חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ייעוץ משכנתאות

מאת: רענן ברנשטייןמשכנתא01/12/20121177 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ההשקעה הכלכלית הגדולה ביותר במהלך חייו של אדם בדרך כלל, היא רכישת דירה. מדובר בסכומים גבוהים, שרק הולכים ועולים בכל שנה. אם בשנות ה-60 דירה עלתה עשרות אלפי לירות, היום דירה ממוצעת עולה מיליון שקלים. בשנות ה-60 גרו בישראל שישים אחוז בדירות בבעלותם, בעוד היום מדובר על אחוזים נמוכים באופן משמעותי. כדי להצליח לרכוש דירה, רוב האנשים זקוקים להון התחלתי ומשכנתא לאורך שנים רבות. על מנת לצמצם את עול המשכנתא – צריך לחשוב ולתכנן נכון את ההתנהלות, וזה אפשרי בהחלט אם חושבים על הכול מראש.

מה אפשר לעשות למשל?

הדרך הראשונה להתחיל ברגל ימין, היא בחירה נכונה וריאלית עבורכם, בכל הנוגע לתמהיל המשכנתא. המשכנתא אינה מקשה אחידה, כי אם הרכב של מס' גורמים המשפיעים על ההחזר החודשי, והחלטה נכונה בתמהיל יכולה לחסוך אלפי שקלים בשנה. זוג צעיר ומבוסס ללא ילדים יכול לשלם סכום אחר מאשר זוג מבוגר יותר עם שלושה ילדים. לאנשים מבוססים אפשר יהיה להציע לשלם תשלום גבוה יחסית בתחילת המשכנתא ולהוריד את גובה התשלום בהדרגה עם השנים.

יועץ משכנתאות חיצוני

קשה לקבל החלטות כאלו לבד. לשם כך קיים גורם ייעוץ משכנתאות בכל בנק. שירות זה מאפשר לכם הלווים לקבל החלטה נכונה יותר. היועץ יקבל את כל הנתונים מכם, ויציע לכם את העסקה הטובה ביותר עבורכם. בין הנתונים שהוא ישקלל אפשר למנות את גובה המשכורת שלכם, כמה עולה הנכס שאתם קונים, מה מצב החשבון (עובר ושב, הלוואות, אשראי, חובות, פיקדונות או חסכונות) ויכולת ההחזר החודשי שלכם ואת כל אלו יגבש לתמונה אחת. במקרים קיצוניים אף יועץ המשכנתא יציע לכם לרדת מהעסקה – אם יראה שלא תוכלו לעמוד בה. הבנקים וגופי המימון האחרים לא מספקים את כל המידע בקלות, ולכן יועץ כזה יכול ממש להציל אתכם מלקחת משכנתא תחת ידע חלקי בלבד, שיכולה לסבך אתכם בהמשך. היועץ דואג לאינטרסים שלכם, בניגוד למלווים שדואגים בעיקר לאינטרסים של עצמכם, קרי – לריבית גבוהה. בנוסף, יועץ כזה יכול להציע לכם לקחת הלוואה מחוץ לבנק, אם תנאיה טובים יותר, מה שהבנק כמובן לא יעשה מיוזמתו.

 



תגיות המאמר: משכנתא, ייעוץ משכנתאות


 
     
     
     
   
   
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רענן ברנשטיין

מאת: רענן ברנשטייןפיזיקה01/10/158126 צפיות
מרבית הציבור כבר מודע לכך שחשיפה לקרינה מעל היקפים מסוימים יכולה להוות בעיה בריאותית.

מאת: רענן ברנשטייןבניין ואחזקה - כללי25/04/151112 צפיות
קרינה אלקרטרומגנטית היא אנרגיה משדות חשמליים ומגנטיים המועברת בגלים. כאשר מתקני חשמל מעבירים חשמל הם הפולטים קרינה אלקטרומגנטית לסביבתם הקרובה.

מאת: רענן ברנשטייןמחשבים ניידים10/03/152034 צפיות
איך נדע איזה מטען מתאים למחשב הנייד שלנו? איך מזהים מטען למחשב נייד שאינו מקורי?

מאת: רענן ברנשטייןטלפונים סלולריים07/01/144981 צפיות
גלקסי נוט 3, אחד המכשירים המתקדמים ביותר של סמסונג, נכנס לקטגוריה של "פאבלט": מכשיר המשלב בין סמאטרפון לטאבלט.

מאת: רענן ברנשטייןשוק ההון19/07/13953 צפיות
שוק הפורקס הינו השוק הפיננסי הגדול בעולם. המסחר היומי מתקרב ל-3 טריליון דולר. הוא שוק במטבע חוץ אשר נסחרים בו יותר ממאה מטבעות שונים.

מאת: רענן ברנשטייןמשכנתא20/05/131139 צפיות
המשפחות הישראליות אינן מודעות לתהליך מיחזור המשכנתאות ועל ההשפעות בעקבות כך על משק הבית. הסיבה העיקרית שעלתה היא החשש מתהליך מיחזור המשכנתא שנתפס כמורכב.

מאת: רענן ברנשטייןטלפונים סלולריים18/04/131272 צפיות
סקירה של מכשיר הדגל החדש הגלקסי S4 מבית סמסונג, סקירה של מפרט המכשיר

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222571 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222563 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222541 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222556 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222845 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222883 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222883 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica