חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

דיאטה מהירה

מאת: משה פנחסדיאטה ותזונה27/11/20122692 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

דיאטה מהירה

דיאטה מהירה היא דרך חשובה עבור אנשים הרוצים להרזות את משקלם בצורה דראסטית. דיאטה מהירה היא דיאטה שבה ניזונים ממאכלים ללא הרבה שומנים כגון פחמימות וסוכרים ומרכיבות את התזונה ממרכיבים מאיצים חילופי חומרים כגון מרק כרוב או מיצי אשכוליות. דיאטה מהירה פופולארית במיוחד היא דיאטה ללא פחמימות, דיאטה מהירה זו מושתת על הורדה של מרכיב מזון עיקרי וחשוב ביותר לתפקוד בריא ויעיל של הגוף. יש לזכור כי אין תמיכה מצד מומחי בריאות ותזונה או רופאים לסוג זה של דיאטה מהירה לצורך שמירה על משקל תקין. דיאטה מהירה פוגעת בתפקוד הגוף בכך שהיא מונעת ממנו את האנרגיה לה הוא זקוק כדוגמת הפחמימות. הורדת מרכיבי תזונה על מנת ליצור ירידה מוגברת במשקל עלולה ליצור חוסר ודאי במרכיבי תזונה חיוניים לגוף כמו ויטמינים, מינרלים, סידן ועוד. חוסר במרכיבים אלו עלול ליצור בעיות פיזיות כמו חולשה, עייפות, לחץ דם נמוך, כאבי ראש, כאבי פרקים, דיכאון, הפסקת הווסת אצל נשים וכו. דיאטה מהירה אינה משלבת פעילות גופנית המסייעת בירידה במשקל ושמירה על משקל תקין לאורך זמן. דיאטה מהירה מביאה בסופו של דבר לעלייה חוזרת במשקל עם ריבית של קילוגרמים נוספים שלא היו לפני תחילת הדיאטה המהירה.

החסרונות בדיאטה מהירה

דיאטה מהירה הינה דיאטה דלת קלוריות באופן משמעותי ביותר. דיאטה מהירה בדרך כלל אינה עולה על 1000 קלוריות ליום. בטווח הרחוק דיאטה מהירה נכשלת מהר מאוד שכן קשה מאוד לעמוד בא ולהיות רעב כל הזמן. יש לזכור כי דיאטות מהירות אינן מומלצות על ידי תזונאים ורופאים בארץ ובעולם. דיאטות מהירות עלולות להזיק למצב הבריאותי של האדם, הן מבחינה פיזית והן מבחינה מנטאלית. דיאטה מהירה אינה מספקת לגוף את מרכיבי המזון החיוניים לו להמשך תפקוד יום יומי תקין ויעיל. במידה ויש צורך לרדת במשקל מומלץ להתייעץ עם דיאטנית על מנת להרכיב תפריט דיאטה מאוזן ובריא.

כמובן שדיאטה מהירה גם אם אינה שיטה מומלצת היא שיטה טובה לאנשים המעוניינים להוריד את משקלם לרגל אירוע חשוב בחייהם או שכך הם מקווים לשמור את משקלם לאורך זמן. לסיכום דיאטה מהירה היא כמו כל דבר שבא מהר הולך מהר. מי שרוצה בכל זאת בדיאטה מהירה נאמר לו בהצלחה!!

 



תגיות המאמר: דיאטה, דיאטה מהירה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה פנחס

מאת: משה פנחסטיולים בחו"ל16/07/151063 צפיות
מדוע כדאי לדעת דברים מסויימים לפניי שעושים רילוקיישן.

מאת: משה פנחסדיאטה ותזונה27/11/122863 צפיות
דיאטה לנוער היא דיאטה חשובה במיוחד כיוון שבני הנוער צריכים לשמור על דיאטה נכונה בגלל שהם בגיל של גדילה וצמיחה וצריכים לקבל את כל אבות המזון החיוניים להתפתחותם התקינה.

מאת: משה פנחסדיאטה ותזונה27/11/121788 צפיות
כאשר אנו עושים דיאטה אנחנו פעמים רבות לא שמים לב לערכים התזונתיים של המזון שאנו מכניסים לגופנו. כאן תוכלו לראות מה צריך לעשות כדי לשמור על דיאטה נכונה ובריאה.

מאת: משה פנחסדיאטה ותזונה27/11/122574 צפיות
דיאטה לפי סוג דם היא דיאטה שלא רבים מכירים או מודעים אליה אם ניסיתם דיאטות שונות ועד היום לא הצלחתם ייתכן מאוד שכאן טמונה התשובה.

מאמרים נוספים בנושא דיאטה ותזונה

מאת: יעקב קובי עזראדיאטה ותזונה06/03/201553 צפיות
קובי עזרא ויטמין D כנגד זיהומים - ויטמינים. לאחר התפרצויות שפעת H1N1 בשנת 2009, המליצו בחום על כל עובדי הבריאות והחולים להיבדק ולטפל במחסור בוויטמין D כדי למנוע החמרה של דלקות בדרכי הנשימה. ויטמין D מפחית גם את ייצור הציטוקינים הפרו-דלקתיים, מה שעלול להפחית את הסיכון לסערת ציטוקין בזיהום H1N1.48

מאת: מאיה אהרונוביץדיאטה ותזונה27/10/191991 צפיות
טיפים מסדנת תזונה- כיצד להקפיד על תזונה בריאה בשעות העבודה

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה08/08/181692 צפיות
שורש מאקה הוא שורש מופלא הגדל בהרי האנדים. הוא מכיל את כל אבות המזון ומוגדר כמזון על. מחקרים מראים על סגולות רבות שיש לשורש בתחומים שונים. כיצד מאקה יכול לעזור לכם ולמה כדאי לכם לצרוך אותו.

מאת: דודישדיאטה ותזונה16/03/181276 צפיות
כיום כולנו יודעים שעודף משקל הוא לא בריא. אורח החיים העכשווי הביא לנו את שומן הטראנס, העבודות הסטאטיות וחוסר התזוזה שלנו לאורך היום

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/189657 צפיות
מגנזיום הוא מינרל חשוב לתפקוד תקין של גוף האדם, מבדקים בישראל מצאו שהישראלים סובלים מחוסר חמור במגנזיום בערבות הרגלי השתייה בישראל. כיצד מגנזיום משפיע על הגוף והאם כדאי לי לצרוך אותו?

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה22/01/181487 צפיות
תבלין הכורכום הפופולרי משמש את התרבות ההודית כבר אלפי שנים בטיפול בבעיות בריאותיות שונות. מחקרים אחרונים על תבלין הכורכום השאירו את המומחים פעורי פה לנוכח היכולות האנטי דלקתיות שבחומר הפעיל בתבלין הכורכום - הכורכומין. כיצד הכורכומיו עובד וכיצד הוא יכול לסייע לטיפול בבעיות רפואיות שונות.

מאת: אסף סגלדיאטה ותזונה15/01/181561 צפיות
גרסיניה קמבוג'יה הוא להיט הרזיה שכבש את העולם בעקבות תכניתו של ד"ר אוז מתכנית הבריאות האמריקאית. כיצד גרסיניה קמבוג'יה יכול לסייע לכם לרדת במשקל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica