חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצעת מחיר מנצחת למעצבים

מעצבים רבים תוהים כיצד הם יכולים לבדל את פועלם אל מול הלקוח ממעצבים אחרים בתחום בו הם פועלים ולזכות בפרויקטים בתדירות גבוהה יותר?

התחרות גדולה- קיים מגוון גדול של אלטרנטיבות ללקוח, האינטרנט משופע בהצעות ואתרי מעצבים נוצצים וחסמי הכניסה לענפי היצירה המגוונים נמוכים מאי פעם.

מטבע הדברים עולה השאלה הנצחית פעם אחר פעם - איך אוכל לבלוט בתוך כל ההיצע הגדול הזה? איך יוכל הלקוח לדעת כמה אני יצירתי וכמה עבודותיי ייחודיות ומקוריות באמת ? איך אני מייצר יתרון יחסי אל מול מתחריי ?

או במילים אחרות איך מבדל מעצב המוצר, הגרפיקאי, מעצב האתרים, האדריכל, מעצב הפנים, מעצב האפנה את עצמו ומצליח לזכות בפרויקט המוצע?

כיצד הוא יגרום לכך שהלקוח ידע להעריך את המיוחד והשונה בעיצובים או במוצרים שלו וזאת כבר בשלב מוקדם בתהליך ההתקשרות.

שלב ההיכרות הראשוני עם הלקוח כרוך בדרך כלל בשיחה טלפונית ואם היא מסקרנת דייה יגיע בעקבותיה לעיתים גם מפגש. זהו שלב עסקי ואינפורמטיבי באופיו אשר לרב אינו מבליט את היכולת היצירתית של מעצבים אדריכלים ויוצרים באשר הם.

השלב הבא בתהליך הוא שלב הגשת הצעת המחיר ללקוח על פי דרישותיו. זו ההזדמנות לעשות זאת קצת אחרת: לבלוט, לייצר יתרון תחרותי  ולהביא לידי ביטוי את היכולות הייחודיות שלכם.

אז- איך לגשת לכתיבת הצעת המחיר המנצחת?

  • הכינו הצעת מחיר מודולרית (מחולקת) מומלץ לפי שלבי  עבודה אוהתכולות שלה.- כך תקנו ללקוח שלכם שליטה במחיר והבנה עמוקה יותר לגביי המוצראו השירות אותו יקבל.
  • עצבו את הצעת המחיר שלכם- את הצעת המחיר ללקוח הגישו על נייר מעוצב הוסיפו תמונות אוירהמתאימות לאופי ההצעה, הלקוח והפרויקט הנדרש. השקיעו והיו יצירתיים הביאו לידיביטוי את היכולות והמקוריות שלכם. הצעת המחיר מהווה סוג של כרטיס כניסה מפתהעבור הלקוח. אתם לא נמצאים מולו כדי להוסיף מילים, דאגו שההצעה תדבר אליו גםכשאתם לא שם.- הפגינו עיצוב בכל עשייתכם זה המקצוע שלכם וזה מה שהלקוח מצפהלראות!

הצעת מחיר כזו- תתרום להבנה של הלקוח, תגדיל את השליטה שלו לגבי המחיר (שהרי יוכל להוסיף או לגרוע חלקים מתכנית העבודה ובכך להוריד את המחיר במידה וניתן) ותאפשר מקום לדיון פתוח ולמשא ומתן.

העיצוב הייחודי ומושך תשומת הלב יבליט את יכולותיכם היצירתיות ויעיד עליכם כמעצבים ומיוחדים בכל דרך בה אתם פועלים.

והכי חשוב- הצעה מודולרית ומעוצבת תבדיל את הצעת המחיר שלכם מהצעת המחיר של המתחרים...ותהפוך אותה להצעה המנצחת!

בהצלחה!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סיגלית פילץ ששון
הישגים ייעוץ עסקי
מומחיות בתחום- ייעוץ שיווקי\ מיתוג עסקי\שיווק באינטרנט\יעוץ פיננסי  
sigalit@hessegim.co.il
נייד   054-5588169
http://www.hessegim.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת סיגלית פילץ ששון

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק ואסטרטגיה25/09/132610 צפיות
המאמר עוסק בסקירת כלים של קיצורי דרך משכנעים אותם יכולים המשווקים לתת לצרכנים., כלים אשר באמצעותם יוכלו לשכנע את הצרכן לבצע רכישה . מקורם של כלים אלו מתוך מודל שכנוע של תורת הפסיכולוגיה החברתית.

מאת: סיגלית פילץ ששוןמכירות02/08/131278 צפיות
המאמר מציג נקודת מבט נוספת של מאפיינים בהתנהגות אנושית אשר משפיעה גם על ההתנהגות הצרכנית שלנו. מאפיינים אלו חשובים עבור החלטות לגביי בחירת מוצרי קו קופה מנצחים

מאת: סיגלית פילץ ששוןעסקים קטנים ובינוניים28/06/131000 צפיות
המאמר בוחן את אפקטיביות ההשקעה בפרסום בגוגל אדוורדס (ממומן) לעומת השקעה בכתיבת תוכן שיווקי. הוצאה לטווח קצר לעומת השקעה לטווח ארוך ומשמעותה. מה עדיף לעסקים?

מאת: סיגלית פילץ ששוןצרכנות14/06/131160 צפיות
ילדים הם צרכנים לכל דבר- וכך מתייחסים אליהם המשווקים והמפרסמים. לאחרונה התפרסמו מחקרים מתחומי הצרכנות אשר מוצאים את הילדים כמקור משמעתי להשפעה על החלטות הקניה של הוריהם. המאמר סוקר כיצד על המשווקים לפעול גם בערוץ זה.

מאת: סיגלית פילץ ששוןטיפים שיווקיים23/04/131933 צפיות
המאמר סוקר נקודות בהתנהגות הלא רציונלית של הצרכן. החוקרים מצביעים על מוקדים רבים בהם הצרכן נוהג באופן שאינו מודע ובהתנהגות שאינה בהכרח כלכלית יותר עבורו בבואו לקבל את החלטת הקניה שלו. במאמר זה אתייחס לבעיית ה:Opportunity cost neglect של הצרכן שהיא בעצם- תסמונת הצרכן העצלן.

מאת: סיגלית פילץ ששוןצרכנות10/04/131120 צפיות
המאמר מציג היבטים נקודות תורפה בהתנהגות הצרכנית שלנו. מערכת שיקולים שאינה רציונאלית מעצם היותה מוגבלת ביכולות אנושיות

מאת: סיגלית פילץ ששוןשיווק09/03/131064 צפיות
המאמר עוסק בטכניקת שיווק חדשה: הנוירו-מרקטינג. טכניקה אשר מאפשרת למשווקים ניתוח תגובות מוח הצרכנים למגוון של גירויים הנוצרים במדיה, באינטרנט ובנקודות מכירה.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות פנים

מאת: moraleאדריכלות פנים30/08/181672 צפיות
מי שמעוניין לעצב את הבית שלו, לא יתקשה למצוא היום מגוון רחב של אתרים ומדריכים מצולמים אשר יכולים לעזור לו. זה נכון, בין אם מדובר בעיצוב בתים פרטיים או בעיצוב דירות מגורים וכל סוג אחר של מבנים. זה גם נכון כמובן בלי קשר לשאלה היכן ממוקם המבנה והוא רוצה לעצב אותו.

מאת: רוני הכהןאדריכלות פנים01/12/171942 צפיות
זה די ספציפי לתכנן עיצוב משרדים יוקרתי עבור העסק, ולכן כדאי מאוד לעבור על פני כל מה שרוצים להפיק מאותו עיצוב לפני שמתקדמים אל עבר הביצוע של העיצוב עצמו בפועל. על מה כבר יכול העיצוב להשפיע מלבד החזות עצמה? קראו את הדברים הבאים.

מאת: שרון צרפתיאדריכלות פנים14/09/172099 צפיות
אלו רעיונות לעיצוב חדרי ילדים יכולים להיות פשוטים לביצוע עוד היום? קראו את הדברים הבאים.

מאת: רוןאדריכלות פנים28/09/161924 צפיות
תקלות צנרת עלולות להיות דחופות, ולכן להזמנת אינסטלטור הקרוב לאזור המגורים יתרונות רבים. איך מאתרים ומזמינים אינסטלטור מומלץ במודיעין?

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164606 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: sharondan80אדריכלות פנים06/04/161829 צפיות
בין אם אתם רוצים לעצב בית, משרד, חנות, או כל חלל אחר ומעוניינים בעזרתה של מעצבת פנים בצפון, מאמר זה הוא בשבילכם!

מאת: אוהד ז.אדריכלות פנים17/12/151913 צפיות
כיום על ידי שימוש בטכנולוגיה מתקדמת אפשר להפעיל כל החשמל בבית במתג אחד בלבד, וזאת בהתאם לשעה ביום. לדוגמא אם אתם מחכים לאורחים בשעות אחה"צ וברצונכם להפעיל מזגן לא יהיה כל צורך לגשת למתג המזגן אלא ללחוץ על מתג ההפעלה היחיד בבית. מערכת smart home תבחר את הטמפרטורה לפי מזג האוויר בחוץ, ובאותה העת גם תכבה או תדליק אורות בבית בהתאם לצורך, באמצעות חיישנים שיש בה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica