חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

LawNow מאמרים - מאגר המאמרים המשפטיים הטוב בישראל

מאת: עידוחוק ומשפט - כללי10/05/2013984 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

האתר LawNow מאמרים משפטיים הנו שלוחה של אתר האינטרנט  LawNow עורך הדין שלך ברשת. אתר המאמרים המשפטיים נוסד על מנת להעניק מידע משפטי לידע אישי, לכלל האוכלוסייה בארץ ישראל, אשר כפופה למערכת המשפט הישראלית. האתר הנו מיזם של מספר סטודנטים למשפטים, אשר מטרתם היא להביא לנגישות של חומר משפטי, לאוכלוסייה  חסרת ידע במערכת המשפט שלה היא כפופה.

 

אתר המאמרים מתחלק לשלוש קטגוריות: הקטגוריה ה-1 היא הקטגוריה הכללית, אשר מכסה את כל הנושאים המשפטיים אשר אינם קשורים לקטגוריות המשפט האזרחי והמשפט הפלילי. אתם יכולים לאתר בקטגוריה הזו מאמרים על שיטות משפט שונות, תפקידים של בכירים במערכת המשפט כמו למשל שופטים ויועצים משפטיים, אינפורמציה על תפקידיו של עורך הדין ובנוסף גם מידע משפטי כללי. הקטגוריה השנייה הנה הקטגוריה של המשפט הפלילי. המשפט הפלילי מכיל בתוכו את כל הנושאים אשר קשורים לדיני עונשין ולסדר דין פלילי. הקטגוריה האחרונה היא המשפט האזרחי. המשפט האזרחי מהווה נושא נרחב מאוד ומכיל בו מגוון רחב של דינים דוגמת דיני חוזים, דיני נזיקין, דיני עבודה, דיני תאגידים ועוד רבים. ההגדרה המשפטית של משפט אזרחי היא כל תחומי המשפט שאינם קשורים למשפט הפלילי. מלבד זאת, אפשר למצוא קטגוריה של חוקים ופקודות באתר, כמו חוק החוזים, חוק העונשין, פקודת הנזיקין וכדומה.

 

אתר האינטרנט LawNow מאמרים משפטיים, מעניק בנוסף למאמרים מתוצרת בית, במה לעורכי דין, משפטנים, מלומדים וסטודנטים למשפטים שברצונם לפרסם טקסטיתכנים פרי עטם. כפי שהוסבר מעלה, מטרת האתר הינה להעלות את הנגישות למידע משפטי, לכלל האוכלוסייה. חשוב מאוד לדעת את עיקרי מערכת המשפט הישראלית, מאחר שהיא מצוייה סביבנו בכל זמן של יומנו. כמו למשל, כאשר אנחנו קונים מוצר בחנות, אנחנו עושים שימוש בדיני החוזים וכאשר אנו חותמים על חוזה עבודה, יש התערבות של דיני חוזים ודיני עבודה.

 

כיום, אחד המשפטים שהפך למוטו בחיינו הינו המשפט ש"ידע שווה כוח". הידע שלנו בעניינים מסוימים, עלול להשפיע על העתיד שלנו ושל החברה כולה. גם אם אתם לא מתכוונים לעסוק בנושא המשפטים, תמיד שווה לרכוש קצת ידע שיכול לעזור לכם בעתיד. העולם שלנו הוא עולם דינמי וכמעט כל מקרה שקורה לכם ביום יום, יש לו השלכות משפטיות. יש זכויות רבות מאוד שהן לא ידועות לציבור הרחב ורק אנשי משפט ערים להן. בנוסף לזכויות, ישנן גם חובות לא מעטות שאנחנו נדרשים להן בסדר יומנו.

 

השאיפה לידע צריכה לבעור בכל אחד ואחת מאתנו. תמיד כדאי לרכוש מידע חשוב שמסוגל לסייע לנו בחיים שלנו ויתכן שאף להשפיע רבות עליהם. אנו צוות אתר LawNow מאמרים משפטיים מקווים להעניק לכולם את מקור הידע הזה ולספק לכם את כל המידע המשפטי, לו הינכם צריכים. גלישה נעימה ופוריה באתר האינטרנט שלנו, מאמרים משפטיים באיכות גבוהה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת עידו

מאת: עידובר ובת מצווה18/06/151130 צפיות
כאשר מועד בר המצווה הולך ומתקרב, חשוב מאוד להקדיש זמן למציאת מקום מוצלח שמתאים לקיום האירוע. בחירה של מקום לבר מצווה בתל אביב לא יכולה להיות דבר חפוז, לכן, ראוי לשים לב לכמה וכמה קריטריונים, כדי ליצור את האירוע המושלם.

מאת: עידואטרקציות27/01/152181 צפיות
טיסה בכדור פורח היא חוויה בלתי נשכחת ואפילו טובה יותר כאשר ניתן לרכוש קופון עבור חוויה כזאת.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי27/01/151328 צפיות
מקומות רבים מציעים לזוגות לערוך את אירוע הברית שלהם אצלם. בשנים האחרונות שניתן לראות מגמה של עריכת אירוע ברית בעיקר באזור המרכז.

מאת: עידוחתונות13/12/141167 צפיות
חתונות עד 300 איש הפכו להיות טרנד בשנים האחרונות. זוגות רבים בחרו לוותר על חתונות גדולות ומעדיפים יותר חתונות קטנות ואינטימיות יותר.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי27/08/141224 צפיות
הטרנד הפופולרי ביותר בתחום האירועים הוא עריכת אירועים במסעדות. כל מה שרציתם לדעת על הטרנד החדש שהולך להישאר פה עוד הרבה זמן.

מאת: עידומתכונים ואוכל - כללי09/08/142085 צפיות
היום מודדים אירוע טוב או מסעדה טובה לפי האוכל שמוגש בה. רוצים לאכול את המאכלים הטעימים ביותר, אתם חייב לשכור את שירותיו של השף הפרטי יואב בר.

מאת: עידואירועים וחתונות – כללי09/08/141167 צפיות
מתכננים לערוך אירוע בקרוב ורוצים לחסוך סכום גבוה של כסף, אולי כדי שתחשבו לערוך את האירוע שלכם באוהל. אוהלים לאירועים הפכו להיות טרנד מאוד פופולרי בתחום האירועים בישראל

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231605 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212068 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211923 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211575 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211253 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201801 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201533 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica