חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קידום בעזרת רשתות חברתיות- למה זה טוב ?

מאת: יגאל כהןרשתות חברתיות22/11/20121556 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

קידום בעזרת רשתות חברתיות- למה זה טוב ?

כדי להבין מהו קידום אתרים בעזרת רשתות חברתיות, ומה היתרון הבולט בכך- ראשית חובה עלינו לדעת מהו קידום אתרים. אז נוכל לראות כי קידום אתרים בעזרת רשתות חברתיות היא הדרך המומלצת מבין שיטות קידום נוספות.

אז כמו שהקדמנו הרי שתחילה נפתח בהסבר קצר. ובכן, כל אתר שואף לקדם את עצמו, כלומר ליצור תנועה ערה של גולשים המתעניינים בשירותים אותם הוא מציע ובמסרים אותו הוא מעוניין להעביר.

קיימות שיטות שונות על מנת לקדם עסקים, אך עלינו לדעת שבין השיטות לקידום אתרינו המועילות ביותר הן קידום באמצעות רשתות חברתיות. קידום זה מאפשר לנו להגיע לקהל יעד מפולח וממוקד. זו הסיבה שקידום אתרים בעזרת רשתות חברתיות כמו: פייסבוק, טוויטר, לינקדאין  ועוד הינם היום מאוד באופנה מפני כוח השיווק הממשי שהן מביאות לעסק

קידום באינטרנט בעזרת רשתות חברתיות ייתן לבעל האתר את האפשרות לתפוס את הלקוח הפוטנציאלי בזמן המתאים ובמקום המתאים. אדם שיחפש ברשתות החברתיות מוצר מוגדר או שירות מסוים, הרי שמייד יופיע לו קישור המפנה אותו לאתר נותן השירות. באופן זה, אין ספק שהרווחים וההכנסות רק של בעל האתר יעלו בצורה ניכרת.

כמו כן, קידום אתרים בעזרת רשתות חברתיות יביא לאתר שלכם חשיפה רבה ותנועה ערה של גולשים שמתעניינים באמת במה שיש לכם להציע. הסיבה לכך היא שרשתות חברתיות מאפשרות לדעת הרבה על הצרכן, על העדפותיו, על צרכיו ועל הרגליו. כך, יקל לפנות לאדם הנכון בעיתוי המדויק ביותר.

הרווח הגדול שנותן קידום אתרים בעזרת רשתות חברתיות הוא פופולאריות רבה לאתר, חשיפה נרחבת והרבה גולשים שיש להם עניין באתר שלכם. כשכל זה אומר, כמובן, עוד כסף ועוד רווחים.

אתר יהדות קבלה מידע

דרך קידום אתרים בעזרת רשתות חברתיות תוכלו להגיע לקהל ספציפי שמעוניין בשירותים שהאתר שלכם יכול להציע. באופן זה, הרי שרבים הסיכויים שהגולשים גם יישארו זמן סביר באתר שלכם. זמן זה ייתן לכם את האפשרות להציע להם את המוצר המתאים או את השירות הרלוונטי בעבורם. בסיטואציה כזו שהגולש מעוניין בשירות, מקבל את ההפניה לאתר שלכם ומקבל מכם את ההצעה שעונה לצרכיו, קרוב לוודאי שתצליחו למכור לו.

 



תגיות המאמר: מידע, קידום, חברה, רשתות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

כמו כן הוא מנהל חנות  ספרי קודש - המציעה דיסקים וחוברות במגוון נושאים ביהדות וקבלה.

מי שרוצה מילון עברי עברי למציאת מילים נרדפות יוכל להכנס ולהוריד תוכנה למילון עברי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יגאל כהן

מאת: יגאל כהןיהדות22/11/121073 צפיות
מהו הדבר שמיחד את ספרי הקודש משאר הספרים האחרים? מדוע הם הבסיס עליו עם ישראל ממשיך בכל ימי הגלות שלנו? ספרי הקודש אלו תורת אלוקים, האלוקים נתן את התורה וחכמי ישראל בכל הדורות פירשו ונתנו לנו לטעום עוד ועוד מחכמת התורה. האם ידעת מהו הספר הנמכר ביותר בעולם כולו? לא ספר השיאים של גינס וממש לא הארי פוטר, לא ספר על עשיית כסף או לחילופין ספר על זוגיות. ובכן הספר הנמכר ביותר בעולם הוא ספר התנ"ך.

מאת: יגאל כהןהארה17/04/128538 צפיות
שאלה: אם התורה אמת מדוע יש הרבה יהודים שלא מקיימים אותה? ביניהם דוקטורים ופרופסורים ואנשים חכמים ואקדמאים? תשובה: תמצית תשובה: אם התזונה הטבעית היא הכי בריאה מדוע יש הרבה שנוהגים בניגוד להדרכותיה? אם העישון מסוכן (עד כדי כך שכתוב על כל חפיסה "העישון הורג" או "העישון מסרטן" וכו') אם כן מדוע כל כך הרבה מעשנים?

מאת: יגאל כהןרוחניות - כללי17/04/121723 צפיות
ההסבר הפשוט מדוע אלוקים נתן את התורה רק לעם ישראל ולא לכלל האנושות הוא- כי אין אופיו של עם זה שווה לאופיו של עם זה, ואין ההיסטוריה של עם זה שווה להיסטוריה של עם אחר, ואין טבעה של ארץ זו דומה לטבעה של חברתה. וכמו שכל עם יש לו "אופי" אחר, כך מתאים לו גם דרך חיים אחרת. התורה דורשת דרך חיים מסויימת ומחייבת מאוד ואלו

מאת: יגאל כהןפרשת השבוע17/04/121156 צפיות
יש דעות ש"ישו" עשה ניסים לעיני העם האם אין בזה בכדי לאמת את אמונת הנוצרים? תשובה: ניסים הם לא היסוד לאמיתותה של דת. דווקא היהדות אינה מייחסת חשיבות לטיעון התרחשות ניסים כבסיס לייסוד דת. אמנם יתכן לחזק את מאמיניה של הדת על ידי ניסים, א

מאת: יגאל כהןפרשת השבוע17/04/122594 צפיות
תאר לך את חיים התרמילאי שהסתבך ביער עבות, והוא מחפש את הדרך לצאת מהמבוך של היער, והנה הוא פוגש אדם שמנהיג אחריו 100 איש והם הולכים אחד אחרי השני בשורה ישרה, 100 אנשים קשורי עיניים וכל אחד מניח את ידו על כתפי חבירו.

מאת: יגאל כהןפרשת השבוע17/04/121698 צפיות
שאלה: למה להתחיל לחפש את האמת דווקא בדת היהודית ובתנ"ך? הרי יש אלפי דתות ואלפי תורות? תשובה: יש כמה סיבות טובות לחפש את האמת דווקא בדת היהודית ודווקא בתנ"ך. סיבה ראשונה היא שהרי אלוקים ברא אותך יהודי- בן לעם ישראל,

מאת: יגאל כהןיהדות17/04/121104 צפיות
שאלה: התורה נכתבה לפני 3,300 שנה והדברים שלה היו מתאימים לאותה התקופה. אם כן מדוע שאנחנו לא נשפץ את התורה על מנת שהיא תתאים לדור שלנו? תשובה: כאשר היצרן הוא בן אדם, הדברים שלך נכונים. כמו שאנחנו רואים שכל י

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162926 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152884 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152395 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148629 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148144 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147914 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148179 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica