חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

משקים חקלאיים ונחלות למכירה

מאת: אסף שמעוןנדל"ן16/12/20125759 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ענף הנדל"ן טומן בחובו אפשרויות רבות למשקיעים. אחד התחומים הפופולריים ביותר לעיסוק בשנם האחרונות הוא תחום הקרקעות, כאשר הסוד לרכישה נכונה של נחלות למכירה מתחיל בייעוץ מקצועי ובחירה נכונה.

אנשי מקצוע מתחום הנדל"ן ביצעו התמקדות במקצועם ובחרו להתמחות בכל הקשור לטיפול באדמות, מכירה, קנייה, טיפול במשרדים השונים לרבות מנהל מקרקעי ישראל, התנהלות בירוקרטית מול הגופים השונים וגם טיפול בניירת מרובה וצבירת ידע רב בחוקי המיסוי והרישוי של נחלות למכירה, משק חקלאי או אדמות יישובים אחרות מידיים פרטיות לכאורה.

אדמות שצפויות לקבל בעתיד אישור הפרשה ולהפוך למגרשים לבנייה מהוות השקעה נבונה לכל הדעות. המשקיעים שרכשו נחלות למכירה באזורים שונים כגון נתניה או מערב ראשון לציון  בתחילתו של העשור הנוכחי הצליחו למכור אותן במחירים גבוהים.

מהי הפשרת קרקעות?

הביטוי מתייחס לתהליך בו אנשי מנהל מקרקעי ישראל משנים את ייעוד הקרקע. אם עד כה הייתה אדמה זו מיועדת לפיתוחים חקלאיים ולשטחי עיבוד לתוצרת חקלאית הרי שכעת הם מוסבים לבנייה לצורך מגורים גרידא.

חשוב לזכור כי על פי חוק בישראל על אדמות של משק חקלאי לא ניתן לבנות ללא אישור הפשרה. כמו כן חשוב להבהיר כי רוב הקרקעות במדינת ישראל נמצאות תחת פיקוח של מנהל מקרקעי ישראל ועל מנת לבצע כל שינוי או כל בנייה ולו הקטנה והשולית ביותר יש להקדים ולקבל רישיון ואישור מטעם המינהל לביצוע הפרוייקט.

המחזיקים בקרקע אינם רשאים לעשות בה כרצונם. משקיעים שרוכשים אדמות חקלאיות עושים זאת מתוך כוונה להקים משק חקלאי ולהתיישב בשטח יחד עם בני המשפחה או למטרת השקעה. הם מחזיקים בשטח ומתחזקים אותו עד לרגע בו יתקבל אישור ההפשרה ואפשר יהיה למכור אותו לקבלנים לבנייה.

איפה כדאי לרכוש נחלות למכירה?

האזורים המבוקשים ביותר למגורים בישראל הם גוש דן ואזור השרון. קרקעות נמכרות במחירים שנחשבים אסטרונומיים בכל הערים הגדולות ובקרבתן. הקבלנים נכונים לשלם את הסכומים הגבוהים בשל הביקוש הגבוה לדירות. קבלן שיודע כי יוכל למכור את הבתים שיקים במחיר מלא לא חושש להשקיע בפיתוח האזור.

נחלות למכירה למטרה בניית בית צמוד קרקע או משק חקלאי ניתן לרכוש בכל מיני מושבים בשרון. מכיוון שהביקוש העולה לדיור במושבים מעודד ומזרז את תהליכי הפשרת הקרקעות אנו מבחינים כיום בשינוי של ממש בהיקף האופציות למכירה.

בשנים האחרונות אפשר לראות שכונות חדשות שמוקמות בפאתי המושבים הוותיקים מתוך כוונה להציע פתרונות מגורים למשפחות וזוגות צעירים. יש לציין כי המצטרפים החדשים למושבים אינם זכאים לחבילת הזכויות וההטבות של בני המושבים הוותיקים. הם נהנים מכל שירותי המושב אך ללא זכויות לבעלות על שטחים ונכסים משותפים. פרוייקטים אלו מכונים הרחבות והם מעניקים הזדמנות של ממש לזוגות ומשפחות לבצע את המעבר לחיים כפריים יותר באזור אטרקטיבי למדי.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אסף שמעון

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131467 צפיות
חיי מין מלאים לא אמורים להפוך לחלום אלא לעניין בר קיימא שניתן להשיגו ורצוי מאד לפעול על מנת להגיע לשיא של תפקוד מיני ולשיפור קיצוני של איכות החיים.

מאת: אסף שמעוןבריאות גברים24/01/131371 צפיות
כמוסות גברא MAX מכילות אך ורק רכיבים טבעיים, כל אחד מהם מפרק בגופנו חומר פעיל המביא לשיפור משמעותי בתפקוד המיני.

מאת: אסף שמעוןייעוץ עסקי17/01/131470 צפיות
תפקידו הראשי של הליך הנפקת רשיון יצרן משרד הבריאות הינו דאגה לכל אזרחי המדינה, לבריאותם ולבטיחותם

מאת: אסף שמעוןמכירות01/01/131301 צפיות
מתקני תצוגה לחנויות מהווים חלק בלתי נפרד מהתדמית העסקית של המקום, ומערכות מידוף לחנויות מיועדות לעובדים בלבד כגון מערכות להצבה במחסן האחורי של החנות.

מאת: אסף שמעוןשיפוצים01/01/131069 צפיות
על מנת לייצר מקום משפחתי וחם, נפרד מן החוץ, יש להתאים את השערים לגינה, את הגדרות ואת הפרגולה לסטנדרטים מקצועיים גבוהים במיוחד

מאת: אסף שמעוןאירועים וחתונות – כללי30/12/121095 צפיות
השכרת ציוד לאירועים היא פתרון נהדר בעבור אירועים ואירוח ביתי של קבוצות גדולות בהם מבקשת המשפחה להימנע מלעסוק בהובלה ושינוע רהיטים או בטיפול בכלים, הגשה לאורחים או בכל הקשור לניקיון.

מאת: אסף שמעוןעיצוב אירועים30/12/1210782 צפיות
ירידים המציגים תפאורה מרשימה מעוררים עניין באמצעי התקשורת וזוכים לפרסום רב. ישנם מקרים בהם היריד כה מעורר התפעלות עד כי מבקרים מכל רחבי הארץ ממהרים למקום בכדי לחזות בעצמם בפלא

מאמרים נוספים בנושא נדל"ן

מאת: אבי דוידינדל"ן21/03/222696 צפיות
מידע שימושי לקראת פרויקט פינוי בינוי עם דגש על תכניות בניין עיר

מאת: רונית אלפסינדל"ן01/05/202515 צפיות
תפקידו של עורך דין מקרקעין הוא להבטיח שהעסקה שאתם חותמים עליה בטוחה עבורכם ולשמור על כל הזכויות שלכם בעסקה, לכן, כשאתם מבצעים עסקת נדל”ן, רצוי לקחת עורך דין שמומחה בתחום הנדל"ן. עורך דין מומחה בתחום הנדל"ן יוודא בעבורכם כי העסקה שאתם חותמים עליה משתלמת בעבורכם, וכך עשוי לחסוך לכם

מאת: טלנדל"ן04/09/183249 צפיות
יזם הנדל"ן אלדד פרי, העומד בראש קבוצת אלדד פרי, סבור כי הביקוש הגובר להשקעות בענף הנדל"ן המסחרי, ובייחוד הביקוש המוגבר מצד משקיעים לרכישת משרדים להשקעה

מאת: טלנדל"ן20/08/183223 צפיות
קבוצת אלדד פרי, מהבולטות בענף הנדל"ן בישראל, מציגה שורה של מינויים חדשים ומבטיחים אשר נועדו, לדבריו של אלדד פרי, יו"ר הקבוצה, לעבות את שדרתה הניהולית של הקבוצה.

מאת: טלנדל"ן16/07/183252 צפיות
התחדשות עירונית לכל גווניה זוכה לתהודה רבה בישראל, כשרבים רואים בה את הדרך הריאלית ביותר לשיפור מצב הדיור בארץ.

מאת: אור מחשביםנדל"ן01/07/182592 צפיות
אם גם אתה מעוניין להתחיל להרוויח סכומים גדולים באופן פסיבי ובלי להשקיע מאמץ וכוח, הרי שתחום הנדל"ן הוא האפיק הנכון להשקעה.

מאת: טלנדל"ן10/06/182257 צפיות
התנודתיות המאפיינת כיום את עולם ההשקעות הפיננסי מביאה לעלייה מתמדת באחוזי ההשקעה בנדל"ן. היציבות, התשואה הפוטנציאלית הגבוהה...

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica