חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

היכן אמצא אינסטלטור באשדוד במהלך הערב?

מאת: ירון וקניןשיפוצים29/01/2013596 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש לכם סתימה באסלה? מחפשים שרברבים? התחושה הכללית היא שתמיד הצנרת קורסת ברגע הכי לא צפוי? זה יכול ליפול עלינו בשבת או בזמן אירוח משפחה וחברים. בעיות שכאלה הן מבעיות התחזוקה שצצות הכי הרבה בבית ושלא כמו תקלות אחרות במקרים כאלה צריך תיקון דחוף. אז מה עושים? מזמינים טכנאי שירות של אינסטלטור ברמת השרון וכמה שיותר מהר.

מים עכורים? הדוד נדפק? המים לא מתחממים? איזו אינפורמציה שימושית אנחנו יכולים להציע לכם בנושאים של מרזבים מחירים? הנה המלצות ודגשים חשובים.

יש לכם תקלה בדוד? כל פעם שמזמינים נותני שירות בדקו האם קניתם את הדוד לפני תקופה של שלוש שנים, אם התשובה חיובית עדיין יש לכם אחריות חפשו את תעודת האחריות ותוכלו להזמין שירות, במידה ולא, הזמנת שירות לא עולה יותר מ 300 שקלים.

איך בוחרים בעל מקצוע? כמובן, הכי כדאי למצוא איש שירות על סמך המלצות ממכרים קרובים יחד עם זאת כדאי לבדוק גם באינדקסים בתחום אך בכל מצב בדקו האם יש בידיו של איש המקצוע את האישורים הדרושים לאדם במקצועו.

אם קיבלתם חשבונות מים גדולים? יש מצב שיש לכם בעיה של נזילה בקיר או בריצוף, גם אם קירות הבית נראים יבשים לחלוטין נורא חבל על המים וגם על כספכם, במקרה וזה קורה תתקשרו במקום למומחה לאיתור נזילות לגילוי ותיקון התקלה וזאת בשל הסיכון הגדול הקיים בתקלות אלה לתכולת הבית.

תיקנו לכם את הדוד? אם רכשתם את דוד השמש שלכם או שביצעתם תיקון, חשוב לבקש אחריות על התיקון. יש הרבה אינסטלטורים בארץ אבל רק חלקם גם הוסמך כאינסטלטור לכן בכל התקנה או תיקון השתדלו להזמין רק מומחים בתחום.

בדיקת מחירים- אפילו אם זה תיקון דחוף וגם שלא אל תוותרו על השוואת מחירים, אם זה אינסטלטור באשדוד או כל עבודה אחרת, חפשו מספר אנשי מקצוע בעזרת אתרים ברשת תוך דקות ספורות. בנוסף שאלו שאלות בשביל שתוכלו למנועבעיות דומות בעתיד.

טיפ אחרון: לא חשוב אם זה ביום חול או בחגים שיש נזק בצנרת אתם צריכים לשאול בפורמים ברשת וגם לעשות סקר עלויות. אחרי בדיקה קצרה אתם יכולים להזמין איש מקצוע ותשימו סוף לבעיה בקלות ובזריזות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון וקנין

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131137 צפיות
מחפשים מעצבת לבית? משפצים את הדירה הישנה? תמיד רציתם בית משלכם? תכנון מושלם לדרך בה הבית שלנו ייראה, מבחוץ ומבפנים.

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131117 צפיות
מפרסום בעיתונות, ביקור אצל בני משפחה, יציאה לצימרים ועוד- אנו מתוודעים לא פעם לעולמות היפים של תחום הגינון. גינון פראי,

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131130 צפיות
פוחדים לרדת למרתף כי מכרסמים מסתובבים בבית? הפחד והחשש לא עבר? כן, השתלטו לכם על הבית, ישנו פיתרון לכל סוגי המזיקים- מזמינים מדביר. הרחקת וסילוק מזיקים זה דבר מאד חשוב בכל בית ועסק, חרקים לא רק מגעילים אותנו, ריבוי מזיקים מסוג ג'וקים, פשפשים ונמלים מזיק לסביבה ולבריאות.

מאת: ירון וקניןאבטחת הבית10/02/131157 צפיות
צריכים בית עם חצר לכלב? כל אחד ובית חלומותיו, תכנון מושלם לדרך שבה בית צריך להיות , מכל כיוון אפשרי. אבל בלי שום קשר כמה נוכל להשקיע מרביתנו חסרים את הידע, ההכשרה המקצועית הזמן או הכוח למצוא בית מתאים ומושלם ולכן במקרים כאלה אנו שוכרים מתווך לסיוע מקצועי.

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131175 צפיות
איך עושים דירה יפה? איך לקנות בית ישן ולשדרג אותו? מי לא חולם על הבית המדהים שיהיה לו בעתיד? חזון מושלם לדרך בה בית חייב להיראות,

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131183 צפיות
מקריאה בעיתון ובמגזינים, טיול ערב עם הכלב, יציאה לנופש בבית מלון- אנו מגלים ונחשפים באופנים שונים תחום הגינון המרהיב.

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131110 צפיות
פוחדים להיכנס לשירותים כי הכל שורץ נמלים? הפחד לפתוח את הארונות מדיר שינה מעיניכם? כן, השתלטו לכם על הבית, הגיע הזמן לפתרון

מאמרים נוספים בנושא שיפוצים

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים25/07/232603 צפיות
מה ניתן לעשות במקרה של צו הריסה מנהלי צו הריסה מנהלי: בענף הבנייה, כל הליך של בנייה נדרש לאישורים מתאימים. אין זה סוד כי במקרה של היתרי בנייה, מדובר בביורוקרטיה מורכבת ומעייפת שעלולה להתארך חדשים ואף שנים, אך עם זאת אסור להתעלם מחשיבותם ונחיצותם העילאית של היתרי בנייה, אשר מבטיחים בנייה מורשית ובטוחה שעברה את כל הבדיקות הנדרשות וקיבלה היתר.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים22/01/223274 צפיות
במסגרת תיקון 101 לחוק התכנון והבניה- ביום 1.8.2014 נכנסו לתוקף תקנות חדשות המאפשרות ביצוע עבודות הפטורות מהיתר בניה, בהתאם לתקנות קבעה הועדה המקומית לתכנון ובניה הנחיות מרחביות משלימות לצורך ביצוע העבודות בתחום שיפוט העיר גבעתיים. כדאי להיוועץ עם מומחה בתחום לפני ביצוע עבודה מאחר ואי פרוש והבנה נכונה של הנחיות, מדיניות הוועדה יכולים להסתיים בצו הריסה וקנס מנהלי קצוב.

מאת: בנימין קלינגרשיפוצים18/12/212867 צפיות
מבנה מסוכן מוגדר כך על ידי מהנדס בניין בהכשרתו, אשר ביצע בדיקה יסודית והגיע למסקנה כי אותו מבנה ספציפי מהווה סכנה עבור דייריו או עוברי אורח. הגדרת מבנה בתור 'מבנה מסוכן' נעשית באמצעות הוצאת 'צו מבנה מסוכן' על ידי מחלקת הנדסה אזרחית או היחידה למבנים מסוכנים של הרשות המקומית. לאחר הבדיקה המקצועית, ולאחר ביצוע התיקונים והעבודה הנדרשת רק מהנדס בניין רשאי להסיר את צו המבנה מסוכן .

מאת: דוד כהןשיפוצים23/09/211341 צפיות
האם באמת נחוץ לך מנוף הרמה לקומה גבוהה? לאיזה קומה אתה עובר? אילו רהיטים אתה צריך להעביר? כל השאלות שעליך לשאול את עצמך לפני שאתה שוכר שירות מנופי הרמה.

מאת: דוד כהןשיפוצים18/08/211221 צפיות
כשעוברים לדירה בקומה גבוהה, אין מנוס מהזמנת מנוף הרמה לקומות גבוהות. קיראו איך לעשות זאת נכון ומה חשוב לדעת לפני שמזמינים מנופים.

מאת: אבי דוידישיפוצים04/10/201395 צפיות
מה חשוב לדעת בכדי לבחור נכון באופן קבוע צבעי מוצרי צריכה לשימוש ביתי?

מאת: yoni romשיפוצים07/09/201126 צפיות
מה עושה מאתר נזילות? למה להשתמש במצלמה תרמית?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica