חפש מאמרים:
שלום אורח
02.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אינדקס השוואת ביטוח חובה

מאת: ירון וקניןביטוח רכב28/01/2013849 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לא עומדים בעומס הכלכלי? מנסים לצמצם? אולי זה הרגע לחסוך? רובנו נאבקים ומתמודדים עם ההתייקרויות שרק מתגברות, לכן כדאי לחסוך בהוצאות, בטח כשמעוניינים לעשות ביטוח, כמה רגעים של השקעה ותוכלו לצמצם את מחיר הביטוח שלכם.

חברת ביטוח יצרה אתכם קשר? זה הרגע לבטח את הבית? אתם מוזמנים לקבל טיפים כיצד מוצאים השוואת ביטוח חובה ועל אילו פרטים יש להקפיד בכל הנוגע לביטוח חובה לרכב.

בודקים חוסכים- ישנם כמה וכמה סעיפים שיוזילו משמעותית את הביטוח: לא משתמשים ברכב בשבת? אין נהגים חדשים? אתם מיומנים בנהיגה עשרות שנים ? אם כך, כדאי לציין פרמטרים אלה. אלה הפרטים אשר חוסכים ברגע מאות שקלים.

השוואות מחירים- בדקו במספר חברות שונות על מנת להתרשם. הפער יכול לנוע בין מאה שקלים למאות שקלים. עוד דבר חשוב שחובה לבדוק הוא פרטי הפוליסה שלכם: גרירה בכל שעה? רכב חלופי? כל סעיף מחויב וחובה לבדוק שאתם מקבלים את הפוליסה המתאימה לכם.

איפה כדאי לבטח את עצמכם? הממצאים משקפים שרובנו מבטחים אצל סוכנים פרטיים. מה היתרונות בבחירה זו? היחס מועדף ואישי יותר. מה החיסרון? לפעמים זה עולה מעט יותר. אם אתם בכל זאת מעוניינים לעשות ביטוח אצל סוכן ביטוח פרטי, חובה לאמת שהוא סוכן מורשה,מקצועי ומנוסה.

מבטחים מרחוק- דרך נוספת לעשות ביטוח ישירות בחברה ידועה ומוכרת. הפלוס: המחיר מוזל יותר אך הסיכון הכרוך: השירות פחות יעיל ויותר מזאת, אם תאלצו להשתמש בכיסוי ביטוחי, ייתכן והטיפול יהיה איטי. בכל מקרה, תהיו חייבים לקרוא את ההערות הקטנות ולהבין בוודאות שבחרתם בחברה מקצועית ואמינה. חשוב להשתמש במחשבון ביטוח חובה בכדי לקבל הערכת מחיר.

ניהול הפוליסה- תהיו חייבים לנהל את כל הביטוחים שלכם במקום אחד, בכלל לא משנה איזה סוג ביטוח זה, אם זה ביטוח רכב או ביטוח חיים. במידה ויהיה צורך לתבוע את חב' הביטוח, יהיה הרבה יותר קל להתמודד מול חברה אחת ולא יותר. ויתרה מזאת, זה גם יחסוך לכם כסף. טוב לדעת: אל תחכו לרגע האחרון התחילו להשוות שבועיים לפני- שבודקים חוסכים!.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון וקנין

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131141 צפיות
מחפשים מעצבת לבית? משפצים את הדירה הישנה? תמיד רציתם בית משלכם? תכנון מושלם לדרך בה הבית שלנו ייראה, מבחוץ ומבפנים.

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131121 צפיות
מפרסום בעיתונות, ביקור אצל בני משפחה, יציאה לצימרים ועוד- אנו מתוודעים לא פעם לעולמות היפים של תחום הגינון. גינון פראי,

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131135 צפיות
פוחדים לרדת למרתף כי מכרסמים מסתובבים בבית? הפחד והחשש לא עבר? כן, השתלטו לכם על הבית, ישנו פיתרון לכל סוגי המזיקים- מזמינים מדביר. הרחקת וסילוק מזיקים זה דבר מאד חשוב בכל בית ועסק, חרקים לא רק מגעילים אותנו, ריבוי מזיקים מסוג ג'וקים, פשפשים ונמלים מזיק לסביבה ולבריאות.

מאת: ירון וקניןאבטחת הבית10/02/131162 צפיות
צריכים בית עם חצר לכלב? כל אחד ובית חלומותיו, תכנון מושלם לדרך שבה בית צריך להיות , מכל כיוון אפשרי. אבל בלי שום קשר כמה נוכל להשקיע מרביתנו חסרים את הידע, ההכשרה המקצועית הזמן או הכוח למצוא בית מתאים ומושלם ולכן במקרים כאלה אנו שוכרים מתווך לסיוע מקצועי.

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131180 צפיות
איך עושים דירה יפה? איך לקנות בית ישן ולשדרג אותו? מי לא חולם על הבית המדהים שיהיה לו בעתיד? חזון מושלם לדרך בה בית חייב להיראות,

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131187 צפיות
מקריאה בעיתון ובמגזינים, טיול ערב עם הכלב, יציאה לנופש בבית מלון- אנו מגלים ונחשפים באופנים שונים תחום הגינון המרהיב.

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131115 צפיות
פוחדים להיכנס לשירותים כי הכל שורץ נמלים? הפחד לפתוח את הארונות מדיר שינה מעיניכם? כן, השתלטו לכם על הבית, הגיע הזמן לפתרון

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171742 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164130 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163372 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163095 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163076 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143617 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147857 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica