חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איפה אמצא בגדי תינוקות מיוחדים

מאת: אביהריון ולידה14/01/2013906 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביום שתינוק קטן מגיח לעולם, מרביתנו מוצפים באושר וכמובן מחכים ליום שיוולד, רק בשביל שייצא לנו להדר אותו בבגדים יפים בדיוק כמו האחים הגדולים שלו - מקטורן לזאטוטים, כובע, מכנס ג'ינס צמוד וכמובן שעוד אביזרים מפנקים.

יחד עם זאת החיסרון הינו, שהרכישה והקנייה של כול בגדי הילדודס והמוצרים הנוספים המדהימים לגיל הזה עולה הרבה, הבייביז שלנו משתנים ב''הילוך מהיר'' ועל כן כנראה שאנו לא היינו רוצים לרכוש מכנס שלא נשתמש בו כעבור שישה חודשים.

בגדים לתינוקות

קנייהבאמצעות האינטרנט זה דבר שכיח. אנו קונים אביזרים לאייפון, מפנקים עצמם בסוודר מדהים, מבצעים קנייה של חליפות חתונה... והיום הכל דרך חנות וירטואלית. הזירה הוירטואלית ידידותית למשתמש ואפשר לתחום במדוייק כל שנרצה ללא כל ההליכה שבין החנויות. עכשיו אפשר למצוא ביגוד מדהים לקטנים האהובים ובמחיר יחסית זול.

כיף לקנות ברשת

ברוב המקרים חלקנו נמנעים מלהזמין בגדים ברשת, כי אנחנו יודעים שאנו רוצים למדוד לפני. אולם רבותיי, אפשר לשבת ולהירגע, לעיתים קרובות בכל החנויות הוירטואליות של ביגוד הילדים העלו תרגום מידות שנוכל להתאים לגודל הביגוד במדינה, כך שנצליח לקנות ע"פ הגדלים והאורכים שאנו מכירים מהקניות והרכישות הלא ממוחשבות.

מלבד טבלת המידות, בדר"כ החנויות הקיימות ברשת נותנות את הזכות להחזיר את המוצרים עד מקס' 14 יום, כך במידה שהצמיד, למשל, לא כל-כך תואם או שהוא לא כמו שהיה בדמיוננו, תהיה אפשרות לשלוח חזרה בדואר ישראל.

במחשב אנחנו יכולים להיחשף לאוסף בגדים ואביזרים שניתן למצוא באתרי המכירות, כשאנחנו בבית, מבלי לחזור בסוף יום קרועים, ותוך כדי שאנו חוסכים זמן כשניתן לעשות משימות אחרות בזמן שאנו רוכשים.

הפריטים ברשת בדר"כ במצב איכותי ובתמחור נוח ואטרקטיבי. ברוב האתרים, הפריטים שאפשר לקנות נבחרים אחד-אחד לא בצורה המונית, כך שהמתוק שלנו בוודאות יהיה הילד היחיד בכיתה שהולך עם הבגד הייחודי הזה. הכיצד ממשיכים? פרטים נוספים ב-בגדי תינוקות מיוחדים.

חשוב לדעת

אין דרך לקנות במזומן. ולכן האפשרות היחידה היא להקליד אתצירוף הספרות שעל הכרטיס שלכם וכן את תעודת הזהות, ואע''פ כן רוב האנשים לא יאהבו לתת נתונינו האישיים במדיה האינטרנטית. לכן, ההמלצה היא לשלם בעזרת אתרי אינטרנט מוגנים או דרך פייפל, דרך תשלומים מאובטחת שלא חולקת נתונים ופרטים לבעלי אתרי מכירה ברשת, כי אם עושה את עניין התשלום בחשאיות, דרכה.

במהרה נגלה שאנחנו הולכים ומתמכרים לגישה הקלה, לרשת ולחנויותבעוד שאנחנו מתפננים בבית, בנעליים החמימות והנוחות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אין לי חתימה מעניינת

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אבי

מאת: אביאינטרנט - כללי17/01/131069 צפיות
במקרה והשתמשתם בחברת תירגום מזמן, בטוח שידעתם שתרגום הינו עניין מסובך. הבקיאות המתבקשת בניבים היא ללא ספק כלל לא ברורה. תחום כזה מתבסס על לא מעט מימדים:

מאת: אבימשפחה וזוגיות - כללי17/01/131227 צפיות
מאז ומתמיד תכננתי להיות בעל מסעדה שדואג לקלינטים: תוצרים ברי איכות, שרותים מקצועיים והיגיינה גבוהה. הרבדים הנל מתלכדים יד ביד וככה יוצרים בית עסק מצליח ובעל לקוחות נאמנים. מבקשים לדעת הכיצד לתת לקהל הלקוחות שרותים מובילים? מצ''ב התשובה:

מאת: אביטיולים בחו"ל17/01/131154 צפיות
לוטשים עיניים לבקר בברלין? ככה תגשימו חלומכם: כיום, מעצמות לדוג' אירופה שינו ממש את תנאי מתן האשרה. אי לכך, כדי לטייל בהן, צריך לעמוד בכמה שלבים. וודאי, פעם זה היה קל לזכות באשרת כניסה, מה שכן בתקופתנו, מוכרחים לחוות הליכים בכדי להצליח. אעפ''כ, תודות להכנה מוקדמת אכן ניתן לעבוד בארהב. סקרנים להבין איכה?

מאת: אביבתים משותפים17/01/131095 צפיות
כולנו צריכים אמבטיה מעוררת עם תום יום העבודה. אין ספק, כמעט כולנו שבים לדירתנו, רואים את המשפחה, מחממים מזון ומתרחצים. אך, פה ושם נבין שלא נשארו מי רחצה. למען האמת, אנו מתנסים ביום בו דוד השמש כלל אינו מחמם ובייחוד בלילות קרים...

מאת: אביבר ובת מצווה17/01/131037 צפיות
בשנות נעוריי, כל שרציתי לבת מצווה שלי הסתכם במסיבה קטנה מלווה בשירים יפים שאח שלי משמיע, קולה, במבות וילדים מהביה''ס. אך בימינו, עת שילדיי שלי הגיעו לשנת המצוות, קלטתי שהזמנים הינם שונים והאטרקציות ששימחו את דורנו בכלל לאו ישמחו את הדור הזה.

מאת: אביעיצוב15/01/131100 צפיות
מתנה זה שמחה! כי זה מפגן של רצון לשמח. ניתן לחשוב על מגון ענק של דרכים להפתיע, המבוסס על גורמים מובחנים- לדוגמת סוג המאורע, טיב הקשר, התקציב, העדפות ועוד. חלק גדול מהאנשים מקדישים מחשבה כאשר מדובר בבחירת המתנות, הרי יש חשיבות להביא אובייקט איכותי ושווה, לא איזה מארז כלשהו שיונח בארון מיותר ויהרס כולו, או לחילופין צרור נוריות שהולך לפסולת אחרי שהתיבש. אפשר גם לעשות הפתעה ולהעניק מתנה יוצאת דופן, נניח מארזי ירק טריים. זאתי הפתעה מתוקה, משמחת ואיכותית.

מאת: אבימחשבים וטכנולגיה - כללי15/01/131144 צפיות
במקרה שנעזרתם במתרגם בתקופה האחרונה, מובן שתפסתם שהתעסקות הינה נושא חשוב. המומחיות המתבקשת בשפות כמובן לא דבר ברור. תחום כזה כולל בתוכו לא מעט נושאים:

מאמרים נוספים בנושא הריון ולידה

מאת: tiloniהריון ולידה17/01/214430 צפיות
לפניכם השוואת יתרונות וחסרונות עבור 2 המוצרים הנפוצים להכנת בקבוק לתינוק - קומקום חשמלי או מכונה להכנת בקבוק?

מאת: יעל במרכזהריון ולידה25/09/201472 צפיות
יציבה בתקופת ההריון בגלל העומס ההולך וגובר על גופה, נתקלת האישה בהריון בקשיים שלא הכירה בעבר. מצבי יום-יום כגון עמידה (ממושכת), ישיבה, שכיבה, או הרמת חפץ מקשים עליה יותר מתמיד ומחייבים התייחסות מיוחדת מצדה. ההצעות המובאות כאן נועדו להקל עליה לתפקד במצבים אלו.

מאת: אלעד אוחנההריון ולידה23/11/192034 צפיות
צילומי ניו בורן נערכים על-מנת ליצור עבורכם זיכרונות בלתי נשכחים מהימים בהם הרך הנולד היה עדיין רך, עדין וחמוד. על מנת שרגעים אלו באמת ייזכרו כצבעוניים ויפים, כדאי להתכונן מבעוד מועד.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/182408 צפיות
לכל אחד מאיתנו יש תקופות רבות שיכולות להיות מרגשות מאוד בחיים אך האמת היא שאין עוד תקופה כמו ההיריון. זו תקופה שבה לא רק הגוף משתנה אלא גם הרגשת הפנימיים וזו תקופה שמגיעה תמיד עם הרבה תקווה והתרגשות. לכן ברור מדוע כל אישה תרצה לעשות הכול כדי לזכור את הרגעים האלה ולכן צילומים של היריון זה לא מהדברים שכדאי לוותר עליהם.

מאת: moraleהריון ולידה08/04/181623 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לראות יותר ויותר נשים אשר נמצאות בתקופת הריון, אשר מבקשות לתעד את עצמן בעזרת צילום הריון. בין אם מדובר בנשים נשואות ובין אם לא, בין אם מדובר בנשים שזה הריונן הראשון או הריון אחר.

מאת: moraleהריון ולידה28/01/181579 צפיות
התפתחות של תינוק היא דבר מופלא שכל הורה נהנה לצפות בה ומתרגש ממנה, לא משנה אם מדובר בתינוק ראשון או חמישי. השלבים אותם הוא עובר, בין אם זה עד למצב בו הוא יכול לדבר בצורה חופשית, ללכת, לשבת, ולעשות דברים נוספים אשר עבורנו כאנשים בוגרים הם ברורים מאליהם, אך אנו יודעים שגם אנחנו עברנו את אותו תהליך בדיוק כשהיינו תינוקות וגם ההורים שלנו הסתכלו עלינו בהתרגשות ובציפייה, בשביל לראות את תהליך ההתפתחות שלנו.

מאת: moraleהריון ולידה16/11/172298 צפיות
אחת הבעיות המוכרות ביותר אצל תינוקות היא בעיית גזים. אומנם אין הסבר מדעי מדוע זה קורה, חוקרים רבים בוחנים את הנושא ולא תמיד יודעים להסביר למה הבעיה קיימת אצל תינוקות יותר מאשר אצל אנשים מבוגרים, למרות שהערכה היא,

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica