חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זהב וכסף – הזדמנות לרווחים!

מאת: גיא דינאיתכשיטים16/12/2012908 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכירת כסף ומכירת זהב הפכה פופולארית מאוד בשנים האחרונות עם חיפושם של רבים אחר מקורות הכנסה חלופיות וכניסתו של עוד ועוד זהב וכסף לשוק המסחר בעולם כולו. בכך נמכרים בכל יום אוקיות (יחידות מידה והערכה של זהב בבורסות העולם) זהב וכסף רבות ונסחרות בין הסוחרים השונים בזהב ובכסף. הזהב והכסף מציעים לכל אחד מאיתנו הזדמנות להרוויח גם הוא חלק מהשוק הרווחי במיוחד.

כלי כסף
אחד מקורות הרווח הגדולים של השנים האחרונות הוא מכירת כלי כסף הנמכרים בשוק החופשי ואך הגיעו עד לסוחרים הגדולים אשר סוחרים בכסף. חומר הכסף הינו זול במחירו ממחיר הזהב אך יחד עם זאת נחשב ליוקרתי ומרשים במיוחד גם בתעשיית התכשיטים בעולם כולו. ניתן אף לראות כי מרבית התכשיטים הממוצעים מופקים דווקא מכסף אשר מציע מחיר נמוך, מראה נהדר ועמידות לאורך שנים רבות. מכירת כלי כסף ותכשיטים בכללם ניתן לראות בכל העולם כמסחר בכסף ובחומרים יקרים נוספים כגון זהב ויהלומים.

קניית כסף
בנוסף למכירת כלי כסף ניתן לראות עלייה חדה בקניית כסף בעולם כולו. יזמים, אנשי עסקים, סוחרים ועובדים רבים הפועלים בשוק ההון ממהרים לרכוש כסף כהשקעה לטווח הארוך. מחירו של הכסף עולה משמעותית ומציע תשואות נאות במיוחד.

לא לשכוח את הזהב!
לצד הכסף, ניתן לראות כי בשווקים רבים בעולם גם מתבצעת מכירה של זהב. מחיר הזהב הגבוה אינו מאפשר כניסה של הזהב לכל שוק אך יחד עם זאת ניתן לראות את הזהב נסחר באופן נפוץ יותר ויותר. מחיר זהב נקבע על ידי מחיר גרם זהב, נתון אשר משתנה כל העת בהתאם להיצע, הביקוש והכלכלה העולמית. בשנים האחרונות חלה עלייה במחיר זהב בעיקר לאור הביקוש ההולך וגובר לחומר זה הן בשוק התכשיטים והיוקרה והן למחסר בבורסות ובשווקים מסביב לעולם.

אבני החן והפאר הופכות פופולאריות יותר ויותר. ניתן לראות כי בעלי עסקים, עשירים ואוכלוסייה עמידה מהעולם כולו החלה בתהליך של צבירת זהב וכסף על ידי קניית כסף וזהב לאורך זמן במטרה לצבור אותם ככל היותר.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיא דינאי

מאת: גיא דינאיטכנולוגיות חדשות26/06/131158 צפיות
לאור החידושים הרבים שחודרים לעולם הטכנולוגי המודרני שלנו, ולאור החידושים שבדרך, הגיע הזמן שמישהו כאן ירים את הכפפה ויביא את היתרונות הרבים האלה אל המרחב הישראלי.

מאת: גיא דינאיטכנולוגיות חדשות26/06/131029 צפיות
עוד מעט אתם חוגגים בר מצווה או בת מצווה ומתלבטים כיצד לעשות זאת בצורה הטובה ביותר שאפשר. מחפשים דרך להפיק מסיבת בר מצווה בלתי נשכחת ומוצלחת במיוחד, ומחפשים דרך קלה ונעימה של השכרת ציוד לבר מצווה שתאפשר לכם להפיק ממנו את המיטב בכמה שפחות מאמץ.

מאת: גיא דינאיטכנולוגיות חדשות26/06/131136 צפיות
בלי שנרגיש, ואפילו בלי שרבים יודעים, המוצרים האינטראקטיביים כבר כאן. מדובר בפיתוח טכלוגי שתופס תאוצה ונכנס לכל תחומי החיים שלנו. המושג אינטראקציה בעולם הטכנולוגי המודרני פירושו מערכת יחסים בין האדם למחשב, לתוכנה ולטכנולוגיה.

מאת: גיא דינאיטכנולוגיות חדשות26/06/131059 צפיות
חיישני תנועה הם הדבר הבא בתחום הטכנולוגייה האינטראקטיבית והם כבר כאן. כמו בשיר של מאיר אריאל: "הדלתות מנחשות אותי ונפתחות לי מעצמן" הם מנחשים אותנו ומגיבים לתנועותינו

מאת: גיא דינאיתכשיטים16/12/121222 צפיות
הזהב והיהלומים בעולם נהנים משווקים רבים אשר סוחרים בחומרים אלו באופן יום יומי. סוחרי זהב ויהלומים רבים צצים בכל העולם ונהנים מקניית זהב ויהלומים במחירים נמוכים ומכירת זהב ויהלומים במחירים גבוהים יותר

מאת: גיא דינאיתכשיטים16/12/121051 צפיות
מתחילים להתעניין במסחר בזהב? יש לכם סיבה טובה לכך, בדומה לתחומי מסחר אחרים כמו מסחר במניות, קניית אגרות חוב, מסחר במט"ח ועיסוק בנדל"ן – גם קניית זהב יכולה להתברר ככזו שלה תשואה כספית גבוהה ביותר שיכולה להעשיר בין רגע אדם שיש לו מעט מה להשקיע

מאת: גיא דינאיתכשיטים16/12/12980 צפיות
כניסה לתחום מכירת זהב היא בהחלט פעולה הגיונית וכדאית דווקא בגלל העלייה במחיר גרם זהב בשנים האחרונות אשר מוסיפה לעלות

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222669 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204966 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205038 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204888 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174167 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173444 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173452 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica