חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מאיפה כדאי לקנות פלאפון ישן?

מאת: niceguyarticlesטלפונים סלולריים18/02/20131090 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מאיפה כדאי לקנות אייפון משומש? האם כדאי לתקן אייפון או למכור אותו?

רוב הישראלים המעידים על עצמם שמשתמשים במכשירי סלולאר בתדירות גבוהה, נוטים להחליף את המכשיר הסלולארי אחת לכמה שנים, בדרך כלל לא בשל גניבה או קלקול של המכשיר אלא על מנת להשתדרג למכשיר חדשני ומשוכלל יותר.

אין ספק שהחידושים בתחום הסלולאר מהווים מקור לאטרקציה מתמדת שתמיד ניתן למצוא בה חידוש, אפליקציה, מוצר או שירות שלא היו קיימים אך אתמול. פתיחת השוק לתחרות חופשית היה צעד שיצר דחיפה נוספת לשוק, להתפתח ולחדש, להתייעל ולהוזיל מחירים עבור קהל הלקוחות הרלוונטי. אחד התיקונים שעברו זה עתה ומהווים את הדבר החם הבא, הוא תיקון לחוק שלמעשה כמעט ואיננו מנוצל כלל, וחבל. תיקון זה מאפשר ללקוחות לחסוך סכומי כסף משמעותיים, בעודם נהנים ממוצר איכותי ושירות שאין שני לו.

"חוק ניתוק זיקה", הוא חוק המאפשר ללקוח לרכוש פלאפון חלופי כמעט בכל חנות שהיא ברחבי העולם כולו, וליהנות מההטבות של חברת הסלולאר, הגם שהמכשיר לא נרכש בחברה עצמה. אין ספק שבכך יכולים לקוחות סלולאר לנצל מכשירים איכותיים ובעלי פונקציות מרובות - בתשלום מינימלי.  למעשה, הצרכן הישראלי הורגל כל כך לצרוך את מוצרי התקשורת שלו מחברות תקשורת גדולות ומתאגידים מונופוליסטיים, שגם כאשר הצרכן מפסיד את כספו ללא כל תגמול - עדיין יעדיפו מרבית הישראלים לשלם 12, 24 או 36 תשלומים שווים עבור מכשיר שזמנו חולף כעבור זמן קצר והשירות הניתן בעבורו אינו מצדיק את מחירו.

מבדיקה שערכו ארגוני הצרכנים יחד עם מערכותה עיתונים הגדולים בארץ מתברר כי רכישה ותחזוקה של מכשירי סלולרי בחנויות פרטיות וכמו כן גם תיקונן במעבדות תיקון אייפון פרטיות זולה בהרבה יותר מרכישת מכשיר סלולארי באחת מחנויות הרשתות הגדולות, במקביל לתיקונים שוטפים ו/או שירות עבור תיקונים לא צפויים. הפערים בין מחירי המכשירים ברשתות התקשורת הגדולות לבין מחירי המכשירים בחנויות הקטנות כל כך גדולים, שניתן היה לרכוש שני מכשירים נוספים במחיר הזול מבין השניים, כאשר מתייחסים לפערים המשמעותיים באמת.

למעשה, הפערים בין מחירי מכשירים סלולאריים ברשתות גדולות לבין מחיריהם ברשתות קטנות יכולים להגיע עד לכמעט 250%, פער עצום לכל דעה. מכשירים לדוגמא: מכשיר סוני אריקסון שניתן למצוא בשוק החופשי בסכומים של לא יותר מ 600 שקל, עלול לעלות ברשתות התקשורת כמעט 2,000 שקל. מכשיר נוקיה, לעומתו, שעולה גם הוא לא יותר מ 700 שקלים חדשים, יעלה בכמעט 200% יותר ברשתות השיווק.

לכן, מי שמעוניין לשדרג את המכשיר הישן שלו, עליו לשקול  בכובד ראש טרם שהוא מוכר אייפון משומש ולבדוק אילו מהאופציות מתאימות לו ביותר כי אולי שווה לו לתקן אותו בכל זאת. תודות לפערים העצומים בין מחירי מכשירים בשוק החופשי לבין מחירי מכשירי הסלולאר בחנויות קטנות יותר, יכול הצרכן הישראלי ליהנות כיום ממגוון מכשירים סלולאריים במחירים נוחים לכל כיס ובשירות לקוחות אישי וסבלני, ללא תחרות או המתנה של שעות ארוכות.

פורסם על ידי צוות בלוג http://computercloud.webnode.com

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת niceguyarticles

מאת: niceguyarticlesעסקים - כללי30/12/15865 צפיות
על מנת להתמודד בחכמה עם הסיכונים השונים האורבים לבית העסק חשוב לדעת לחלק אותם מראש.

מאת: niceguyarticlesבניין ואחזקה - כללי30/12/151479 צפיות
חברת אימן ג׳י בי נוסדה על ידי גוז׳ף ברמן אך מאחוריה עומדת היסטוריה ארוכה של עסקאות נדל״ן משפחתיות אשר התחילו לפני 4 דורות.

מאת: niceguyarticlesשוק ההון14/05/14974 צפיות
כיום לעבוד במשרה מלאה לא תמיד תצליח להחזיק את רובנו מעל פני המים ולמנוע טביעה כלכלית. אך עבודה שנייה או שלישית היא לא תמיד אופציה, בוודאי לא כאשר יש משפחה שדרוש לטפל בה ולהקדיש לה תשומת לב וזמן.

מאת: niceguyarticlesרכב07/05/131214 צפיות
כמה מאתנו מבינים כאשר מוסך הבודק את כלי הרכב שלנו וטוען כי יש צורך להחליף את הקרבורטור, למה הם באמת מתכוונים? לא הרבה. מוסכים עושים שימוש במונחים הנוגעים לעולם כלי הרכב ולנו, האזרחים הפשוטים, אין מושג במה מדובר. מוסך בעל תודעת שירות גבוהה יעניק הסבר קצר על המושג בו הוא עושה שימוש.

מאת: niceguyarticlesספורט ימי 07/05/13966 צפיות
האם יצא לכם פעם לצלול עם כרישים? צלילה עם כרישים היא ספורט ימי (תת ימי) בין המרגשים ביותר בעולם, האדרנלין שמציף את המוח זה רק מחצית מהכיף.

מאת: niceguyarticlesמחשבים וטכנולגיה - כללי07/05/131085 צפיות
האם מותר לגלוש בכל אתר אינטרנט? האם יש אתרים שכדאי להימנע מהם? האם יש דברים שלא כדאי להוריד למחשב? הנה כמה טיפים והמלצות בנושא.

מאת: niceguyarticlesאבטחת הבית06/05/131142 צפיות
הצנרת הביתית מספקת לנו הרבה מאד אתגרים, במיוחד אם אנחנו מתגוררים בבית או בדירה ישנים. בדרך כלל נגלה בעיות בצנרת באמצעות נזילות, סתימות, כתמי מים על הרצפות, כתמי לחות על הקירות ועוד סימנים שלא קשה לפספס. בעיות בצנרת יכולות להיווצר פעמים רבות זמן רב לפני שאנחנו נבחין בהם.

מאמרים נוספים בנושא טלפונים סלולריים

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים09/02/205435 צפיות
מידע הוא נכס בעל ערך רב. וכיום, עת כולנו מרבים לעשות שימוש בתקשורת כתובה הדבר נכון שבעתיים. כל אחד מאתנו מחזיק בידיו המון מידע, קבצים ואינפורמציה שעשויים להיות בעלת משמעות רבה מבחינות שונות. לדוגמה, בהיבט משפטי, פיננסי, כלכלי ואפילו פוליטי או חברתי.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים22/04/196571 צפיות
כולנו מוקפים בהמון מידע. הרשת המקוונת מכילה מידע עצום והמון פרטים שעשויים להיות מעניינים ומשמעותיים עבורנו. אך אין ספק שמה שהכי רלוונטי לכל אחד מאתנו זה התכתובת האישית שהוא מנהל וההודעות שהוא שולח ומקבל.

מאת: Daniel.Bטלפונים סלולריים25/09/187929 צפיות
וואטסאפ היא אפליקציה פופולרית למסרים מיידיים ולשיחות טלפון שמותקנת במכשירים ניידים. האפליקציה כוללת אפשרות לשמירה על היסטוריית ההודעות שבוצעו וכך אפשר לשמור על תוכן ההודעות לאורך זמן.

מאת: נינה כהןטלפונים סלולריים15/01/181527 צפיות
בכל כמה זמן מומלץ להחליף מטען למחשב נייד? היכן מומלץ לרכוש מטענים לא מקוריים למחשבים ניידים? מי מוכר

מאת: shmolikטלפונים סלולריים23/10/163156 צפיות
הטכנולוגיה מתפתחת במהירות ופעם בכמה זמן אנו טועמים מיצירותיה המופלאות. אחת מהן הינה הסמארטפון - יצירתו הייתה נקודת מפנה בעולם הטכנולוגי ובמהירות התפתח ותפס חלק ניכר בחיינו. אך מה מניע את הסמארטפון? מה הופך אותו לכל כך מיוחד מלבד ממערכת ההפעלה המופלאה שלו השונה מכל פלאפון רגיל?

מאת: נטלי הרוש טלפונים סלולריים14/09/162442 צפיות
תקלת מסך באייפון 6..? קראו את המאמר הבא

מאת: אוריטלפונים סלולריים11/09/163884 צפיות
אם יש לך חיבה לטכנולוגיה, לגדג'טים ובעיקר למכשירים ניידים, למה לא להפוך תחום מעניין למקצוע מבוקש ומכניס. כדי להשיג את המטרה צריך להשתתף בקורס טכנאי סלולר וטבלטים במכללת אינטלקט אקדמון, שיקנה לך בתקופה קצרה את כל הכלים הנחוצים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica