חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכת ניהול תוכן?

מאת: Nirit Shalomמסחר אלקטרוני08/11/2009863 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

חנות וירטואלית – נוחה ורווחית

מהי חנות וירטואלית?
חנות וירטואלית, בדומה לחנות רגילה, היא מקום בו נפגשים מוכרים וקונים. אבל בניגוד לחנות רגילה, המפגש בחנות וירטואלית אינו מתקיים במקום פיזי מסוים אלא באתר אינטרנט מיוחד, המאפשר מסחר אלקטרוני. כדי לאפשר מסחר, חנות וירטואלית כוללת אפשרויות להצגת מוצרים, חיפושם, קנייתם ותשלום עבורם, כמו גם לניהול המשלוחים, החשבונות ועוד. המסחר יכול להתקיים בין מוכרים וקונים שונים, כמו אדם פרטי ועסק, שני עסקים ושני אנשים פרטיים. קניית מוצרים באמצעות חנות וירטואלית היא ענף מפותח, שהולך ומתרחב כל העת.

הקמת חנות וירטואלית
כדי להקים חנות וירטואלית צריך פשוט בניית אתר אינטרנט עם מערכת ניהול תוכן מתאימה  שיכיל את הפונקציות הדרושות למסחר אלקטרוני. הקושי המרכזי נעוץ בשיווקו וקידומו של האתר, כלומר בהפיכתו לפלטפורמה בה ישתמשו מוכרים וקונים רבים ויתנהל בו מסחר ער. בשל התחרות וכדי למשוך קונים ומוכרים רבים, מומלץ להשקיע הן בעיצוב האתר והן בשירות הניתן בו. מלבד זאת, בעלי חנות וירטואלית צריכים לתכנן מראש את המודל הכלכלי שלהם, כלומר את האופן בו הם שואפים להרוויח. דרך מרכזית אחת היא באמצעות גביית עמלות תיווך על כל עסקת מכירה. דרכים נוספות הן הצבת פרסומות באתר או גביית תשלום ראשוני על הרשמה לחנות. בנוסף, בעלי חנות וירטואלית יכולים למכור בעצמם מוצרים, ולהשתמש בחנות לצורך כך. יש לציין שניתן לשלב בחנות וירטואלית גם תכנים נוספים, כגון מבזקי חדשות ומאמרים שונים.

חנות וירטואלית – היתרונות
לאחזקת וניהול חנות וירטואלית יש יתרונות רבים על פני חנות רגילה. היתרון הבולט ביותר הוא כמובן העדר עלויות הנובעות מאחזקת שטח פיזי ועובדים רבים. יתרון נוסף נובע מהעובדה שבניגוד לחנות רגילה, חנות וירטואלית פתוחה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע – וגם נגישה לא רק לאלו הנמצאים במקום פיזי מסוים, אלא, למעשה, לתושבי העולם כולו, או לדוברי השפות בהן כתוב האתר. מעבר לכך, חנות וירטואלית גם מכילה יתרונות שונים עבור הקונים. למשל, הם יכולים להשוות בקלות בין מוצרים רבים ולקרוא חוות דעת של גולשים אחרים – בזול, בקלות ובלי לקום מהכסא. בנוסף, גם הקונים נהנים מהיתרונות הנובעים מהעדר המגבלות שקשורות לזמן ומקום.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Nirit Shalom

מאת: Nirit Shalomניקיון14/08/121043 צפיות
חשבתם שאתם יודעים הכל על רובוט שואב? חשבתם שזה מכשיר מותרות לעשירים בלבד? חשבתם שאתם יכולים לעשות את כל עבודת הניקיון הזו בעצמכם? טעיתם ובגדול. תנו לי לספר לכם ארבע עובדות על שואב אבק רובוטי שאין שום סיכוי שידעתם בגלל שעוד לא קראתם את המאמר הזה.

מאת: Nirit Shalomמשחקי אונליין27/03/112746 צפיות
חיות המחמד שלנו יקרות לנו ונחשבות לבן משפחה נוסף. מעבר לעובדה שאנו מחויבים לספק להם מזון ובית חם למחיה רבים רוכשים משחקים שיעסיקו את בעל החיים במהלך היום. מקורם של כל חיות המחמד הוא בטבע.

מאת: Nirit Shalomהשקעות27/07/101242 צפיות
אם צברת סכום כסף פנוי להשקעה, אך סכום זה עדיין אינו מספיק לפתיחת תיק השקעות, יש פתרון עבורך - תיק קרנות נאמנות!

מאת: Nirit Shalomהשקעות18/07/101529 צפיות
כולנו חוסכים כסף. השאלה היא מהי הדרך הטובה ביותר לעשות זאת? התשובה לשאלה זו טמונה בסכום שהצלחת לחסוך. אם חסכת סכום של כ- 250,000 ש"ח ומעלה, ניהול תיק השקעות אישי הינו הפתרון האידיאלי עבורך.

מאת: Nirit Shalomחוק ומשפט - כללי07/07/101452 צפיות
מחאת העובדים הזרים בישראל הולכת וצוברת תאוצה מיום ליום. אלו הן לא רק ההפגנות או הפסקות העבודה היזומות

מאת: Nirit Shalomקרנות נאמנות07/07/101698 צפיות
קרן נאמנות היא מכשיר פיננסי המאגד כספים של משקיעים שונים למטרת השקעה בניירות ערך. יחידות הקרן נקראות יחידות השתתפות וכל אחת מהן מקנה זכות שווה בנכסי הקרן. לכל קרן מפורסם תשקיף אשר מפרט את מדיניות ההשקעות.

מאת: Nirit Shalomפסקי דין05/07/101438 צפיות
כניסת נגיף לגוף האדם, לא תחשב כתאונה, אלא כמחלה ולפיכך אין זכאי התלמיד לתשלום תגמולי ביטוח על פי פוליסת תאונות אישיות לתלמידים.

מאמרים נוספים בנושא מסחר אלקטרוני

מאת: מאיה אהרונוביץמסחר אלקטרוני10/01/183258 צפיות
בשנים האחרונות הצרכן הישראלי גילה את אליאקספרס והבין שקניות ברשת הן משתלמות ביותר. מאז הפופולריות של האתר בישראל רק הולכת וגדלה. להלן מדריך מקוצר למתחילים בקניות באליאקספרס.

מאת: שרון צרפתימסחר אלקטרוני10/05/172821 צפיות
כנסו לזירה שבה הכל קורה והשתדלו להיות בעניינים כדי להשיג מקסימום של פעילות חכמה באינטרנט. יש לכם אתר מסחרי? כדאי שתוודאו כי יש לכם פופאפ שמוכר יותר.

מאת: vodplaceמסחר אלקטרוני02/03/172706 צפיות
כמות הלקוחות הפוטנציאלים שלך מוגבלת למיקום שלך, אבל באמצעות חנות וירטואלית אתה יכול להסיר מחסומים אלו.

מאת: עומרימסחר אלקטרוני22/02/172125 צפיות
אז אתם מחפשים מוצר מסוים, מותג שאתם אוהבים אבל לקנות את המותג עצמו עולה לכם הון תועפות. התחלתם לחשוב על מוצרים דומים מחברות אחרות שיספקו לכם כמעט את אותו הדבר, לעיתים אף יותר ובמחיר הרבה הרבה יותר משתלם. אבל מה לעשות שלעיתים קשה מאד למצוא את המוצר שאנחנו רוצים או מוצרים שדומים לו אבל יש פתרון...

מאת: עומרימסחר אלקטרוני01/11/162426 צפיות
סקוני (saucony), הנעליים שפרצו לתודעה שלנו לפני קצת למעלה מעשור ועשו מהפך בעולם הספורט שהכרנו כאן כדי להישאר. אחרי שביססו את עצמם כחברת נעליים מהמעולות שקיימות היום בשוק, ממשיכה סקוני במרץ לייצר גם את הנעל האולטימטיבית הבאה.

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153707 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: צחי פן מסחר אלקטרוני07/09/152733 צפיות
אנשים יצירתיים מסוגלים להפוך את רשת האינטרנט למקור הכנסה עבורם. בפוסט זה אתן רעיונות כיצד גם אתם תוכלו להפוך את האינטרנט למקור הכנסה עבורכם באמצעות מערכת ניהול האתרים - וורדפרס. כידוע לכם וורדפרס היא חינמית ומאפשרת לכל אדם המחזיק בדומיין ואחסון אתרים לבנות אתר או חנות משלו בכמה דקות בלבד ולהפוך אותו לנכס מניב. שנתחיל?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica