חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער בלייזר מאז ועד עולם

מאת: יניב מהסרת שיער11/04/20131044 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הסרת שיער בלייזר - היבטים תרבותיים ומיניים

הכל התחיל בגלל השחי המגולח של אישה ... עם הגידול במדינות רבות של בגדי ים קצרים במיוחד הבקיני ושמלות  במהלך המאה ה -20 ותוצאה של מחשופים של חלקי הגוף שבו נמצא השיער, חלה שיפור באופן שבו מסירים שיער מהגוף והדרישה היתה אם מסירים אז שיהיה לצמיתות לכן פותח הסרת שיער בלייזר, כגון על רגליים בתי השחי ובמקומות אחרים.אנשים יכולים גם להסיר חלק או את כל שיער הערווה שלהם מסיבות אסתטיות או מיניות. עם זאת, חלק מנשים בתרבויות מערביות בוחרות שלא להסיר שיער מגופם, בין אם כהעדפה או כאקט של התרסה נגד מה שהם רואים להיות טקס מעיק. גברים רבים מגלחים את השיער מהפנים, ולכן רק למיעוט מהגברים יש זקן, בגלל ששיער הפנים נמצא בצמיחה מהירה הוא מצאיך גילוח יומיומי כדי להשיג מראה נקי מגולח או נטול שיער. יש גברים שמגלחים את הזקן, כי הם מאוד גסים ועבים, גורמים לגירוד וגירוי. יש גברים שמגדלים זקן או שפם מהעת לעת כדי לשנות את המראה שלהם כגון זקן צרפתי.

הסרת שיער בלייזר בענפי הספורט השונים

יש ענפי ספורט שתרבות גילוח השיער בלייזר נפוצה בהם כגון שחייה שהסרת שיער הכרחית להקטנת חיכוך הגוף עם המים או בכדור רגל שבענף זה של ספורט יש פציעות רבות שהטיפול בפציעות אלה מצריכה חימום האיזור הנפגע ע"י משחות מרריעות או משכחי כאבים ולכן איזור זה בגוף ללא שיער עוזר להמשך הטיפול ומיטיב איתו.

הסרת שיער בלייזר – הביטים דתיים ותרבותיים.

יש בתרבויות מסויימות מנהגים של גילוח ראש של הנשים והגברים לדוגמא כמו - הבודו, מסורת הדורשת מנשים שאבדו את בעליהם בחלקים מסוימים של החברה לגלח את ראשם כחלק מנידוי ואבל. יש מקומות בעולם שגילוח ראש נעשה לפני היציאה לעלייה לרגל.

הסרת שיער בלייזר כחלר מתהליך של שינוי מין.

יש גברים שמשנים את מינם והופכים לנשים לאחר ניתוח לשינוי מין, בדר"כ אותם אנשים מגלחים שיער ונסירים אותו לבסוף בלייזר על מנת להיות חלקים ולהידמות למין החלק - הנשי. הסרת שיער בלייזר כפתרון רפואי יש טיפולים רפואיים שהסרת שיער בלייזר יכולה לעזור להם לדוגמא: אנשים הסובלים מצמיחת שיער הפוך - המשמעות של חדיתר שיער לעור הגוף היא מאוד כואבת ולפעמים מפתחת דלקות עור וגירויים, הסרת שיער בלייזר לאיזורים כאלה מחלישה את שורש השיערה עד לקטילתה המוחלטת ובכך פותרת בעייה רפואית שכיחה מאוד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מבעלי האתר הסרת שיער בלייזר מחירים הינו אתר מוביל בתחום הסרת שיער בלייזר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יניב מ

מאת: יניב מהסרת שיער09/03/13974 צפיות
הסרת השיער לגברים, הוא לא רק התחום של מטרוסקסואלים יותר. עכשיו, כל הגברים - לא משנה מה הגיל או הרקע שלהם יכולים ליהנות מסרת שיער בלייזר ומהיתרונות ששיטה זו מציע.

מאת: יניב מהסרת שיער24/11/12887 צפיות
חלק מתופעות לוואי נורמליות עלולות להתרחש לאחר טיפולי הסרת שיער בלייזר: גרדת בעור, עור ורוד/אודם ונפיחות סביב אזור הטיפול או נפיחות של הזקיקים (בצקת זקיקים). תופעות לוואי אלה לעתים נדירות תימשכנה יותר מימים או שלושה. שתי תופעות הלוואי החמורות הנפוצות ביותר הן אקנה וכתמי עור.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818376 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184315 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142341 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142575 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144017 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144370 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148368 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica