חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הסרת שיער בלייזר לגברים - כל מה שצריך לדעת

מאת: יניב מהסרת שיער09/03/2013974 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם יש לך שיער לא רצוי בגב או עודף שיער בחזה, או מתעניינים במקבל להיפטר משיער באזורים אחרים, הסרת שיער לצמיתות לגברים היא כעת קלה ומהירה.

שיער גוף לא רצוי יכול להיות מתסכל וקשה להסרה. בעבר, אמצעי הסרת שיער לגוף גברי היו גילוח או שעווה, שלעתים קרובות גרם לכוויות, זיפים ושיער צומח פנימה. עכשיו, הסרת השיער לגברים פשוטה מבעבר הודות ללייזר. הסרת שיער בלייזר לגברים כמה זמן זה לוקח וכמה זה עולה? הסרת שיער בלייזר לגברים ניתן לעשות בפחות מזמן הפסקת צהריים. זה לוקח רק 30 דקות לטיפול בגב, 20 דקות לטיפול בחזה או בבטן, ו10 עד 15 דקות לטיפול בקו ספידו. יש לוודא כי מכון הסרת שיער משתמש בטכנולוגיה הלייזר העדכנית ביותר כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר בזמן הקצר ביותר וככה להבטיח יעילות הסרת שיער משיטות אחרות.   כמה טיפולים נדרשים להסרת שיער בלייזר לגבר? הסרת שיער בלייזר לגברים יכול להשתנות ותלוי בסוג השיער יש לך (הורמונלי, רגיל, הזדקנות). יהיה עליך לבצע מספר טיפולים קבועים להסרת שיער, שיבוצעו מדי 5-6 שבועות, עד שזקיק השיער ייחלש  ויושמד,  להסרת השיער בצורה היעילה ביותר לגברים, ייתכן שתצטרכו גם כמה טיפולי תחזוקה בשנתיים לאחר שהשלמתם את הטיפול, השערות החודרניות שלך תיעלמנה מהטיפול הראשון ואתה לא צריך לחכות לצמיחה מחודשת כדי לקבל שוב טיפול.   איך הסרת שיער בלייזר לגבר באמת עובדת? טיפולי  להסרת שיער  גברי מבצעים  באמצעו . אנרגית אור הלייזר מומרת לחום (Photothermolysis), הפוגע בזקיקי השיער. זו הסיבה לכך שהתוצאות הכי טובות שתקבלו בהסרת שיער גברי הם באמצעות הלייזר.   למה להסיר שיער בלייזר? הסרת שיער בלייזר היא מדהימה, זה כמו למשתמש בג'לי או בשעווה, ולכן לא משאיר שאריות כימיות או דביקות, ושלא כמו שיטות אחרות, לא יכול להיכנס למחזור הדם שלך, או הבלוטות לימפה, ולכן ניתן להשתמש בו להסרת שיער באיבר המין גברית, באזורים רגישים אחרים, כמו מתחת לזרועות שלך, ובאוזניים או האף. לכן, אם אתה אדם שכבר מחפש הסרת שיער לצמיתות, אבל לא מצאת את האפשרות המתאימה, בצע הסרת שיער בלייזר.   באיזה מקומות ניתן להסיר שיער באמצעות הלייזר? לייזר הוא לא רק עבור הסרת שיער גוף של גברים, הוא יכול לשמש גם לשיער פנים, כגון בין או מעל הגבות, פאות ואפילו בצוואר, הלייזר הוא מסיר השיער המגוון ביותר לגברים ונשים וניתן להשתמש בו כמעט בכל מקום בגוף.

 



תגיות המאמר: הסרת שיער בלייזר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מבעלי האתר הסרת שיער בלייזר מחירים הינו אתר מוביל בתחום הסרת שיער בלייזר.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יניב מ

מאת: יניב מהסרת שיער11/04/131045 צפיות
שיער צומח ברוב חלקי הגוף. השיער בדרך כלל מתגלה יותר במהלך גיל ההתבגרות לנערות ונערים וגברים נוטים להיות בעלי שיער עבה יותר מאשר נשים. גם לגברים וגם לנשים יש שיער גלוי כגון: בריסים , גבות, , בראש, בתי השחי, אזור ערווה, זרועות ורגליים, לגברים יש שיער רב על הפנים, הגב, הבטן, והחזה. שיער בדרך כלל אינו גדל על כפות הידיים, השפות, האזורים מסוימים במבנה בכפות הרגליים או איברי המין הגברי והנשי.

מאת: יניב מהסרת שיער24/11/12887 צפיות
חלק מתופעות לוואי נורמליות עלולות להתרחש לאחר טיפולי הסרת שיער בלייזר: גרדת בעור, עור ורוד/אודם ונפיחות סביב אזור הטיפול או נפיחות של הזקיקים (בצקת זקיקים). תופעות לוואי אלה לעתים נדירות תימשכנה יותר מימים או שלושה. שתי תופעות הלוואי החמורות הנפוצות ביותר הן אקנה וכתמי עור.

מאמרים נוספים בנושא הסרת שיער

מאת: דניאל מלמדהסרת שיער20/06/1818380 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר יכולים לסייע באופן יעיל מאוד לנשים ולגברים ליהנות מגוף חלק ללא שיער. בניגוד לטיפולי הסרת שיער בשעווה או באמצעים אחרים כאשר מורידים שיער בלייזר אז הגוף נשאר חלק ללא שיער למשך תקופת זמן משמעותית מאוד ואפילו לצמיתות.

מאת: SEOMANהסרת שיער14/04/184317 צפיות
אילו טכנולוגיות מתקדמות להסרת שיער יכולות לסייע לנו להיפטר מהשיער שאינו רצוי בימינו? המרכז לטכנולוגיה אסתטית מסייע לנו להבין, אילו מכשירי הסרת שיער קוסמטיקאיות צריכות להשתמש ומהן הסגולות של כל אחד מהמכשירים?

מאת: eliadהסרת שיער06/12/142341 צפיות
טיפולי הסרת שיער בלייזר עברו הוזלה משמעותית בשנים האחרונות עם כניסת שחקנים חדשים לשוק.

מאת: שימרית הראלהסרת שיער21/10/142575 צפיות
המאמר הבא מפרט את כל הסודות באשר לטיפולי הסרת שיער והעובדות הלא מדוברות בעיתונים ובמגזינים המוכרים. כל הפרטים עליהם לא העזתם לשאול מובאים אליכם בשורות הבאות

מאת: ניסים רנדהסרת שיער16/07/144017 צפיות
תעשיית סכיני הגילוח יכולה להמשיך לחיות על חשבוננו אם נבחר להישאר בתחומים המוכרים מאז (כמעט) קדמת דנא. ההתפתחות הטכנולוגית בתחום כנראה שחושבת אחרת, ומציעה כיום כמה אפשרויות מהן את יכולה לבחור את השיטה המתאימה לך ביותר כדי להסיר את שיערך לצמיתות.

מאת: ליאורהסרת שיער02/07/144370 צפיות
הסרת שיער בלייזר מאפשרת להסיר שיער לצמיתות באזורים שונים בגוף. חשוב שמכשירי הסרת שיער בלייזר יהיו מאושרי ה- FDA האמריקאי (מנהל המזון והתרופות האמריקאי), ומשרד הבריאות הישראלי. יש מגוון של מכשירים, שמאפשר התאמה אישית, בהתאם לנתונים של כל מטופלת ומטופל.

מאת: ליאת לזרהסרת שיער12/02/148368 צפיות
ישנם לא מעט שיטות להסרת שיער בלייזר, ההתפתחות של שיטות ההסרה כבשה את העולם כולו, ההבטחה היא למקסימום תוצאות במינימום זמן, מצליחה לסחוף אחריה עוד ועוד אנשים, כמו כן גם אנשי מקצוע מאשרים שמדובר בטיפול מוביל בקנה מידה עולמי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica