חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדריך המשכנתאות המשפחתי בכפרים וביישובים הערביים

מאת: עוזי ברמשכנתא12/01/20131119 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

משכנתא בכפר אצל עוזי
בקלות, במהירות ובריבית ללא תחרות...

בשעה טובה ומוצלחת החלטתם לבנות בית משלכם, לשפץ בית קיים, או אפילו לרכז ולפרוס התחייבויות קיימות. אין ספק, כי במידה והנכם זקוקים למשכנתא בסכום גבוה  משמעותית, אתם הולכים לבצע את אחת ההחלטות הפיננסיות החשובות בחייכם, החלטה אשר תלווה אתכם לאורך שנים רבות ויש להיערך אליה בכובד ראש ובהחלט רצוי להתייעץ.


גרים בכפרים או ביישובים ערביים ? רצוי שתכירו את השם הבא: משכנתא בכפר אצל עוזי מקבוצת ספירלי בע"מ .


ספירלי בע"מ הינה חברה לייעוץ כלכלי אשר מטרתה לסייע למשקי בית, לעסקים ולחברות להתמודד עם שינויים בעולם הכלכלי ולמצוא עבורם פתרונות מימון יעילים. סיוע זה ניתן על-ידי מתן פתרונות מקצועיים לכל הקשיים שבדרך להשגת פתרון למצוקת אשראי תוך הוזלת עלויות משמעותית !!! 

חברת ספירלי בע"מ, מאגדת בתוכה אנשי מקצוע מיומנים אשר הינם בעלי השכלה, ידע וניסיון רב בתחומים הפיננסיים השונים וחלקם אף יוצאי מערכת הבנקאות.

מזה מספר שנים פועלת חברת ספירלי בע"מ, באמצעות המותג "משכנתא בכפר אצל עוזי" בעקשנות ובעקביות על מנת להגיע להבנות עם מספר רב של בנקים למשכנתאות ולאפשר לאוכלוסייה בכפרים וביישובים הערביים לקבל משכנתאות בתנאים הדומים למשכנתאות ביישובים היהודיים.

לשמחתנו רבים מכם כבר יודעים כי מאמצינו בנושא נחלו הצלחה רבה ואנחנו ממשיכים לפעול לשיפור מתמיד !


אז למה משכנתא בכפר אצל עוזי מצליחה להשיג משכנתא לכל מטרה בסכום גבוה משמעותית בכפרים וביישובים הערביים במקום שאחרים נכשלו?

להלן חלק מהתשובות:

כי אנחנו חברה רשומה כחוק, מורשית במתן ייעוץ כלכלי ועובדת אך ורק עם מקורות מימון חוקיים: בנקים, חברות ביטוח, קרנות מדינה וחברות כרטיסי אשראי .

כי למשכנתא בכפר אצל עוזי קשרים שוטפים והדוקים עם בנקים, שמאים, ועדות הבנייה, מנהל מקרקעי ישראל, רשמי המקרקעין (טאבו), חברות הביטוח ועוד.

כי מדובר בחברה בעלת ניסיון מקצועי רב המכירה את מערכת הבנקאות מבפנים והפותרת כמעט כל בעיה.

כי תוכלו לקבל על משכנתא בכפר אצל עוזי המלצות כמעט מכל ישוב ערבי בארץ!

כי לנו לא משנה באיזה בנק אתם ולא משנה אם אתם בונים, משפצים, קונים רכב, משקיעים בעסק או רוצים למחזר את כל ההלוואות המסחריות שלכם (כולל משכנתא קיימת) להלוואה ארוכה אחת.

כי משכנתא בכפר אצל עוזי תשיג עבורכם את סכום המשכנתא הגבוה ביותר, את הריביות הטובות ביותר ואת ביטוח המשכנתא הזול ביותר.

כי אנחנו נשיג עבורכם הלוואה משלימה לכל מטרה ללא בטחונות וערבים.

כי משכנתא בכפר אצל עוזי היא המקור ולא חיקויים בצורת חברות הגובות "דמי פתיחת תיק" מראש ואינן מביאות תוצאות או משיגות ריביות שעולות לכם ביוקר!

רוצים המלצה חמה? לפני שאתם עושים צעד אנא התייעצו חינם במומחים של משכנתא בכפר אצל עוזי והיזהרו מחיקויים!


משכנתא בהתאמה אישית
שוק המשכנתאות בארץ הינו שוק דינמי המשנה את פניו בקצב מהיר בהתאם לשינויים במשק המקומי והעולמי. גם אנחנו כבני אדם עוברים שינויים אישיים וכלכליים לאורך חיינו והחלטות פיננסיות שקבלנו אתמול לא בהכרח טובות גם היום. אנו במשכנתא בכפר  אצל עוזי נסייע לכם בתכנון משכנתא ארוך טווח, כחלק מניהול נכון של כלכלת המשפחה, והערכה של שינויים אפשריים בעתיד, ונעזור לכם לבחור את הרכב המשכנתא, המתאים אישית לצרכים הייחודיים של כל משפחה ומשפחה,  ובמחיר הזול ביותר.

שירות הוגן וממוקד לקוח
למרות הקשיים שמערימים הבנקים על מבקשי משכנתאות ביישובים ערביים חשוב לדעת כי הבנקים רוצים למכור משכנתאות  לא פחות מאשר אתם רוצים לקבל משכנתאות.  אם זאת, יש לזכור כי לכל בנק ובנק מדיניות משכנתאות שונה וחובת עמידה ביעדי רווח ולכן הם לא מספרים לכם הכול. אל תסכימו לשלם את מחיר חוסר הידע! משכנתא בכפר אצל עוזי תעניק לכם ייעוץ משכנתאות אובייקטיבי שאינו תלוי בבנק כלשהו, כמו גם הדרכה וליווי צמוד לאורך כל התהליך בכדי תבינו את כל הדקויות. וכן, הייעוץ אצלנו ניתן לכם בחינם!  

שירות זמין ומהיר
משכנתא בכפר אצל עוזיי נציגים בפריסה ארצית, המוכרים רשמית בבנקים למשכנתאות, והעומדים לרשותכם במוקד ספירלי ישיר בטלפון 054-555-45-88 וגם באתר האינטרנט  www.spiraly.co.il כך שתוכלו להגיש בקשה למשכנתא בכל שעות היממה ולקבל אישור עקרוני בזמן קצר ביותר.

רצים בשבילכם
למה לכם לשבור את הראש עם בנקים עקשניים, לרוץ לכל מיני מוסדות מיותרים, להתעסק עם ניירת ועם בירוקרטיה, להפסיד ימי עבודה ולבסוף עוד לקבל תשובה שלילית או אישור חלקי ולא מספק? למשכנתא בכפר אצל עוזי קשרי עבודה הדוקים עם כל הבנקים, ניסיון מקצועי רב במגזר הערבי, הצלחות רבות ומאות לקוחות מרוצים. ולפיכך מהווה קבוצת לחץ מול הבנקים ובאפשרותה לפתור כמעט כל בעיה בתחום המשכנתאות. אנו נבצע עבורכם את רוב הבירוקרטיה, נשיג עבורכם אישור משכנתא עקרוני בזמן קצר ביותר מבלי שתצאו מהבית, וגם שיעור מימון גבוה, פריסת תשלומים ארוכה המתאימה ליכולתכם הכלכלית, ריביות נמוכות גם על משכנתא לכל מטרה, ביטוח משכנתא זול במיוחד והלוואות משלימות במידת הצורך.

חיסכון כספי
במשכנתאות , ובעיקר ביישובים הערביים, ניסיון והיכרות עם בעיות המגזר הערבי, כמו גם מומחיות גבוהה ושירות יעיל חוסכים לכם כסף, זמן ועגמת נפש. כאשר אתם מקבלים את ייעוץ המשכנתאות האובייקטיבי והטוב ביותר, שבאמת מביא בחשבון את הצרכים שלכם בהווה ובעתיד,  אתם חוסכים כסף. כאשר עושים עבורכם השוואה יסודית בין כל הבנקים למשכנתאות אתם יכולים להיות בטוחים שבחרתם את הרכב המשכנתא המתאים ביותר עבורכם, וכך אתם חוסכים כסף ובעיות. כאשר אתם מקבלים הדרכה וליווי צמוד לאורך כל התהליך , המציגים בפניכם תקלות אפשריות, כאשר חוסכים לכם ריצות מיותרות ויקרות, כאשר חוסכים לכם ימי חופש מהעבודה, כאשר חוסכים לכם טעויות שאינן ניתנות לתיקון וכאשר מונעים מהבנקים לסרב לבקשת המשכנתא שלכם ללא סיבה סבירה – אתם חוסכים כסף, זמן ועגמת נפש.

השורה התחתונה ברורה: מומחיותה של משכנתא בכפר אצל עוזי בכלל ומקצועיותה בתחום המשכנתאות ביישובים הערביים בפרט חוסכות לכם גם כסף, גם זמן וגם עגמת נפש !!!


לפני שלוקחים משכנתא: הגדרות על קצה המזלג

משכנתא
שיעבוד של נכס מקרקעין שנעשה על ידי בעל הזכויות במקרקעין לטובת הבנק, כבטוחה לקבלת הלוואה.  

מחזור משכנתא
סילוק הלוואה קיימת באמצעות נטילת הלוואה חדשה.

גרירת משכנתא
"גרירת" משכנתא מתבצעת כאשר הבנק מאשר ללווה שביקש זאת, להחליף את הנכס המשועבד לבנק כבטוחה להלוואה, בנכס אחר.

הלוואת זכאות
הלוואה הניתנת מכספי תקציב המדינה, שתנאיה נקבעים ע"י משרד הבינוי והשיכון ומשרד האוצר. ההלוואה ניתנת על פי תעודת זכאות שמנפיק משרד הבינוי והשיכון ובה פירוט היקף הזכאות ותנאיה.

הלוואת מקום
הלוואה מוכוונת הניתנת לזכאים לרכישת דירה או לבניה, במקום שמשרד הבינוי והשיכון קבע בו תנאים מועדפים.

ריבית
סכום הכסף הנוסף המשולם על ידי הלווה למלווה (הבנק) תמורת הזכות שנותן הלווה למלווה להשתמש בסכום כסף מסוים הקרוי "קרן הלוואה" או "הקרן" למשך תקופה מסוימת (הקרויה "תקופת ההלוואה") במילים פשוטות הריבית היא "מחיר הכסף".

ריבית קבועה
הלוואה הצמודה למדד המחירים לצרכן בריבית קבועה וידועה מראש, כלומר ריבית בשיעור אחיד לאורך כל תקופת ההלוואה אשר נקבעת מראש בהסכם ההלוואה.

ריבית משתנה
הלוואה שבה שיעור הריבית משתנה במועדים קבועים ("תחנה") - לדוגמא כל שנה, על פי מנגנון שנקבע מראש בהסכם ההלוואה, כאשר בין מועדי השינוי הריבית נותרת קבועה. הלוואה זו צמודה למדד המחירים לצרכן.

ריבית הפריים
הריבית הבנקאית הבסיסית אותה מפרסם בנק ישראל מעת לעת בתוספת המרווח המקובל בכל המערכת הבנקאית בישראל.

ריבית פיגורים
ריבית שהבנק מחייב את ההלוואה בגין תשלומים שלא שולמו במועד.

ביטוח חיים
ביטוח בסכום ההלוואה, כדי להבטיח את פירעון המשכנתא. במקרה שחס וחלילה הלווה נפטר – חברת הביטוח תשלם את ההלוואה לבנק בכפוף לתנאי הפוליסה ולתשלום הפרמיות כסדרן.

ביטוח נכס/מבנה
ביטוח המבטח את הנכס או המבנה ששועבד לבנק ומשמש כבטוחה. ביטוח זה כולל פיצויים בגין נזקי רעידות אדמה, תיקון נזקי צנרת וכו'.


לפני שלוקחים משכנתא: מסמכים חשובים

מסמכים מזהים

צילום תעודות זהות + ספח פתוח (לרוחב העמוד) של:

מבקשי ההלוואה ובני זוגם.
הבעלים הרשום של הקרקע  (חייב להיות בחיים!).
כל אדם נשוי אשר גר/יגור עם הלווים בנכס, או שלנכס שלו קיר/גג/רצפה משותפים עם הנכס של הלווים.

לווים נוספים (אם נדרשו).

ערבים (אם נדרשו).

מסמכי הכנסות והוצאות (עבור כל מי שנדרש לעיל)

שכיר

3 תלושי שכר אחרונים.
תדפיסי חשבונות בנק  3חודשים אחרונים (עד היום!).
פירוט הלוואות בכל הבנקים (גם אלו המוחזרות דרך התלוש השכר וגם אלו המחויבות ישירות בבנק).

עצמאי

שומת מס אישית אחרונה.
אישור רואה חשבון על הכנסות עדכניות.
שוברי מע"מ ל- 6 חודשי דיווח אחרונים.
אישור ניהול ספרים.
תדפיסי חשבונות בנק  3חודשים אחרונים (עד היום!).
פירוט הלוואות בכל הבנקים.

בעל חברה

כל המסמכים הנדרשים עבור עצמאי.
דו"ח כספי  מבוקר אחרון.
מאזן בוחן לשנה מלאה אחרונה.
דו"ח 106 לשנה מלאה אחרונה.
דו"ח 102 לשנה מלאה אחרונה.

מסמכי משכנתא קיימת

יתרת משכנתא מפורטת לסילוק.
לוח תשלומי משכנתא בפועל ל- 24 חודשים אחרונים.

ניתן לקבל את הנ"ל באחד מסניפי הבנק בו מתנהלת המשכנתא או בפקס ע"י פניה טלפונית למוקד המשכנתאות של הבנק.

מסמכי הנכס

בניה עצמית

תכנית בניה מאושרת (גרמושקה) – עותק נאמן למקור!
היתר בניה.
נסח טאבו / אישור זכויות  (כל הבעלים הרשומים חייבים להיות בחיים!).
הסכם שיתוף במקרקעין מאושר ע"י עורך דין (במידה ויידרש).

משכנתא לכל מטרה אחרת

כל הנדרש בבניה העצמית.
טופס 4 / טופס ב' / אשור על חיבור קבוע לחשמל.
מסמכים ואישורים להוכחת מטרת ההלוואה (לפי הנחיות הבנק).

שלבי שחרור הכספים בהליך בנייה עצמית

לפני הבנייה - הלוואת התארגנות
משכנתא בכפר  אצל עוזי מציעה לכם הלוואה בנקאית מהירה עם יתרונות חוץ בנקאיים. עד 50,000 ₪, בפריסה עד 60 תשלומים, ללא עמלות בנק וללא צורך בהעברת חשבון. ההלוואה תיפרע מכספי המשכנתא ללא קנסות.    

משכנתא לרכישת המגרש
טרם רישום המגרש ע"ש הקונה: עד 60% משווי המגרש עפ"י שמאות עדכנית, הכסף מועבר למוכר.
חריג - לאחר רישום הזכויות ע"ש הקונה: עד 50% משווי המגרש עפ"י שמאות עדכנית, הכסף מועבר לקונה.

משכנתא לבנייה
עד 75% משווי הנכס כגמור עפ"י שמאות עדכנית, הכסף משתחרר עפ"י התקדמות הבנייה ב- 5 שלבים עיקריים: (1) גמר יסודות (2) גמר שלד (3) גמר טיח (4) גמר ריצוף (5) גמר בנייה.

לאחר הבנייה

ספיישל כארד
משכנתא בכפר אצל עוזי מציעה פתרון מימוני יעיל נוסף - כרטיס אשראי  מסוג ויזה בינלאומי זהב המונפק ע"י בנק, שאינו הבנק השוטף של הלקוח, ומעניק לכם מסגרת אשראי  נוספת עד 25,000 ₪. הכרטיס מסייע בידכם לנהל נכון את תקציב משק הבית - סכום החיוב החודשי נקבע ע"י הלקוח מראש ונתון לשנוי. כל העסקאות המבוצעות בכרטיס לרבות משיכות מזומן במכשירים אוטומטיים לא מחויבות במועד הביצוע אלא רק פעם בחודש.  העמדת הלוואה במסגרת הכרטיס בהליך טלפוני קל ומהיר.

ח-ן "דף חלק"
משכנתא בכפר אצל עוזי מאפשרת לכם גם לפתוח חשבון בנק שוטף חדש, ללא עמלות בכלל, לתקופה בלתי מוגבלת ובנוסף גם לקבל ריביות אטרקטיביות ביותר על פיקדונות וחסכונות.


חייגו 054-555-45-88 לעוזי  או גלשו לאתר WWW.SPIRALY.CO.IL



ספירלי בע"מ קבוצה פיננסית

משכנתא בכפר אצל עוזי – בכפרים וביישובים הערביים

משכנתא שופינג – ביישובים היהודיים

אדמתנו ביתנו בע"מ – ביטוח ופיננסים

אשראי בקליק – הלוואות מהיום להיום

ספיישל כארד – כרטיסי אשראי ייחודיים

קדימה לעסקים – ייעוץ ופתרונות מימון

או-טו-טו – מימון לרכב חדש ויד 2


כל המידע לעיל מוצג באופן שבו התקבל ממוסדות פיננסיים שונים במסגרת שיתוף פעולה עם חב' ספירלי בע"מ.  אין לראות במידע זה משום המלצה ו/ או ייעוץ למתן או קבלת אשראי, והוא אינו מחייב את ספירלי בע"מ ו/או המוסד הפיננסי במתן האשראי . החברה אינה אחראית על כל נזק שיגרם למשתמש בחוברת או לצד שלישי כלשהו. האחריות על השימוש במידע וכל המוצג בחוברת היא על המשתמש בלבד. ספירלי בע"מ מתחייבת מצידה לספק את המידע המלא החיוני לצרכן לפני ביצוע עסקה, להיות הגונה לחלוטין בעת עריכת הסכמים ובקיומם, לתת שירות ראוי, במהלך ביצוע עסקה וגם לאחר השלמתה, ולשמור על פרטיות לקוחותיה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בברכה,
עוזי בר, מנהל כללי ספירלי בע"מ פתרונות מימון יעילים - בקלות, במהירות ובריבית ללא תחרות
054-555-45-88spiraly4u@gmail.com 04-870-67-67www.spiraly.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עוזי בר

מאת: עוזי ברמשכנתא13/08/121569 צפיות
אין קיפוח - יש פתרון! משכנתא לכל מטרה לתושבי הכפרים והישובים הערביים - בסכום גבוה משמעותית...

מאת: עוזי ברמשכנתא24/07/121160 צפיות
משכנתא חדשה? מיחזור משכנתא קיימת? חיסכו עשרות אלפי שקלים בעזרת טיפים קטנים ומשמעותיים, וזכרו: לא כל הנוצץ... יועץ!

מאת: עוזי ברמשכנתא24/07/121405 צפיות
מאסטר שף מציגה: טעימה קטנה מסלט המושגים של עולם המשכנתאות (רצוי לדעת לפני שפקידי הבנק מבשלים לכם מרק וצולים לכם את המוח... )

מאת: עוזי ברמשכנתא24/07/121080 צפיות
עבדנו יום ולילה כדי לסלק את המשכנת מוקדם ככל האפשר ועכשיו עוד קונסים אותנו ? איזו מדינה זו ?....

מאת: עוזי ברמשכנתא24/07/122088 צפיות
מהי ריבית הפריים?, מהם הגורמים העיקריים המשפיעים על החלטות הריבית של בנק ישראל ? ולמי עדיפה הלוואה / משכנתא בריבית צמודת פריים ? ...

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222560 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222553 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222531 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222546 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222834 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222871 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222871 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica