חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית קישורים אחוריים איכותיים לאתר שלך

מאת: בן עמי ירמיהוקידום אתרים16/11/20091222 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם קוראים מאמר זה, כנראה שיש לכם נסיון וידע בנושא קידום אתרים. אם כך, אתם כבר יודעים שיש צורך בעבודה קשה כדי שהאתר יופיע במקומות ראשונים בתוצאות החיפוש של מנועי החיפוש בכלל וגוגל בפרט.

דרך אחת להשגת המטרה היא יצירת רשת קישורים מאתרים אחרים לאתר שלכם. קישורים אלו נקראים "קישורים אחוריים". כל קישור שכזה מהווה מעין הצבעת פופולריות לאתר שלך וזאת הדרך בה נקבע הציון לאתר שלך בפרמטר PR של גוגל.

אבל זה בהחלט לא פשוט כמו שזה נשמע. יש דרך נכונה ודרך פחות נכונה לעשות זאת. יש חשיבות רבה לאיכות הקישורים. אתם יכולים ליצור אלפי קישורים שיהיו שווים באיכותם פחות ממספר קישורים בודדים אבל איכותיים. יתרה מזאת, ישנם קישורים מאתרים מסוימים שעלולים להזיק לציון האתר שלכם.

הפרמטרים לקישור איכותי.
ישנם 5 פרמטרים חשובים הקובעים את איכות האתר המקשר אליך.
1. דרוג האתר PR - זהו דרוג שגוגל נותן לאתרים
2. דרוג הדף PR בו נמצא הלינק לאתר שלך
3. תאימות לאתר שלך – חשוב שבאתר יהיו תכנים הרלוונטיים לתכני האתר שלך
4. מספר הקישורים הקיימים בדף בו נמצא הקישור לאתר שלך
5. קישורים מסוג DOFOLLOW

דרוג האתר PR
PR)  Page Rank) הינו ציון שגוגל נותן לדף באתר ומתבסס על מספר פרמטרים. אחד הפרמטרים החשובים הוא הקישורים האחוריים המפנים לאתר שלכם על בסיס איכותם. דירוג  זה נע בין 0 ל 10. ניתן לראות מהו ה PR של אתר על ידי התקנת סרגל הכלים של גוגל בדפדפן שלכם. ישנם גם תוספיםלדפדפן פיירפוקס אותם ניתן להתקין ולראות את ה PR של כל אתר בו אתם נמצאים.

דרוג הדף PR
PR הציון של הדף בו נמצא הקישור לאתר שלכם. למשל: יכול להיות מצב בו הדומיין הראשי של האתר יהיה דרוג 6 ואילו הדף הפנימי בו הקישור שלכם נמצא יהיה בדרוג 1. זהו מקרה שבו איכות הקישור הינה נמוכה משום שהציון העיקרי הוא ציון הדף בו נמצא הקישור למרות שיש גם השפעה על ציון הדומיין הראשי. לכן, בהחלט כדאי לקחת קישורים אשר דרוג גם הדף וגם הדומיין שלהם הוא גבוה.

רלוונטיות לאתר
בין היתר גוגל בודק את רלוונטיות תכני דף האתר המקשר לאתר שלכם. כלומר שאם האתר שלכם עוסק במוצרי חשמל, כדאי שהקישורים האחוריים שלכם יהיו בדפי אתרים בהם יש מלל מתאים למוצרי חשמל. בסופו של דבר, הכל עניין של מילות מפתח. למשל, במידה ו מילת המפתח העיקרית של האתר שלכם הינה "מוצרי חשמל" והקישור האחורי נמצא בדף בו יש מאמר על "מוצרי חשמל" סביר להניח שבאותו הדף יהיו מילות מפתח המתאימים לנושא זה. בנוסף, יש חשיבות לכך שכותרת הקישור תתאים למילות המפתח שלכם. למשל: שהקישור יהיה בתג "מוצרי חשמל".

מספר קישורים הקיימים בדף.
גם אם אתרכם מקושר מדף אינטרנט בעל דרוג גבוה, יש גם חשיבות למספר הקישורים הקיימים בדף זה. למעשה, רמת הקישור מתחלקת בין כל הקישורים הקיימים בדף. למשל: אם שמתם קישור בדף בעל דרוג 5 ובו יש קישור אחד בנוסף לקישור שלכם, איכות הקישור תהיה גבוהה. אבל אם שמתם את הקישור בדף בעל דרוג 5 ובו יש 100 קישורים אחרים, איכות הקישור תהיה נמוכה בהרבה.

קישורים מסוג DOFOLLOW
מומלץ שהקישורים יהיו מסוג DOFOLLOW משום שקישורים מסוג NOFOLLOW אינם נחשבים כקישורים אחוריים בחלק ממנועי החיפוש העיקריים ובהם גוגל.
NOFOLLOW הינו תג אותו אפשר להוסיף בתג הקישור ב HTML. שאומר למנועי החיפוש לא להחשיב קישור זה. תג זה התווסף בכדי למנוע מספאמריסטים להוסיף באתרים קישורי זבל בכדי להגדיל את פופולריות האתר שלהם.
אפשר לדעת אם באתר מופעלת אפשרות זאת על ידי התקנת תוסף קטן בדפדפן פיירפוקס.

כמה מילים לסיום:
קישורים אחוריים הינו פרמטר חשוב בדרוג וקידום האתר שלכם. אך לא די בכך ויש להשקיע בדברים נוספים כמו התאמת קוד האתר למנועי החיפוש, תוכן איכותי, מילות מפתח איכותיות ושמירה על אתר דינמי ומתחדש.

בהצלחה: ירמיהו בן עמי

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ירמיהו בן עמי - להצליח עם אתרי אינטרנט ובגדול.
מנהל ומפתח פרוייקט אדממה: תוכנה לבניית אתרים.
בומבה-סייט שרותי בנייה, ניהול וקידום אתרים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בן עמי ירמיהו

מאת: בן עמי ירמיהובניית אתרים25/12/12896 צפיות
בעבר הייתי נוהג לדוג במזח ביפו. השילוב של שקט, שלווה וריכוז בדייג היו עבורי פעמים רבות כמעין מדיטצייה מרגיעה.תתפלאו לשמוע אבל התחום בו אני עובד הקשור לשיווק באינטרנט מזכיר לי פעמים רבות את חווית הדייג

מאת: בן עמי ירמיהושיווק באינטרנט14/11/121003 צפיות
הפעם אני מעוניין לשתף אותך בעניין שכולם ראו באתרים שונים, יודעים, שמעו עליו איכשהוא ברקע אבל לא תמיד ייחסו לו את החשיבות הראויה - מה שנקרא אלמנט "ההמלצות" באתר שלך. זהו אלמנט אשר תומך בשיווק העסק וכאשר מיישמים אותו באופן הנכון, ברגע הנכון ובמקום הנכון, הוא מסוגל לעשות הבדל משמעותי בתוצאה ובכמות הפניות מהאתר.

מאת: בן עמי ירמיהוקידום אתרים22/10/121004 צפיות
ידעתם שכותרת הדפדפן בדף האתר משרתת מטרות של קידום ושיווק אתר האינטרנט שלכם ? אפשר לומר שעניין זה הוא אפילו משמעותי ביותר ובמצבים מסויימים הוא עתיד להעלות בצורה קיצונית את רמת ההצלחה של אתר העסק. אולם, לא כל כותרת תבצע עבודה טובה ויעילה ולכן יש לדעת כמה פרמטרים פשוטים על מנת שנוכל להשיג את המטרה.

מאת: בן עמי ירמיהועיצוב אתרים13/09/121059 צפיות
אני רוצה לספר לכם על כלי עבודה פשוט ועם זאת חזק ויעיל להפקת תוצאות ממשיות מאתר העסק שלכם. לסוד הזה קוראים אב-טיפוס

מאת: בן עמי ירמיהובניית אתרים14/08/12922 צפיות
אני נתקל רבות בהרצאות שאני מעביר בסוגיית עיצוב האתר וכי אתר צריך להיות יפה. אז אתר צריך להיות יפה ומותאם לבריף ולאפיון של הלקוח אך יש לבחון מה רמת העיצוב הנדרשת עבור בית העסק ולהעדיף תמיד להשתמש בעיצוב נקי ופשוט כדי להעביר את המסר.

מאת: בן עמי ירמיהוקידום אתרים08/08/121011 צפיות
שיעור הנטישה הינו מדד עוצמתי המאפשר להבין וללמוד בצורה מהימנה על רמת האתר שלנו. מדד זה מסייע לנו לבדוק לדוגמא האם התוכן רלוונטי, האם מבנה האתר מבצע את הנדרש ממנו ומניע להמשך גלישה ולביצוע פעולה, האם האתר מעניין את הגולש, האם התוכן מספק פתרון לבעיה שבגללה הגולש הגיע ועוד..

מאת: בן עמי ירמיהותנועת מבקרים18/07/127876 צפיות
הכותרת היא אחד מהאלמנטים הבולטים והמושכים את תשומת ליבו של הגולש שנכנס זה עתה לאתר. הכותרת תקבע אם הגולש ישאר וימשיך את המסלול שנקבע על ידנו מראש עבורו. את הכותרת מומלץ לעצב בתג הנקרא H1 . הכותרת מורכבת ממלל ומוטב ממלל קצר, חזק, ברור ופשוט להבנה על מנת להשיג את המטרה שלנו להשאיר את הגולש בדף וכמובן להניע אותו להמשיך לגלוש באתר. כדי להשיג מטרה חשובה זו עלינו להשקיע מחשבה בכתיבת תוכן הכותרת תוך דגש על מתן כותרת מסקרנת שיכולה כמובן להניע גולש להמשך גלישה בדפי האתר.

מאמרים נוספים בנושא קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים23/12/213403 צפיות
בואו לשמוע מה יש לניקיטה סטוגף מייסד - מנכ"ל קרית טק Kiryatech לומר על קידום אתרים

מאת: nirקידום אתרים21/09/211699 צפיות
הקישורים הם נכס צאן ברזל כיום עבור כול אתר המעוניין בקידומו. אנשי התוכן והעוסקים בקידום אתרים, חייבים להיות מעודכנים און ליין כל העת בחדשות הקישורים ואיזו שיטה הכי פופולארית ובעיקר יעילה ורלוונטית עבור קידום אתרים, באמצעות שיטת הקישורים. החלפת קישורים

מאת: רועי כץקידום אתרים11/06/183556 צפיות
מצב של תשישות נפש מוגדר כאשר האדם סובל מבעיות התנהגות קשות ושיבושים החשיבה. הדבר בא לידי ביטוי בקריאה לא נכונה של המציאות ושינויים תכופים ולא הגיוניים במצב הרוח.

מאת: הדסהקידום אתרים17/09/172897 צפיות
רבים ממכם שמעו לא פעם על שיווק וקידום באינטרנט. למרות וזה תחום שעדיין צעיר רבים מבינים את חשיבותו ומשתמשים בו אלמנת לקדם את העסק שלהם במנועי החיפוש של גוגל. ברב המקרים ישנם שני סוגים של קידום באינטרנט והם קידום ממומן ( PPC ) וקידום אורגני (SEO ). בכדי להבין מה מבין האפשריות היא העדיפה ביותר יש תחילה להבין מה כל אחת מן האופציות אומרת.

מאת: רוני הכהןקידום אתרים20/08/172640 צפיות
האם לנסות ולעבור עם חברות קידום שנמצאות מעבר לגבולות הארץ גם כן?

מאת: articlestbdקידום אתרים20/08/172484 צפיות
למה קידום אתרים זה הדבר שכל עסק רציני פשוט חייב... תשובות במאמר.

מאת: דודישקידום אתרים30/04/172525 צפיות
בכל פעם שצירוף המילים "קידום אתרים בחו"ל" נזרק לאוויר, יש לו השפעה של פצצה. פצצת סירחון אם להיות מדויקים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica