חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

קרם לחות והגנה, להגנה על היקר מכל

מאת: simply smartטיפול בעור30/12/20121020 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אין פנים שאינן זקוקות להגנה. הטבע עושה את שלו לטוב וגם לרע. הוא בונה אבל גם הורס. החשיפה אליו חושפת את הפנים לנזקים פוטנציאליים שהוא מעולל. אחד האמצעים להתמודד עם פגיעתו בעור הינו שימוש בקרם לחות והגנה.
שימוש תכוף בקרם מסייע לניקוי העור, לריכוכו ולרענונו. לא רק מראה העור משתפר, לא אחת לבלי הכר, גם התחושה - תחושת רעננות וערנות. הקרם משנה את מרקם העור וכל מגע בו הינו מגע מלטף לא רק לפנים המלוטפות אלא גם ליד המלטפת.


קרם לחות והגנה הינו תכשיר אשר לבד מהזנת העור בלחות ושיפור המראה החיצוני שלו מספק גם לעור חומר סיכה וריכוך. מדובר בקרם שאינו משמן את העור. לפני משיחתו רצוי לנקות את העור, מה שמאפשר לעור הפנים להפיק תועלת רבה יותר מהקרם, אשר מגן על העור מאיבוד הלחות הטבעית בו.


קרם לחות והגנה – לניקיון ולרעננות

קרם לחות הינו אחד ממוצרי-העוגן בכל אחת מהסדרות ומערכות הטיפוח של החברה. על מנת ליהנות משפע המוצרים ניתן להירשם אל מועדון הלקוחות ובכך לזכות בהטבות המוצעות במסגרת מבצעים שונים ולהתעדכן און ליין בכל החדשות והחידושים. באקלים השורר במקומותינו, שבהם ישנם ימים רבים שבהם אי אפשר שלא להיחשף לשמש, נדרשת הגנה מתמדת מפניה. המודעות לנזקי השמש מניעה נשים רבות להגן על פניהן. אמצעי ההגנה המיטבי הינו קרם הגנה ולחות. לקרם זה ישנו גם ערך מוסף חשוב:קרם הלחות מהווה גם מעין שכבת בסיס לאיפור איכותי ומוקפד. כבר לאחר המריחה הראשונה ניתן לחוש בהבדל, ובשדרוג מרקם העור.


כאשר אנחנו נכנסים אל אחת מרשתות השיווק או למרכול שכונתי אנחנו רוכשים תחילה את המוצרים הבסיסיים, כך, בהתאמה, כאשר אנחנו רוכשים מוצרי טיפוח קוסמטיים, טבעי וסביר שנרכוש את המוצרים הבסיסיים. אין ספק כי קרם לחות והגנה נמנה עם הראשונים, המרכזיים והעיקריים שבהם.

 



תגיות המאמר: קרם לחות והגנה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

simply smart

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת simply smart

מאת: simply smartגיל הזהב01/04/216142 צפיות
בתי אבות ודיור לגמלאות עומדים בפני אתגרים, אך הביקוש למוצרים אלה רק יגדל ככל שאוכלוסיית המדינה מתבגרת בכתבה הבאה נרחיב על כך:

מאת: simply smartאורטופדיה ופיזותרפיה02/03/212855 צפיות
ניתוח עמוד שדרה זעיר פולשני הוא האופציה הטובה ביותר, טיפול בכאב שאינו כירורגי או תרופה בעלת תופעות לוואי, מיקרוסקוטומיה אנדוסקופית היא ניתוח אנדוסקופי זעיר פולשני המאפשר הדמיה ישירה של הדיסק והעצבים. הליך זה משמש לדחיסה של שורשי עצבים שנפגעו על ידי דיסקי עמוד שדרה דחוסים.

מאת: simply smartפילאטיס31/01/215217 צפיות
בין אם את/ה חדש/ה בפילאטיס ובין אם אתה מקצוען מנוסה, תוכלו לעקוב אחריו ולבצע שינויים או תפקידים מתקדמים יותר. השלימו אימון פילאטיס מזרון לתוצאות מיטביות לגוף.

מאת: simply smartשיער17/03/131200 צפיות
מחפשת מסיכה לשיער? מחפשים מוצרים שונים לטיפוח השיער? רוצים לרכוש את כל המוצרים החדישים ביותר למספרה אותה אתם מפעילים? הגיע הזמן לדעת הכול על חנות מוצרי שיער , חנות המאפשרת לכם ליהנות מהיצע גדול יותר של מוצרים במקום אחד.

מאת: simply smartהפרעות קשב וריכוז06/03/131606 צפיות
אחת התופעות אשר החשד לקיומן מניע הורים, מחנכים ויועצים לשלוח ילדים לאבחון הינה הפרעת קשב וריכוז – ADHD. חשש או חשד לקיומה מתעורר כבר בגיל מוקדם כאשר ילדים מתקשים לעמוד בדרישות שמציבה בפניהם המסגרת שבה הם נמצאים או הישנות דפוס התנהגותי המעיד על פיזור דעת. מבחן מוקסו (MOXO) מאפשר לאבחן את התופעה ולזהותה בדיוק של 90%.

מאת: simply smartרכב04/03/131098 צפיות
אם אתם מתגוררים במרכז או מגיעים אליו מדי יום או לעתים תכופות, אתם ודאי עשויים להזדקק לשירותיו של מוסך בתל אביב. ההיצע רב והבחירה קשה, אבל כאשר קובעים פרמטרים ברורים המשמשים אמות מידה לכדאיות הבחירה במוסך הרצוי, מגיעים אל מוסך שהוא מרכז שירות וטיפולים לכל סוגי הרכב אבל בעיקר מוסך מורשה של יבואנית המכוניות סיאט, אאודי ופולקסווגן.

מאת: simply smartאדריכלות14/02/131121 צפיות
אדריכלים עובדים תחת מכבש לחצים ואילוצים, כאשר מעליהם רף ציפיות גבוה. הם נדרשים לתכנן ולעצב בית חלומות שניתן יהיה לממשם בתוכו. במובן מסוים אדריכלות בתים פרטיים היא יצירת יש מאין. נלקחים בה בחשבון שיקולים מתחומים רבים ומגוונים. מדובר באתגר מקצועי מרתק.

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187528 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172295 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162061 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152327 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151828 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151626 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica