חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מחפשים סוכני ביטוח זולים?

מאת: ירון וקניןביטוח רכב30/01/2013814 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ההוצאות מכבידות? חייבים להתחיל להיות מחושבים? הגיע הזמן להתחיל לחסוך? כמעט כולנו במאבק עם הוצאות בלתי נגמרות, לכן כדאי לבדוק, להשוות וכך בעצם לחסוך, על אחת כמה וכמה כשרוצים לעשות ביטוח כלשהו, כמה רגעים של השקעה ותוכלו להוזיל משמעותית את המחירים.

הגיע הזמן לבטח? זו השעה לבטח תכולת בית או עסק? בואו ולמדו איך למצוא ביטוח מקיף השוואה ועל מה צריך להקפיד בנושא השוואת ביטוח מקיף.

חיסכון משתלם- יש סעיפים אשר יוזילו את מחיר הביטוח שלכם: הרכב לא בשימוש בשבת? אתם נהגים יחידים? מעל לגיל 40? מעולם לא עשיתם תאונה? במידה וכן ציינו עובדות אלה. הפרטים הקטנים יכולים לחסוך ברגע הרבה כסף.

השוואות מחירי פוליסה- תדאגו לברר על שתיים שלוש הצעות מחיר בשביל להתרשם מהמחירים. הפער יכול לנוע בין 100 שקלים עד 600 שקלים. נושא חשוב אף יותר שתשימו לב אליו הוא מה כוללים תנאי הפוליסה: רכב חלופי? גרירה ללא עלות? כל סעיף מייקר את העסק וחובה לבדוק שאתם מקבלים את הפוליסה המתאימה לכם.

היכן שווה לכם לעשות ביטוח? כל הנתונים מוכיחים שכמעט הרוב מבטחים אצל סוכן פרטי. היתרונות: יחס אישי יותר ומענה מקצועי ומקיף. אבל קיים גם חסרון והוא: זה עולה יותר כסף. אם אתם חפצים לבטח אצל סוכן, תוודאו מראש שהסוכן מורשה.

מבטחים בדרך ישירה- אפשרות נוספת לעשות ביטוח רכב מקיף באופן ישיר מול החברות הגדולות. הרווח ברוב המקרים: המחיר אטרקטיבי יותר אך הסיכון הכרוך: השירות פחות מקצועי וגם בשעת כושר תקלעו לבעיה, תאלצו להיות סבלניים יותר. כאמור, תהיו חייבים לשים לב גם לאותיות הקטנות ולוודא שבחרתם בחברה בעלת שם.

לחשוב ולחסוך- תהיו חייבים לנהל את כל הביטוחים שלכם בחברה אחת, ולא משנה היכן ביטחתם. אם זה ביטוח חיים או ביטוח רכב. במקרה של שאלות או בעיות יהיה הרבה יותר קל לעמוד מול גורם אחד. וחשוב מכל, הסיכויים גבוהים שזה יפחית מהמחיר. טוב לדעת: אל תחכו ליום האחרון של הביטוח התחילו בבדיקת המחירים עשרה ימים לפני- מי שעושה שיעורי בית חוסך!.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ירון וקנין

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131139 צפיות
מחפשים מעצבת לבית? משפצים את הדירה הישנה? תמיד רציתם בית משלכם? תכנון מושלם לדרך בה הבית שלנו ייראה, מבחוץ ומבפנים.

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131117 צפיות
מפרסום בעיתונות, ביקור אצל בני משפחה, יציאה לצימרים ועוד- אנו מתוודעים לא פעם לעולמות היפים של תחום הגינון. גינון פראי,

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131133 צפיות
פוחדים לרדת למרתף כי מכרסמים מסתובבים בבית? הפחד והחשש לא עבר? כן, השתלטו לכם על הבית, ישנו פיתרון לכל סוגי המזיקים- מזמינים מדביר. הרחקת וסילוק מזיקים זה דבר מאד חשוב בכל בית ועסק, חרקים לא רק מגעילים אותנו, ריבוי מזיקים מסוג ג'וקים, פשפשים ונמלים מזיק לסביבה ולבריאות.

מאת: ירון וקניןאבטחת הבית10/02/131159 צפיות
צריכים בית עם חצר לכלב? כל אחד ובית חלומותיו, תכנון מושלם לדרך שבה בית צריך להיות , מכל כיוון אפשרי. אבל בלי שום קשר כמה נוכל להשקיע מרביתנו חסרים את הידע, ההכשרה המקצועית הזמן או הכוח למצוא בית מתאים ומושלם ולכן במקרים כאלה אנו שוכרים מתווך לסיוע מקצועי.

מאת: ירון וקניןבניין ואחזקה - כללי10/02/131177 צפיות
איך עושים דירה יפה? איך לקנות בית ישן ולשדרג אותו? מי לא חולם על הבית המדהים שיהיה לו בעתיד? חזון מושלם לדרך בה בית חייב להיראות,

מאת: ירון וקניןגינון10/02/131185 צפיות
מקריאה בעיתון ובמגזינים, טיול ערב עם הכלב, יציאה לנופש בבית מלון- אנו מגלים ונחשפים באופנים שונים תחום הגינון המרהיב.

מאת: ירון וקניןהדברה10/02/131112 צפיות
פוחדים להיכנס לשירותים כי הכל שורץ נמלים? הפחד לפתוח את הארונות מדיר שינה מעיניכם? כן, השתלטו לכם על הבית, הגיע הזמן לפתרון

מאמרים נוספים בנושא ביטוח רכב

מאת: רוני הכהןביטוח רכב09/09/171736 צפיות
מה יכולים להיות ההבדלים בין שירות שניתן מול סוכן ביטוח רכב פרטי לבין נציגים שמבצעים את המענה דרך חברה גדולה? קראו את הדברים הבאים והגיעו לכדי החלטה בעצמכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/164124 צפיות
רכשתם רכב? רוצים להישמר מכל רע? לא די לרכוש פוליסת ביטוח רכב מקיפה, ביטוח רכב יעמוד לרשותכם בסופו של דבר לאחר מעשה, לעומת זאת ישנם הרבה מאד דברים שאפשר לעשות בכדי למנוע תאונות, תקלות, בעיות ברכב וצרות אחרות. במאמר שלפניכם נספר לכם על מספר אמצעים ומערכות מיגון ובטיחות לרכב המסייעות לשמור עליו ועל הנוסעים בו בצורה מיטבית, אנו מציעים לכם להכיר אותם מקרוב ולאמץ אותם, או לפחות כמה מהם לרכב הפרטי שלכם.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163367 צפיות
יש לכם שאלות על ביטוח רכב? יש לנו את התשובות בשבילכם! המשיכו לקרוא ממש כאן במדריך שלפניכם ותוכלו להבין טוב יותר כיצד לבחור ביטוח.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163089 צפיות
באילו מקרים הביטוח המקיף הוא באמת ביטוח רכב שכולל הכל מהכל? לתשובה הזו כמה וכמה צדדים, לא רק מפני שמדובר בסוגיה מורכבת ואינדוודיאולית אלא בעיקר בגלל שישנם לא מעט מקרים שהביטוח המקיף כלל אינו רואה בהם אופציה לכיסוי. בואו להכיר את הפרטים הקטנים מאחורי הביטוחים הגדולים.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח רכב12/04/163068 צפיות
ארגוני הביטוח הגדולים בישראל הם תאגידי ענק החולשים על שוק הביטוחים כולו. היכרות מעמיקה עם המנגנונים השונים עשויה לחסוך לכם בטווח הארוך כסף רב. במילים אחרות, לא עושים ביטוח לפני שבודקים היטב את כל הפרמטרים החשובים באמת. לפניכם מספר טיפים חשובים על סודות עולם הביטוח, כאלו שיעזרו לכם להבין את המערכת, ולדעת כיצד היא פועלת. ביטוח רכב, דירה, בריאות וכו' ומה שביניהם.

מאת: שלום כהןביטוח רכב28/08/143611 צפיות
ביטוח רכב, ביטוח חובה לרכב, ביטוח מקיף לרכב ואף ביטוח צד ג' – כל אלו מושגים מעורפלים אשר פעמים רבות נדמה שהם אומרים את אותו הדבר, אך לא כך.

מאת: מיכאל רומנסקיביטוח רכב29/06/147848 צפיות
לצד לא מעט ביטוחים, המוצעים בשוק הביטוחים כיום, אפשר גם למצוא שלל של פוליסות ביטוח המיועדות לבעלי הרכבים. אילו סוגים של ביטוחי רכב עומדים לרשותנו ומה כולל, במסגרתו, כל אחד מהם? התשובה, לפניכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica