפים סוס מנצח" אומר המשפט, אך משפט קצת מוכר יותר מדבר על כך שתמונה שווה אלף מילים. חברו את שני המשפטים הללו יחד, וקבלו את התובנה כי עם גיבוי של סטודיו מקצועי לעיצוב גראפי, יש ברשותכם את הכלי החזק ביותר - המפגש של המילים, המסר שלכם, עם כוחה של תמונה.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/153046 צפיות
הקמת אתר אינטרנט לעסק עלול להיות מבלבל חיפוש אחר מעצבי אתרים במיוחד בשנת 2015 עם התחרות בעולם הפרסום לעסקים באינטרנט. הבחירה קשה בין כל האפשרויות שיש לעסק חדשלפרסום באינטרנט ולרוב הכל קצת לא ברור במאמר זה אשתדל לסקר כמה שיותר על האפשריות לפרסום עסקים באינטרנט.

מאת: Gwebsiteעיצוב אתרים21/12/152707 צפיות
קידום אתרים בגוגל והקשר לעיצוב אתרים אז מה הקשר בין קידום אורגני בגוגל לעיצוב אתרים? יש קשר הדוק! עיצוב אתרים על ידי חברות עיצוב אתרים אשר אינן מתחשבות קידום אתרים בגוגל מחוסר ידע כמובן! ואופן קוד האתר אינו מותאם לדרישותיו של מנוע החיפוש גוגל.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica