חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער בלייזר - תופעות לוואי וסיכונים

מאת: יניב מהסרת שיער24/11/2012887 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כאמור, גרדת, כתמים, אודם ונפיחות הם חלק מתופעול הלוואי של הסרת שיער בלייזר, אך יש לציין כי תופעות אילה הן נדירות.

מה תרגישו במהלך הטיפול וכיצד ניתן להיתכונן אליו:

רמה מסוימת של כאב גם צריכה להיות צפויה במהלך טיפולים, משחות אלחוש זמינות ברוב המרפאות, יש מקפאות שידרשות תשלום נוסף עבור אותם תכשירי הרגעה. כמה קרמים משתקים זמינים ללא מרשם.יש להימנע משימוש בקרמים משתקים חזקים מעל אזורי עור גדולים שטופלו.  בדרך כלל, את הקרם יש למרוח כ 30 דקות לפני הליך הסרת השיער. תחזוק האיזור המטופל  עוזר להקל על תופעות הלוואי מהר יותר.

תופעות לוואי לא רצויות כגון היפו או היפר פיגמנטציה או, במקרים קיצוניים, שריפת העור לכן התאמה בבחירת לייזר או בהגדרות המכשיר הן חשובות מאוד, לכן יש לוודא שהמטפל הוא רופע בעל נסיון ומקצועיות ולא טכנאי לייזר או קוסמטיקאית. סיכונים כוללים את הסיכוי לצריבת העור או שינוי הצבע של העור, היפופיגמנטציה (כתמים לבנים), נפיחות סביב זקיקי שיער (נחשב תגובה נורמלית), היווצרות גלד, ארגמנת, וזיהום. סיכונים אלה יכולים להיות מופחתים על ידי טיפול בליזר מתאים סוג שימוש בהגדרות המתאימות לאזור טיפול וסוג העור של האדם.

חלק מהחולים עשויים להראות תופעות לוואי מאלרגיה לאו ג'ל להסרת השיער בשימוש בסוגי ליזר מסוימים או לקרם אלחוש, או פשוט לגלח את האזור מוקדם מדי ביחס לטיפול. תופעות לוואי נדירות כוללות שלפוחיות, צלקות ושינויי מרקם עור.

מה המטופל יכול לעשות כדי להפחית סיכויים לפגיעה:

אם אתם מתכננים על הסרת שיער בלייזר, כדאי להגביל מריטה, שעווה, ואלקטרוליזה לשישה שבועות לפני הטיפול. זה בגלל שלייזר מתמקד שורשים של השערות, והסבירות שאיזור השורש של השיערה יהיה פגוע הוא קטן יותר אם לא ביצעתם הסרת שיער במריטה או באלקטרוליזה.

כדאי גם להימנע מחשיפה לשמש במשך שישה שבועות לפני ואחרי הטיפול. חשיפה לשמש גורמת להסרת שיער בליזר פחות יעילה וגורמת לסיבוכים לאחר טיפול סביר יותר.

המלצת המדריך:

כדי להמנע סמיכונים מיותרים אנחנו ממליצים לבצע את הסרת שיער בלייזר במכוני הסרת שיער מוכירים ולא להיות "שפני נסיונות" במקומות לא מקצועיים, יש לדרוש ולראות רישיון מפעיל של משרד הבריאות וכמו כן מחירי הסרת שיער בלייזר יכולים לרמוז לכם אם המכון הוא רציני או לא, אל תתפתו למחירים זולים, אתם יכולים לשלם על זה ביוקר....

 



תגיות המאמר: הסרת שיער בלייזר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מבעלי האתר הסרת שיער בלייזר מחירים הינו אתר מוביל בתחום הסרת שיער בלייזר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יניב מ

מאת: יניב מהסרת שיער11/04/131045 צפיות
שיער צומח ברוב חלקי הגוף. השיער בדרך כלל מתגלה יותר במהלך גיל ההתבגרות לנערות ונערים וגברים נוטים להיות בעלי שיער עבה יותר מאשר נשים. גם לגברים וגם לנשים יש שיער גלוי כגון: בריסים , גבות, , בראש, בתי השחי, אזור ערווה, זרועות ורגליים, לגברים יש שיער רב על הפנים, הגב, הבטן, והחזה. שיער בדרך כלל אינו גדל על כפות הידיים, השפות, האזורים מסוימים במבנה בכפות הרגליים או איברי המין הגברי והנשי.

מאת: יניב מהסרת שיער09/03/13975 צפיות
הסרת השיער לגברים, הוא לא רק התחום של מטרוסקסואלים יותר. עכשיו, כל הגברים - לא משנה מה הגיל או הרקע שלהם יכולים ליהנות מסרת שיער בלייזר ומהיתרונות ששיטה זו מציע.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818380 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184317 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142341 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142575 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144017 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144370 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148368 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica