חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצעת נישואין: להשקיע או לא?

מאת: לי באומןנישואין11/03/20131053 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כשדיברתם על חתונה, ממש מזמן כשרק התחלתם לצאת, אמרת לו שלא משנה לך איך תתחתנו, ושאת לא מהבנות שכל החיים שלהן חלמו על חתונה . אבל עכשיו כשהגיע הרגע והוא עומד להציע לך נישואין, ברור שהתמונה היא שונה, ואת מאוד תתאכזבי אם ההצעה תהיה סתמית וללא טבעת אירוסין .

אוקיי, אולי לא ממש תתאכזבי, את תגידי, אבל ביננו- ממש היית מעדיפה שיבוא אלייך בהצעת אירוסין עם טבעות אירוסין מיוחדות . את יודעת הרי שהרגע הרומנטי הזה הוא לא רק של שניכם. הרי מייד אחרי שתראו את טבעות אירוסין שלכם כל הסביבה תתחיל לשאול אתכם איך היתה ההצעה, מה הוא עשה ואיך הגבת.

עד כאן, בטוח שנשים רבות יכולות להזדהות עם המתח הזה בין חוסר הרצון לעשות מהומה מהצעת נישואין, לעומת הצורך הפסיכולוגי לספר אחר כך לסביבה איך היה הרגע הזה. וכמובן שככל שהוא מתואר יותר כקסום, כך הסיפור נשמע טוב יותר וגורר יותר תגובות מהאנשים מסביב. אז נכון, שזו לא הכוונה של חתונה, ואתם לא באמת מתחתנים כדי לקבל את תגובות הסביבה לנושא, אבל זה עדיין חשוב ורלוונטי ומסתובב איפשהו בתוך הראש שלכם, ובעיקר שלך.

לכן כדאי להשקיע מחשבה ברגע הזה, או להחליט שאתם באמת לא מתכוונים לעשות מהומה על שום דבר, ולהיות שלמים עם עצמכם כשתספרו לסביבה שקיבלתם החלטה להנשא ולא היתה הצעה רשמית ומסודרת. ובנוגע לטבעות? תחליטו אם זה בכלל מתאים לכם להחליף טבעות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

חובבת מדורי אומנות וספרות, אוהבת לכתוב על נושאים מגדריים, תרבות, אומנות וגוף.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת לי באומן

מאת: לי באומןנישואין30/04/131184 צפיות
כיום יש מבחר מאוד מגוון של טבעות אירוסין . בעבר הטרנד הרגיל היה טבעות אירוסין סוליטר- כלומר שאבן החן נמצאת במרכז הטבעת. כיום יש המון אופציות, והמבחר של טבעות אירוסין מיוחדות הוא כמעט אין סופי. במידה והגבר בוחר לבד את הטבעת סביר להניח שהוא ממש הולך לאיבוד בין כל הצורות, הצבעים, הדגמים והרקעים. איך ניתן לעזור לגבר שלך לבחור טבעת היטב?

מאת: לי באומןהעצמת נשים30/04/133372 צפיות
קרב מגע היא שיטה להגנה עצמית שזכתה להמון כינויים, ויש לה סגנונות שונים, אבל בבסיס מדובר על שיטה שכל כוונתה היא להתמך בחוזקות הגוף והעצמי, תוך איתור נקודות התורפה אצל היריב והכנעתו. למידה זו, שהיא קוגניטיבית וגופנית מאפשרת לנשים להכניס לתוך הרפרטואר החוויתי שלהם זיכרונות של יכולת, השג, אפשרות ללחימה ומעל הכל- אמונה עצמית.

מאת: לי באומןרפואה משלימה30/04/131680 צפיות
שנים רבות סירבתי אפילו לבדוק מה זה רפואה משלימה. הייתי אומרת שאני לא רוצה ללכת למשהו שרק משלים, ולא מספק את השירות העיקרי. דווקא הסביבה שלי היתה בדיעה אחרת- ולא פעם אנשים אמרו לי שאם הרפואה הקונבנציונלית זקוקה למשהו משלים- סימן שהיא לא מספיקה כשלעצמה. עד לשבועות האחרונים לא השתכנעתי, אבל כיום אני יותר פתוחה לכל התחום הזה.

מאת: לי באומןטבעות אירוסין ונישואין28/04/131077 צפיות
למעשה, לכל אורך שלבי תכנון החתונה והנישואין עצמן יש דעות סותרות באשר למהות של הדברים. יש הרואים בחתונה ובכלל בנישואין כמבטאת משהו טהור וחשוב, ויש אחרים שרואים בכך מנהג שאבד עליו הכלח. ניקח לדוגמא את טקס הענקת טבעת האירוסין.

מאת: לי באומןטבעות אירוסין ונישואין15/04/131165 צפיות
הענקת טבעת אירוסין יכולה להיות מאוד מרגשת ומשמחת, אך היא גם יכולה לגרום לתחושות רבות ולא פשוטות לעלות לפני השטח.אם כי מדובר במנהג, יכולה לעורר אצל אנשים שונים רגשות מועצמים, ולעיתים לא פופורציונליים. אנשים שאוהבים אחד את השני ורוצים להתחתן, נתקעים פעמים רבות על נושא ההצעה עצמה, שיש סביבה מתח ומיתולוגיה רבה. איך זה אמור לקרות? מי אמור להציע? כמה כסף ותכנון הושקעו בכך?

מאת: לי באומןשיפוצים25/03/131126 צפיות
בנייה אקולוגית היא בנייה שמתוכננת כך שהמבנה ואנשיו יוכלו להפיק תועלת מהמשאבים הסביבתיים וזאת על ידי הפחתה בצריכה של שימוש בחשמל. לבנייה אקולוגית קשר הדוק עם תכנון של חלונות של מבנה חדש או בשיפוץ מבנה קיים.

מאת: לי באומןרפואה משלימה11/03/131097 צפיות
מי לא חווה כאב ראש בחייו? הרי בעידן המודרני כשאנחנו חשופים לכל כך הרבה גירויים ולעיתים אפילו בו זמנית, הראש שלנו צריך להכיל כל כך הרבה שלפעמים מתוך כל המאמץ הזה הוא פשוט כואב. יש אנשים שלוקחים כדור לכאב ראש ברגע שהם מרגישים ולו ניע קטן באזור הרכות או אפילו כאב עדין וכמעט בלתי מורגש.

מאמרים נוספים בנושא נישואין

מאת: אוהד פרקשנישואין09/08/201597 צפיות
כולם יסכימו שהצעת הנישואין היא אחד הרגעים הכי מרגשים שיש, לא ניתן לתאר את כל הרגשות באותו מעמד במילים.

מאת: רוני הכהןנישואין17/05/182078 צפיות
כאשר זו החברה הכי טובה שהולכת להתחתן, זה תפקיד שמיועד לחברה הכי טובה שלהכין את כל מה שצריכים כדי לחגוג כל החברות ביחד את השבוע הזה שלפני יום החתונה עם מסיבת רווקות באשדוד היפה

מאת: articlestbdנישואין05/01/172030 צפיות
כיצד מתגרשים בשלום ואיך עושים זאת בדרך הנכונה ביותר? מידע בתחום בגוף המאמר.

מאת: ענבל פלוסנישואין24/09/152390 צפיות
רבים מכירים את השלב הזה בנישואין שהשגרה משתלטת לנו על כל נקודה, והריטואל היומיומי הופך למעייף במיוחד. השכרת חדרי אירוח לפי שעה עשויה להיות הפתרון בשבילכם. רגע לפני שאתם שוללים על הסף, קראו מעט על הנקודות המנחות אותנו לפתרון זה.

מאת: ד"ר ירוןנישואין14/06/152397 צפיות
האם גבר נשוי שנמשך לגברים צריך להישאר נשוי או להתגרש? האם נכון לשתף את בת הזוג בנטיות שלך? האם יש פתרון ממשי לדילמה? ד"ר ירון, פסיכותרפיסט המתמחה בטיפול פסיכולוגי לגייז (Gays), מתייחס לכמה מהשאלות הנפוצות ששואלים מטופלים.

מאת: rivkaaנישואין07/05/152054 צפיות
המון פעמים הצעת הנישואים תלויה בהחלטת בני הזוג על העונה בה הם רוצים להתחתן: סתיו, חורף, אביב או קיץ. כאשר מדובר על העונה בה "הכי כדאי" להתחתן נדמה כי התשובה היא חד משמעית ועונת הפרימיום היא הקיץ, אך מסתבר שהדבר לא כך ושמניפת הדעות במקרה הזה רחבה מאד. אז מתי בעצם הכי כדאי להתחתן? לשאלה הזו התשובה אינה חד משמעית ותלויה המון בבני הזוג ובאופי החתונה לה הם מייחלים. אז כדי שלא תסתבכו מדי, הנה לכם שני צדי המטבע, בעד ונגד בכל עונה.

מאת: נינה כהןנישואין08/12/141902 צפיות
אין כמו מוסיקה טובה. לגוף, לנשמה, לזיכרון המתוק ואפילו גם למר. יום החתונה הוא מקבץ של שירים, סגנונות, וקצב שונה שילווה אותך ואת הסובבים אותך במשך כל יום חתונתך

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica