חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד השתלת שיניים יכולה להציל את בריאות הפה שלך?

מאת: אסי כהןבריאות השן27/11/2012759 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך השתלת שיניים יכולה להציל את בריאות הפה שלך?

אנשים רבים חושבים כי עקירות שיניים הן השלב האחרון בטיפול בשיניים, כשלאחריהן אין צורך לעשות דבר. הרי הוצאת הגורם המכאיב והסורר תפתור את הבעיה ותאפשר לחזור לאכול כרגיל, מבלי להתייסר בכל ביס. עם זאת, ההיפך הוא הנכון, מאחר ורק באמצעות השתלת שיניים, בריאות הפה תחזור להיות מה שהיתה קודם. אין זה מספיק לעקור את השן הבעייתית, אלא יש להחדיר במקומה שתל מטיטניום ועל גביו להרכיב כתר, בהתאם למידות השן שהוצאה. טיפולים אלו יסייעו לכם לשמור לאורך זמן על בריאות הפה וליהנות מאיכות חיים טובה. מהי השתלת שיניים? לפני שנבחן איך השתלות שיניים כל כך מסייעות לשמירה על בריאות הפה, כדאי לבחון מהי. רפואת שיניים כיום מציעה מבחר שיטות וטיפולים בתחום השתלות השיניים. לרוב, מדובר על תהליך הנמשך עד שישה חודשים, כשמהלכו עוקרים את השן הסוררת, מחדירים במקומה שתל, חושפים אותו ומרכיבים על גביו כתר. ניתן אף לערוך השתלות שיניים מתקדמות, המאפשרות לבצע את כל התהליך ביום אחד, דבר אשר חוסך בזמן יקר, מסייע בהחלמה מהירה יותר ומאפשר לנצל את העצם שנותרה מתחת לשן. במידה ואין מספיק עצם באזור בו יש לעשות את ההשתלה, יש לבצע השתלות עצם בלסת, דבר המעניק בסיס טוב יותר לשתלים ומאפשר להם להיקלט בצורה איכותית. השתלת שיניים ובריאות הפה והגוף השתלת שיניים מסייעת לשמור על בריאות הפה ממספר סיבות עיקריות. ראשית, היא מונעת זיהומים ומחלות חניכיים למיניהם, אשר עלולים להיווצר באזור השן החסרה. שנית, היא מסייעת לשמור על מבנה שלם של הלסת, ובכך למנוע מן השן המקבילה לשן החסרה לגדול יותר ממה שהיא צריכה. בנוסף לכך, השתלת שיניים מאפשרת ללעוס כראוי. מעבר לכך שזה מסייע לפעילות לסת תקינה, ללא התכווצויות למיניהן, זה מאפשר ליהנות מהאוכל כמו שצריך וללעוס כראוי. כל חוסר איזון במבנה הלסת כפי שאתה רגיל אליו עלול להביא אותך להסתגל מבלי משים להרגלים חדשים ומזיקים, לכן יש לשאוף לשחזר את הרכב השיניים המקורי. מה הקשר בין השתלת שיניים לשלווה נפשית בנוסף לכך שהשתלת שיניים מאפשרת ליהנות מבריאות פה טובה ובריאות איכותית של יתר הגוף, היא מסייעת למטופל להגביר את ההערכה העצמית שלו. בדרך כלל, כאשר שן אחת חסרה, בייחוד אם מדובר על שן קדמית הנחשפת בכל חיוך או פתיחת הפה בעת הדיבור, היא עלולה לפגוע בדרך בה המטופל חושב על עצמו. בעקבות כך הוא מעריך את עצמו באופן שלילי, ובעקבות כך הביטחון העצמי שלו יורד. עם זאת, כאשר מבצעים השתלת שיניים, ממלאים את מקום השן החסרה בשן מלאכותית ומאפשרים למטופל לחזור לשגרת חייו, להעריך את עצמו כמקודם ולחייך בפה מלא. סביר להניח כי דבר זה ישליך על כל יתר התחומים בחייו. כל זאת, בזכות השתלת השיניים.ענבל מרפאות שיניים המבצעת השתלות שיניים

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מאמר זה נכתב ע"י צוות הכותבים של אתר טיסות לאילת המרכז עבור גולשיו מגוון כרטיסי טיסות זולות לאילת עם אפשרות להזמנת דילים לאילת הכוללים טיסות לאילת עם מלון.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסי כהן

מאת: אסי כהןהורות27/02/131277 צפיות
עגלות לתינוק הינו האביזר השימושי ביותר להורים ולתינוקות באופן יומיומי ולאורך זמן, גם בבית וכמובן מחוץ לבית.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131511 צפיות
מיטת תינוק הינה מיטה גדולה המתאימה לתינוק גדול יחסית בן מספר חודשים ומתאימה עד לגיל שנתיים ואף שלוש. עריסת תינוק מתאימה לתינוק החל מרגע לידתו ועד לגיל בו בו הוא מספיק גדול על מנת לעבוד למיטת התינוק.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131211 צפיות
עריסה לתינוק הינה מוצר שימושי ביותר המלווה את חייו של התינוק בחודשים הראשונים לחייו. עריסה לתינוק הינה מיטת תינוק מוקטנת המתאימה לגודלו של התינוק שאך זה נולד, ומאפשר לו לחוות שינה בטוחה, נעימה ומחבקת כמעט כמו בבטן אימו.

מאת: אסי כהןהורות27/02/131069 צפיות
בעידן בו בטיחות בדרכים היא מעל הכל, אנו כהורים עושים הכל כדי לשמור על חיי ילדינו והבטיחות שלהם בכל מקום, אם זה בבית, בגן השעשועים, בגן הילדים וכמובן ברכב.

מאת: אסי כהןהריון ולידה26/02/131434 צפיות
בנישת מוצרי תינוקות, ניתן למצוא מוצרים רבים ומגוונים וכך גם מחירים רבים ושונים. מוצרי תינוקות זולים ניתן למצוא במספר חנויות יוקרתיות בארץ, או בחנויות המעידות על עצמן כי הם זולות באופן ניכר מהמתחרים.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131469 צפיות
כיסא אוכל לתינוק הינו כיסא ייעודי לתינוקות המאפשרת ישיבה, תומכת, בטוחה ומהנה לתינוק בזמן האכילה, והישיבה במסגרת הארוחות המשפחתיות המהנות. רכישת כסא אוכל לתינוק מגיל חצי שנה להולדת התינוק בו הוא מתחיל את טעימות המזון הראשוני המוגש לו בתצורה מרוסקת.

מאת: אסי כהןהורות26/02/131168 צפיות
טיולונים הינם מוצר מצויין לפתרון הנידות של התינוק והפעוט. בדרך כלל הטיולון יהיה הרבה יותר קל משקל מרוב העגלות הממוצעות, ולכן נוח יותר לדמות המטפלת אם זו האמא, האבא, סבים ומטפלת להתנייד עם הטיולון. לרוב טיולונים לתינוק הינם מוצר משלים לעגלות התינוק המשמשות את ההורים המאושרים בחודשי חיו הראשונים של התינוק.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201581 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181662 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181774 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181585 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171500 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171500 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171376 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica